In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Nonkel Bert schreef: ↑20 jan 2020, 18:09
Hey leutertjes,
Radio Minerva ken ik niet. Ik weet ook niet of die hier te ontvangen is.
Zal het eens opzoeken.
https://www.radio-minerva.be/
prachtige zender ken ik al die tijd al dat ik op seniorennet ben. Mariah voor diegene die haar kennen, heeft er nog gepresenteerd, in het Nienka s(R.I.P) tijdperk
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zo ik ben er terug. Door griepje en dipje heen denk ik. Heb een lui weekend genomen en voel me beter
Omadina wat een schatje zeg.
Jadi, heel goed nieuws dat alles goed verlopen is. Ik ben blij je terug te lezen. Ik miste je berichten hier wel hoor. Maar doe rustig aan hé. Niets forceren hé
Marietteke wat leuk puppy bezoek. Hebben wij ook drie maal gedaan. En daarna puppytijd voor de zoon, heerlijke puppytandjes die in je voeten in je tenen in je handen bijten. Het zindelijk maken. Maar ook zo genieten.
Ha ik lees net dat ze met Valentijn naar huis mag. Lenka is op Valentijn geboren.
Die gaat gaat zeker verwend worden ook door Bomma Marietteke. Mijn ma is ook zo gek op Lenka. Ik zal eens een foto zoeken toen Lenka pup was en hier zetten. Maar niet nu, mijn patatten zijn zacht. Zal voor straks zijn
Bloemetje, ai ai ai, jij hebt het ook goed zitten. Het zijn hardnekkig beestjes die als je ze te pakken hebt je lang bezig houden. Beterschap hoor.
Bertje hier staat ook altijd de radio op maar meestal licht klassieke muziek, classic FM (Britse zender), Swiss classic of een klassieke zender uit Venetië.
Vitamientjes tekort heb ik ook al aan zitten denken, maar gisteren een lekkere wandeling op de netedijk in het zonnetje, wel dat deed goed. Je voelde de warmte van de zon.
Bekske altijd mooie plaatjes zie ik van jou, maar je bent geen babbel hé. Mag hoor.
Miesje, Ghyra Sita, fijne avond en tot lezen.
Omadina wat een schatje zeg.
Jadi, heel goed nieuws dat alles goed verlopen is. Ik ben blij je terug te lezen. Ik miste je berichten hier wel hoor. Maar doe rustig aan hé. Niets forceren hé
Marietteke wat leuk puppy bezoek. Hebben wij ook drie maal gedaan. En daarna puppytijd voor de zoon, heerlijke puppytandjes die in je voeten in je tenen in je handen bijten. Het zindelijk maken. Maar ook zo genieten.
Ha ik lees net dat ze met Valentijn naar huis mag. Lenka is op Valentijn geboren.
Die gaat gaat zeker verwend worden ook door Bomma Marietteke. Mijn ma is ook zo gek op Lenka. Ik zal eens een foto zoeken toen Lenka pup was en hier zetten. Maar niet nu, mijn patatten zijn zacht. Zal voor straks zijn
Bloemetje, ai ai ai, jij hebt het ook goed zitten. Het zijn hardnekkig beestjes die als je ze te pakken hebt je lang bezig houden. Beterschap hoor.
Bertje hier staat ook altijd de radio op maar meestal licht klassieke muziek, classic FM (Britse zender), Swiss classic of een klassieke zender uit Venetië.
Vitamientjes tekort heb ik ook al aan zitten denken, maar gisteren een lekkere wandeling op de netedijk in het zonnetje, wel dat deed goed. Je voelde de warmte van de zon.
Bekske altijd mooie plaatjes zie ik van jou, maar je bent geen babbel hé. Mag hoor.
Miesje, Ghyra Sita, fijne avond en tot lezen.
-
Bert
Jadi, dank u voor de link. Morgen zal ik dat eens uittesten.
Lenk, zo'n deugd gehad van het zonnetje.
Vitamine D opdoen, goed tegen de wintervermoeidheid.
Ja, plaats maar een foto van kleine Lenka. Zie dat graag
Maar kijk eerst naar uw patatten hé, dat ze niet aanbranden. Want dat kan stinken hoor.
Lenk, zo'n deugd gehad van het zonnetje.
Vitamine D opdoen, goed tegen de wintervermoeidheid.
Ja, plaats maar een foto van kleine Lenka. Zie dat graag
Maar kijk eerst naar uw patatten hé, dat ze niet aanbranden. Want dat kan stinken hoor.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

halllo weeral tijd om slaapwel te komen zeggen ,
ha ha Bertje , ik had gisteren nog zoiets voor ,en hé, dat ze niet aanbranden. Want dat kan stinken hoor.
ik had bloemkool afgekookt ,
dan afgegoten , en een portie op m'n bord geschept ,
nadat ik m'n eten op had , ging ik terug m'n keuken in ,
en jeetje ...het vuur stond nog op , dus ...de rest van de bloemkool ,
was grandioos aangebrand , nee..ik had het niet geroken hoor ,
daarna wel natuurlijk
Bedankt voor het mooie plaatje van sookie , tof!
Lenk , ja best spannend ,
zo'n puppy opvoeden , ik ben al even blij ,
dan mijn zoon , en schoondochter ,
bloemeke , zou ik ook dringend eens moeten aan beginnen ,
om wat naar de kringloopwinkel te gaan ,
want 'n mens krijgt toch nogal wat bijeen hé
En hopelijk werkt je nieuwe antibiotica vlug ,
Miesje ja zou kunnen hoor ,
dat de kusttram er 2 uur over doet ,
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Haha, Marietteke. Eventjes verstrooid zijn en het is te laat hé.
Lenk, mooie foto's hoor!!

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Mijn meisje is een diamant, dank je wel. Ze is het ook.Nonkel Bert schreef: ↑20 jan 2020, 21:56Haha, Marietteke. Eventjes verstrooid zijn en het is te laat hé.![]()
![]()
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, bij jullie ook zoveel mist?
Hier kunnen we het uur van de kerktoren niet aflezen.
Ja ik kom even langs voor ik aan de nazorg He
Anders is mijn voormiddag al weg
Ik heb veel gelezen maar sorry maar iedereen beantwoorden
zit er nog niet in..
Het is al stukken beter al is het nog maar 8dgn geleden.
Ik ga jullie laten
Wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: witloof/ham/en kaassaus
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen leutertjes allemaal
ik voel me maar mottig in mijn hoofd maar ja het zal wel beteren zeker
en we hebben ook een beetje lang geslapen en dat deed deugd met mijn verkoudheid zo lekker relax en warmpjes in ons zacht bedje en meer moet da nie zijn hé
amai Lenk wat een lief puppytje was jou lenka en een leuke foto hoor van jou met jullie meisje
oeps marietteke de bloemkool aangebrand en hopelijk heb je die pot weer proper gekegen want daar kan een serieus zwart laagje aan hangen als die goed aangebrand is
Bekske voor jou een fijne dinsdag vandaag
Bertje al op ronde om huggies uit te delen , wat lief van jou
jadi gelukkig ben je al wat beter na die ingreep en nu nog wat geduld en alles zal wel weer op zijn plooi komen hé , sterkte en vlug beterschap
miesje , omadina , Sita en ghyra
ook een fijne dag voor jullie
en nu nog een beetje verder doen sè
want ik zit hier nu nog in mijn kamerjas
dus dadelijk in vijfde versnelling naar de badkamer zodat ik er wat presentabel uit zie
daaaaaaaag

ik voel me maar mottig in mijn hoofd maar ja het zal wel beteren zeker
en we hebben ook een beetje lang geslapen en dat deed deugd met mijn verkoudheid zo lekker relax en warmpjes in ons zacht bedje en meer moet da nie zijn hé
amai Lenk wat een lief puppytje was jou lenka en een leuke foto hoor van jou met jullie meisje
oeps marietteke de bloemkool aangebrand en hopelijk heb je die pot weer proper gekegen want daar kan een serieus zwart laagje aan hangen als die goed aangebrand is
Bekske voor jou een fijne dinsdag vandaag
Bertje al op ronde om huggies uit te delen , wat lief van jou
jadi gelukkig ben je al wat beter na die ingreep en nu nog wat geduld en alles zal wel weer op zijn plooi komen hé , sterkte en vlug beterschap
miesje , omadina , Sita en ghyra
ook een fijne dag voor jullie
en nu nog een beetje verder doen sè
want ik zit hier nu nog in mijn kamerjas
dus dadelijk in vijfde versnelling naar de badkamer zodat ik er wat presentabel uit zie
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hier nog een fotootje van onze Laika ( bordercollie) toen hij klein was
ik kon het echt niet laten omdat hij er zo schattig uit zag
maar jammer genoeg is hij al vertrokken naar de hondenhemel
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Bloemeke, wat een mooie Border Collie.
Toch jammer dat men daar afscheid moet van nemen hé.
Nu ik toch met mijn diamanten bezig ben......

Toch jammer dat men daar afscheid moet van nemen hé.
Nu ik toch met mijn diamanten bezig ben......