Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Oei Corry daar heb ik dan overgekeken
Maar als nog een grote proficiat drie ferme piepers
Slaap wel iedereen
Maar als nog een grote proficiat drie ferme piepers
Slaap wel iedereen
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Neen Ik was niet jarig.
De receptie in het verzorgingshuis, het werk daarbij ging boven mijn petje.
De complimenten welke ik regelmatig krijg dat ik er jonger uit zie.
Awel gisteren was ik 80 , rondom mij vrijwilligers als mieren onder mekaar hulp boden bij alles wat nodig was.
Ik had mijn oorkristallen mee, rug en knietjes aanwezig. Heb moeten passen en vroeger naar huis gegaan. Voelde me belabberd, de volgende keer niet meer aanwezig voor zulke activiteiten.
Is me gevraagd de foto’s welke gemaakt zijn met Photoshop te bewerken.
Daar kan ik mee overweg, en heb ja gezegd.
Nog een fijne dag, volgende week komen ons kindjes slapen, kleintje is al aan het aftellen.
Corry
De receptie in het verzorgingshuis, het werk daarbij ging boven mijn petje.
De complimenten welke ik regelmatig krijg dat ik er jonger uit zie.
Awel gisteren was ik 80 , rondom mij vrijwilligers als mieren onder mekaar hulp boden bij alles wat nodig was.
Ik had mijn oorkristallen mee, rug en knietjes aanwezig. Heb moeten passen en vroeger naar huis gegaan. Voelde me belabberd, de volgende keer niet meer aanwezig voor zulke activiteiten.
Is me gevraagd de foto’s welke gemaakt zijn met Photoshop te bewerken.
Daar kan ik mee overweg, en heb ja gezegd.
Nog een fijne dag, volgende week komen ons kindjes slapen, kleintje is al aan het aftellen.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie weer een grijze morgen iedereen
proficiat Rietjes voor je jongste , flinke jongen

proficiat Rietjes voor je jongste , flinke jongen

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Grijs weertje hier, maar daar doen we het dan maar mee...Gisteren was het wel een mooie namiddag, dus maar mezelf geforceerd om naar buiten te gaan, en heb genoten van de stilte en de natuur. Er is weinig volk , en de mensen die je tegen komt hebben over 't algemeen hun hondje bij, en blijven ook wel eens praten.
Eerst en vooral, Rietjes, een dikke proficiat met de verjaardag van je kleinzoon. 't is al een flinke jongen. Zo moet dat ook !
Gisteren avond heb ik Lennert mijn kleinzoon die op 1 maart 15 wordt aan de lijn gehad. Oma, wil je eens op je email kijken, ik heb mijn Frans opstel opgestuurd, als je er eens wil naar kijken en verbeteren.... ja, hij weet dat ik dat graag doe.
Corry, als je eenmaal in klinieken geraakt, moet je veel geduld hebben. Hopelijk kunnen ze Staf goed helpen, en ja ik begrijp wel dat je angstig bent als hij met de wagen rijdt. Ja, je vrijwilligerswerk vergt toch een grote inspanning. Ik ben hier ook al eens gevraagd, om te gaan wandelen of zo, een vriendin van me doet dat.. ik zie wel.
Een tennismaat vroeg om hem te vervangen deze namiidag om 14u30, maar ik moet dringend naar de bib, jammer vind ik, maar dat gaat voor !
Aa, alle maatjes hier, een prettige vrijdag !
omadina
Grijs weertje hier, maar daar doen we het dan maar mee...Gisteren was het wel een mooie namiddag, dus maar mezelf geforceerd om naar buiten te gaan, en heb genoten van de stilte en de natuur. Er is weinig volk , en de mensen die je tegen komt hebben over 't algemeen hun hondje bij, en blijven ook wel eens praten.
Eerst en vooral, Rietjes, een dikke proficiat met de verjaardag van je kleinzoon. 't is al een flinke jongen. Zo moet dat ook !
Gisteren avond heb ik Lennert mijn kleinzoon die op 1 maart 15 wordt aan de lijn gehad. Oma, wil je eens op je email kijken, ik heb mijn Frans opstel opgestuurd, als je er eens wil naar kijken en verbeteren.... ja, hij weet dat ik dat graag doe.
Corry, als je eenmaal in klinieken geraakt, moet je veel geduld hebben. Hopelijk kunnen ze Staf goed helpen, en ja ik begrijp wel dat je angstig bent als hij met de wagen rijdt. Ja, je vrijwilligerswerk vergt toch een grote inspanning. Ik ben hier ook al eens gevraagd, om te gaan wandelen of zo, een vriendin van me doet dat.. ik zie wel.
Een tennismaat vroeg om hem te vervangen deze namiidag om 14u30, maar ik moet dringend naar de bib, jammer vind ik, maar dat gaat voor !
Aa, alle maatjes hier, een prettige vrijdag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
goeie morgen iedereen
nog altijd grijs
met de voetjes vandaag
bomen aaien op het wandelpad

nog altijd grijs
met de voetjes vandaag
bomen aaien op het wandelpad

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Op woensdag 13 mei is er in Koksijde de Gebedsdienst voor alle Okra trefpunten na het middageten zouden we graag nog met onze bus elders nog een bezoek brengen. Gezien er in Koksijde die dag veel bussen parkeren moeten wij dat nu al aanvragen.
We eten 's middags in Oostende dus graag een tip liefst onderweg in de terugkeer naar Gits.
Er zitten tussen onze Sennetters veel leden die af en toe ergens naartoe gaan, in groep.
Zou je mij een tip of hint kunnen geven je zou er ons een groot plezier mee doen.
Dank u wel!
We eten 's middags in Oostende dus graag een tip liefst onderweg in de terugkeer naar Gits.
Er zitten tussen onze Sennetters veel leden die af en toe ergens naartoe gaan, in groep.
Zou je mij een tip of hint kunnen geven je zou er ons een groot plezier mee doen.
Dank u wel!
Ivette
-
Ivette
Rabarberhoeve Het Warandehof
Pol Louwagie, Katrien Zyde
Elzendammestraat 11
Gijverinkhove (Alveringem)
T 058 29 86 26, 0495 32 17 27
rabarber@hetwarandehof.be
weet niet of dit tussen Oostende en Gits ligt
kijk eens op internet, is wel interessant
Rabarberhoeve Het Warandehof
Pol Louwagie, Katrien Zyde
Elzendammestraat 11
Gijverinkhove (Alveringem)
T 058 29 86 26, 0495 32 17 27
rabarber@hetwarandehof.be
weet niet of dit tussen Oostende en Gits ligt
kijk eens op internet, is wel interessant
-
goeie morgen iedereen
ik duim voor je Rietjes

ik duim voor je Rietjes

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie morgen
't ziet er toch al iets minder grijs uit dan gisteren.
Meme-RIetje hier stak de stekker nog maar eens in het pieker-contact.
Zou de stroom daar niet eens kunnen uitvallen ???
'k zal eens mijn valiesje klaarmaken
vlug klaar : pyjama, kamerjas, ondergoed en toiletgerief... dat is het zowat zeker
en niet te vergeten een paar dikke boeken
Menu : pladijsfilet met champignons en gebakken patatjes
't ziet er toch al iets minder grijs uit dan gisteren.
Meme-RIetje hier stak de stekker nog maar eens in het pieker-contact.
Zou de stroom daar niet eens kunnen uitvallen ???
'k zal eens mijn valiesje klaarmaken
vlug klaar : pyjama, kamerjas, ondergoed en toiletgerief... dat is het zowat zeker
en niet te vergeten een paar dikke boeken
Menu : pladijsfilet met champignons en gebakken patatjes
Oud maar niet Out