TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

12 mar 2020, 18:59

Trump doet wat hij bij zijn eedaflegging had gezegd: "America First!"

Hij houdt de bezoekers uit landen met heel wat coronazieken buiten. Amerikanen mogen nog binnen. America First.

Dat zal geapprecieerd worden door de bevolking.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.

12 mar 2020, 19:02

Wij lieten de Belgen die uit Noord-Italië terug kwamen ook binnen hé Wil.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.

12 mar 2020, 19:04

Ah, ja. Eigen volk eerst, hé? :lol:
Dat doet Trump toch ook maar, niet?

Dicksy

12 mar 2020, 19:06

E.T. schreef:
Mogen Italianen/niet Amerikanen vanuit Italië binnen in Amerika: neen
Mogen Italianen/niet Amerikanen vanuit Italië binnen in België: ja

Dat is wat er staat in de post van Wil.
dejules

12 mar 2020, 23:55

Wil. schreef:

Hij houdt de bezoekers uit landen met heel wat coronazieken buiten. Amerikanen mogen nog binnen. America First.

U kunt niet analytisch denken.
Trump zegt : "In the United States of America is geen corona en ik kan het weten want ik ben de president."
De feiten spreken hem tegen en met dode Amerikaanse burgers kan je niet sollen : steeds meer besmettingen en dodental loopt op.
"Het is de leugenpers" roept Trump maar zijn kiezers geloven hem niet".
Een president waar men niet meer in gelooft en dat vlak voor de verkiezingen ...
Trump doet wat hij altijd doet en typisch voor populisten ... "het is de schuld van de buitenlanders".
Deze keer niet van de Mexicanen maar van de ... Europeanen.
Niet alle Europeanen, enkel die vd Schengenlanden want die doen geen grenscontroles.
Ondertussen crasht de Dow Jones en dat kan geen enkele Amerikaan aanvaarden van een President.
De narcist die jarenlang roept dat dankzij hem de Amerikaanse economie floreert zit nu met 2 dikke problemen nl een coronavirus dat volgens de president niet bestaat en een fantastische economie waarvan de beurswaarden vuurrood zijn.
Trump kan een herverkiezing op zijn buik schrijven!

E.T.

13 mar 2020, 01:01

Dicksy schreef:
12 mar 2020, 19:06
E.T. schreef:
Mogen Italianen/niet Amerikanen vanuit Italië binnen in Amerika: neen
Mogen Italianen/niet Amerikanen vanuit Italië binnen in België: ja
Dat is wat er staat in de post van Wil.
Als Trump denkt dat Amerikaanse burgers het virus niet meebrengen uit Europa dan is hij FOUT, de besmetting uit Italië is er hier in België ook niet gekomen omdat Italianen het meebrachten :roll:

Dit is wat ik in mijn post vroeg:
Wie heeft Trump geadviseerd om zo'n inreisverbod uit te vaardigen?
- denken ze daar in 't WitteHuis nu echt dat Engelsen en Ieren geen drager kunnen zijn?
- menen ze dat de Amerikaanse staatsburgers die terugkeren naar hun USA virusvrij zijn?
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.

13 mar 2020, 01:14

Dat speelt geen rol, ET. De Amerikanen zien hem als iemand die de bescherming van het land in handen neemt. Dat hij daarin niet zal slagen, weet iedereen maar het komt erop aan te tonen dat je het wil doen.

E.T.

13 mar 2020, 01:22

Dan zijn ze (de Amerikanen) gewoon i****** :roll:

Maakt ook niet zoveel uit, als de beurzen niet snel opveren dan is 't bye bye 2° termijn ...

Wil.

13 mar 2020, 01:30

E.T. schreef:
13 mar 2020, 01:22
Dan zijn ze (de Amerikanen) gewoon i****** :roll:

Maakt ook niet zoveel uit, als de beurzen niet snel opveren dan is 't bye bye 2° termijn ...
Het is nog lang vóór het november is.
Gisteren een Amerikaanse prof gehoord. Die sprak van méér doden te verwachten door corona dan door de griep. Het kan, maar voorlopig hebben we dat nog niet kunnen vaststellen.
dejules

13 mar 2020, 09:44

Wil. schreef:

Afbeelding
Bijlagen
image.png
image.png (383.98 KiB) 283 keer bekeken

Fred1950

13 mar 2020, 15:12

:lol:

frits1955

13 mar 2020, 15:29

Dat Trump een mythomaan is wisten we al langer - dat moge ook nu weer blijken. Het virus is in de Vs geraakt via China en Iran. Zijn Europese boycot dient een andere agenda.

https://www.demorgen.be/nieuws/trumps-e ... ~ba3d341e/

gast43

14 mar 2020, 15:29

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/corona ... li=BBqj2K6

China: “Amerika zit achter het coronavirus”

Een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken beweert op twitter dat het coronavirus in de VS is ontstaan of gemaakt en dat het Amerikaanse leger het naar China heeft gebracht. Een krankzinnige complottheorie, die al circuleerde op sociale media, maar die nu van officiële zijde steun krijgt.
dejules

15 mar 2020, 12:55

De Amerikaanse president Donald Trump probeert de rechten op een vaccin tegen het coronavirus, dat getest wordt in Duitsland, exclusief voor de VS te pakken te krijgen. De Duitse regering probeert dit te voorkomen. Dat schrijft Welt Am Sonntag.
Het bedrijf CureVac, gevestigd in het Duitse Tübingen, is volop bezig met het testen van een vaccin tegen het coronavirus. CureVac werkt daarvoor samen met het Paul Ehrlich Institute for Vaccines and Biomedical Medicines.
Trump probeert de Duitse wetenschappers die aan het coronavaccin werken te lokken met hoge financiële beloftes. De Amerikaanse president zou het bedrijf naar verluidt een groot bedrag aanbieden om het vaccin exclusief naar de VS te krijgen. “Maar alleen voor de VS”, zou Trump benadrukken. Welt Am Sonntag heeft dat vernomen in Duitse regeringskringen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-d ... ~a85ed5a1/

Die vecht om terug verkozen te worden en gaat werkelijk over lijken. Desnoods vallen er wereldwijd miljoenen doden. Die man is uitschot!

Fred1950

15 mar 2020, 13:06

dejules schreef:
15 mar 2020, 12:55
.....

Die vecht om terug verkozen te worden en gaat werkelijk over lijken. Desnoods vallen er wereldwijd miljoenen doden. Die man is uitschot!
Ik walg van die vent.