Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dat soort moeten is van een andere soort, toch?
Wij hebben het hier over lege brooddozen
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het is een kwestie van prioriteiten stellen:E.T. schreef:
Dat soort moeten is van een andere soort, toch?
Ik moet een i-phone hebben; ik moet op skivakantie kunnen gaan ; ik moet wekelijks naar de bioscoop kunnen gaan.
of:
'Ik heb liever een gevulde brooddoos.
-
dejules
Ik moet een levenslange benoeming hebben, een dubbel pensioen, 5 extra feestdagen, minstens 40 betaalde verlofdagen, perequatie, meetellende studiejaren, opgespaarde ziektedagen, vervroegd pensioen vanaf 50 jaar, ...
Alleen IK want voor anderen is dat onbetaalbaar.
Trouwens, wie gaat "IK" anders onderhouden?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Twee opmerkingen:
1. Jij zegt wel dat het over een ander soort moeten gaat. Laat die mannekes met de lege brooddozen eens kiezen: volle brooddoos, geen i-phone of lege brooddoos maar goed opgeladen i-phone. (cfr. Dicksy' s posting)
2. Ik heb voordien al uitgelegd dat die armoede in Vlaanderen héél beperkt is. Bekijk dat kaartje hieronder nog eens en de tabellen op blz. 15. Je zult dan beter slapen
Rara, waar begint de regio waar de mensen lekker links stemmen?

Laatst gewijzigd door Wil. op 22 feb 2020, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Wil schreef: Ik moet een i-phone hebben; ik moet op skivakantie kunnen gaan ; ik moet wekelijks naar de bioscoop kunnen gaan.Het leven van sommige mensen is een hel.
Ja, Wil, uw aanmerking is voor de Dejules een bal voor open doel, jongen.

Ja, Wil, uw aanmerking is voor de Dejules een bal voor open doel, jongen.
Laatst gewijzigd door DelaVega op 22 feb 2020, 13:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Een beetje laat hè, Jules....dejules schreef: ↑22 feb 2020, 13:32Ik moet een levenslange benoeming hebben, een dubbel pensioen, 5 extra feestdagen, minstens 40 betaalde verlofdagen, perequatie, meetellende studiejaren, opgespaarde ziektedagen, vervroegd pensioen vanaf 50 jaar, ...
Alleen IK want voor anderen is dat onbetaalbaar.
Trouwens, wie gaat "IK" anders onderhouden?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Jammer voor u dejules. Vraag eens aan onze leerkrachten op dit forum of zij bij hun aanwerving konden eisen ik moet een levenslange benoeming, ik moet een dubbel pensioen, ik moet 5 extra feestdagen, ik moet minstens 40 betaalde verlofdagen enz, enz,.......dejules schreef:
Ik moet een levenslange benoeming hebben, een dubbel pensioen, 5 extra feestdagen, minstens 40 betaalde verlofdagen, perequatie, meetellende studiejaren, opgespaarde ziektedagen, vervroegd pensioen vanaf 50 jaar, ...
Bij Ford, een groothandel in fruit of bij DHL kan dat misschien lukken als werknemer..... ah nee klopt niet. Die werknemers deden dat uit PASSIE.
-
Wil, u hebt het financieel goed, gun uw medemens dat ook, jongen.
En als er bespaard moet worden, wees dan - samen met uw vrienden van de N-VA - eveneens solidair - anders wordt hun beleid al te gortig.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En gij denkt dat die 10 % hoogste inkomens voor de rest betaalt ?
Ik zou willen dat iedereen, van 1 tot en met 7, dat gemiddelde van 4,75 miljard zou kunnen betalen. Wat die nog hogere inkomens nog meer betalen interesseert me zelfs geen fluit ( zolang ze maar hun fatsoen houden en niet voor mijn deur braspartijen komen houden of in mijn weg lopen )
-
Wil, weet u wat solidair zou zijn? Als uw ambtenarenpensioen gereduceerd zou worden tot 1500 euro netto per maand en het eigen inkomen van die nette op het Schoene Verdeep tot 3000 euro netto per maand.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Het blijft triest dat er hier senioren zijn die niet kunnen bevatten dat er echt wel kinderen zijn die niet te kiezen hebben, waar de lege brooddoos gewoon een realiteit is … En of dat nu Waaltjes of hun ouders links stemmen zijn doet helemaal niet ter zake
Nu ja, vette varkens enz...
Nu ja, vette varkens enz...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten