Mapindeling
-
HarryV - Lid geworden op: 13 feb 2020, 11:22
Hoe kan ik alle (bestaande) mappen en submappen dezelfde indeling geven.
vb: ik heb al mij CD's gedigitaliseerd en per artiest in mappen gebracht met daaronder alle CD's van die artiest.
Nu staat er in de indeling: Naam - gewijzigd op - Type - enz . Bij een andere staat: naam - gewijzigd op - bestandsextensie - grootte.... Dus dat wil ik allemaal hetzelfde maken ( in één keer) voor alle (bestaande) mappen en submappen. Wie kan helpen

vb: ik heb al mij CD's gedigitaliseerd en per artiest in mappen gebracht met daaronder alle CD's van die artiest.
Nu staat er in de indeling: Naam - gewijzigd op - Type - enz . Bij een andere staat: naam - gewijzigd op - bestandsextensie - grootte.... Dus dat wil ik allemaal hetzelfde maken ( in één keer) voor alle (bestaande) mappen en submappen. Wie kan helpen
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Bepaal eerst wat je bovenaan wil weergeven door met de rechtermuisknop op "Naam" of op "Gewijzigd op" (of een ander item) te klikken en dan de gewenste items aan- of uit te vinken.
Door daarna met de linkermuisknop op een item te klikken en die muisknop ingedrukt te houden, kun je een item met ingedrukte linkermuisknop naar links (vóór een ander item) of naar rechts (ná een ander item) verplaatsen.
Door daarna met de linkermuisknop op een item te klikken en die muisknop ingedrukt te houden, kun je een item met ingedrukte linkermuisknop naar links (vóór een ander item) of naar rechts (ná een ander item) verplaatsen.
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
pc program music bee.
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Met Windows verkenner de hoofdmap kiezen en de gewenste hoofding instellen.
Dan rechtsklikken op op de hoofdmap en kiezen voor eigenschappen en nu zie je in de afbeelding wat je moet doen (vergeet vooral het vinkje niet voor alle onderliggende mappen.

Dan rechtsklikken op op de hoofdmap en kiezen voor eigenschappen en nu zie je in de afbeelding wat je moet doen (vergeet vooral het vinkje niet voor alle onderliggende mappen.

Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Uw uitleg was wel goed maar mijn antwoord niet.
Met de vorige instelling optimaliseerde ge alle submappen voor hetzelfde opslagtype. dit is eigenlijk ook nodig.
Om de hoofdig overal dezelfde te maken moet je het volgende doen.
Kies de tab "Beeld" en kies dan opties (zie afbeelding) een beeld zegt meer dan een lange uitleg.

Met de vorige instelling optimaliseerde ge alle submappen voor hetzelfde opslagtype. dit is eigenlijk ook nodig.
Om de hoofdig overal dezelfde te maken moet je het volgende doen.
Kies de tab "Beeld" en kies dan opties (zie afbeelding) een beeld zegt meer dan een lange uitleg.

Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD