NACHTUILTJES (1)2020
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Nu ik wat meer binnen zit (tegen mijn goesting) heb ik eens een oude doos met receptenblaadjes uitgehaald.
Niet te geloven hoe anders we eigenlijk al zijn gaan eten (andere dingen - gezonder) in 40 jaar tijd.
JA zo oud zijn sommige foldertjes die erin zitten.
Zo heb ik er eentje gevonden waarop Is nog leerde schrijven en dit jaar wordt ze 46
Hier en daar bewaar ik er toch nog eentje van om eens uit te proberen maar het meeste gaat de papiermand in hoor.
Ik wens iedereen een POSITIEVE dag toe !
Nu ik wat meer binnen zit (tegen mijn goesting) heb ik eens een oude doos met receptenblaadjes uitgehaald.
Niet te geloven hoe anders we eigenlijk al zijn gaan eten (andere dingen - gezonder) in 40 jaar tijd.
JA zo oud zijn sommige foldertjes die erin zitten.
Zo heb ik er eentje gevonden waarop Is nog leerde schrijven en dit jaar wordt ze 46
Hier en daar bewaar ik er toch nog eentje van om eens uit te proberen maar het meeste gaat de papiermand in hoor.
Ik wens iedereen een POSITIEVE dag toe !
Oud maar niet Out
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes,
hier is het nat en killig, maar de zon probeert...
Voor allen die een knuffeltje kunnen gebruiken
stuur ik er eentje
we hebben niet te kiezen wat we allemaal krijgen
maar we moeten er door, en voelen ons nadien dan hopelijk beter
Ouder worden brengt z'n cadeautjes, en we zijn er niet altijd blij mee
Veel sterkte en goeie moed...en tot later
Laatst gewijzigd door Oma-C op 23 jan 2020, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereenn
Stilletjes aan neem ik al wat deel aan het dagelijks leven
Deze morgen voor eerst even naar buiten op boodschappen.
Veel weet ik niet te vertellen
Wens iedereen een super fijne dag toe
toedeloe
menu: ik denk voor mij ossentong met puree mee te brengen. En ventje
Chineze noedels. (traiteurdienst)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Zit al opgetut om straks naar de receptie in Huis Aan Zee te gaan. . . Wij vrijwilligers worden in de bloemetjes gezet, figuurlijk en hoop ook letterlijk.
Mijn eten is klaar, ik koude schotel, voor Stafke, gegratineerd witloof en puree. Hij kan goed eten en komt niet bij.
Ik lust geen ossentong, hier noemen ze het koetong. Is me te glibberig in de mond. Wel koud zoals uier met wat peper en zout.
Oude recepten, heb er veel in mijn hoofd, het was allemaal gezonde kost als je geen te hoge cholesterol had.
Staf is naar de Haan gereden, eigenzinnig dat hij is. Naar de ziekenkas om papieren voor extra verzekering
BIj het thuiskomen zag hij wit, heb niets gezegd, weet wanneer we samen weg gaan ik de chauffeur ben.
De verantwoordelijkheid voor andere op de baan, ik begrijp het niet.
Ga stoppen zit me op te boeien.
Groetjes en tot de volgende keer.
Corry
Zit al opgetut om straks naar de receptie in Huis Aan Zee te gaan. . . Wij vrijwilligers worden in de bloemetjes gezet, figuurlijk en hoop ook letterlijk.
Mijn eten is klaar, ik koude schotel, voor Stafke, gegratineerd witloof en puree. Hij kan goed eten en komt niet bij.
Ik lust geen ossentong, hier noemen ze het koetong. Is me te glibberig in de mond. Wel koud zoals uier met wat peper en zout.
Oude recepten, heb er veel in mijn hoofd, het was allemaal gezonde kost als je geen te hoge cholesterol had.
Staf is naar de Haan gereden, eigenzinnig dat hij is. Naar de ziekenkas om papieren voor extra verzekering
BIj het thuiskomen zag hij wit, heb niets gezegd, weet wanneer we samen weg gaan ik de chauffeur ben.
De verantwoordelijkheid voor andere op de baan, ik begrijp het niet.
Ga stoppen zit me op te boeien.
Groetjes en tot de volgende keer.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik ben al naar de huisarts geweest om wratten in mijn gezicht te laten bevriezen.
Mijn medicijn voor de hoest moet ik al niet meer nemen, mocht ik in de frigo zetten (hopelijk heb ik ze niet te gauw weer nodig!)
Ik ben aan het wassen, het moet toch binnen drogen,dus waarom wachten op beter weer?
De wasmachine tuut, salut!
Mijn medicijn voor de hoest moet ik al niet meer nemen, mocht ik in de frigo zetten (hopelijk heb ik ze niet te gauw weer nodig!)
Ik ben aan het wassen, het moet toch binnen drogen,dus waarom wachten op beter weer?
De wasmachine tuut, salut!
Ivette
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Hoor juist van Geert Naessens dat in Kortrijk de zon schijnt hier nog licht mistig hopelijk probeert ze hier ook door te komen
Te voet naar de kapster geweest en zou blijven wandelen zo zacht dat het deze morgen was
Deze namiddag terug een klein wandeling doen iedere keer een beetje verder.
Corry, geniet deze namiddag
Wat schrijf je daar koude uier eten ?
Rietjes, wandelen vanmiddag!
Jadi, doet deugd zeker even buiten zijn, langzaam beter worden!
Ivette, spijtig verandering bij De Lijn.
Memerietje, calorieën ik eet veel minder dan vroeger maar toch
Frankje, mooi !!!
Yorkske, de scootmobiel op
Oma-c, Rinske,Assa,Michelly en wie ik vergeten ben
Als het mogelijk is geniet van deze namiddag buiten of binnen
Greetie
Te voet naar de kapster geweest en zou blijven wandelen zo zacht dat het deze morgen was
Deze namiddag terug een klein wandeling doen iedere keer een beetje verder.
Corry, geniet deze namiddag
Wat schrijf je daar koude uier eten ?
Rietjes, wandelen vanmiddag!
Jadi, doet deugd zeker even buiten zijn, langzaam beter worden!
Ivette, spijtig verandering bij De Lijn.
Memerietje, calorieën ik eet veel minder dan vroeger maar toch
Frankje, mooi !!!
Yorkske, de scootmobiel op
Oma-c, Rinske,Assa,Michelly en wie ik vergeten ben
Als het mogelijk is geniet van deze namiddag buiten of binnen
Greetie
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Ik kom thuis van de zumba-les en wie is hier roofing aan het branden op het platform van keuken en badkamer . Die mens (D...... is voor geen rede vatbaar
Ik vind als je 81 jaar ....en 2 heup prothesen hebt
Ik vertik het om ne keer te gaan kijken boven daar het raam pfffff
Hij weet zo als ik thuis was geweest dat ik een zaag zou gespannen hebben ..... zal dat straks ook nog wel doen als hij naar beneden komt .
Iedereen de groetjes ..... straks bij bij lezen .....eerst een senseoke
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Wij hebben hier gisteren en vandaag geen zonnestraaltje gezien. Heel veelmist gisteren en vandaag grijze wolken en 4°Celsius overdag. Niet aangenaam en toch ziet het niet als winter meer eerder als herfst.
Niet fijn dus.
Rietjes ik geloof graag dat je de fiets nu al mist. Als je zoals jij gewend zijt om zoveel kilometers te vreten elke dag dan moet je zowaar ontwenningsverschijnselen krijgen als je niet kunt fietsen. Maar gelukkig, het komt terug en trek je daar maar aan op.
Jadi al wat beter, want reeds naar de winkel. En corry bijt zich bijna in haar buik omdat Stafke de betweter uithangt.
Wens iedereen een fijne avond nog en straks een verkwikkende nacht.
Michelly
Niet fijn dus.
Rietjes ik geloof graag dat je de fiets nu al mist. Als je zoals jij gewend zijt om zoveel kilometers te vreten elke dag dan moet je zowaar ontwenningsverschijnselen krijgen als je niet kunt fietsen. Maar gelukkig, het komt terug en trek je daar maar aan op.
Jadi al wat beter, want reeds naar de winkel. En corry bijt zich bijna in haar buik omdat Stafke de betweter uithangt.
Wens iedereen een fijne avond nog en straks een verkwikkende nacht.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)