In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Marietteke, ik had al eens uitgelegd om het hondje eerst te laten wennen aan een stilstaande wagen.
Daarna korte ritjes.
Het is gewoon wagenziekte, en komt veel voor bij puppies.
Heb hier een link, om even te lezen wat er kan gedaan worden.
https://vetsandco.be/wagenziek
Daarna korte ritjes.
Het is gewoon wagenziekte, en komt veel voor bij puppies.
Heb hier een link, om even te lezen wat er kan gedaan worden.
https://vetsandco.be/wagenziek
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
ik heb zojuist een lekker speltbroodje uit de oven gehaald en het ruikt hier nu echt goed natuurlijk naar vers gebakken brood
en is wel redelijk wat wind en met een afwisselend zonnetje ook tussenin eens een regenbui
maar binnen is het gezellig en warm en wij vervelen ons eigenlijk nooit , dus geen probleem
Bertje oeps een nieuwe baard voor jou , maar de lente is in aantocht en dan zal je zeker toch niet koud hebben met een kortere baard
marietteke mooie foto hoor van rozetteke met haar kleinkind en het ziet er een knappe meid uit
en groot gelijk dat je zelf eens pannenkoeken bakt want tis toch zondag en je mag jezelf ook eens verwennen hé en laat het je smaken
en ik denk dat je best eens met de dierenarts spreekt over dat probleem van de kleine Sookie , hij zal daar waarschijnlijk wel een oplossing voor hebben denk ik
jadi oei je slaapkamer nat van de regen , hopelijk niet te erg
en hopelijk hebben de frietjes gesmaakt op verplaatsing , wij hebben ook frietjes gegeten deze middag en ze waren lekker
omadina proficiat met de verjaardag van je kleinzoon en het ziet er een knappe jongen uit voor zijn leeftijd
Bekske ook voor jou een fijne zondag
lenk oei oei zoveel foto's , das de moeite
ghyra zeker weer dogtraining daar bij jou , hopelijk blijft het een beetje droog
miesje en Sita
hallooooo
oei de lucht komt hier donker ik denk dat er wat zal uitvallen dadelijk
voor iedereen nog een gezellige zondag verder
daaaaag

ik heb zojuist een lekker speltbroodje uit de oven gehaald en het ruikt hier nu echt goed natuurlijk naar vers gebakken brood
en is wel redelijk wat wind en met een afwisselend zonnetje ook tussenin eens een regenbui
maar binnen is het gezellig en warm en wij vervelen ons eigenlijk nooit , dus geen probleem
Bertje oeps een nieuwe baard voor jou , maar de lente is in aantocht en dan zal je zeker toch niet koud hebben met een kortere baard
marietteke mooie foto hoor van rozetteke met haar kleinkind en het ziet er een knappe meid uit
en groot gelijk dat je zelf eens pannenkoeken bakt want tis toch zondag en je mag jezelf ook eens verwennen hé en laat het je smaken
en ik denk dat je best eens met de dierenarts spreekt over dat probleem van de kleine Sookie , hij zal daar waarschijnlijk wel een oplossing voor hebben denk ik
jadi oei je slaapkamer nat van de regen , hopelijk niet te erg
en hopelijk hebben de frietjes gesmaakt op verplaatsing , wij hebben ook frietjes gegeten deze middag en ze waren lekker
omadina proficiat met de verjaardag van je kleinzoon en het ziet er een knappe jongen uit voor zijn leeftijd
Bekske ook voor jou een fijne zondag
lenk oei oei zoveel foto's , das de moeite
ghyra zeker weer dogtraining daar bij jou , hopelijk blijft het een beetje droog
miesje en Sita
hallooooo
oei de lucht komt hier donker ik denk dat er wat zal uitvallen dadelijk
voor iedereen nog een gezellige zondag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
voila sè juist onze koffie gedronken met een stuk lekkere frangipanne
oei Bertje nu doe ik jou goesting krijgen zeker
want ik weet dat jij dat ook graag lust
maar ik zal rap een stuk doorsturen via de pc sè
smakelijk

oei Bertje nu doe ik jou goesting krijgen zeker
want ik weet dat jij dat ook graag lust
maar ik zal rap een stuk doorsturen via de pc sè
smakelijk

Bert
Bloemeke, ik krijg daar idd goesting naar. Maar jammer genoeg mag het niet meer.
Het word hier donkerder. Het word vroeg avond.
Het word hier donkerder. Het word vroeg avond.
-
ja Bertje ik versta het hoor want als het niet mag van meneer doktoor dan mag het niet hé
, maar allé ik trakteer je met een lekkere koffie zonder taart
en das waarschijnlijk de reden dat je al zoveel afgevallen bent omdat je een sterk karakter hebt , proficiat en doe zo verder

en das waarschijnlijk de reden dat je al zoveel afgevallen bent omdat je een sterk karakter hebt , proficiat en doe zo verder

halloooo een goeie avond leutertjes allemaal
tis hier gelukkig gans de namiddag droog gebleven en af en toe het zonnetje er bij
maar binnen is het toch beter bij de verwarming
ik ben ook nog een koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten
en nu ga ik mijn speltbroodje snijden om dadelijk van te eten sè
voor iedereen straks SMAKELIJK en tot later
daaaaaag

tis hier gelukkig gans de namiddag droog gebleven en af en toe het zonnetje er bij
maar binnen is het toch beter bij de verwarming
ik ben ook nog een koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten
en nu ga ik mijn speltbroodje snijden om dadelijk van te eten sè
voor iedereen straks SMAKELIJK en tot later
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
oeps ..Bertje , ik heb zeker weer eens niet goed opgelet ,Marietteke, ik had al eens uitgelegd om het hondje eerst te laten wennen aan een stilstaande wagen.
toch bedankt voor de uitleg en de link
bloemeke mijn pannekoekjes hebben gesmaakt ,
mijn zondagse beloning hé
allee ik ga seffens naar blind getrouwd zien ,
slaapwel allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Haha, Marietteke, dat zijn slechte punten hé. En kom nu maar uit de hoek. 

Bloemeke, ik dacht al dat ik ergens een broodje rook. Smakelijk.
Naar de koers gekeken maar een stuk gemist. Was in slaap gevallen.
Dan maar een film laten spelen van de digicorder.
Hier ook droog gebleven gans de dag. Het begint te kriebelen om naar buiten te gaan
voor wat prutswerkjes.
Ja, op een appartementje is niet veel te doen buiten hé, behalve één en ander kuisen.
En mijn auto hé, ik zal er blijven over zagen. 🥱🥱
Leutertjes, tot later nog eens. Want het is stil hier in het huisje.
Bloemeke, ik dacht al dat ik ergens een broodje rook. Smakelijk.
Naar de koers gekeken maar een stuk gemist. Was in slaap gevallen.
Dan maar een film laten spelen van de digicorder.
Hier ook droog gebleven gans de dag. Het begint te kriebelen om naar buiten te gaan
voor wat prutswerkjes.
Ja, op een appartementje is niet veel te doen buiten hé, behalve één en ander kuisen.
En mijn auto hé, ik zal er blijven over zagen. 🥱🥱
Leutertjes, tot later nog eens. Want het is stil hier in het huisje.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoihoi
Hier ben ik ook weer effe. Ik heb bijgelezen en probeer op iedereen te antwoorden op basis van geheugen. Oeps
Marietteke, Lenka huilde, blafte net een wolf als ze in de auto zat. We hebben dat genegeerd radio hard met rustgevende klassieke muziek. Maar elke rit eindigde met iets leuk voor haar. Een hondenweide, een leuke wandeling, een zwempartij. De loeipartij was na ongeveer 14 dagen over. Gewoon volhouden tot ze de link hebben auto is altijd op het einde fun. Het kotsen kan stress zijn.
En Marietteke lekkere pannenkoeken gegeten. Zondag verwendag. Niets moet alles mag.
Bloemeke jij weer lekker broodje gebakken, ruikt toch zo lekker. En toch ook effe rustdag zondag groot gelijk hoor. Jij zal nu al lekker in je warm badje liggen of genomen hebben.
Bertje, wauw zeg 10 kilo minder. Hopelijk is je suiker zo goed dat je zo eens effe iets kan zondigen, al is het 1 keer per ..... wel knap zo op karakter. Maar geeft veel voldoening op karakter stoppen met iets.
Wel ik ben 7 jaar geleden op puur karakter, zonder hulpmiddelen, gestopt met roken. Afgevallen ben ik er niet van.
En een lente baard, lekker fris.
Omadina, ja de trippelpootjes mis je snel in huis. Proficiat voor je puber kleinzoon. Mijn oudste kleinkind wordt in mei 7. En nog lekker effe uit eten. Lekker makkelijk.
Meisje al bijgelezen ondertussen. Een hele klus hè.
Jadi, regenwater mogen kuisen. Niet leuk, hier ook regelmatig hoor, stortbui en oeps de raam staat nog open. En ja tsjoek, tsjoek zegt de trein. De mijne ook weer morgenvroeg, maar ik ben wel altijd blij dat tsjoek tsoek er is en op tijd
Vandaag naar H.b.. geweest, drankencentrale om water en bier. Wandeling met labje aan het netekanaal deze keer. En deze middag de harde schijf van mijn oude computer gemolesteerd. Kwestie dat er geen data kunnen achterhaald worden.
De hoeveelheid foto’s zijn er omdat alle negatieven, foto’s, dia’s van de jaren voor de digitale fotografie gescand zijn.
Daarna lekker warme douche en kaasfondue als avondeten.
Alle leuterkes goede nacht en tot lezens morgen weer werkendag hier. M
Hier ben ik ook weer effe. Ik heb bijgelezen en probeer op iedereen te antwoorden op basis van geheugen. Oeps
Marietteke, Lenka huilde, blafte net een wolf als ze in de auto zat. We hebben dat genegeerd radio hard met rustgevende klassieke muziek. Maar elke rit eindigde met iets leuk voor haar. Een hondenweide, een leuke wandeling, een zwempartij. De loeipartij was na ongeveer 14 dagen over. Gewoon volhouden tot ze de link hebben auto is altijd op het einde fun. Het kotsen kan stress zijn.
En Marietteke lekkere pannenkoeken gegeten. Zondag verwendag. Niets moet alles mag.
Bloemeke jij weer lekker broodje gebakken, ruikt toch zo lekker. En toch ook effe rustdag zondag groot gelijk hoor. Jij zal nu al lekker in je warm badje liggen of genomen hebben.
Bertje, wauw zeg 10 kilo minder. Hopelijk is je suiker zo goed dat je zo eens effe iets kan zondigen, al is het 1 keer per ..... wel knap zo op karakter. Maar geeft veel voldoening op karakter stoppen met iets.
Wel ik ben 7 jaar geleden op puur karakter, zonder hulpmiddelen, gestopt met roken. Afgevallen ben ik er niet van.
En een lente baard, lekker fris.
Omadina, ja de trippelpootjes mis je snel in huis. Proficiat voor je puber kleinzoon. Mijn oudste kleinkind wordt in mei 7. En nog lekker effe uit eten. Lekker makkelijk.
Meisje al bijgelezen ondertussen. Een hele klus hè.
Jadi, regenwater mogen kuisen. Niet leuk, hier ook regelmatig hoor, stortbui en oeps de raam staat nog open. En ja tsjoek, tsjoek zegt de trein. De mijne ook weer morgenvroeg, maar ik ben wel altijd blij dat tsjoek tsoek er is en op tijd
Vandaag naar H.b.. geweest, drankencentrale om water en bier. Wandeling met labje aan het netekanaal deze keer. En deze middag de harde schijf van mijn oude computer gemolesteerd. Kwestie dat er geen data kunnen achterhaald worden.
De hoeveelheid foto’s zijn er omdat alle negatieven, foto’s, dia’s van de jaren voor de digitale fotografie gescand zijn.
Daarna lekker warme douche en kaasfondue als avondeten.
Alle leuterkes goede nacht en tot lezens morgen weer werkendag hier. M
-
Bert
Hey Lenk, ook nog op stap?? 

Ik ben 20 jaar geleden gestopt met roken, na enkele maanden was er 12 kilo bij.....

en dit zonder te snoepen.
Ja, baard voelt lekker aan nu. Zal veel minder werk hebben.
Ik kwam jullie nog een leuke avond wensen, en voor straks, slaapwel leutertjes.

Ik ben 20 jaar geleden gestopt met roken, na enkele maanden was er 12 kilo bij.....
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ja man nu nog effe de laatste staps. 40 jaar geleden vertrok ik nu op stap. Het kan verkeren zegde Bredero.Nonkel Bert schreef: ↑01 mar 2020, 21:10Hey Lenk, ook nog op stap??
![]()
Slaapwel iedereen
-
koekoek ik kom nog efkes piepen voor ik in een warm bedje kruip
want het zandmannetje is al in aantocht
en mijn ventje heeft ook al kleine oogjes want hij heeft zijn slaappilletje al een tijdje genomen en dus gaan we dadelijk 14 trapjes hoger sè
voor iedereen nog een rustige nacht en slaap wel
tot morgen

want het zandmannetje is al in aantocht
en mijn ventje heeft ook al kleine oogjes want hij heeft zijn slaappilletje al een tijdje genomen en dus gaan we dadelijk 14 trapjes hoger sè
voor iedereen nog een rustige nacht en slaap wel
tot morgen

halloooo een goeie morgen leutertjes allemaal
het regent hier op 't gemakske verder al gans de voormiddag maar er is bijna geen wind , dus das ook al goed hé
ik ben al aan 't kokkerellen en mijn pot verse soep staat al te koken
verder blijven we thuis vandaag want ik wil deze namiddag mijn keuken proper afwassen en das dan ook weer gedaan en ik heb graag dat alles proper is
onze menu voor deze middag
eerst een vers soepje en daarna wienersnitzels met verse worteltjes en gekookte patatjes voor mijn ventje , want ik eet geen gekookte patatjes maar voor mij moeten er geen patatjes bij zijn
verder voor iedereen nog een gezellige maandag
daaaaaag

het regent hier op 't gemakske verder al gans de voormiddag maar er is bijna geen wind , dus das ook al goed hé
ik ben al aan 't kokkerellen en mijn pot verse soep staat al te koken
verder blijven we thuis vandaag want ik wil deze namiddag mijn keuken proper afwassen en das dan ook weer gedaan en ik heb graag dat alles proper is
onze menu voor deze middag
eerst een vers soepje en daarna wienersnitzels met verse worteltjes en gekookte patatjes voor mijn ventje , want ik eet geen gekookte patatjes maar voor mij moeten er geen patatjes bij zijn
verder voor iedereen nog een gezellige maandag
daaaaaag

Bert
👁👁
Goede morgen leutertjes, of moet ik al middag zeggen
ben al terug van een uitstapje naar de zee! Het was daar zonnebrand.
En het water was lekker warm.
Tot ik wakker werd. Het was natuurlijk weer een droom.
Zou dit een teken zijn dat ik het mooie weer begin te missen?
Toen ik door het venster keek was het alleen maar regen dat ik zag.🌨☂
Mijn humeur was direct wat gedaald. Maar gelukkig duurt dat nooit lang.
Heb al een bestelling gedaan online.
Af en toe moet ik naar de garage om de bandendruk van de auto te controleren.
Ik heb nu een kleine compressor gekocht, met de nodige onderdelen er bij en dan kan ik dat zelf doen thuis.
Natuurlijk weer eerst enkele toestellen vergeleken vooralleer te beslissen. Doe ik altijd.
Want daar zit veel verschil in. Dus geen kat in een zak kopen.
Morgen zit die al in de brievenbus
.
Ik wil zeggen, de pakjesdienst zal die morgen komen afleveren.
Ik heb het nog niet verteld aan mijn vrouwtje, maar zal niet lang meer mogen wachten.
Ik zou het nogal mogen horen anders
.
Bijna etenstijd, er komen lekkere geuren uit de keuken. 🍽

Allé, genoeg gezaagd.......tot latersss...
Goede morgen leutertjes, of moet ik al middag zeggen
ben al terug van een uitstapje naar de zee! Het was daar zonnebrand.
En het water was lekker warm.
Tot ik wakker werd. Het was natuurlijk weer een droom.
Zou dit een teken zijn dat ik het mooie weer begin te missen?
Toen ik door het venster keek was het alleen maar regen dat ik zag.🌨☂
Mijn humeur was direct wat gedaald. Maar gelukkig duurt dat nooit lang.
Heb al een bestelling gedaan online.
Af en toe moet ik naar de garage om de bandendruk van de auto te controleren.
Ik heb nu een kleine compressor gekocht, met de nodige onderdelen er bij en dan kan ik dat zelf doen thuis.
Natuurlijk weer eerst enkele toestellen vergeleken vooralleer te beslissen. Doe ik altijd.
Want daar zit veel verschil in. Dus geen kat in een zak kopen.
Morgen zit die al in de brievenbus
Ik wil zeggen, de pakjesdienst zal die morgen komen afleveren.
Ik heb het nog niet verteld aan mijn vrouwtje, maar zal niet lang meer mogen wachten.
Ik zou het nogal mogen horen anders
Bijna etenstijd, er komen lekkere geuren uit de keuken. 🍽
Allé, genoeg gezaagd.......tot latersss...
-
Sita

Goeiemiddag iedereen,
Ik kom hier ook nog eens binnen gesjeesd
Niet alles bijgelezen, het is wat veel sinds mijn laatste "bezoek".
Nat en grijs buiten, zoals overal, veronderstel ik.
Jadi, grappig de foto's met de kindjes en het standbeeld
omadina, een heel knappe tekening van Simba, denk ik.
Bert, lukt het een beetje met jouw tablet ? Een frisse baard en 10 kilootjes lichter, heb ik gelezen.
En morgen een compressor rijker.
Bloemeke, de frangipannetaart ziet er heerlijk uit.
Marietteke, in de hoek gestaan
Hopelijk krijg je nu meer duidelijkheid over je knie.
Lenk, nog heel druk bezig met van alles en nog wat.
Verder heb ik niet veel onthouden
Ik wens iedereen een goede start van de week en van de nieuwe maand maart.
Tot nog eens ...