Google account-opgelost
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hello iedereen, kan mij iemand helpen bij het volgende?
Kan ik op een of andere wijze de gegevens van mijn Google account te weten komen, vooral het gebruikte paswoord, ik vermoed dat dit onvrijwillig gewijzigd werd door Skype te installeren, ik ben er echter niet zeker van.
Ik meen mij te herinneren dat er een progje kon gebruikt worden die de asterixjes in klare taal omvormden, ik denk REVEAL, maar is dit tegenwoordig wel veilig?
Groetjes
Danny
Kan ik op een of andere wijze de gegevens van mijn Google account te weten komen, vooral het gebruikte paswoord, ik vermoed dat dit onvrijwillig gewijzigd werd door Skype te installeren, ik ben er echter niet zeker van.
Ik meen mij te herinneren dat er een progje kon gebruikt worden die de asterixjes in klare taal omvormden, ik denk REVEAL, maar is dit tegenwoordig wel veilig?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Het enige dat ik weet is dat als er iets veranderd aan je account (ww of zo) je daar automatisch van verwittigd wordt indien dit het geval is. Mijn man heeft het deze week nog voor gehad dat hij niet op zijn account kon want er was vanop een andere plaats geprobeerd om in te loggen. Hij had dat niet gedaan. Dan vragen ze om enkele stappen te ondernemen, zo gezegd zo gedaan en het was opgelost. Dat progje? Als dat zou bestaan zou dat al te gemakkelijk zijn hé om dat je dan zo wss andere ww kan hacken. Kan je het niet oplossen door nieuw wachtwoord aan te vragen?
-
Hey Prima Vera, bedankt voor jouw antwoord.
Inderdaad, heb ik ook reeds voorgehad dat ik een melding kreeg dat er op mijn account door een ander toestel ingelogd werd, maar dat was ikzelf, maar nu was het mijn bedoeling om met een vroeger gebruikte smartfoon daar binnen te geraken en ik ben niet 100% zeker van dat laatste paswoord, daarom mijn vraag.
Als je op Google kijkt naar ASTERISK KEY REVEAL PASSWORDS daar kan je toch antwoord op vinden, maar ik weet niet of deze informatie zo betrouwbaar is, ik bedoel krijg je daardoor niet allerhande brol meegeleverd?
Groetjes
Danny
Inderdaad, heb ik ook reeds voorgehad dat ik een melding kreeg dat er op mijn account door een ander toestel ingelogd werd, maar dat was ikzelf, maar nu was het mijn bedoeling om met een vroeger gebruikte smartfoon daar binnen te geraken en ik ben niet 100% zeker van dat laatste paswoord, daarom mijn vraag.
Als je op Google kijkt naar ASTERISK KEY REVEAL PASSWORDS daar kan je toch antwoord op vinden, maar ik weet niet of deze informatie zo betrouwbaar is, ik bedoel krijg je daardoor niet allerhande brol meegeleverd?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Gewijzigd door Skype te installeren dat betwijfel ik.
Het paswoord kan je NIET te weten komen. Als je het niet meer weet kan je het wel opnieuw instellen. Onder het vak waar je je wachtwoord normaal ingeeft staat Wachtwoord vergeten? klik hier op en volg de instructies.
Je moet dan een nieuw paswoord instellen en dat mag niet het zelfde zijn als het vorige.

Dat is hier niet van toepassing.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Bij gebruik van Firefox: 3 horizontale streepjes rechts boven...opties...Privacy en beveiliging...aanmeldingen en wachtwoorden...opgeslagen aanmeldingen.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
Lode en Verhaegen, beiden bedankt. Ik heb REVEAL vroeger enkele malen gebruikt maar wist niet of het tegenwoordig nog zou lukken.
Ik dacht deze binnen te halen van volgende site, maar is deze te betrouwen? Graag jullie mening hierover waarvoor dank.

En dit zeggen ze daar wat er kan van verwacht worden

Groetjes
Danny
Ik dacht deze binnen te halen van volgende site, maar is deze te betrouwen? Graag jullie mening hierover waarvoor dank.

En dit zeggen ze daar wat er kan van verwacht worden

Groetjes
Danny
-
Wel ik weet niet of dit zal lukken, ik krijg bij Google geen asteriks te zien
Ik zal dan maar een nieuw paswoord aanmaken in de hoop dat dit enkel bij het Google account zal gewijzigd worden.
Groetjes
Danny
Ik zal dan maar een nieuw paswoord aanmaken in de hoop dat dit enkel bij het Google account zal gewijzigd worden.
Groetjes
Danny
-
Al eens de opties van Firefox geprobeerd ?
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
-
Lode, sorry voor het late beantwoorden van jouw vraag maar ik had heffekes andere prioriteiten.
Ik heb dus eventjes met Firefox dat Google account benaderd, en daar zie ik inderdaad, naast het paswoord in asterixen zichtbaar, een "oog" staan die bij aanklikken het paswoord in klare taal laat zien.
Meer had ik niet nodig.
Bedankt en groetjes
Danny
Ik heb dus eventjes met Firefox dat Google account benaderd, en daar zie ik inderdaad, naast het paswoord in asterixen zichtbaar, een "oog" staan die bij aanklikken het paswoord in klare taal laat zien.
Meer had ik niet nodig.
Bedankt en groetjes
Danny
-
ziezo,
netjes opgelost.
netjes opgelost.