Belgische begroting ontspoort verder
-
dejules
Nederland heeft een overheidsbeslag dat 12%BBP lager ligt tov België dwz dat België 50.000.000.000 Euro meer uitgeeft aan gesubsidieerde zooi die ook nog eens een overbescherming hebben waardoor je ze niet kunt afdanken. België is het enige land dat de permorfmantie doorlichting van zijn ambtenaren nog niet heeft uitgevoerd.Wil. schreef: ↑07 feb 2020, 21:52Maar in jouw link liet je mij iets lezen over de Nederlandse ambtenaren van de B.O. Toch? En die ambtenaren waren zo goed als helemaal óp. Dat wil wel iets zeggen, hé!dejules schreef: ↑07 feb 2020, 21:44Klopt :
Nederland schrapt ambtenarenstatuut
Nederlandse ambtenaren worden voortaan arbeidsrechtelijk precies zo behandeld als gewone werknemers.
https://www.tijd.be/dossier/europareeks ... 28880.html
Laatst gewijzigd door dejules op 08 feb 2020, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je bedoelt 'performantie'? Moeilijke woorden, hé?België is het enige land dat de permorfantie doorlichting van zijn ambtenaren nog niet heeft uitgevoerd.
Alweer "het enige land" , julleke? Zoals "het laagste netto-inkomen" ?? Je hebt toch weer de bewijzen bij de hand, mag ik hopen? Tsss, tsss, tsss.....
De Nederlandse ambtenaren komen op straat, hoewel er geen ambtenaren bestaan volgens jou. Rare wereld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Kerel, ofwel ben je bewust aan het liegen ofwel ben je dom.
Jij verwart bruto INKOMEN met bruto LOON.
Een annual gross income gaat niet over uw inkomsten uit arbeid (ook wel loon of wedde genoemd) maar over ALLE inkomsten (ook die niet afkomstig zijn uit arbeid).
U vergelijkt appelen met citroenen.
-
dejules
U voert een semantische discussie zoals poepen dat in Nederland een andere betekenis heeft.
Nederland heeft geen ambtenaren maar overheidspersoneel met een werknemerscontract.
Wat begrijpt U niet?
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Het is nutteloos en hopeloos voortdurend in discussie te gaan met de linkie winkies hier.Alles wat niet hun kraam past wordt direct van tafel geveegd.Wil. schreef: ↑08 feb 2020, 09:43Je bedoelt 'performantie'? Moeilijke woorden, hé?België is het enige land dat de permorfantie doorlichting van zijn ambtenaren nog niet heeft uitgevoerd.
Alweer "het enige land" , julleke? Zoals "het laagste netto-inkomen" ?? Je hebt toch weer de bewijzen bij de hand, mag ik hopen? Tsss, tsss, tsss.....
De Nederlandse ambtenaren komen op straat, hoewel er geen ambtenaren bestaan volgens jou. Rare wereld.
Wil, je gooit hier voortdurend parels voor de zwijnen.
-
Ik merk waarom je pakjessleper bent geweest. Kijk eens naar de kleurtjes, beste jongen. Het gaat alleen over salarissen. Ik heb het verslag hier bij de hand. Als het over de andere bronnen gaat, waarom worden hier dan de 4 delen van het inkomen uit arbeid opgelijst?dejules schreef: ↑08 feb 2020, 09:50Kerel, ofwel ben je bewust aan het liegen ofwel ben je dom.
Een annual gross income gaat niet over uw inkomsten uit arbeid (ook wel loon of wedde genoemd) maar over ALLE inkomsten (ook die niet afkomstig zijn uit arbeid).
- RSZ-bijdrage werkgever
- RSZ-bijdrage werknemer
- belastingen
- netto-inkomen
Een duivel in een wijwatervat doet minder moeite dan jij om uit zijn toestand te ontsnappen.

Aah, zoiets als 'allochtonen' die nu in Gent 'mensen met een andere achtergrond' heten? Prima gevonden.

Om het nog eens duidelijk te maken:dejules schreef: ↑07 feb 2020, 22:13Er staat dat het aantal WERKENDE 55+ stijgt.
Dat komt omdat ambtenaren niet meer vanaf 55 jaar met vervroegd pensioen, tbs (in Wallonië nog wel), ... mogen gaan.
De realiteit is dat in de privé bij elke herstructurering de 50+ers massaal buiten vliegen of betaald thuis moeten blijven.

dejules
50% op niets blijft niets.
Werkloze 50-plussers momenteel zo goed als kansloos op arbeidsmarkt
31 mei 2019
https://www.hln.be/geld/jobs/werkloze-5 ... ~a9dbf239/
Laatst gewijzigd door dejules op 08 feb 2020, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
For households and individuals, gross income is the sum of all wages, salaries, profits, interest payments, rents,Wil. schreef: ↑08 feb 2020, 10:07Ik merk waarom je pakjessleper bent geweest. Kijk eens naar de kleurtjes, beste jongen. Het gaat alleen over salarissen. Ik heb het verslag hier bij de hand. Als het over de andere bronnen gaat, waarom worden hier dan de 4 delen van het inkomen uit arbeid opgelijst?dejules schreef: ↑08 feb 2020, 09:50Kerel, ofwel ben je bewust aan het liegen ofwel ben je dom.
- RSZ-bijdrage werkgever
- RSZ-bijdrage werknemer
- belastingen
- netto-inkomen
Een duivel in een wijwatervat doet minder moeite dan jij om uit zijn toestand te ontsnappen.
and other forms of earnings,
before any deductions or taxes. It is opposed to net income, defined as the gross income minus taxes and other deductions (e.g., mandatory pension contributions).
Wat begrijpt U niet?
-
dejules
Iemand die heel zijn leven afhankelijk is vd BELGISCHE schatkist, nooit economisch actief was, altijd aan het infuus lag, altijd netto-ontvanger, op 52.5 j met vervroegd pensioen en op 55 j met vol pensioen kan gaan, ....
Als je die man zijn uitspraken afweegt met zijn persoonlijke situatie ... lachwekkender kan je niet zijn, toch?
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Zijn uitspraken staan inderdaad in schril contrast met zijn persoonlijke situatie, Dejules. Dat ergert mij mateloos. Het degouteert mij.dejules schreef: ↑08 feb 2020, 10:51Iemand die heel zijn leven afhankelijk is vd BELGISCHE schatkist, nooit economisch actief was, altijd aan het infuus lag, altijd netto-ontvanger, op 52.5 j met vervroegd pensioen en op 55 j met vol pensioen kan gaan, ....
Als je die man zijn uitspraken afweegt met zijn persoonlijke situatie ... lachwekkender kan je niet zijn, toch?
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Iemand die 3 drie jobs deed en daardoor 2 jobs afnam van personen die het konden gebruiken om uit de armoede te geraken is in hetzelfde bedje ziek.dejules schreef:
Iemand die heel zijn leven afhankelijk is vd BELGISCHE schatkist, nooit economisch actief was, altijd aan het infuus lag, altijd netto-ontvanger, op 52.5 j met vervroegd pensioen en op 55 j met vol pensioen kan gaan, ....
U hebt twee mensen in de armoede gehouden uit egoïsme en pure hebzucht. U verwijt de ketel dat hij zwart ziet.