Jobs - Jobs - Jobs
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je mag wel eens wat meer empathie tentoonspreiden voor de vele honderduizenden armen die de N-VA heeft doen ontstaan in ons landeke. Die mensen kopen óók eens graag iets dat hun zielige leven verblijdt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die meent dat hoor.
Het streelt uiteraard ook zijn ego van de emeritus laag geschoolde ambtenaar die met veel elleboog werk een positietje wist te bemachten.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zoiets als iemand die de betweter wil uithangen maar alles eerst aan zijn (ex)collega moet gaan vragen of hetgeen hij wil posten wel klopt.Fred1950 schreef:
Het streelt uiteraard ook zijn ego van de emeritus laag geschoolde ambtenaar die met veel elleboog werk een positietje wist te bemachten.
-
Je kunt kiezen uit de volgende categorieën:
sarcasme / ironie / cynisme / bijtend spot / leutige spotternij
en bovendien mag je nog uitvissen op wie het in mijn posting hogerop van toepassing is.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Leutige spotternij valt af Wil der is niks leutig aan, toch
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dat navragen of een post wel klopt is een zeer goede raad voor velen van ons! Enkele uitzonderingen niet te na gesproken
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Volvo Trucks werft 200 interimwerkkrachten aan omdat de vraag toeneemt.
Ze zullen véél moeite hebben om die te vinden, want de pool is zo goed als leeg (werkloosheid is abnormaal laag). Waarschijnlijk gaat men de 55+ ers in de omgeving moeten activeren.
Ze zullen véél moeite hebben om die te vinden, want de pool is zo goed als leeg (werkloosheid is abnormaal laag). Waarschijnlijk gaat men de 55+ ers in de omgeving moeten activeren.

dejules
Vanaf 4 mei verhoogt de Volvo Trucks-fabriek in Gent haar productie om tegemoet te komen aan een tijdelijke meervraag naar Volvo-vrachtwagens.Wil. schreef: ↑20 feb 2020, 23:13Volvo Trucks werft 200 interimwerkkrachten aan omdat de vraag toeneemt.
https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/vol ... ~af5d8150/
Een dag- of weekcontract is geen benoeming voor het leven. Een lening voor een huis zit er niet in, willy.
-
dejules
En Audi in Vorst stuurt zijn medewerkers met economische werkloosheid naar huis.Wil. schreef: ↑20 feb 2020, 23:13Volvo Trucks werft 200 interimwerkkrachten aan omdat de vraag tijdelijk toeneemt.
-
Indra De Witte meldt vandaag in 'Het Belangske' dat de Vlaamse regering de lat voor de werkzaamheidsgraad op 80% heeft gelegd. We moeten dan nog 5% omhoog, schrijft ze. D.w.z. 120.000 Vlamingen moeten aan de slag om dat doel te bereiken.
Eén groot probleem doemt daarbij op: een aantal bevoegdheden daartoe liggen bij de federale regering, niet bij de Vlaamse regering. Daaruit blijkt nogmaals dat dit land toe is aan een vér doorgedreven staatshervorming. BDW heeft absoluut gelijk.
Een bijkomende zaak is de belachelijk lage werkzaamheidsgraad in Brussel en Wallonië. Dat zou ons in een confederaal land geen zorgen moeten baren, want ieder dopt zijn eigen boontjes. Hier leidt dat echter tot transfers van 6 a 7 miljard per jaar (elk jaar opnieuw) . Dat is om het anderhalf jaar een complete Oosterweelverbinding.
Zo lang die sociale zekerheid niet wordt gesplitst, blijft er druk liggen op de pensioenen in Vlaanderen. Het kalf ligt zoals zo vaak gebonden beneden de taalgrens.
Eén groot probleem doemt daarbij op: een aantal bevoegdheden daartoe liggen bij de federale regering, niet bij de Vlaamse regering. Daaruit blijkt nogmaals dat dit land toe is aan een vér doorgedreven staatshervorming. BDW heeft absoluut gelijk.
Een bijkomende zaak is de belachelijk lage werkzaamheidsgraad in Brussel en Wallonië. Dat zou ons in een confederaal land geen zorgen moeten baren, want ieder dopt zijn eigen boontjes. Hier leidt dat echter tot transfers van 6 a 7 miljard per jaar (elk jaar opnieuw) . Dat is om het anderhalf jaar een complete Oosterweelverbinding.
Zo lang die sociale zekerheid niet wordt gesplitst, blijft er druk liggen op de pensioenen in Vlaanderen. Het kalf ligt zoals zo vaak gebonden beneden de taalgrens.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Geeeuw .... ( afgezaagde propaganda Wil. , hebt ge geen ander liedje ? Iets vrolijkers zoals "Release me" van Hooverphonic ?Wil. schreef: ↑22 feb 2020, 09:44Indra De Witte meldt vandaag in 'Het Belangske' dat de Vlaamse regering de lat voor de werkzaamheidsgraad op 80% heeft gelegd. We moeten dan nog 5% omhoog, schrijft ze. D.w.z. 120.000 Vlamingen moeten aan de slag om dat doel te bereiken.