In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Hallo goeienamiddag ,
ja gisteren hebben mijn pannekoekjes goed gesmaakt ,
normaal nu terug flink zijn vandaag ,
had ik toch 'n bon van Leonidas gekregen ,
250 gr kopen 250 gr gratis , jeetje dat kon ik toch niet weerstaan hoor ,
maar ..euh ...ik zal braaf zijn , en ze niet allemaal tegelijk opeten ,
ha,ha Bertje gij hebt nog mooie dromen ,ben al terug van een uitstapje naar de zee! Het was daar zonnebrand.
En het water was lekker warm.
Tot ik wakker werd. Het was natuurlijk weer een droom.
ik stond vannacht aan de Delhaize , en vond nergens de deur niet ,
ik heb ook van die dromen die regelmatig terug komen ,
zo ben ik altijd op zoek naar een wc , maar dan staat er geen deur in ,
of dan weer gene wc pot ,
Sita ook eens binnen "gesjeesd" ,
haha leuke uitdrukking ,
leuk dat je er effe was hoor ,
bloemeke , hier ook wat "gemiezer en nat ,
En je keukentje weer spic en span
Lenk , ja ze zullen nog veel moeten aanleren ,
ik hoop dat Sookie vlug went aan de auto hoor ,
omadine , je logees alweer weg ,
ja normaal dat je ze mist ,
Miesje ghyra bekske
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag leutertjes allemaal
het is hier toch al van rond deze middag opgehouden met regenen
en morgen zou het misschien wat droger zijn , dus we zullen wel zien allé ja als ik het goed gehoord heb deze middag in het weerbericht
ik ben met enkele werkjes bezig en ik zou dan graag ook nog enkele dozen vullen met wat spullen voor de kringwinkel want ik heb alweer een beetje van alles over van een kast uit te kuisen
en een mens heeft altijd wel eens iets over en iemand anders kan het soms nog gebruiken
Bertje toch het is nog wat vroeg om zonnebrand te zijn hoor , maar niet getreurd met enkele maandjes zal het wel warmer zijn en dan kan je eens in het echt naar 't zeetje en van de warmte genieten
Sita leuk dat je eens binnen wipt en ja alles is nat buiten maar het zal wel passeren want de zomer is binnenkort in aantocht , dus nog efkes geduld
marietteke awel jou pannenkoeken zien er lekker uit hoor , ik heb er deze voormiddag zelfs nog ééntje gegeten bij mijn koffie die ik nog in de frigo had liggen van eergisteren en efkes kort in de microgolfoven gestoken en die smaakte goed hoor
en ik moet wel lachen dat jij in je dromen nooit een wc vind met een deur aan , ha ha
en laat die pralientjes van Leonidas maar smaken want dat zijn echt wel hele lekkere
allé ik zal maar verder doen sè
daaaaaag

het is hier toch al van rond deze middag opgehouden met regenen
en morgen zou het misschien wat droger zijn , dus we zullen wel zien allé ja als ik het goed gehoord heb deze middag in het weerbericht
ik ben met enkele werkjes bezig en ik zou dan graag ook nog enkele dozen vullen met wat spullen voor de kringwinkel want ik heb alweer een beetje van alles over van een kast uit te kuisen
en een mens heeft altijd wel eens iets over en iemand anders kan het soms nog gebruiken
Bertje toch het is nog wat vroeg om zonnebrand te zijn hoor , maar niet getreurd met enkele maandjes zal het wel warmer zijn en dan kan je eens in het echt naar 't zeetje en van de warmte genieten
Sita leuk dat je eens binnen wipt en ja alles is nat buiten maar het zal wel passeren want de zomer is binnenkort in aantocht , dus nog efkes geduld
marietteke awel jou pannenkoeken zien er lekker uit hoor , ik heb er deze voormiddag zelfs nog ééntje gegeten bij mijn koffie die ik nog in de frigo had liggen van eergisteren en efkes kort in de microgolfoven gestoken en die smaakte goed hoor
en ik moet wel lachen dat jij in je dromen nooit een wc vind met een deur aan , ha ha
en laat die pralientjes van Leonidas maar smaken want dat zijn echt wel hele lekkere
allé ik zal maar verder doen sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Sita, de tablet ligt in de kast 
. Ben er nog niet mee bezig geweest.
Het zal wel eens bij me opkomen om er mee te beginnen.
Marietteke, lekkere pannenkoeken, en zonder slagroom????

Ik heb vandaag ook eens gezondigd. Ik zag daar iets blinken in de kast en heb dat bij de koffie
dan maar binnen gespeeld. Mag wel voor een keer zeker?
Heb een "pot" gevonden voor in uw dromen....

🧻🧻🧻
. Die kon ik toch niet laten liggen.
Bloemeke, steeds bezig aan iets. Allemaal kleine werkjes zegt u. Maar u brengt me wel op een idee.
Misschien ook eens beginnen opkuisen voor de kringwinkel. Er liggen hier ook spullen waar we nooit naar kijken.
Ben er mee weg. Tot latersss...
Het zal wel eens bij me opkomen om er mee te beginnen.
Marietteke, lekkere pannenkoeken, en zonder slagroom????
Ik heb vandaag ook eens gezondigd. Ik zag daar iets blinken in de kast en heb dat bij de koffie
dan maar binnen gespeeld. Mag wel voor een keer zeker?
Heb een "pot" gevonden voor in uw dromen....
Bloemeke, steeds bezig aan iets. Allemaal kleine werkjes zegt u. Maar u brengt me wel op een idee.
Misschien ook eens beginnen opkuisen voor de kringwinkel. Er liggen hier ook spullen waar we nooit naar kijken.
Ben er mee weg. Tot latersss...
-
hallooootjes een goeie avond alweer
voila sè mijn keukentje is weer spic en span en alles is weer afgewassen
we hebben al ons avondeten binnen van daar juist want ik had al honger
en morgenochtend mogen we niet eten want we hebben een afspraak bij de dokter om bloed te laten afnemen , dus nuchter zijn is de boodschap maar dan eten we wat later als we weer thuis zijn , das geen probleem
Bertje een kleine zonde op je geweten zo te zien maar das niet echt erg vind ik
je mag jezelf ook eens iets gunnen en mijn schoonvader heeft al bijna 50 jaar suiker ziekte en hij heeft nog nooit iets gelaten van eten omdat hij pilletjes nam voor zijn suiker en hij is ondertussen al 93 jaar en eet nog altijd zijn goesting , dus voor die uitzondering moet je niet op je ongemak zijn
allé tis tijd voor een warm deugddoend badje sè
marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , miesje , Sita , Lenk en omadina
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

voila sè mijn keukentje is weer spic en span en alles is weer afgewassen
we hebben al ons avondeten binnen van daar juist want ik had al honger
en morgenochtend mogen we niet eten want we hebben een afspraak bij de dokter om bloed te laten afnemen , dus nuchter zijn is de boodschap maar dan eten we wat later als we weer thuis zijn , das geen probleem
Bertje een kleine zonde op je geweten zo te zien maar das niet echt erg vind ik
je mag jezelf ook eens iets gunnen en mijn schoonvader heeft al bijna 50 jaar suiker ziekte en hij heeft nog nooit iets gelaten van eten omdat hij pilletjes nam voor zijn suiker en hij is ondertussen al 93 jaar en eet nog altijd zijn goesting , dus voor die uitzondering moet je niet op je ongemak zijn
allé tis tijd voor een warm deugddoend badje sè
marietteke , ghyra , Bekske , jadi , Bertje , miesje , Sita , Lenk en omadina
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoi leuterkes
Wel eerlijk ik ben geen zoete bek. Maar de witte pralines met de noot van le.ni.a. Vind ik heerlijk.
Poeh ik mag zolang het c.virus heerst de helft van de tijd van thuis uit werken. Pff geen verplaatsing met een overvolle trein, en niet vertoeven in een gebouw met meer dan 5000 mensen. Moet wel meer dan 20 minuten stappen met een zware laptop inclusief voeding. Maar is goed voor de conditie hè.
En nu Ikke dokes doen. En ik zal wel belachelijk gemaakt worden, maar eerlijk ik ben bang.
Dada
Wel eerlijk ik ben geen zoete bek. Maar de witte pralines met de noot van le.ni.a. Vind ik heerlijk.
Poeh ik mag zolang het c.virus heerst de helft van de tijd van thuis uit werken. Pff geen verplaatsing met een overvolle trein, en niet vertoeven in een gebouw met meer dan 5000 mensen. Moet wel meer dan 20 minuten stappen met een zware laptop inclusief voeding. Maar is goed voor de conditie hè.
En nu Ikke dokes doen. En ik zal wel belachelijk gemaakt worden, maar eerlijk ik ben bang.
Dada
-
Bert
Hey leutertjes,
ik kom jullie nog een fijne avond wensen en voor straks, slaapwel.
Lenk, dit is helemaal niet belachelijk hoor. Er is wel een goede reden om bang te zijn.
En van huis uit werken zal u ook goed doen.
Tot latersss...
Slaap ze.......

ik kom jullie nog een fijne avond wensen en voor straks, slaapwel.
Lenk, dit is helemaal niet belachelijk hoor. Er is wel een goede reden om bang te zijn.
En van huis uit werken zal u ook goed doen.
Tot latersss...
Slaap ze.......
Hoeveel eet die laptop dan wel??Moet wel meer dan 20 minuten stappen met een zware laptop inclusief voeding
-
halloooo
ik kom nog efkes langs voor ik in mijn warm bedje kruip
Lenk wat goed dat je van thuis uit mag werken en das eigenlijk wel een veilige oplossing , want met dat virus weet je maar nooit hé
voor iedereen verder nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

ik kom nog efkes langs voor ik in mijn warm bedje kruip
Lenk wat goed dat je van thuis uit mag werken en das eigenlijk wel een veilige oplossing , want met dat virus weet je maar nooit hé
voor iedereen verder nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

Bert
Goede morgen leutertjes,
ben al op maar nog niet goed wakker.
Alles heeft een wit laagje, dus heeft het flink gevroren. ❄❄❄❄
Eerst een doucheke nemen om wakker te worden en dan ben ik meteen weer fris
voor de rest van de dag.
Nog wat betalingen afwerken deze voormiddag

, want ik durf die nogal eens laten liggen
tot de uiterste datum.
Een paar kleine boodschappen doen en met het wagentje naar de pomp, bakje vullen.
Deze middag een lekkere dagschotel, klaargemaakt door mijn vrouwtje.
In de namiddag een koffie of twee gaan drinken op verplaatsing.

ben al op maar nog niet goed wakker.
Alles heeft een wit laagje, dus heeft het flink gevroren. ❄❄❄❄
Eerst een doucheke nemen om wakker te worden en dan ben ik meteen weer fris
voor de rest van de dag.
Nog wat betalingen afwerken deze voormiddag
tot de uiterste datum.
Een paar kleine boodschappen doen en met het wagentje naar de pomp, bakje vullen.
Deze middag een lekkere dagschotel, klaargemaakt door mijn vrouwtje.
In de namiddag een koffie of twee gaan drinken op verplaatsing.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allen
Ik ben al vroeg uit de veren.
Zoonlief is terug van reis.
Die is mooi gekleurd terug gekeerd
Nog thans had ik gevraagd een thermoske warmte/zon mee te brengen
Maar neeje vergeten, de jeugd hé..
Drukke dag vandaag, op verplichte verplaatsing
Thuiskomen is gelijk beginnen aan het eten
Daarna keuken opruimen en direct naar de oma...
Zo is onze dag gevuld..
Ik wens jullie een super dagje toe
toedeloe
menu: blinde vinken en volgens de tijd dat ik heb worteltjes of appelmoes(bokaal dan) en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
halloooo een goeie morgen iedereen
we hebben een beetje laat ons ontbijtje binnen maar gelukkig was onze afspraak bij de dokter goed op tijd zodat we toch nog aan een schappelijk uur thuis waren
het zonnetje schijnt en er is bijna geen wind maar het had wel goed gevroren deze morgen
deze namiddag gaan we een koffietje drinken in onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge en daarna nog wat boodschappen doen
Bekske ook voor jou een fijne dinsdag
Bertje ook een koffietje gaan drinken deze namiddag zie ik , awel groot gelijk
jadi oeps een drukke dag bij jullie vandaag , en de zoon is zo te zien naar de zon geweest , hopelijk heeft hij er van genoten
voor alle andere leutertjes ook nog een aangename dinsdag verder
daaaaaag

we hebben een beetje laat ons ontbijtje binnen maar gelukkig was onze afspraak bij de dokter goed op tijd zodat we toch nog aan een schappelijk uur thuis waren
het zonnetje schijnt en er is bijna geen wind maar het had wel goed gevroren deze morgen
deze namiddag gaan we een koffietje drinken in onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge en daarna nog wat boodschappen doen
Bekske ook voor jou een fijne dinsdag
Bertje ook een koffietje gaan drinken deze namiddag zie ik , awel groot gelijk
jadi oeps een drukke dag bij jullie vandaag , en de zoon is zo te zien naar de zon geweest , hopelijk heeft hij er van genoten
voor alle andere leutertjes ook nog een aangename dinsdag verder
daaaaaag

efkes tussendoor sè want tis tijd om aan het middageten te beginnen
ik heb zojuist een buitenwerkje gedaan en ook de dozen klaar gezet voor de kringwinkel voor deze namiddag
onze menu voor deze middag
gebakken patatjes met koninginnesnitzels en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes
en vooraf een zelfgemaakt soepje met balletjes
voor iedereen SMAKELIJK

ik heb zojuist een buitenwerkje gedaan en ook de dozen klaar gezet voor de kringwinkel voor deze namiddag
onze menu voor deze middag
gebakken patatjes met koninginnesnitzels en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes
en vooraf een zelfgemaakt soepje met balletjes
voor iedereen SMAKELIJK

Bert
Goede middag allemaal,
het zonnetje is er waarempel doorgekomen ☀☀☀. Geeft direct een ander gevoel.
De nodige boodschappen zijn ook gedaan, en ik heb wat meegebracht dat ik nog nooit at.
Geitekaas
, ben eens benieuwd hoe dat zal meevallen of tegenvallen.
Deze avond zal ik het weten. Dan is het proeven geblazen.
Mijn pakket is ook reeds geleverd, reeds uitgepakt en getest. Stel je voor dat het ding niet wilde draaien....
De brave man kreeg het niet in de brievenbus en heeft dan maar aangebeld
.
We gaan seffens vertrekken om onze koffie.

het zonnetje is er waarempel doorgekomen ☀☀☀. Geeft direct een ander gevoel.
De nodige boodschappen zijn ook gedaan, en ik heb wat meegebracht dat ik nog nooit at.
Geitekaas
Deze avond zal ik het weten. Dan is het proeven geblazen.
Mijn pakket is ook reeds geleverd, reeds uitgepakt en getest. Stel je voor dat het ding niet wilde draaien....
De brave man kreeg het niet in de brievenbus en heeft dan maar aangebeld
We gaan seffens vertrekken om onze koffie.