In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, seizoentjes,
Kom nog eventjes en dan gaat het hier dicht.
Heb papier en karton buiten gezet, morgenvroeg komen ze het halen. Ze beginnen langs onze kant dus ik kan het morgenvroeg niet buitenzetten, zo vroeg komen ze, of wij zijn niet vroeg genoeg wakker, het is maar hoe je het bekijkt, nietwaar .........
Het waaien en loeien van de wind is niet afgenomen en het begon al wat te druppelen. Volgens Sabine zou het vannacht ook regenen maar zelf denk ik dat de wind daarvoor te dik is, gewoonlijk waait de wind de regen verder en verder. Mocht het toch heel de nacht regenen dan vind ik het erg ook voor de mannen die p/k moeten komen halen, alles kletsnat. Ik mag er niet goed aan denken....
MH goed thuisgekomen, lees ik, gelukkig niet gevallen, met die zotte wind. En de poes zat goed binnen ....... Je moet wel goed geschrokken zijn toen je daaraan dacht......
OmaC, hier ligt ook alles goed vast, je weet maar nooit, en het tv-boekje komt ook met de post, is trouwens vandaag geleverd...
Ook gelezen dat vanaf maart de post maar 2x/week afgeleverd wordt? Zal mijn kaartjes wel wat vroeger in de bus doen dan, wel eens nagaan welke 2 dagen het hier zal zijn. Mijn persoonlijk gedacht is, dat het precies nu al is, vroeger elke dag wat en nu lijkt het of het gedoseerd binnenkomt.... Dat ze maar niet denken dat ik priorizegels ga aanschaffen.......
Dames, bakje gaat dicht tot morgen, nog een fijne avond, en tot .... de volgende.
Kom nog eventjes en dan gaat het hier dicht.
Heb papier en karton buiten gezet, morgenvroeg komen ze het halen. Ze beginnen langs onze kant dus ik kan het morgenvroeg niet buitenzetten, zo vroeg komen ze, of wij zijn niet vroeg genoeg wakker, het is maar hoe je het bekijkt, nietwaar .........
Het waaien en loeien van de wind is niet afgenomen en het begon al wat te druppelen. Volgens Sabine zou het vannacht ook regenen maar zelf denk ik dat de wind daarvoor te dik is, gewoonlijk waait de wind de regen verder en verder. Mocht het toch heel de nacht regenen dan vind ik het erg ook voor de mannen die p/k moeten komen halen, alles kletsnat. Ik mag er niet goed aan denken....
MH goed thuisgekomen, lees ik, gelukkig niet gevallen, met die zotte wind. En de poes zat goed binnen ....... Je moet wel goed geschrokken zijn toen je daaraan dacht......
OmaC, hier ligt ook alles goed vast, je weet maar nooit, en het tv-boekje komt ook met de post, is trouwens vandaag geleverd...
Ook gelezen dat vanaf maart de post maar 2x/week afgeleverd wordt? Zal mijn kaartjes wel wat vroeger in de bus doen dan, wel eens nagaan welke 2 dagen het hier zal zijn. Mijn persoonlijk gedacht is, dat het precies nu al is, vroeger elke dag wat en nu lijkt het of het gedoseerd binnenkomt.... Dat ze maar niet denken dat ik priorizegels ga aanschaffen.......
Dames, bakje gaat dicht tot morgen, nog een fijne avond, en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, hier is het ook weer zo hard aan het waaien. Was met Matice gaan wandelen en wou na de wandeling nog oefeningen met hem doen in de tuin, maar hij deed niets en was ontzettend zenuwachtig door de wind. Heb de oefeningen dan maar gestaakt, want luisteren deed hij toch niet.
Anjelier, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met jouw vader. Lief van jou dat je hoopt dat de mollen niet naar buurman gaan, dat siert jou.
HVT, poessiekat heeft het maar getroffen met jou. En zwart en rood met een sjaaltje is altijd een mooie combinatie. Eerlijk gezegd durf ik nimmer fietsen als het zo waait. Ben zo eens op een uiterst drukke baan
" gewaaid". En sindsdien blijf ik van mijn fiets af als het zo waait. Vooral van zijwind ben ik bang geworden, kan me dan echt niet houden. Wees jij toch ook maar voorzichtig als het zo waait
MJ, ik neem wel veel pauzes tussenin hoor, anders hou ik dat ook niet vol. Eet mijn magere yoghurt
' s ochtends altijd met graantjes zonder suiker of zoetstof. Probeer zoveel mogelijk toegevoegde suiker te laten staan alhoewel ik soms wel eens durf snoepen, maar zeker niet alle dagen. En jullie ook al mollen in de tuin. Het is precies de tijd van het jaar voor die beestjes.
Mag morgen gaan babysitten op baby C, hiernaast bij de buren dus, de bomma en de bompa van de kindjes. Baby D moet voor het eerst naar de turnles en baby C kan niet mee. Is maar een uurtje dat ik moet gaan oppassen. Had aan buurvrouw gevraagd of de mama er akkoord mee ging, maar die was net blij dat ik kon. Heb vorige keer ook een uurtje op hem gepast. Maar doe dat niet hier thuis, want ons huis is wel hondjesproof maar niet babyproof. En hiernaast staat alles van babyspullen. Denk als de turnles meevalt, dat ik op woensdag eens meer zal mogen gaan oppassen, met alle plezier gedaan hoor.
Matice is iets rustiger nu, had hem een uurtje geleden alleen naar beneden gestuurd wegens stout. En hij heeft door als hij alleen naar beneden moet naar zijn kamer, dat hij zijn grenzen iets te ver heeft gelegd boven. Ik kan moeilijk boos op hem zijn, maar moet consequent zijn in zijn opvoeding en ik kan het gemakkelijker als ik hem niet zie met zijn krullenbol en zijn droopy ogen waarin ik kan verdrinken. Nu is zijn lichtje uit
Zo, ik wens ondanks de wind, iedereen toch een rustige nacht. Liefs en een dikke knuffel voor wie er eentje kan gebruiken.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
opgestaan met ventje om de gsm en de tablet nog op te laden , de powerbanks zijn al opgeladen en de pc staat op pries, die schakel ik dan wel uit als ze hier beginnen en ga een boek lezen.
Moet wel nog naar Rita voor zaterdag stokbrood te bestellen want onze vrienden zijn ook niet aan groenten erbij. Suus gaat Bruno een hoofdmassage geven tegen zijn hoofdpijnen en ik heb Monique om hulp gevraagd ivm Gimly. die wordt vrijdag om 10 uur "behandeld". hij krijgt een "healing" en ze zal hem voor het weekend in een cocon stoppen zodat hij zich wel laat zien maar niet in paniek slaat. heb haar ook gezegd dat er hier een fuif is vlak voor de deur en ze ging daar ook werk van maken.
ventje gelooft daar niet in, maar ik heb het al laten doen en dan was hij veel verbeterd en zijn we dingen te weten gekomen. vandaar dat ik regelmatig zeg dat hij zich spiegelt aan mij of ventje en dan ziek is. Beter dat dan dat hij heel het weekend onder bed zit, niet eet enz. ik had van Janet gehoord dat Monique zipi geholpen had met in nemen van zijn medicijn want zipi is blind. dus die slaat normaal al in paniek als hij iets hoort afkomen. Janet adopteert volgende maand opnieuw een aan de achterpoten verlamd katje. Lotje. Ik doneer al twee jaar elke maand 1 euro aan stichting poezenhaven omwille van Bartje. Bartje heeft downsyndroom ( een schat en voor altijd een deugniet) en toen kwam Brandon van Malta. mishandeld en lam aan de achterpootjes en nu? hij loopt al terug af een toe een stukje!
Suus ziet het echt zitten. Ik ook. met dat kleed heb ik hulp nodig. heb dus bijna alles in huis voor als ze komen enkel de cava nog gaan halen.
ja, er is veel wind, te veel naar mijn gedacht. krijg daar ondanks een muts hoofdpijn van.
Gisteren de pedicure en ik was natuurlijk te vroeg: ze was nog gesloten. dan maar even naar de kerstetalage gaan kijken bij een huis naast Rita. een zwarte kat komt daar ineens tevoorschijn en ik doe schijnbewegingen zoals kopje krabben. nou, gaf die kopjes aan de ruit, krabt aan de ruit, kortom moest ik binnengestaan hebben, dan draaide die rond m'n benen. Mijn pedicure was gedaan en wie komt er naar beneden? de kat van Tinneke. het evenbeeld van Gimly maar dan met lang haar en een pluimstaart. voor wimperkrulling kom ik helaas niet in aanmerking. ik heb lange en korte wimpers door elkaar vandaar dat je nauwelijks mascara ziet.Kopje koffie twee staat klaar. Gimly ligt op zijn handdoek. als ik gesommeerd zal worden om een tafelknuffel te geven, de stoel staat ook klaar. waren gisteren daarmee bezig toen er ergens bij de buren iets viel. we schrokken alle twee.
ben te weten gekomen dat mijn dokter zwanger is van haar tweede kindje en dat de hoofdgeneesheer aan zijn maag moet geopereerd worden. die is zeker 3 maand out. vroeg ventje van wie hij dan zijn gele briefjes gaat krijgen? wel, de tweede in rang dan. ze hebben nu een extra vrouwelijke dokter bij voor de allochtone vrouwen. de jongste dokter in de praktijk doet de mannen.
ver genoeg gekomen, hè. aparte dokters voor de allochtonen?
HVT: Poezewoes zal gedacht hebben: niet erg. gelukkig kon je student haar ( het is toch een haar?) buiten laten. ik heb van mijn moeder gehoord dat mijn fiets aan iemand gegeven is. geeft niet want fietsen doe ik toch niet. alleen op een stilstaande. en dan nog.
gingen gisteren boomstammentjes eten. zal ze moeten invriezen of vanavond gebruiken want ventje had door de stress geen honger. ik ga er wonton noedels bij serveren. dat was het enige wat ze nog over hadden van de chinese week. volgende is zwitserland. daar vind ik niet veel naar mijn goesting.
Joyce heeft al een algemene oproep gedaan voor hulp voor de tent en de tentjes. heb gemaild dat ventje laat moet werken en dat mijn bezoek met zijn been sukkelt. ( eigenlijk heup) zaterdagmorgen dan de inrichting want dan levert de brouwer de tapinstallatie. dit jaar gaat ze rond kerst iets doen voor de HLTG-gemeenschap en de eenzamen. ( wij mogen ook komen want wij zijn ook eenzamen)
ventje is op zijn werk, zit vandaag een halve dag alleen. heeft de dvd speler mee en een dvd.
hij is nu bezig met een reeks concerten van Iron maiden en consorten. daarom een koptelefoon.
moeder had in de tijd aan papa gevraagd om een koptelefoon te gebruiken als zij al was gaan slapen en hij nog tv keek. blijkt nu dat die kabel niet lang genoeg was. ( zo'n flutkoptelefoontje bij een discman)
zo, ga nu eens kijken wat er op fb gebeurd is. de tablet is bijna opgeladen en dan kan ik hay day doen en klondike. Gimly is in slaap gevallen en is nu aan het snurken.
Fijne dag seizoentjes en waai niet weg!
opgestaan met ventje om de gsm en de tablet nog op te laden , de powerbanks zijn al opgeladen en de pc staat op pries, die schakel ik dan wel uit als ze hier beginnen en ga een boek lezen.
Moet wel nog naar Rita voor zaterdag stokbrood te bestellen want onze vrienden zijn ook niet aan groenten erbij. Suus gaat Bruno een hoofdmassage geven tegen zijn hoofdpijnen en ik heb Monique om hulp gevraagd ivm Gimly. die wordt vrijdag om 10 uur "behandeld". hij krijgt een "healing" en ze zal hem voor het weekend in een cocon stoppen zodat hij zich wel laat zien maar niet in paniek slaat. heb haar ook gezegd dat er hier een fuif is vlak voor de deur en ze ging daar ook werk van maken.
ventje gelooft daar niet in, maar ik heb het al laten doen en dan was hij veel verbeterd en zijn we dingen te weten gekomen. vandaar dat ik regelmatig zeg dat hij zich spiegelt aan mij of ventje en dan ziek is. Beter dat dan dat hij heel het weekend onder bed zit, niet eet enz. ik had van Janet gehoord dat Monique zipi geholpen had met in nemen van zijn medicijn want zipi is blind. dus die slaat normaal al in paniek als hij iets hoort afkomen. Janet adopteert volgende maand opnieuw een aan de achterpoten verlamd katje. Lotje. Ik doneer al twee jaar elke maand 1 euro aan stichting poezenhaven omwille van Bartje. Bartje heeft downsyndroom ( een schat en voor altijd een deugniet) en toen kwam Brandon van Malta. mishandeld en lam aan de achterpootjes en nu? hij loopt al terug af een toe een stukje!
Suus ziet het echt zitten. Ik ook. met dat kleed heb ik hulp nodig. heb dus bijna alles in huis voor als ze komen enkel de cava nog gaan halen.
ja, er is veel wind, te veel naar mijn gedacht. krijg daar ondanks een muts hoofdpijn van.
Gisteren de pedicure en ik was natuurlijk te vroeg: ze was nog gesloten. dan maar even naar de kerstetalage gaan kijken bij een huis naast Rita. een zwarte kat komt daar ineens tevoorschijn en ik doe schijnbewegingen zoals kopje krabben. nou, gaf die kopjes aan de ruit, krabt aan de ruit, kortom moest ik binnengestaan hebben, dan draaide die rond m'n benen. Mijn pedicure was gedaan en wie komt er naar beneden? de kat van Tinneke. het evenbeeld van Gimly maar dan met lang haar en een pluimstaart. voor wimperkrulling kom ik helaas niet in aanmerking. ik heb lange en korte wimpers door elkaar vandaar dat je nauwelijks mascara ziet.Kopje koffie twee staat klaar. Gimly ligt op zijn handdoek. als ik gesommeerd zal worden om een tafelknuffel te geven, de stoel staat ook klaar. waren gisteren daarmee bezig toen er ergens bij de buren iets viel. we schrokken alle twee.
ben te weten gekomen dat mijn dokter zwanger is van haar tweede kindje en dat de hoofdgeneesheer aan zijn maag moet geopereerd worden. die is zeker 3 maand out. vroeg ventje van wie hij dan zijn gele briefjes gaat krijgen? wel, de tweede in rang dan. ze hebben nu een extra vrouwelijke dokter bij voor de allochtone vrouwen. de jongste dokter in de praktijk doet de mannen.
ver genoeg gekomen, hè. aparte dokters voor de allochtonen?
HVT: Poezewoes zal gedacht hebben: niet erg. gelukkig kon je student haar ( het is toch een haar?) buiten laten. ik heb van mijn moeder gehoord dat mijn fiets aan iemand gegeven is. geeft niet want fietsen doe ik toch niet. alleen op een stilstaande. en dan nog.
gingen gisteren boomstammentjes eten. zal ze moeten invriezen of vanavond gebruiken want ventje had door de stress geen honger. ik ga er wonton noedels bij serveren. dat was het enige wat ze nog over hadden van de chinese week. volgende is zwitserland. daar vind ik niet veel naar mijn goesting.
Joyce heeft al een algemene oproep gedaan voor hulp voor de tent en de tentjes. heb gemaild dat ventje laat moet werken en dat mijn bezoek met zijn been sukkelt. ( eigenlijk heup) zaterdagmorgen dan de inrichting want dan levert de brouwer de tapinstallatie. dit jaar gaat ze rond kerst iets doen voor de HLTG-gemeenschap en de eenzamen. ( wij mogen ook komen want wij zijn ook eenzamen)
ventje is op zijn werk, zit vandaag een halve dag alleen. heeft de dvd speler mee en een dvd.
hij is nu bezig met een reeks concerten van Iron maiden en consorten. daarom een koptelefoon.
moeder had in de tijd aan papa gevraagd om een koptelefoon te gebruiken als zij al was gaan slapen en hij nog tv keek. blijkt nu dat die kabel niet lang genoeg was. ( zo'n flutkoptelefoontje bij een discman)
zo, ga nu eens kijken wat er op fb gebeurd is. de tablet is bijna opgeladen en dan kan ik hay day doen en klondike. Gimly is in slaap gevallen en is nu aan het snurken.
Fijne dag seizoentjes en waai niet weg!
Cats Rule!
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
Goede morgen, , woensdag vandaag normal wandelen ,maar!zal zien hoe het weer is deze namiddag geen zin OM mijn nat te maken, ,
Mijn nieuwe jas ,enfin nieuwe is een groot woord, ,is warm maar niet water dicht

Heb het gisteren mogen mee maken, , het was nog geen goedkope ,wel in Sölden met -50% toch 44€betaald , ,enfin ik heb een warme en waterdichte vest nodig
Mijn nieuwe jas ,enfin nieuwe is een groot woord, ,is warm maar niet water dicht
Heb het gisteren mogen mee maken, , het was nog geen goedkope ,wel in Sölden met -50% toch 44€betaald , ,enfin ik heb een warme en waterdichte vest nodig
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, alles opgeladen voor de elektriciteitspanne, kun je toch jouw spelletjes doen. En jullie verheugen jullie op de komst van Hans en Suus. Je gaat Gimly terug laten "lezen", als je daar voor openstaat, waarom niet. Het kan Gimly enkel maar tengoede komen.
Ik heb het gemakkelijk, de eigenaar van de hondenschool is een zeer goede hondentherapeut, dus als ik een vraag heb over de opvoeding van Matice of als Matice steeds iets doet wat niet mag, dan heb ik het na de les maar te vragen aan hem. Want Matice is nog een jonge hond en moet nog veel leren, maar ook veel afleren.
Niet naar de angoratrui gaan kijken ?
Mammyretro, had over jou heen gelezen. En je hebt een nieuwe jas nodig, een waterdichte voor jouw wandelingen, hoop dat je er eentje vindt in de solden die aan jouw verwachtingen voldoet
We hebben al een tijdje niets meer gehoord van Wilde eend. Ik hoop van harte dat daar alles in orde is.
Vandaag nog enkele dingen doen die ik normaal gisteren moest doen, maar niet gedaan heb gekregen. En dan het gewone HH, de was en de strijk doen. Dan vandaag Baby C ook een uurtje gaan oppassen. Hij is tandjes aan het krijgen en heeft daar veel last van.
Na het babysitten gaan wandelen met Matice en dan doordoen wat ik nog niet gedaan had gekregen.
Moet ook de spaghettisaus nog in doosjes doen en diepvriezen en dan de vaatwasser opzetten.
Matice is ons eindelijk komen vervoegen, had hem om 07.00H wakker gemaakt en het is nu net 08.00H. Die heeft echt tijd nodig om fatsoenlijk wakker te worden.
Zo, ik ga ontbijten en me dan douchen en dan meteen boven al alles al doen.
Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie hem wil .
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Even in en uit voor ik me ga klaarmaken voor de kine.
MM het is een hij de vaste student.
In de vakantie heb ik hem verwisseld voor een zij: zijn zuster.
Iedereen komt hier rust zoeken: de kat, de kinderen.
De enige rusteloze hier in huis dat ben ik de laatste tijd.
We zullen het maar op de wind en de volle maan steken zeker.
Aan iedereen waai niet uit je kleren vandaag...
MM het is een hij de vaste student.
In de vakantie heb ik hem verwisseld voor een zij: zijn zuster.
Iedereen komt hier rust zoeken: de kat, de kinderen.
De enige rusteloze hier in huis dat ben ik de laatste tijd.
We zullen het maar op de wind en de volle maan steken zeker.
Aan iedereen waai niet uit je kleren vandaag...
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
@ HVT: ik had het over poeziewoes of het een meisje is. ik weet dat je student een jongen is hoor!
wij hebben nu voor eventjes terug electricteit, of het probleem is al opgelost.
wij hebben nu voor eventjes terug electricteit, of het probleem is al opgelost.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes
hier nog steeds veel wind, en de hele nacht al
er is hier ergens iets wat bonkt als het zo hard waait
ik denk bij de onderburen, niet hier want ik ben gaan kijken
en hier zit alles goed vast... heb slecht geslapen daardoor
Dag wilde eend, fijn te weten dat alles goed gaat,
hier is dat ook zo.... en ik heb ook niks te vertellen
schoondochter brengt de groentjes en het fruit van de markt
seffens binnen zo moest ik zelf niet opboksen tegen de wind
clive met Matice,
MM met alle bezigheden zonder elektra...
Mammyretro ik hoop dat je een goede waterdichte jas vindt
want nat thuiskomen na een wandeling is niet fijn
anjelierken met het mollenwerk
Helena fijn met je jonge volkje en de poes
andere seizoentjes, oppassen op de fiets als het zo hard waait
Ik wens jullie allen een fijne woensdag en maak het gezellig...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Als het hard waait , gaan we niet fietsen, is te gevaarlijk.Ik zou zo wegwaaien, denk ik.Tegenwoordig gaan we veel meer wandelen dan fietsen, dat komt door Spaanse woef.Maar heb al tegen manlief gezegd, eenmaal terug beter weer, we meer gaan fietsen.
Heb de kerstroos afgeknipt tot de helft van de stengel.Had dat gelezen in een plantenboek, en koel zetten, een beetje water geven en dan heb je kans dat hij terug begint te groeien, we zullen zien.En lukt het niet, is het voor de composthoop.
Manlief heeft de app aangemaakt op zijn smartphone voor de weersverwachting in de gemeente.Gisteren gehoord op het nieuws en weerbericht.Dan waarschuwen ze je bij hevige regenval of hagel.En je kunt ook de dagelijkse weersverwachting bekijken.Volgens manlief zou het nu droog blijven tot 13u.Wat wel handig is, als je gaat wandelen of fietsen.
Dames, tot morgen allemaal.
Als het hard waait , gaan we niet fietsen, is te gevaarlijk.Ik zou zo wegwaaien, denk ik.Tegenwoordig gaan we veel meer wandelen dan fietsen, dat komt door Spaanse woef.Maar heb al tegen manlief gezegd, eenmaal terug beter weer, we meer gaan fietsen.
Heb de kerstroos afgeknipt tot de helft van de stengel.Had dat gelezen in een plantenboek, en koel zetten, een beetje water geven en dan heb je kans dat hij terug begint te groeien, we zullen zien.En lukt het niet, is het voor de composthoop.
Manlief heeft de app aangemaakt op zijn smartphone voor de weersverwachting in de gemeente.Gisteren gehoord op het nieuws en weerbericht.Dan waarschuwen ze je bij hevige regenval of hagel.En je kunt ook de dagelijkse weersverwachting bekijken.Volgens manlief zou het nu droog blijven tot 13u.Wat wel handig is, als je gaat wandelen of fietsen.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
MM ik weet het niet wat poesiewoes is.
Ik dacht een "het" maar ik vrees dat ze fietszakken heeft =zwanger...
Maar dat is dikwijls moeilijk te zien bij poezen.
Ik kan moeilijk haar staart gaan opheffen hé...
Ik dacht een "het" maar ik vrees dat ze fietszakken heeft =zwanger...
Maar dat is dikwijls moeilijk te zien bij poezen.
Ik kan moeilijk haar staart gaan opheffen hé...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Kinderen zijn net weg, waren naar de kliniek
moeten gaan voor een onderzoek van schoondochter
alles oké dus geen zorgen
Het valt hier met bakken uit de lucht...
geen weer om een hond door te jagen
Ik wens allen nog een fijne avond en een goeie nacht straks
moeten gaan voor een onderzoek van schoondochter
alles oké dus geen zorgen
Het valt hier met bakken uit de lucht...
geen weer om een hond door te jagen
Ik wens allen nog een fijne avond en een goeie nacht straks
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

Goedenavond Seizoentjes,
Wilde eend, fijn te horen dat alles goed met jou is
Oma-C, vervelend als je niet kunt slapen door het lawaai wat de storm maakt. Hopelijk slaap je vannacht beter.
HVT, poeziewoef zwanger denk je ? En de vader spoorloos ?
Anjelier, jullie fietsen dan ook niet als het zo waait. Heb jouw kaartjes zondagavond in de bus hier gestoken, hoop dat je ze morgen hebt, want die bus hier in straat zou wel elke dag gelicht moeten worden, maar helaas gebeurt dat niet altijd.
Mammyretro, hoop dat je een goede waterdichte jas vindt. Is wel nodig als je zoveel wandelt.
Lieve dames , ik ga eruit want ben wel echt moe vandaag. Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel voor wie het nodig heeft.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Het waaien is gelukkig geluwd . Hoop dat iedereen deze nacht wel goed kunnen slapen heeft.
Vandaag een minder drukke dag voor mij. Boven alles opruimen, badkamer afvegen, bedje opmaken en daar dan stofzuigen. En dan nog enkel de 2 benedenverdiepingen met nat afvegen zodat deze dweilklaar zijn voor morgen. Moet ook nog naar de apotheek, maar dat is op stapafstand. En dan gaan wandelen met Matice natuurlijk. Ga ook nog een machientje zijdewasjes instoppen. En dan zit het HH erop voor vandaag, ga geen extra taak doen, maar voor een keertje mij wat rusten als ik alles gedaan heb, want blijf me moe voelen. Misschien doet het me deugd.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne donderdag. Liefs aan jullie allen.
-
Goede morgen seizoentjes,
ventje werkt van huis uit, moet geen zending doen. Gimly is het er niet mee eens. Hij lag vanmorgen in de gang op de mat als ik uit bed rolde. Hoop dat ir. er niet te veel last van zal hebben, ze kan de huiskamer niet doen. maar ik zou toch graag een begin zien in mijn bibliotheek.
ben vannacht onwel geweest in mijn buik: wat rommelingen. Een nederlandse afhaal chinees is heel wat anders dan wat wij gewend zijn! ik kreeg daar enkele foto's van de menu: zei ventje tomatensoep kan ik zelf wel maken. maar we hebben de nummers doorgegeven en vandaag gaan ze erom. want morgenmiddag om 16 u zouden ze hier staan.
gelukkig heb een oven en microgolf.
gisterenmorgen om 8 u 04: pats! alles af. ik heb met zaklamp op mijn gsm naar de keuken gelopen en de tablet gehaald, dan mijn gordijnen open gedaan. godzijdank werk ik niet met een electrische rolluik. die van overbuurvrouw bleef naar beneden. heb een paar spelletjes kunnen doen, dan me gaan aankleden, bij rita bestelling gaan doen en buurman 4 kwam daar binnen. klagend. het was 20 na 10 toen mijn landlijn een piepje gaf en ik zag dat mijn modem in gang schoot. 't was opgelost.
dan snel mijn moeder gelukkige verjaardag gewenst, die stond op punt om naar de kapper te gaan.
dan verder gewerkt op tablet en pc toen alles aan bleef.
HVT: Poeziewoes zwanger? en de vader spoorloos. 't kan zijn dat ze nu een nestplaats zoekt waar ze zich veilig voelt en jouw uitgekozen heeft om vroedvrouw te zijn. en neen, haar staart opheffen is onbeleefd. je zal zien. als haar tepels al prominent aanwezig zijn, zal het niet lang meer duren. als je ze dus lange tijd niet ziet is ze bij haar baasjes bevallen.
bij wet moet ze geholpen zijn om "pretnestjes" te vermijden. staat een boete op. Nancy had haar kater die het laatste nestje van mystique bevaderde, laten helpen en die is ineens verdwenen. zo vermeed ze een boete van 200 euro. mystique is ook geholpen. ook geen boete. dierenartsen zijn bij wet verplicht aan te geven of een dier al dan niet geholpen is. dan verloor ze een paar katten en heeft guapo gehouden. leuk katertje.
Clive: niet over je grenzen gaan he meid! je neemt wel veel hooi op je vork elke dag. ik zou het niet meer kunnen.
ventje heeft net twee rookmelders ontvangen. we hebben ze maar ze zijn nog niet opgehangen. hebben eigenlijk geen idee waar we dat moeten hangen.
zo, als ventje pauze heeft, gaat die ook wat boodschappen doen. vanmiddag ook als Ir. hier is.
Fijne dag seizoentjes!
ventje werkt van huis uit, moet geen zending doen. Gimly is het er niet mee eens. Hij lag vanmorgen in de gang op de mat als ik uit bed rolde. Hoop dat ir. er niet te veel last van zal hebben, ze kan de huiskamer niet doen. maar ik zou toch graag een begin zien in mijn bibliotheek.
ben vannacht onwel geweest in mijn buik: wat rommelingen. Een nederlandse afhaal chinees is heel wat anders dan wat wij gewend zijn! ik kreeg daar enkele foto's van de menu: zei ventje tomatensoep kan ik zelf wel maken. maar we hebben de nummers doorgegeven en vandaag gaan ze erom. want morgenmiddag om 16 u zouden ze hier staan.
gelukkig heb een oven en microgolf.
gisterenmorgen om 8 u 04: pats! alles af. ik heb met zaklamp op mijn gsm naar de keuken gelopen en de tablet gehaald, dan mijn gordijnen open gedaan. godzijdank werk ik niet met een electrische rolluik. die van overbuurvrouw bleef naar beneden. heb een paar spelletjes kunnen doen, dan me gaan aankleden, bij rita bestelling gaan doen en buurman 4 kwam daar binnen. klagend. het was 20 na 10 toen mijn landlijn een piepje gaf en ik zag dat mijn modem in gang schoot. 't was opgelost.
dan snel mijn moeder gelukkige verjaardag gewenst, die stond op punt om naar de kapper te gaan.
dan verder gewerkt op tablet en pc toen alles aan bleef.
HVT: Poeziewoes zwanger? en de vader spoorloos. 't kan zijn dat ze nu een nestplaats zoekt waar ze zich veilig voelt en jouw uitgekozen heeft om vroedvrouw te zijn. en neen, haar staart opheffen is onbeleefd. je zal zien. als haar tepels al prominent aanwezig zijn, zal het niet lang meer duren. als je ze dus lange tijd niet ziet is ze bij haar baasjes bevallen.
bij wet moet ze geholpen zijn om "pretnestjes" te vermijden. staat een boete op. Nancy had haar kater die het laatste nestje van mystique bevaderde, laten helpen en die is ineens verdwenen. zo vermeed ze een boete van 200 euro. mystique is ook geholpen. ook geen boete. dierenartsen zijn bij wet verplicht aan te geven of een dier al dan niet geholpen is. dan verloor ze een paar katten en heeft guapo gehouden. leuk katertje.
Clive: niet over je grenzen gaan he meid! je neemt wel veel hooi op je vork elke dag. ik zou het niet meer kunnen.
ventje heeft net twee rookmelders ontvangen. we hebben ze maar ze zijn nog niet opgehangen. hebben eigenlijk geen idee waar we dat moeten hangen.
zo, als ventje pauze heeft, gaat die ook wat boodschappen doen. vanmiddag ook als Ir. hier is.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!