In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Hey leutertjes,
de telenet man is juist weg. We hadden geen internet meer sinds gisteren en na een paar telefoontjes
naar de klantendienst hebben ze bij uitzondering vandaag een andere modem komen plaatsen.
Want dat doen ze ook niet zo maar. Probleem opgelost!!
Ik geef toe dat het wel erg vervelend is zonder internet.
Allé, we hebben toch wat zon gezien vandaag.
En het was iets warmer ook. Gezellig om wat te wandelen, maar ver mag het ook niet zijn.
Marietteke, ach ja, sommige mensen denken dat ik een pispaal ben zeker.
Sinds madam op mijn kop is komen zitten is het niet meer gestopt.
Het is waarschijnlijk ergens besmettelijk. Als er wat mis is, één naam!! Bert!!
Die heeft het altijd gedaan. Ook al weet ik van niets, toch is het van Bert.
Zal er mijn hoofd niet meer over breken, ze zijn het niet waard al die drama queens!
En zo zijn er een pak hoor met een IQ van 10.
En al 700 grammetjes er af, dat is toch goed? Klein beginnen hé Marietteke
Bloemeke, een voormiddag in het ziekenhuis doorgebracht? Als de druk in je oor te hoog is
kan je daar erg duizelig van zijn en hevige oorsuizingen hebben. Echt niet leuk.
Hopelijk kan het opgelost worden met die pilletjes.
En die kristalletjes van het evenwichts orgaan achter uw oor, vinden ze daar iets speciaal?
Miesje, al mag ik niet, maar ik heb ook van die taart gepeuzeld hoor, maar plots was het gedaan.
Geen internet meer.
Dus niets meer kunnen lezen, niets meer kunnen plaatsen....het jaar is hier aan alle kanten
goed begonnen.
Lenk, bent u het al wat gewoon om weer aan de slag te zijn?
Ja hoor, er boven staan zal wel moeten hé.
Moest ik niet zo gevoelig zijn komen ze nog niet aan mijn enkels als u begrijpt wat ik bedoel.
Hoe is het met bruintje Lenka? Een mooie wandeling gedaan?
Sita, ik heb een eindje moeten terug scrollen vooralleer ik u zag.
Alles oké met u?
Hallo Bekske, dank u voor de mooie plaatjes elke dag.
Omadina, blijven plakken aan het gemeentehuis? Toch niet dronken naar huis gegaan hé.
Maar inderdaad, als het gezellig is, waarom zou men dan niet wat blijven hé.
Jadi, steeds weer mooie verhalen die u schrijft.
Ik heb daar reeds lang bewondering voor, hoe doet u het toch?
U zou al die verhalen eens moeten bundelen. Een bestseller.
Ghyra, is er nog training met de hondjes in het weekend? Of meer met het koor bezig nu?
Zo, ik zal jullie laten want ik weet niet meer wat te schrijven
Marietteke, Bloemeke, Ghyra, Lenk,Jadi, Sita, Bekske, Miesje, omadina
Tot Latersss....
de telenet man is juist weg. We hadden geen internet meer sinds gisteren en na een paar telefoontjes
naar de klantendienst hebben ze bij uitzondering vandaag een andere modem komen plaatsen.
Want dat doen ze ook niet zo maar. Probleem opgelost!!
Ik geef toe dat het wel erg vervelend is zonder internet.
Allé, we hebben toch wat zon gezien vandaag.
En het was iets warmer ook. Gezellig om wat te wandelen, maar ver mag het ook niet zijn.
Marietteke, ach ja, sommige mensen denken dat ik een pispaal ben zeker.
Sinds madam op mijn kop is komen zitten is het niet meer gestopt.
Het is waarschijnlijk ergens besmettelijk. Als er wat mis is, één naam!! Bert!!
Die heeft het altijd gedaan. Ook al weet ik van niets, toch is het van Bert.
Zal er mijn hoofd niet meer over breken, ze zijn het niet waard al die drama queens!
En zo zijn er een pak hoor met een IQ van 10.
En al 700 grammetjes er af, dat is toch goed? Klein beginnen hé Marietteke
Bloemeke, een voormiddag in het ziekenhuis doorgebracht? Als de druk in je oor te hoog is
kan je daar erg duizelig van zijn en hevige oorsuizingen hebben. Echt niet leuk.
Hopelijk kan het opgelost worden met die pilletjes.
En die kristalletjes van het evenwichts orgaan achter uw oor, vinden ze daar iets speciaal?
Miesje, al mag ik niet, maar ik heb ook van die taart gepeuzeld hoor, maar plots was het gedaan.
Geen internet meer.
Dus niets meer kunnen lezen, niets meer kunnen plaatsen....het jaar is hier aan alle kanten
goed begonnen.
Lenk, bent u het al wat gewoon om weer aan de slag te zijn?
Ja hoor, er boven staan zal wel moeten hé.
Moest ik niet zo gevoelig zijn komen ze nog niet aan mijn enkels als u begrijpt wat ik bedoel.
Hoe is het met bruintje Lenka? Een mooie wandeling gedaan?
Sita, ik heb een eindje moeten terug scrollen vooralleer ik u zag.
Alles oké met u?
Hallo Bekske, dank u voor de mooie plaatjes elke dag.
Omadina, blijven plakken aan het gemeentehuis? Toch niet dronken naar huis gegaan hé.
Maar inderdaad, als het gezellig is, waarom zou men dan niet wat blijven hé.
Jadi, steeds weer mooie verhalen die u schrijft.
Ik heb daar reeds lang bewondering voor, hoe doet u het toch?
U zou al die verhalen eens moeten bundelen. Een bestseller.
Ghyra, is er nog training met de hondjes in het weekend? Of meer met het koor bezig nu?
Zo, ik zal jullie laten want ik weet niet meer wat te schrijven
Marietteke, Bloemeke, Ghyra, Lenk,Jadi, Sita, Bekske, Miesje, omadina
Tot Latersss....
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
we zijn al terug thuis van de huisarts en ik ben ondertussen al rond gegaan met mijn zeemvel zodat alle stofjes weer terug weg zijn die het geprobeerd hadden om hier ergens in mijn living zich te placeren op mijn glaswerk en al de rest in de living en opgeruimd staat netjes
Bertje oeps zonder internet das ambetant
en dat heb jij goed gezegd van die pispaal die besmettelijk zou kunnen zijn
en dan die drama queens met hun IQ van 10
marietteke proficiat met die 700 gram en die is er toch al af hé
want ik weet uit ondervinding dat het soms echt moeilijk is om er iets af te krijgen
en bij mij zijn er twee oorzaken waardoor ik met die draaiingen kan zitten
en nu was het omdat de druk in mijn linkeroor te hoog was door erge draaiingen die ik de vorige weken gehad heb en daardoor mijn medicatie had verhoogd waardoor die erge draaiingen nu weg zijn maar ik ben nog steeds constant draaierig door die druk
en de andere reden dat ik soms draaiduizelig ben komt van mijn kristalletjes in mijn evenwichtsorgaan ( achter de oren ) die soms bij bepaalde bewegingen verschuiven maar nu was het niet daardoor
allé ik wil nog een klein werkje doen voor het avondeten
marietteke , Bertje , jadi , miesje , Sita , Lenk , omadina , ghyra en Bekske
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
daaaaag

we zijn al terug thuis van de huisarts en ik ben ondertussen al rond gegaan met mijn zeemvel zodat alle stofjes weer terug weg zijn die het geprobeerd hadden om hier ergens in mijn living zich te placeren op mijn glaswerk en al de rest in de living en opgeruimd staat netjes
Bertje oeps zonder internet das ambetant
en dat heb jij goed gezegd van die pispaal die besmettelijk zou kunnen zijn
en dan die drama queens met hun IQ van 10
marietteke proficiat met die 700 gram en die is er toch al af hé
want ik weet uit ondervinding dat het soms echt moeilijk is om er iets af te krijgen
en bij mij zijn er twee oorzaken waardoor ik met die draaiingen kan zitten
en nu was het omdat de druk in mijn linkeroor te hoog was door erge draaiingen die ik de vorige weken gehad heb en daardoor mijn medicatie had verhoogd waardoor die erge draaiingen nu weg zijn maar ik ben nog steeds constant draaierig door die druk
en de andere reden dat ik soms draaiduizelig ben komt van mijn kristalletjes in mijn evenwichtsorgaan ( achter de oren ) die soms bij bepaalde bewegingen verschuiven maar nu was het niet daardoor
allé ik wil nog een klein werkje doen voor het avondeten
marietteke , Bertje , jadi , miesje , Sita , Lenk , omadina , ghyra en Bekske
voor jullie allemaal nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo,...????... Ja ik weet het het is al bijna avond. Maar om 7u deze morgen stond ik al gepakt en gezakt klaar. Het was nog frisjes buiten en in de kliniek was ik de eerste klant in de pre-opname..Tjah dit is nu allemaal heel anders dan vroeger hé..Ik moest mijn "examens" afleggen, maar hoe kon ik godsnaam nog weten wanneer ik mijn poliepen ben kwijt gespeeld enz...
Nog iets nieuws een watte stok in mijn neus, een watte stok in mijn mond, en ja je leest goed als ik zeg een watte stok in mijn liesplooi en dit allemaal voor de ziekenhuisbacterie...
Na een uur was ik geslaagd nog even bloed laten nemen door de huisarts..Fluitje van een cent dacht ik. Noppes die is er niet. Antwoordapparaat stuurt me naar het eind van de wereld naar een andere dokter (manier van spreken hé) Bon morgen mag ik hier wat dichter bij huis gaan..Maar ...zucht....weer zo vroeg...
Om te bekomen een cola zero gaan drinken, en mijn ventje een cappucino met slagroom. Daarna nog naar de oma geweest. Doorgereden naar 't stad en op de markt een Ieperburger gaan eten..O ja nog mijn hoorapparaten laten nazien, kwestie van in het nieuw te staan.
Morgen nog naar de pedicure ook om nieuwe voetjes...
Ik begrijp het niet goed zo druk de laatste tijd..
Maar het is allemaal voor het goede doel hé..Tegen einde maand zal ik weer als nieuw zijn (hoop ik)
Verder weet ik eigenlijk niet meer te vertellen.
Alleen dit, ik kijk uit op menig keukentjes waar er al veel bedrijvigheid is.
En de trein....die zoemt verder, de ene keer gevuld met mini mensjes. De andere keer zit er niemand op..
Keith Harry (namaak) graffiti is ook altijd van de partij..En nu ...ewel ik ga aan het avondeten beginnen
Ventje krijgt goesting op sardienen bwueek, en ik op makreeltjes njammie.Met een bruins stutje, boke, of gammetje als het maar smaakt
Nog voor iedereen een rustige avond
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
oeps jadi ook zo'n drukke dag gehad vandaag
ja in het ziekenhuis weet je altijd wanneer je daar toekomt maar niet wanneer je daar zal buiten komen
hopelijk komt het allemaal in orde en ben je daarna weer zo gezond als een visje in het water
laat het avondeten je smaken en wij zullen er dadelijk ook aan beginnen sè
daaaaaag

ja in het ziekenhuis weet je altijd wanneer je daar toekomt maar niet wanneer je daar zal buiten komen
hopelijk komt het allemaal in orde en ben je daarna weer zo gezond als een visje in het water
laat het avondeten je smaken en wij zullen er dadelijk ook aan beginnen sè
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bloemeke, heel vervelend zeg die draainissen en geruis in je oor. Brr. En dan je tijd moeten investeren in het ziekenhuis. Veel sterkte hoor.
Marietteke positief blijven hé; 700 gr is 700 gram.
Bertje, problemen met internet, dat is een heel vervelend iets. Gelukkig is het snel opgelost door een nieuwe modem te plaatsen. Hier problemen met proximus. Het zou aan de aansluiten op straat gelegen hebben, en is zogezegd hersteld, maar internet valt hier regelmatig weg.
En zet een hoed op dan dat die madam van je kop blijft. Hahahaha
Ja hoor ben het al terug gewoon net of dat ik niet weggeweest ben op het werk. En neen wandeling met mijn lief bruintje is nu voor werkdagen hé. Ben weg van 7 uur en terug om 17.30; Maar ze heeft haar baasje hé die met haar gaat wandelen.
Jadi jij ook al aan het ziekenhuisbezoek, man man. Maar het vooruitzicht van een nieuwe Jadi tegen het einde van de maand moet lukken hé. Toi toi hoor
En ja graffiti treinen zie ik ook dagelijks van dichtbij.
Marietteke, Bloemeke, Ghyra, Bert ,Jadi, Sita, Bekske, Miesje, Omadina, ik kruip onder mijn dekentje. Ben moe. De verkoudheid is nog niet helemaal uit mijn systeem
Marietteke positief blijven hé; 700 gr is 700 gram.
Bertje, problemen met internet, dat is een heel vervelend iets. Gelukkig is het snel opgelost door een nieuwe modem te plaatsen. Hier problemen met proximus. Het zou aan de aansluiten op straat gelegen hebben, en is zogezegd hersteld, maar internet valt hier regelmatig weg.
En zet een hoed op dan dat die madam van je kop blijft. Hahahaha
Ja hoor ben het al terug gewoon net of dat ik niet weggeweest ben op het werk. En neen wandeling met mijn lief bruintje is nu voor werkdagen hé. Ben weg van 7 uur en terug om 17.30; Maar ze heeft haar baasje hé die met haar gaat wandelen.
Jadi jij ook al aan het ziekenhuisbezoek, man man. Maar het vooruitzicht van een nieuwe Jadi tegen het einde van de maand moet lukken hé. Toi toi hoor
En ja graffiti treinen zie ik ook dagelijks van dichtbij.
Marietteke, Bloemeke, Ghyra, Bert ,Jadi, Sita, Bekske, Miesje, Omadina, ik kruip onder mijn dekentje. Ben moe. De verkoudheid is nog niet helemaal uit mijn systeem
-
Bert
Goed gezien Lenk. Maar welke hoed draagt men dan voor een barones?En zet een hoed op dan dat die madam van je kop blijft. Hahahaha
En nu zal ik er over ophouden, het helpt toch niet.
Nog vergeten te vertellen wat ik vandaag zag.
Een jonge moeder met haar twee dochtertjes, van ongeveer 5 en 7 jaar schat ik.
Eerst wist ik niet goed wat ik zag, tot ze wat dichterbij kwamen.
Het oudste stond daar met haar lippen gerood te paraderen, maar dan echt fel rood hé!!
En meer naast dan op haar lippen. Ze had het dus zelf gefikst.
Schandalig vond ik het. Ik vond het echt niet kunnen dat die moeder dit toeliet.
Zeker niet in deze tijden waar pipo's van het Dutroux type rondlopen.
Blijkbaar zijn sommige ouders dit allemaal reeds vergeten.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Nonkel Bert schreef: ↑07 jan 2020, 22:14Goed gezien Lenk. Maar welke hoed draagt men dan voor een barones?En zet een hoed op dan dat die madam van je kop blijft. Hahahaha![]()
Ne stalen hoed he, Bond Bert Bond. Hahaha
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal,
Ik heb alles nagelezen en wens de maatjes met gezondheidsproblemen, een spoedig herstel.
Niet leuk, zeker als je naar het ziekenhuis moet, want dan weet je nooit wanneer je daar weer buiten komt. Veel goede moed ! Ikzelf zit ook met een verkoudheid, een beetje keelpijn en oorpijn.... bah, gisteren zonder muts op wandel geweest, daar zal het wel aan liggen, denk ik.
Ik ben in de voormiddag naar de bib geweest, en daar een paar uur doorgebracht (verspild) schreef ik bijna... maar nee hoor ik vind dat geen tijdsverspilling. Was nog voor de middag weer thuis en heb weer mijn voorraad boeken mee. Gelukkig had ik niet veel werk aan mijn middageten, een slaatje, een steak en een gebakken aardappeltje, en ik had ook nog soep om op te warmen.
Eerst was ik gepland om in de namiddag een wandeling te maken, georganiseerd door de gemeente, maar dan kwam die hoofdpijn en moest ik beginnen niezen... ik ben maar thuis gebleven en beginnen lezen: "De Seingever" van Ann De craemer, een jonge schrijfster van Tielt, mijn geboortestadje. Ze is tevens de dochter van mijn nicht. Het is een roman, maar ik herken zoveel zaken van Tielt, uit mijn jeugd, heb er al van genoten. Vandaag moet die uit, ja stom hé, maar eens over de helft, kan ik soms niet meer stoppen met lezen.
Voor jullie allemaal, Bert, Zonnebloemetje, Lenk, Marietteke, Jadi, Sita, Miesmarpel... tenslotte iedereen, een mooie dag, en zorg voor jullie gezondheid, het is onze grootste schat.
En nu boodschappen doen, 't is nodig !
grtjs, omadina
Ik heb alles nagelezen en wens de maatjes met gezondheidsproblemen, een spoedig herstel.
Niet leuk, zeker als je naar het ziekenhuis moet, want dan weet je nooit wanneer je daar weer buiten komt. Veel goede moed ! Ikzelf zit ook met een verkoudheid, een beetje keelpijn en oorpijn.... bah, gisteren zonder muts op wandel geweest, daar zal het wel aan liggen, denk ik.
Ik ben in de voormiddag naar de bib geweest, en daar een paar uur doorgebracht (verspild) schreef ik bijna... maar nee hoor ik vind dat geen tijdsverspilling. Was nog voor de middag weer thuis en heb weer mijn voorraad boeken mee. Gelukkig had ik niet veel werk aan mijn middageten, een slaatje, een steak en een gebakken aardappeltje, en ik had ook nog soep om op te warmen.
Eerst was ik gepland om in de namiddag een wandeling te maken, georganiseerd door de gemeente, maar dan kwam die hoofdpijn en moest ik beginnen niezen... ik ben maar thuis gebleven en beginnen lezen: "De Seingever" van Ann De craemer, een jonge schrijfster van Tielt, mijn geboortestadje. Ze is tevens de dochter van mijn nicht. Het is een roman, maar ik herken zoveel zaken van Tielt, uit mijn jeugd, heb er al van genoten. Vandaag moet die uit, ja stom hé, maar eens over de helft, kan ik soms niet meer stoppen met lezen.
Voor jullie allemaal, Bert, Zonnebloemetje, Lenk, Marietteke, Jadi, Sita, Miesmarpel... tenslotte iedereen, een mooie dag, en zorg voor jullie gezondheid, het is onze grootste schat.
En nu boodschappen doen, 't is nodig !
grtjs, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
halloooo een goeie morgen allemaal
het wil vandaag precies niet klaar worden heb ik de indruk want we moeten binnen licht maken omdat het zo duister is , maar soit voor mij maakt dat niet uit hoor
we moeten voor de middag nog de wekelijkse boodschappen doen naar de Colruyt maar we zijn een beetje laat opgestaan en hebben nog niet lang ons ontbijt binnen
Bekske ook voor jou een leuke woensdag vandaag
omadina een spannend boek aan 't lezen die zich afspeelt in je geboortestad
dat zal wel mooie herinneringen met zich meebrengen denk ik
en toeval of niet maar zondag gaan wij naar Tielt naar de racingshow in de Europahal
geniet nog verder van je boek
Lenk ja die draaiingen zijn heel ambetant maar als je er mee zit dan is er niet veel aan te doen hé
ik neem er de nodige medicatie voor maar heb er toch nog regelmatig last van
en tis zelfs al vele jaren dat ik niet meer op mijn zijkant kan slapen door mijn evenwichtsorgaan die niet in orde is
Bertje ik zie het al helemaal voor me dat meisje met haar rode lippen
hoe ist mogelijk om zo'n kind zo te laten rondlopen op straat
wij kregen toch een betere opvoeding hoor
marietteke , jadi , Bertje , miesje , Sita , Lenk , ghyra , omadina en Bekske
nog een aangename woensdag verder
daaaaag

het wil vandaag precies niet klaar worden heb ik de indruk want we moeten binnen licht maken omdat het zo duister is , maar soit voor mij maakt dat niet uit hoor
we moeten voor de middag nog de wekelijkse boodschappen doen naar de Colruyt maar we zijn een beetje laat opgestaan en hebben nog niet lang ons ontbijt binnen
Bekske ook voor jou een leuke woensdag vandaag
omadina een spannend boek aan 't lezen die zich afspeelt in je geboortestad
dat zal wel mooie herinneringen met zich meebrengen denk ik
en toeval of niet maar zondag gaan wij naar Tielt naar de racingshow in de Europahal
geniet nog verder van je boek
Lenk ja die draaiingen zijn heel ambetant maar als je er mee zit dan is er niet veel aan te doen hé
ik neem er de nodige medicatie voor maar heb er toch nog regelmatig last van
en tis zelfs al vele jaren dat ik niet meer op mijn zijkant kan slapen door mijn evenwichtsorgaan die niet in orde is
Bertje ik zie het al helemaal voor me dat meisje met haar rode lippen
hoe ist mogelijk om zo'n kind zo te laten rondlopen op straat
wij kregen toch een betere opvoeding hoor
marietteke , jadi , Bertje , miesje , Sita , Lenk , ghyra , omadina en Bekske
nog een aangename woensdag verder
daaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag ,
eerst en vooral bedankt , bloemeke lenk sita ,
om me zo te steunen met mijn "700 grammekens "
dat geeft me moed , en gaan we door ,
vanmorgen al naar markt geweest , in Hemiksem ,
en koffietje gaan drinken , met ex collega ,
altijd leuk
omadina , ik lees ook regelmatig ,
ben met de reeks van de "7 zussen" begonnen ,
van Lucinda ryer , echt een aanrader hoor
Bertje , goede tip gehad van Lenk ,
gewoon 'n hoed opzetten ,
Ja wel lastig zonder internet ,
kan je niet meer missen hoor ,
jadike , amaai 'n hele boterham ,
al die ziekenhuis onderzoeken ,
maar goed dat ze ons nog wat kunnen repareren
Lenk al terug met volle moed ,
aan een nieuw werkjaar begonnen ,
bekske , mooi plaatje
ghyrake , miesje
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie namiddag leutertjes allemaal
marietteke hopelijk heeft je koffietje gesmaakt
wij gaan er direct ééntje drinken sè
en tegen 17u heb ik dan een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes
voor iedereen nog een fijne woensdag verder
daaaaag

marietteke hopelijk heeft je koffietje gesmaakt
wij gaan er direct ééntje drinken sè
en tegen 17u heb ik dan een afspraak bij Celine voor mijn nageltjes
voor iedereen nog een fijne woensdag verder
daaaaag

Joehoe, ik heb nu maar tijd om eens mijn laptop te openen
Terwijl mijn berging droogt dan kan ik alles terug zetten.
Alles in de gang moeten zetten. De bulex de overloop deed
het niet..Dus ja nu dit gemaakt is kan ik alles terug zetten.
Zucht....ik geraak niet rond deze week..
Soit, volgende week heb ik een ganse week om te slapen
Sorry ik heb alles bij gelezen maar eventjes geen tijd om
te beantwoorden
Wens jullie een fijne namiddag verder
Ik ga nog wat verder doen sé
*trouwens mijn colaatje zero is uit
toedeloekes
-
hey jadi
oeps je bulex in panne en die is zeker nog bijna nieuw
das natuurlijk weer extra werk hé
en ist volgende week dat naar het ziekenhuis moet ???
hopelijk verloopt alles goed en moet je niet te lang blijven
allé ik ga vlug nog wat doen voor ik met mijn nageltjes ga naar Celine
daaaaaag

daaaaaag

Zonnebloemetje het was niet erg hoor, maar afloop hadden ze niet gelijmd. Gevolg het water druppeldezonnebloemetje schreef: ↑08 jan 2020, 15:58hey jadi
daaaaaag
![]()
in bekertjes die ik gezet had..Nu hebben we onze eigen stielman gevraagd. Die heeft er degelijke buizen opgestoken, met schroef en zelfs een chiffon er tussen.Het zal niet meer stinken ook..Ja als op de projecteigenaars moet wachten, ben je ver van uw huis..Gekocht is gekocht in hun ogen hé...Soit
En ja dinsdag is D-day..
Weer iets nieuws, ik wordt er verwacht in de lounge ,!!!..Komt er op neer dat ik geen kamer krijg maar mijn valies die een bepaalde afmeting maar mag hebben in een kluis moet steken. Na de operatie krijg ik mijn kamer..Kortom de ene vertrekt en ik krijg die kamer = 2x prijs per dag voor die kamer..
*Maar nu moet ik verder doen..Ik heb precies lijm aan mijn poep. Geraak van mijn stoel niet..
toedeloe en zwaai zwaai Picske*