TRUMP wordt een goede president
-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
Bedankt figaretto, je hebt mijn dag goedgemaakt. Zit hier nog te lachen.figaretto schreef: ↑03 mar 2020, 15:45... Zo hing er een grote Amerikaanse vlag naast hem en hij plooide die samen en omhelsde ze net zoals een man een vrouw zou omhelzen. Hilarisch en allesbehalve presidentieel. Voorts zijn er de vele koosnaampjes waarmee hij zijn opponenten benoemt. Kim Jong-un is “Rocket-man”, Bernie Sanders wordt “The Nutty Professor”, Joe Biden “Sleepy Joe”, Amy Klobuchar, die haar kandidaatstelling aankondigde tijdens een sneeuwstorm “Snow Woman” en Elisabeth Warren, die loog over haar positie als inheemse Amerikaan, wordt dan “Pocahontas”, Hilary Clinton “Crooky Hilary”. En Michael Bloomberg is dan “Mini Mike.” ...
Trump mag voor mij nog gerust vier jaar president blijven. Persoonlijk denk ik dat hij voor een tweede keer zal verkozen worden. Fantastisch man.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
President Trump stelt steunmaatregelen in vooruitzicht
(ABM FN-Dow Jones) De Amerikaanse president Donald Trump overweegt een aantal steunmaatregelen met het oog op de uitbraak van het coronavirus.
De president zou onder meer denken aan een verlaging van de loonbelasting.
Trump wil onder meer voorkomen dat uurloners zich zorgen moeten maken over het mislopen van hun loonbetaling. Ook overweegt de Amerikaanse regering om leningen beschikbaar te stellen voor kleine bedrijven.
Sommige functionarissen twijfelen of Trump nu met een verlaging van de loonbelasting moet komen en zo ja, hoe groot die dan zou moeten zijn.
Regeringsfunctionarissen zullen vermoedelijk dinsdag met het Congres de voorstellen bespreken. Vervolgens wil Trump later op de dag een persconferentie geven om de details toe te lichten.
(ABM FN-Dow Jones) De Amerikaanse president Donald Trump overweegt een aantal steunmaatregelen met het oog op de uitbraak van het coronavirus.
De president zou onder meer denken aan een verlaging van de loonbelasting.
Trump wil onder meer voorkomen dat uurloners zich zorgen moeten maken over het mislopen van hun loonbetaling. Ook overweegt de Amerikaanse regering om leningen beschikbaar te stellen voor kleine bedrijven.
Sommige functionarissen twijfelen of Trump nu met een verlaging van de loonbelasting moet komen en zo ja, hoe groot die dan zou moeten zijn.
Regeringsfunctionarissen zullen vermoedelijk dinsdag met het Congres de voorstellen bespreken. Vervolgens wil Trump later op de dag een persconferentie geven om de details toe te lichten.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Vriend en vijand moeten zeggen zoals het is: TRUMP is niet een president die lui achterover leunt.
Altijd actie, dikwijls impulsief en direct van stijl, en soms bot.
Maar de man zet dingen in beweging.
En hij heeft nog steeds niet de derde wereldoorlog gestart, zoals de tegenstanders voorspelden.
Hij heeft zijn kans gekregen van de kiezers, en hij heeft dat tot nu toe zeker niet slecht gedaan.
Beste U.S. president sinds Ronald Reagan.
Maar de man zet dingen in beweging.
En hij heeft nog steeds niet de derde wereldoorlog gestart, zoals de tegenstanders voorspelden.
Hij heeft zijn kans gekregen van de kiezers, en hij heeft dat tot nu toe zeker niet slecht gedaan.
Beste U.S. president sinds Ronald Reagan.
Ondank is 's werelds loon
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Vriend en vijand, dat heb je juist gezegd.
Klank aanzetten: Kijk en luister even mee. 13 seconden volstaan om te weten dat deze man dient opgenomen te worden.
Klank aanzetten: Kijk en luister even mee. 13 seconden volstaan om te weten dat deze man dient opgenomen te worden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Hoe dom toch sommige mensen kunnen zijn...
Perceptie gaat steeds boven nuchtere analyse.
Als regeringen waarin de PS zat, werden afgerekend op de toenemende staatsschuld, zaten ze allemaal op de eerste rij om boe te roepen.
Wanneer Trump hetzelfde doet, krijgt hij applaus van diezelfde mensen.
Perceptie gaat steeds boven nuchtere analyse.
Als regeringen waarin de PS zat, werden afgerekend op de toenemende staatsschuld, zaten ze allemaal op de eerste rij om boe te roepen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat Trump met zijn staatsschuld doet zou ons normaal geen barst moeten schelen. Wat Di Rupo daarentegen doet met mijn/onze staatsschuld belangt mij/ons meer aan.Lars schreef:
Wat niet wegneemt dat wat maior domus schrijft iedereen kan vastellen:
’ Vriend en vijand moeten zeggen zoals het is: TRUMP is niet een president die lui achterover leunt.
Maar de man zet dingen in beweging.’
-
En als ik je zou zeggen dat de regering Michel-Dewever meer schuld maakte dan Di Rupo, zou je dan van gedacht veranderen?Dicksy schreef: ↑10 mar 2020, 14:40Wat Trump met zijn staatsschuld doet zou ons normaal geen barst moeten schelen. Wat Di Rupo daarentegen doet met mijn/onze staatsschuld belangt mij/ons meer aan.Lars schreef:
Wat niet wegneemt dat wat maior domus schrijft iedereen kan vastellen:’ Vriend en vijand moeten zeggen zoals het is: TRUMP is niet een president die lui achterover leunt.
Maar de man zet dingen in beweging.’
-
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Trump heeft de stijging van de schuld tov het bbp afgeremd.
Indien de lijn van de stijging was verdergezet, dan zou de stippellijn gevolgd zijn. Onder Trump is die stijging afgeremd. (Cijfers tot eind '19)
Ik keur de hoogte van de schuldratio niet goed. Die moet een eind onder 100% liggen, maar het is niet zo dat Trump de schuld tot in de stratosfeer heeft gejaagd. Ze is gestegen in verhouding tot het gewicht van de economie.

Indien de lijn van de stijging was verdergezet, dan zou de stippellijn gevolgd zijn. Onder Trump is die stijging afgeremd. (Cijfers tot eind '19)
Ik keur de hoogte van de schuldratio niet goed. Die moet een eind onder 100% liggen, maar het is niet zo dat Trump de schuld tot in de stratosfeer heeft gejaagd. Ze is gestegen in verhouding tot het gewicht van de economie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Uw feiten zul je bedoelen. Tegengestelde feiten zouden u misschien aan het (na)denken kunnen zetten en dat is not done voor u. Werd eerder reeds aangehaald in een ander topic en daar houd ik het ook bij of het wordt weer een welles/nietes spelletje tot in het oneindige.Lars schreef:
Waarom zou ik?
Iemand die enkel op buikgevoel navigeert is zelden geïnteresseerd in feiten.
Ik zal het antwoord/reactie wel van onze ‘huiseconoom’ krijgen/lezen van zodra hij dit gelezen heeft.
-
Mijn feiten??Dicksy schreef: ↑10 mar 2020, 17:19Uw feiten zul je bedoelen. Tegengestelde feiten zouden u misschien aan het (na)denken kunnen zetten en dat is not done voor u. Werd eerder reeds aangehaald in een ander topic en daar houd ik het ook bij of het wordt weer een welles/nietes spelletje tot in het oneindige.Lars schreef:
Waarom zou ik?
Iemand die enkel op buikgevoel navigeert is zelden geïnteresseerd in feiten.
Ik zal het antwoord/reactie wel van onze ‘huiseconoom’ krijgen/lezen van zodra hij dit gelezen heeft.![]()
Denk je dat ik de toenemende Amerikaanse staatschuld heb verzonnen misschien?