Uninstall Printer HP 3070A
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Beste Verhaegen,
De printing troubleshooter leverde niets op. Ik moest telkens mijn printer selecteren, maar die komt nooit in enige lijst voor.
Opstart :

Ook na opschonen register geen resultaat.
De printing troubleshooter leverde niets op. Ik moest telkens mijn printer selecteren, maar die komt nooit in enige lijst voor.
Opstart :

Ook na opschonen register geen resultaat.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
Beste abbs,
Ik heb het logje waar u naar vroeg:
Download link
https://wetransfer.com/downloads/897789 ... 832/c808b5
Ik hoop dat ik het juist deed.
MVG
Ik heb het logje waar u naar vroeg:
Download link
https://wetransfer.com/downloads/897789 ... 832/c808b5
Ik hoop dat ik het juist deed.
MVG
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
-
verhaegen - Support SeniorenNet
je kan dat proberen met systeemherstel
ps.
als dat systeemherstel niet gebracht heeft wat het zou moeten doen dan kun je :
normaal met de instalsoftware kan men eigenlijk kiezen , van te "instaleren" maar ook om te" uninstallen "
als men die instal start kan men dat normaal kiezen als men goed oplet , kijkt en leest
https://support.hp.com/be-nl/drivers/se ... el/4311848
ps.
als dat systeemherstel niet gebracht heeft wat het zou moeten doen dan kun je :
normaal met de instalsoftware kan men eigenlijk kiezen , van te "instaleren" maar ook om te" uninstallen "
als men die instal start kan men dat normaal kiezen als men goed oplet , kijkt en leest
https://support.hp.com/be-nl/drivers/se ... el/4311848
-
Beste verhaegen,
Systeemherstel naar de oudste opgeslagen datum bracht de printer wel terug, maar hij gaf bij het aanklikken verschillende foutmeldingen. Ook bij het proberen printen liep het verkeerd.
Wat u zegt over uninstall dat bij ieder install programma aanwezig is. Wel bij HP is dat niet het geval. Ze stellen zelf voor om via Configuratiescherm hun product te de-installeren, zie hierna:
Ik begrijp u indien u dat mededeelt, normaal zou een uninstall optie er moeten bij zijn.
Toch van harte bedankt voor uw talrijke aangereikte oplossingen.
Een nieuwe printer zal uiteindelijk de beste oplossing zijn zeker?

Systeemherstel naar de oudste opgeslagen datum bracht de printer wel terug, maar hij gaf bij het aanklikken verschillende foutmeldingen. Ook bij het proberen printen liep het verkeerd.
Wat u zegt over uninstall dat bij ieder install programma aanwezig is. Wel bij HP is dat niet het geval. Ze stellen zelf voor om via Configuratiescherm hun product te de-installeren, zie hierna:
Ik begrijp u indien u dat mededeelt, normaal zou een uninstall optie er moeten bij zijn.
Toch van harte bedankt voor uw talrijke aangereikte oplossingen.
Een nieuwe printer zal uiteindelijk de beste oplossing zijn zeker?

HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
Beste abbs,
Ik begrijp dat u geen risico durft te nemen.
Maar alle items in "SysteemLook" met daarin 3070A hebben betrekking op de printer.
Misschien kan u daar een lichtpuntje in kan vinden.
Ik heb inmiddels ook een systeemherstel geprobeerd, zie hierboven, maar zonder succes.
Het zal eindigen in een nieuwe printer denk ik.
Toch wens ik je van harte te bedanken voor de talrijke oplossingen die u geboden hebt.
Vriendelijke groeten
Ik begrijp dat u geen risico durft te nemen.
Maar alle items in "SysteemLook" met daarin 3070A hebben betrekking op de printer.
Misschien kan u daar een lichtpuntje in kan vinden.
Ik heb inmiddels ook een systeemherstel geprobeerd, zie hierboven, maar zonder succes.
Het zal eindigen in een nieuwe printer denk ik.
Toch wens ik je van harte te bedanken voor de talrijke oplossingen die u geboden hebt.
Vriendelijke groeten
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
- Contacteer:
Hallo,
Je gaf nu aan dat de printer terug is, verwijder de printer nu eens via
Lukt het niet probeer het met Revo: https://www.pc-helpforum.be/files/stand ... taller.pdf <== lees dit even door.
Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.
Je gaf nu aan dat de printer terug is, verwijder de printer nu eens via
Lukt het niet probeer het met Revo: https://www.pc-helpforum.be/files/stand ... taller.pdf <== lees dit even door.
Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.
- Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
- Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
- Selecteer het software en klik vervolgens op "Uninstall"
-
- Contacteer:
-
Beste verhaegen en abbs,
Wat jullie voorstellen gaat niet, jammer genoeg.
Het icoontje van de printer staat wel op het bureaublad, maar de printer is niet terug te vinden op de lijst van Revo, noch op het Configuratiescherm onder Programma's en Onderdelen, ook niet bij Apparaten en Printers.
Klikken op het icoontje geeft een blanco scherm. Dus heb ik het icoontje maar verwijderd. Proberen via bvb. Words iets af te printen : printer reageert niet.
Ik denk dat het een hopeloos geval is,
Vriendelijke groetjes, en nogmaals van harte bedankt voor jullie geduld en medewerking.
Wat jullie voorstellen gaat niet, jammer genoeg.
Het icoontje van de printer staat wel op het bureaublad, maar de printer is niet terug te vinden op de lijst van Revo, noch op het Configuratiescherm onder Programma's en Onderdelen, ook niet bij Apparaten en Printers.
Klikken op het icoontje geeft een blanco scherm. Dus heb ik het icoontje maar verwijderd. Proberen via bvb. Words iets af te printen : printer reageert niet.
Ik denk dat het een hopeloos geval is,
Vriendelijke groetjes, en nogmaals van harte bedankt voor jullie geduld en medewerking.
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
Beste verhaegen,
De enige map van HP die ik vind is deze in Windows Program Files (x86) zie hieronder

Wanneer ik die aanklik komt de map HP Software Update en daar op klikken zie ik het volgende,

Kan er nog een HP map ergens verborgen zitten?
De enige map van HP die ik vind is deze in Windows Program Files (x86) zie hieronder

Wanneer ik die aanklik komt de map HP Software Update en daar op klikken zie ik het volgende,

Kan er nog een HP map ergens verborgen zitten?
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox