Zou kunnen...
Gelukkig is de kern van de posting van Wil van geen tel wanneer men spreekt over fundamentele rechten waarvoor een rechtsstaat garant staat.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Zou kunnen...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik ben vaak bedroefd en ontdaan om met de wetenschap te moeten leven dat die periode, toen er nog geen Marokkanen woonden in de wijk, nooit meer zal terugkomen. Mijmeringen.
Allez man,
en voordien een heel subtiele aanduiding:
toen er nog geen Marokkanen woonden in de wijk

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.U beseft niet hoe eenvoudig het is voor de overheid om uw identiteit te achterhalen op onlineplaatsen via ontsleuteling.
Réchtsstaat?
De door u geciteerde tekst is geen vorm van discriminatie, het woord Islam vervangen door een ander term, zou dat wel kunnen zijn.
Het is maar hoe je discriminatie definieert...net zoals sarcastische en cynische commentaren op sociale media worden omschreven als racistische haatberichten om een heksenjacht te ontketenen om de vrije meningsuiting van burgers over het falend migratiebeleid, waardoor illegalen verdrinken, te censureren en ons monddood te maken...
Laatst gewijzigd door Ice op 25 jan 2020, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
De man volgt een cursus in een CVO, meestal gaan die lessen 's avonds door.Ice schreef: ↑25 jan 2020, 10:25Réchtsstaat?
Dat bestaat hier al niet meer..de wetten zijn zodanig "aangepast" zodat crapuul, gekend door het gerecht en volgens afkomst, al mag moorden zonder gestraft te worden, ze worden beschérmd waardoor recidive al gewoon geworden is.
Criminelen hebben intussen meer (nog wel ménsen!!)rechten gekregen dan burgers, ze worden gepamperd in gevangenissen, krijgen miljoenen schadevergoeding als de omstandigheden in de gevangenis niet naar hun goesting zijn en dan moeten veroordeelden nog niet eens meer hun straf uitzitten, zelfs een kinderverkrachter/moordenaar die lévenslang kreeg durven ze nog de wettelijke mogelijkheid geven om vrij te kunnen komen!
Rechtsstaat? Waar?![]()
Om terug te komen op de jihadi-ronselaar die vastbesloten zelf verklaart om in herhaling te vallen: kinderen te radicaliseren volgens zijn islamitisch geloof, waarvoor hij nét celstraf kreeg: dát is de kern van de posting van Wil.
Dát is dan misdadig om dit crapuul de mogelijkheid te geven opnieuw kinderen te radicaliseren door hem in een omgeving te plaatsen onder het mom van een vdab-taalcursus in een basisschool.
Recidive van een misdrijf met voorbedachte rade dat hij zelfs kenbaar maakt.
Máár hij heeft zijn straf uitgezeten en dan zal hij het vast niet meer doen, Lars?![]()
Maw: je gelooft dus een leugenaar die dan óók nog zelf verklaart om het opnieuw te gaan doen..
Wat scheelt er toch maar met jou?![]()
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.