Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Ice: Vraag dat maar eens aan werknemers in openbare diensten: treinbegeleiders, buschauffeurs.....hier gaat de intimidatie al over in agressie, klop geven en zelfs al naar het leven staan.
Bewoners hier in de wijk die de politie durven opbellen wegens nachtrumoer, veroorzaakt door Marokkanen, worden door diezelfde veroorzakers met de dood bedreigd.
Van kindsbeen af woon ik hier in de wijk. Ik heb dus heel die overgangsperioden meegemaakt waarin hier vroeger in de wijk geen allochtoon te bespeuren was en nu meer dan 80 procent van de inwoners van allochtone afkomst is, met overlast, vandalisme, criminaliteit, enz. tot gevolg.
Vroeger was dat een mooie, gezellige wijk; aangenaam om te wonen, terwijl het nu de hel is.
Bewoners hier in de wijk die de politie durven opbellen wegens nachtrumoer, veroorzaakt door Marokkanen, worden door diezelfde veroorzakers met de dood bedreigd.
Van kindsbeen af woon ik hier in de wijk. Ik heb dus heel die overgangsperioden meegemaakt waarin hier vroeger in de wijk geen allochtoon te bespeuren was en nu meer dan 80 procent van de inwoners van allochtone afkomst is, met overlast, vandalisme, criminaliteit, enz. tot gevolg.
Vroeger was dat een mooie, gezellige wijk; aangenaam om te wonen, terwijl het nu de hel is.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Ice
En waarom maakt de politie dan ook bekend wie gebeld heeft?
Zij weten óók hoe dat wraakzuchtige tuig reageert op klachten van hun overlast...zij hebben het al meermaals meegemaakt?
De politie, uw vriend?!
Deze burgers moeten dan meteen opnieuw politie bellen als ze zich bedreigd voelen om dan klacht in te dienen wegens intimidatie en bedreigingen...de angst houdt hen tegen maar dat zouden ze opzij moeten zetten want dat is nét het doel van intimidatie..
Als burger mag je eisen om onbekend te blijven bij klachten, voor reden van represailles en dan mag de politie je identiteit niet kenbaar maken.
Maar dat weet blijkbaar niet iedereen...
Op dit ogenblik heeft een turkse buurjongen, een snotneus van 14 jaar, van de jeugdrechter drie maanden huisarrest gekregen omdat ze met drie minderjarigen een jongen van 19 jaar het ziekenhuis ingeklopt hebben (voor een vermeende belediging van de turkse moeder...'van horen zeggen'?) een uitspraak die de 19-jarige niet deed maar die zijn vrienden het heethoofd wijsmaakten om voor de lol iemand eens af te kloppen...DelaVega schreef: ↑24 jan 2020, 17:31Van kindsbeen af woon ik hier in de wijk. Ik heb dus heel die overgangsperioden meegemaakt waarin hier vroeger in de wijk geen allochtoon te bespeuren was en nu meer dan 80 procent van de inwoners van allochtone afkomst is, met overlast, vandalisme, criminaliteit, enz. tot gevolg.
Kromme redenering moeder: "zoon moet gestraft worden, dat mag niet,.... maaaar het zal wel niet zo erg geweest zijn want de jongen mocht dezelfde dag toch al naar huis"....(voor hetzelfde was het moord geweest?)
Typische moslim hypocrisie waarbij misdrijven worden vergoelijkt en geminimaliseerd om kindlief de hand boven het hoofd te houden.
Dit is dus gedroomd kannonnevlees voor radicalisering door jihad-ronselaars: beïnvloedbaar, kort lontje, naïef, wraakzuchtig, agressief en beschermd bij wangedrag door eigen ouders.
Hier nog een paar voorbeelden:
https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/bri ... ~afdaca12/
https://www.hln.be/in-de-buurt/turnhout ... ~aa626a29/
Normbesef kwijt? Je kunt niks kwijtgeraken dat je niet hebt....
En een afghaanse psychopaat uit asielcentrum slaat al een bejaarde in coma:
https://www.hln.be/in-de-buurt/peer/man ... ~a937057d/
Jaja, onze politiek en justitie weten het aangename wonen in onze maatschappij door plichtsverzuim en verrotting door straffeloosheid te herleiden tot een straatoorlog maar wat kan het hen schelen, zij moeten er niet tussen wonen.
-
Ice
Welke vragen? Je moet de antwoorden van andere forumleden op je vragen ook wél lezen, hé?
Geef trouwens zelf eens antwoord:
Zou jij het goedkeuren als pedofiel en moordenaar dutroux voor de klas van jouw 9-jarige dochter mocht staan?
Hij heeft immers zijn straf uitgezeten? (Zie maar: levenslang bestaat hier al niet meer, er wordt al geijverd door gewetenloze advocaten om dat schorem vrij te krijgen!)
Zou jij als ouder, je dochter blootstellen aan dat risico van recidive?
Is het van niet willen begrijpen of niet kunnen?
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Allez, ik zal het goede voorbeeld geven en uw vragen beantwoorden:Ice schreef: ↑24 jan 2020, 19:24Welke vragen? Je moet de antwoorden van andere forumleden op je vragen ook wél lezen, hé?![]()
Geef trouwens zelf eens antwoord:
Zou jij het goedkeuren als pedofiel en moordenaar dutroux voor de klas van jouw 9-jarige dochter mocht staan?
Hij heeft immers zijn straf uitgezeten? (Zie maar: levenslang bestaat hier al niet meer, er wordt al geijverd door gewetenloze advocaten om dat schorem vrij te krijgen!)
Zou jij als ouder, je dochter blootstellen aan dat risico van recidive?
Is het van niet willen begrijpen of niet kunnen?![]()
- Neen, ik zou het niet goedkeuren moest Dutroux voor de klas staan (van wie de dochters in die klas zouden zijn vind ik ook overigens irrelevant). Dat zou betekenen dat het schoolbestuur het nagelaten heeft een bewijs van goed zedelijk gedrag (model 1B) te eisen voor de indiensttreding van de heer Dutroux.
Met andere woorden, uw hypothese is niet echt realistisch.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Laat uw dochter thuis komen en zeggen: “ Papa, Dutroux stond aan de poort en vroeg of ik zin had in een ijsje. Ik ben onmiddellijk naar huis gelopen.”Lars schreef:
- Neen, ik zou het niet goedkeuren moest Dutroux voor de klas staan (van wie de dochters in die klas zouden zijn vind ik ook overigens irrelevant). Dat zou betekenen dat het schoolbestuur het nagelaten heeft een bewijs van goed zedelijk gedrag (model 1B) te eisen voor de indiensttreding van de heer Dutroux.
Slimme meid zal papa zeggen maar is daarmee de kous af voor papa want Dutroux heeft zijn ‘straf toch uitgezeten’ ?
Denk dat dit meer aansluit (realistischer) bij de aanvankelijke posting en het verdere debat hierin.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 24 jan 2020, 20:38, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Laat uw fantasie maar gaan....Dicksy schreef: ↑24 jan 2020, 20:22Laat uw dochter thuis komen en zeggen: “ Pappa, Dutroux stond aan de poort en vroeg of ik zin had in een ijsje. Ik ben onmiddellijk naar huis gelopen.”Lars schreef:
Slimme meid zal pappa zeggen maar is daarmee de kous af voor pappa ?
Denk dat dit meer aansluit (realistischer) bij de aanvankelijke posting en het verdere debat hierin.
-
Pappa...Lars schreef: ↑24 jan 2020, 20:27Laat uw fantasie maar gaan....Dicksy schreef: ↑24 jan 2020, 20:22Laat uw dochter thuis komen en zeggen: “ Pappa, Dutroux stond aan de poort en vroeg of ik zin had in een ijsje. Ik ben onmiddellijk naar huis gelopen.”Lars schreef:
Slimme meid zal pappa zeggen maar is daarmee de kous af voor pappa ?
-