In de Vier Seizoenen reeks 17 Winter 2019

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy

13 feb 2020, 06:34

Goede morgen seizoentjes,

Ventje is gaan werken, Gimly en ik hebben het rijk alleen tot 12 uur dan komt Ir.
Gisteren onverwachts bezoek gehad van vrienden die in de buurt waren en binnensprongen met hun 14 jarige amerikaanse cocker spaniël van 14 jaar oud. half blind en pottedoof. Ons Poezebeest was daar natuurlijk nièt mee gediend. hij heeft zich schuilgehouden onder tafel verborgen door het kleedje. Joe ( de hond) wilde Gimly's eten, maar dat mag natuurlijk niet!
Was een leuk onderonsje en heb hun verjaardagskaarten meegegeven. ( en wat werk getoond. moet vandaag er nog 3 maken) Leon houdt zich bezig met "diamont painting". iets waar ik het geduld niet voor zou hebben. dan maar kaartjes maken. Lieve houdt zich bezig met breien en puzzels. ze zijn er nu aan het verkopen wegens plaatsgebrek.
wij hebben dan laat gegeten maar moesten toch wachten op de bezorging van de boodschappen. ik had aangegeven donderdag, maar kreeg toch de woensdag. dus nu woensdag bestellen voor donderdag al weet ik niet waar ventje volgende week is. kan zijn dat we geen online boodschappen gaan moeten doen.
Gimly ligt op zijn dweil. heeft van mij eten gehad.
Morgen ook vroeg dag want de LoMa komt, vandaag Brussel. dat gaat vonken geven, en ik moet morgen naar de kapper om een coupe want nu is het coupe neutral. ( zei dat tegen de dokter die vroeg wat voor coupe dat was en ik zei dat als ik al mijn haar achterover kan kammen dat coupe neutral is. ze moest lachen.) Dus een deftig coupke laten insnijden en kleuren. zou eigenlijk nog mèches willen in een donkerder kleur. denk dat ik dan twee keer zal mogen gaan. heb ook ergens iets gelezen van krijtmèches, die na 2 keer wassen weg zijn. mss een kapsel idee voor de trouw.
ja, Oma C, ik ben er vroeg bij want ik heb geen details maar dat broekpak kan ik ook op een andere gelegenheid aan. (zoals buurman V zijn 50ste verjaardag) Dokter zei dat moeder nooit zal veranderen en dat de "suite" van een trouw nu niet meer is gelijk vroeger jaren.
Probeer dat maar eens in die keikop van mijn moeder te steken. Toen ik zei dat Ir. me een compliment gaf toen we een foto van engeland vonden en ik er dan werkelijk dik uitzag en dat ik nu wel veel vermagerd was zei moeder dat Ir. een leugenaarster was. ik ben opgeblazen. ze zei nog net niet "lelijk" maar ik vermoedde dat ze op het puntje van d'r tong moest bijten.
Toonde de foto van het broekpak aan Lieve die ook zelf haar kleren maakt en die zei dat dit mooi was en voor elk figuur past, alleen de pijpen wat in korten. Ventje zei dat ik stilletto hakken moest aandoen maar ik vrees dat ze me dan met twee gaan mogen ondersteunen en niet door de drank.
( denk dat het een betalende bar zal zijn zoals bij Kevin in engeland)
Koffie 2 staat hier en dan straks eerst loeren op fb en dan de boerderij. heb lastige rivierboten deze keer. moet ook nog klondike doen. was aan het cupido zij-verhaal begonnen maar ben afgehaakt.
heb geen afwas, dus alleen de stukken die Ir. moet strijken klaar hangen en leggen. dan kan ik verder doen aan de kaartjes.
Gimly is wakker. moet maar korrels eten. die zak is ook bijna leeg, maar heb er nog 1 in reserve.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!

clive

13 feb 2020, 08:06

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, dan hadden jullie gisteren onverwacht bezoek, is ook wel eens fijn. Zo'n ampul vitamine D, krijg je zo open met een handddoek, daar heb je echt geen kracht voor nodig, moest ventje het vergeten.
Ik zou niet voor torenhoge stiletto' s gaan als je dat helemaal niet gewoon bent te dragen. Onder jouw broekpak moet inderdaad wel een hakje, maar ik zou gaan voor een hoge, maar toch brede hak. Loopt heel wat comfortabeler dan stiletto's. En trek je toch niets aan van de commentaar van jouw moeder. Je kent ze nu toch al langer dan vandaag. Fijn dat Ir. komt vandaag. En succes bij de kapster als je gaat.

MJ, had gisteren gelijk met jou gepost. Leuk je weer te mogen lezen.

Vandaag de 2 benedenverdiepingen volledig dweilklaar maken voor morgen. Moet ik morgen enkel alles dweilen. Het zal in de regen zijn, als ik met Matice ga wandelen vandaag. Mijn donzen hondenschooljas = gelukkig warm, maar ook waterdicht. Die kan tegen een stootje . En hij heeft diepe zakken, zodat ik snoepjes, mijn sleutel + mijn GSM + een rolletje poepzakjes erin kan stoppen. GSM gaat altijd mee, geeft me een veilig gevoel. In huis heb ik die wel niet constant bij.
Manlief vertrekt pas tegen 12.00H naar zijn werk, is nu ook wel bezig ermee.

Zo, ik ga eens in actie schieten, ben ik eens op een normaal uur klaar en kan ik bezig zijn met mijn cursus.

Ik wens elkeen een prettige donderdag. Maak het binnen gezellig.
Liefs en een knuffel voor ieder van jullie.

Oma-C

13 feb 2020, 10:02

Afbeelding

Goede morgen allen ik schrok dat het al zo laat was
als je bezig bent vliegt de tijd nog sneller vooruit :roll:

Hier regen, en niet zo'n beetje, wat een verschil met gisteren
ben blij dat ik gisteren alles in huis heb gehaald
want tegen 't weekend krijgen we "Dennis" op bezoek
de volgende storm, ik ben die hevige winden al lang beu hoor
maar 't is te pakken of te nemen, komt wat komt :roll: :oops:

Ik wens jullie allen een aangename dag, ik ga verderdoen
want de kabouters komen ook niet buiten met dit weer :oops: :lol:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

wilde eend 2

13 feb 2020, 10:15

Dag seizoentjes allemaal ,
CLive : dus zijn ze nu in uw straat bezig met slijpwerken .... :roll: Maar daar gaat het werk hopelijk beter vooruit . Ik hoop het voor jou ...
Hier zijn de stortbuien ook aangekomen ... Was net op tijd binnen , want ik ga rond 9u de vogels voeren ;-)
Het roodborstje heeft de pot met pindakaas voor vogels ontdekt . Hij / zij snoept er graag van .
MM : ik neem ook VIT D ,maar dat zijn kleine plastieken ampulletjes , daar kan ik het topje af knippen . Ik krijg daar elke keer diarree van , als ik die Vit D neem . Dat helpt dus ook niet veel . :roll: :roll:
Ik ga proberen vandaag weer wat kast(en) te sorteren en spullen zoeken die weg mogen ...
Veel moed aan iedereen en blijf maar warm binnen , als je kan .

Helena van Troje

13 feb 2020, 10:20

Ik ben weer niet mee met het nieuws van de dag.
Zal ik morgen dan maar met de fiets naar ons etentje gaan.
Daarna de proviandkast vullen.
De beenhouwer zal denken dat ik niet meer leef.
Student vertrekt vanavond na de les dadelijk naar huis met de trein naar de repetitie.
Komt dan morgenavond zijn gerief hier ophalen en d dochter komt hem dan ophalen met de wagen.
Hopelijk heeft ze nu aardappelen bij.
De juffrouw had haar parapluutje bij deze morgen.
Haar plan was in de tuin te gaan wandelen met haar paraplu.
Niet echt wat ik voor ogen heb als tijdverdrijf...

Zo we gaan weer zolderwaarts.
Morgen papier ophaling dus proberen om van ons hart een steen te maken en nog wat kinderboekjes wegdoen...Moeilijk, moeilijk...

Onder moeders paraplu
daar lopen eens twee kindjes...

anjelierken

13 feb 2020, 15:37

Hallo iedereen,

Gisteren naar tuincentrum geweest voor een boompje en wat lage beplanting eronder.
Nu die grote spar weg is , moest er iets anders in de plaats komen.Heb voor een krentenboompje gekozen, we hebben er nog staan in de tuin.Is eigenlijk mijn lievelingsboom, in de lente witte bloesems, in juni rode bessen waar de vogels dol op zijn, en in de herfst een prachtige herfstkleur, dus wat wil je nog meer :D :D .En ze worden ook niet te hoog.Voor onder de boom heb ik groenblijvende lage beplanting genomen waar ook rode besjes aankomen voor de vogels.Was mooi weer om in de tuin te werken.

Manlief begint zijn bril gewoon te worden.Is er content van , ook omdat het zo licht is, je voelt bijna niet dat je een bril draagt.

Dames, tot morgen allemaal.

Muddy Maddy

14 feb 2020, 06:45

Voor wie er aan meedoet: Happy Valentinesday!

Ventje is gaan werken: de LoMa komt. Hopelijk zijn vandaag de problemen grotendeels opgelost.
Gisteren was de delegatie van Brussel er: ellenlang gepalaver. toen ventje vertrok was zijn collega nog bezig met de delegatie!
Kreeg gisteren een sms van Ir. of ze deze morgen mocht komen? ik was toch op, dus waarom niet?
ze is dan om 9 uur gekomen. ( buro weet van niets) een van haar oudere klantjes was in paniek geraakt bij het horen dat ze verlof ging nemen en ze dus wegviel. dus heeft ze mij nu 's morgens als klant genomen omdat ze in de namiddag wilde rusten voor ze naar de avondschool vertrok. en is ze in haar vakantie bij klantje toch gaan werken.
Ik geloof dat Ir. de buro niet zo heel graag heeft. ik eigenlijk ook niet, zeker niet nadat ze me 3 mnd zonder vervanging lieten zitten en dan die Latifa stuurden. en me het etiket " Rasist" opplakten.
maar bon, ventjes hemden zijn gestreken en ik zal dan zelf die zwarte gekleede broek strijken.
Ze had ook maar 1 van de set donsdekens gestreken. die kan ze rap volgende keer doen en dan de zooi op bed leggen.
ventje doet vandaag zijn aanvraag om 3 dagen thuiswerk. ( moet elke week aangevraagd worden)
dan kan ik het in mijn agenda schrijven en naar de pijnkliniek bellen voor een afspraak. hij zet me af en gaat me weer halen na de consulatie.
Gimly voelde zich weer niet begrepen vanmorgen. heeft gisteren snoepjes gehad voor zijn valentijn.
ze gingen zoet naar binnen. mijn valentijskado is uitgelezen. wou gisteren dan kaartjes maken maar mijne nek wilde niet mee. straks na de kapper ventje's valentijn gaan halen in de winkel+ roddelblaadje en ect. ventje hoopt dat de LoMa rap gedaan gaat zijn. Een van de commandanten die mee was van Brussel zei het ook dat ventje in pensioen gaat in een moeilijk boekjaar.
gisteren geen frietjes gegeten enkel wat frituursnacks. wat heb je eraan friet te eten als die dan als een blok op je maag ligt. en ventje verslikte zich in zijn slaap wat weer tot een enorme hoestaanval leidde. gelukkig is die verder kunnen slapen maar ik dacht eerst dat hij weer zo'n aanval had waarbij hij nauwelijks adem kan halen. die zijn bangelijk. heb er al aan gedacht een zuurstoffles in huis te halen. had zoiets gezien op een co-partner van H&C. in de luchtvaart lopen ze ook met draagbare zuurstofflesjes rond in de vlieger als de maskers naar beneden vallen.
Toen ik ventje uitwuifde was er bijna geen wind. Dus stilte voor de storm van Zondag. Dennis gaat die heten geloof ik. Er gaan nu borden komen aan het staketsel: betreden op eigen risico want die van verleden zondag met Ciara, wacht een Gas-boete van 350 euro. er waren er zelfs met Kinderwagens! dat lokte grote verontwaardiging uit op HON. het meest deftige was "onozelaars", ik ga de andere verwensingen niet opschrijven. Kustbewoners die hier geboren zijn "kennen" de Zee. ze is soms heel verradelijk. Maar ze kan ook mooi zijn. zo heeft iemand een zeldzame foto van wulkeneitjes genomen. in een torentje. ( de eitjes waren al uitgekomen) maar die was door de storm blootgelegd.
Gisteren had buurman V bezoek. ventje zei een paar uur ervoor dat er de laatste tijd wel veel lawaai is aan die kanten. retrebutie omdat wij hier 3 dagen gelachen hebben? ventje weet dat in het begin buurman stofzuigde met U2 op oorverdovend. dat ik dan mijn top jaren 80 op even oorverdovende wijze door de speakers jaagde. ooit waren ze naar huis gekomen met heel veel lawaai en ze hebben het geweten. 2 uur lang (mee)luisteren naar the King of pop. 't is dat of ventje's metalhead.
ik hoor ook vaker dat ze ruzie hebben ondanks dat ze in de veranda roepen op elkaar. tsja,die uitbereiding kwam er door het vriendje van dochterlief en al de chiroleden. en nu? geef lief meer en weinig chiroleden. .( hebben in de tijd moeten bijlenen voor die veranda)verleden jaar heeft buurvrouw ook niet meegedaan met kunst bij de buren.( wat geen groot verlies was)
te weinig tijd voor kunst met een korte k. zoals die rode rotsblokken aan het monument der zeelieden. er wordt wel af en toe in een post op HON er naar gewezen.( dat we ze nu eigenlijk blauw moeten schilderen)
ventje is op het werk: koffie aan het maken voor de lui van de LoMa. Gimly is verhuisd naar "zijn" zetel. mijn gsm is opgeladen om straks tijdens het wachten criminal cases te spelen. of "stories". kan ook een boek meenemen. de volgende in de rij is "vriendschapsverzoek".
Zo, ik wens alle seizoentjes en meelezers een fijne vrijdag.
Cats Rule!

clive

14 feb 2020, 08:36

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Oma-C, moest lachen toen je zei dat zelfs de kabouters gisteren niet buiten kwamen met dat weer. Zou moeten bestaan hé, kabouters die het HH zouden doen.

Wilde eend, de werken in onze straat zijn gedaan, het voetpad ligt, dus geen geslijp meer voor mijn deur of voor mijn garage. Heb tijdens het slijpen hier, echt veel aan jou gedacht. Jij maakt het helaas alle dagen mee.
Matice was er bang van en ook voor het aandammen. Heb hem getroost en toen voelde hij zich terug wat op zijn gemak. Maar hij hoort natuurlijk veel beter dan wij en hij heeft het sinds puppy zijn, niet zo op harde en vreemde geluiden.

HVT, je wist weer wat gedaan gisteren :D . Kun je de kinderboekjes niet afgeven aan een Kringloopwinkel ? Vind dat zo zonde, ze met het oud papier zetten.

Anjelier, zo te lezen wel een heel erg mooi boompje, een krentenboompje, nog nooit van gehoord. Straks eens opzoeken, want de voortuin hier moet nog worden aangelegd.
Fijn dat manlief zijn bril nu gewoon is. Manlief zijn vorige bril had ook " geen" montuur. Maar zijn nieuwe wel en is wijnrood, vind hem heel mooi staan. En ook hij had er even aan moeten wennen.

Muddy Maddy, een heel verhaal, prettig om te lezen. Dus van Ir. ben je wel tevreden. En ventje moet dat steeds aanvragen als hij van thuis uitwerkt ? En je gaat naar de kapper vandaag, weet je al welke coupe je gaat nemen ? Hopelijk doet je nek niet teveel pijn als je aan de wasbak zit.

Manlief had voor mijn Valentijn mijn favoriete handcrème gekocht, die ik al jaren gebruik en waar ik heel tevreden van ben. Was op het nippertje nog naar de parfumerie kunnen gaan gisteren. En ik had voor hem nog 2 T-Shirts van TH gekocht, nu heeft hij er genoeg. Wij vieren dat niet echt, je houdt alle dagen van elkaar natuurlijk. Maar we kopen dan toch een klein geschenkje voor elkaar, maar steeds iets wat nodig is. Zoals mijn handcrème die bijna op is.

Gisteren alles dweilklaar kunnen maken, dan moet ik vandaag enkel de 2 benedenverdiepingen dweilen.
Gisteren ook mijn nieuwe geurkaars met 3 wieken op de salontafel gezet, is een mooie en ze ruikt wel echt lekker. Manlief vond ze ook heel mooi. In de winkel zeiden ze dat je ze de eerste keer minimum een uur moet laten branden, zodat ze voldoende ingebrand is. Dat wist ik niet.
Gisteren toch nog rond 14.00H kunnen gaan wandelen met Matice, het was op dat moment droog en daar wou ik van profiteren. Maar het was enorm drassig in het bosje. Heb wel altijd mijn regenlaarzen aan om te gaan wandelen. En Matice ging eens even drinken in een slijkplas 8O . Hij die thuis enkel heel vers water lust. Maar zijn oefeningen had hij gisteren goed gedaan. We waren wel net terug op tijd binnen, want het begon net terug te regenen.
Zo, ga starten, ook de was doen vandaag en als ik nog fut heb, deze ook nog proberen te strijken. Want normaal doe ik die op zaterdagochtend, maar dan moet ik naar de cursus. We zullen zien, hoever ik geraak.

Ik wens elkeen een mooie vrijdag en stuur jullie allemaal heel veel groetjes. Liefs.

Oma-C

14 feb 2020, 09:53

Afbeelding

Goede morgen alle maatjes, en een fijne Valentijnsdag
dat mag ook onder vrienden dacht ik... :)
Gewoon een wens is altijd welkom :wink:
Een grijze dag vandaag, maar voorlopig droog...
hopelijk blijft het zo verder...de wind is ook geluwd :roll:

Ik ga verderpoetsen en een rustig weekend voorbereiden :lol:
want die wordt weer stormachtig zei de weervrouw

Voor jullie allen een fijne vrijdag
en voor straks een aangenaam weekend :wink:

Helena van Troje

14 feb 2020, 10:27

Goede morgen,

Enfin, al voormiddag zeker.
Uitgeslapen vandaag.
Deze middag gaan eten met Krokusje en met Coolemama, als jullie nog weten wie dat is.
Daarna de voorraadkast aanvullen.
En misschien toch maar strijken.
Even door de stad wandelen, want ik heb de speciale valentijnverlichting gemist.
Op foto vond ik het stadhuis e toch maar als een "cabardoucheke" uitzien met al dat rood.
Morgen wordt ze afgebroken en hangen ze weer vlaggen.
Ik hoop dat er dit jaar centen zijn voor bloemen.
Maar de burgemeester heeft zijn rug gedraaid en al wat onder zijn legislaturen is opgebouwd wordt weer afgebouwd....Daar gaat onze propere stad...
Ach ja, ze doen maar...
Ik zal eens gaan opzoeken war dat etablissement voor deze middag zich juist bevindt.
Ik moet mijn cabrio daar ergens kwijt geraken.

Dames en dieren stel het wel vandaag.

anjelierken

14 feb 2020, 12:11

Hallo iedereen,

Clive: ja, dat krentenboompje is echt mijn lievelingsboom gewoon omdat het zo veelzijdig is.De latijnse naam is amelanchier .Ik heb de variëteit lamarckii genomen omdat het de kleinste boom is( 4à 5 meter hoog), de andere worden iets hoger.Denk dat mijn buren ook blij zijn dat die spar weg is, nu krijgen ze meer licht binnen.

HVT: geniet van het etentje.Is altijd fijn oude vriendinnen terug te zien :D .

Deze morgen al naar de supermarkt, elke klant kreeg een groente- en fruitkalender.Is wel handig, daar kun je per maand zien welke seizoensgroenten of fruit het voordeligst zijn.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C

14 feb 2020, 18:49

Afbeelding

Aan alle maatjes een goede avond en nacht
slaapwel en tot morgen... :wink:

Muddy Maddy

15 feb 2020, 06:42

Gisteren had ventje toch vroeger gedaan en zijn we een fles bubbels gaan halen en een pakje gerookte zalm. toch een beetje kunnen "valentijnen" buurman kwam met een grote bos rozen af en een pakje met hartjes op. de charmeur. :roll: andere buurman v was zijn ramen aan het wassen met zo'n kärchergeval. Schoonmoeder van buurman v ligt in de kliniek. hij denk dat het ver het einde gaat zijn. ik was terug van de kapper, maar opmerkingen over mijn haar door beide buurmannen? noppes, nada. ( dat was voor ventje thuis was- heb ongeveer 3 uur bij de kapper doorgebracht) ze mogen 't zeker niet zeggen? :P
Enfin, de enige die me echt mooi vond was ventje. 't is nu weer kort, met rechtse scheiding zodat je zonder wind mijn littekens links niet kan zien ( voorhoofd en wenkbrauw) heb een coupe gekozen die krullen eer aan doet als de brushing uit mijn haar is, want ik heb krulhaar.
Gimly heeft ook een valentijns kadootje gegeven aan zijn mammie. een fleske frambozengin. ( ik heb nog 3 flessen tonic die daar stonden te staan...)
de rozen trokken zoals ventje zou zeggen 'op geen zak'. bijna uitgebloeid, al heel open en 1 die zijn kop al liet hangen.
ach, vandaag is die commercie al weer gedaan. ventje zei gisteren toen hij de toastjes met zalm maakte dat je mekaar elke dag moet graag zien, anders begin je er niet aan. En: mirakel want collega had eergisteren haar bureel opgeruimd!!! een kat kon d'r jongen niet in vinden! foto genomen als bewijsmateriaal!
zit ik dus bij de kapper en vraag haar naar dat nieuwe kruidenierswinkeltje naast de boekhandel. Blijkt dat van de DonJuan van de Opex te zijn die hier opnieuw opduikt! hij heeft al veel vrouwen gehad ( mijn moeder zou zeggen hij heeft 'n gouden) maar die kregen meer slaag dan wat anders.
dus God's Gift aan vrouwen ( dat vind hij van zichzelf) is hier opnieuw met een kruidenierszaak begonnen. hij verkoopt ook kranten! maar geen visbouillonblokjes want ik had die vergeten op te schrijven toen ik online bestelde. ( hebben die in de liedl niet en ben bij hem ook niet binnen geweest.)
vandaag moet ventje alleen om kranten , brood en beleg en een goede biefstuk voor zondag. want daar heb ik nu zin in. in een biefstukje -friet met peperroomsaus. vandaag als we honger hebben tegen de avond Grr-boutjes. ofte kippeborrelhapjes. Gimly gaat weer wild staan. ( en mijn vloer vol vetplekken. :roll: )
heb hem daarnet een vlootje gegeven want verleden week waren de pakjes oranje op. Stonden in Promo en net dan zal je zien dat iemand een hele tray heeft meegedaan. ventje foeterd dan, maar dan denk ik dat bv Janet van de poezenhaven heel blij zou zijn met zo'n tray pakjes eten. want bv Peter uit België ( ja, zelfs Belgische katjes met ataxie worden bij hen verzorgd) heeft de gewoonte van Sheba tomaat te "eisen". Die eet dan aan tafel op schoot zodat Janet's kop koffie vol voedsel zit want met ataxie kan Peter ( alias de tsaar) niet zonder schudden eten. Of hij wil iets anders en Huub is bv met Faitje bezig. dat zint de tsaar niet en dus horen ze net als wij hier de hele toonladder van miauws. Laatst zei Huub tegen Janet dat ze hem verwent had. ze hebben onlangs bij de kringloop een stapel kommen gehaald want Gino eet uit niets anders. de rest was in gruzelmenten want Bartje wil wel eens op tafel "ploffen".
Ik hoor niets dus zal het vlootje wel smaken.
mijn tweede koffie is op en dan ga ik eens verder lezen in 'het vriendschapsverzoek' want het is lekker spannend. daarna pillen, ontbijt, moeder bellen enz. de typische zaterdag.
Clive is naar de cursus en heeft morgen hondenschool.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!

Oma-C

15 feb 2020, 09:10

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes, :wink:
de zon probeert door de wolken te geraken,
maar of het lukt zullen we moeten afwachten :roll:
Het is droog en seffens als de wasmachine klaar is
kan het buiten...droog en een beetje wind, dat lukt wel...
Verder geen nieuws, alleen de zaterdagse werkzaamheden:
broodje bakken, afwasser laten werken en de was opruimen
als het droog is, er is niet veel strijk bij, dat is ook nog voor straks
dan kan ik morgen verder doen aan kaartjes,
De reservedoos is bijna leeg en ik heb ze graag maar te pakken
als ik ze nodig heb...dat is makkelijk want een kaartje maken
is niet zo 1-2-3 gedaan, met alle versieringen erop en eraan :oops:

M-M een nieuw kapsel :) dan ben je weer mooi :lol:
en een drukke zaterdag zoals elke week,
maak er het beste van :lol:

clive naar de cursus, hopelijk is het niet te zwaar :oops:
want studeren als je nog heel jong bent dat gaat beter
maar nu je hoofd naar zoiets zetten is niet alles :roll:

Alle seizoentjes een fijn weekend, wat ook de planning is :oops:
Groetjes allen en tot.... :wink:

Helena van Troje

15 feb 2020, 11:06

Ik weet nog niet goed wat de dag brengt.
Het is al de hele morgen van jasje aan, jasje uit...
Was het voordien altijd de linkerkant die pijn deed, nu is het de rechterheup die opspeelt vanuit de rug naar de kleine teen.Daar zijn we niet echt op uit.Hebben we jaren geleden zeven jaar mee rondgelopen en toen was het ineens gedaan. Nu is het ineens weer terug...
Ik ben eens benieuwd of ik reactie ga krijgen op mijn briefje aan de eigenaars van Poessiekat.
Die mensen zijn nooit thuis of laten geen vreemden binnen, kan ook.

Het ziet er hier maar grijs uit. De zon gaat niet winnen vrees ik.