Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Niet goed voor de Antwerpenaren, dan wordt " 't stad " ook een parking en ze ondervinden nu al veel last van luiddruchtige en dronken Nederlandse herrieschoppers.
't Zou trouwens totale fin de carrière voor Bart De Wever zijn, Nederlanders lusten geen nationalisten die met Vlaamse Leeuwen zwaaien.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De PVDA en de Spa doen het niet slecht in Zelzate,daar kunnen veel steden en dorpen een voorbeeld aan nemen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~a9bdd6d7/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Dictator bdw wil alleenheerschappij om van vlaanderen een communistische politiestaat te maken met werkende slaven voor zijn voka als wraak voor het straffen van de collaborateurs van na de oorlog....de bearcat heeft hij alvast aangeschaft om het gepeupel in het gareel te kunnen houden.Fred1950 schreef: ↑15 feb 2020, 13:14Niet goed voor de Antwerpenaren, dan wordt " 't stad " ook een parking en ze ondervinden nu al veel last van luiddruchtige en dronken Nederlandse herrieschoppers.
't Zou trouwens totale fin de carrière voor Bart De Wever zijn, Nederlanders lusten geen nationalisten die met Vlaamse Leeuwen zwaaien.
Niks onafhankelijkheid voor Vlaanderen, daar is geen draagvlak voor bij de bevolking en gelukkig maar of we gaan gebukt onder een nva dictatuur...bij het zien van N-korea en china kwijlt em al.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Met bijna wiskundige zekerheid kan ik zeggen , dat ik
2030 niet zal halen .
Dertig jaar geleden waren er ook Duitsers die droomden van een ééngemaakt Duitsland en die werden weggelachen als naieve dromers ....... enkele maanden later was het zover !
het is niet nodig te hopen om te ondernemen, noch te slagen om te volharden !! Willem van Oranje
Ik blijf er inderdaad van de Nederlanden één dromen ! Filip van Laken was al aan het dromen over 2030 , 200 jarige bestaan van de belziek , wat nog lang niet zeker is !E.T. schreef: ↑
15 feb 2020, 12:40
De Nederlanden (terug) één!
Je kan van de Hollanders veel verwachten maar dat ze zo gek zouden zijn …
Blijven dromen jongens blijven dromen![]()
Met bijna wiskundige zekerheid kan ik zeggen , dat ik
2030 niet zal halen .
Dertig jaar geleden waren er ook Duitsers die droomden van een ééngemaakt Duitsland en die werden weggelachen als naieve dromers ....... enkele maanden later was het zover !
het is niet nodig te hopen om te ondernemen, noch te slagen om te volharden !! Willem van Oranje
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Den Willem heeft volkomen gelijk.
Ook ik twijfel wel eens of België 200 kaarsjes gaat kunnen uitblazen, maar waarom zouden de Nederlanders de Vlamingen moeten gaan subsidiëren? Wij willen toch om dezelfde redenen van de Walen af?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Subsidiëren?? Wij kunnen onze eigen boontjes toch wel doppen? Ook in een vooropgestelde unie met Nederland zou Vlaanderen een bijdrage leveren aan het geheel.
Je vergeet misschien dat de jaarlijks miljardentransfers dan niet meer moeten gebeuren? Had je daarmee rekening gehouden ET?
Je vergeet misschien dat de jaarlijks miljardentransfers dan niet meer moeten gebeuren? Had je daarmee rekening gehouden ET?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Indien Nederland Vlaanderen zou opnemen dan verdubbelen hun schulden.Wil. schreef: ↑18 feb 2020, 11:43Subsidiëren?? Wij kunnen onze eigen boontjes toch wel doppen? Ook in een vooropgestelde unie met Nederland zou Vlaanderen een bijdrage leveren aan het geheel.
En de mercantiele Nederlanders zullen ook niet bereid zijn om de impliciete Vlaamse schulden over te nemen.
En dat jij op 50 jarige leeftijd vrijwillig zijt gaan leeglopen met een excessief vervroegd pensioen, niet 1 Nederlander zal bereid zijn daarvoor op te draaien!
-
Waarom zou dat moeten? Die moet betaald worden door degene die ze gemaakt heeft.
Onze nationale schuld - de Vlaamse dan - zullen we zelf wel aflossen. Die is trouwens veel kleiner dan de Nederlandse. Wij, Vlamingen, gaan hun schuld ook niet aflossen, hé?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Klopt niet, hé Julleke? Vlaanderen heeft nog geen tiende van de schuld van de Nederlanders. Serieus blijven, hé.dejules schreef: ↑18 feb 2020, 11:56Indien Nederland Vlaanderen zou opnemen dan verdubbelen hun schulden.Wil. schreef: ↑18 feb 2020, 11:43Subsidiëren?? Wij kunnen onze eigen boontjes toch wel doppen? Ook in een vooropgestelde unie met Nederland zou Vlaanderen een bijdrage leveren aan het geheel.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.