De Wever is politiek dood
-
dejules
Jean-Marc Nollet: “Pendant 24 heures, De Wever a fait le choix de l’argent et non celui des gens”
https://www.lalibre.be/belgique/politiq ... 2f3176dadc
De Wever is door zijn partij in quarantaine gezet nadat hij zei : "Het is maar een griepje"
en
"Onze economie is veel belangrijker dan de gezondheid van mijn volk".
De schade die hij bij zijn partij heeft aangericht is niet te beschrijven.
In elk geval is de schade veel groter dan hetgeen hoerenloper Van Dijck aanrichtte.
Zelfs binnen de top van zijn partij zijn er velen die hun walging tav De Wever openlijk niet meer kunnen onderdrukken.
En om die schade te beperken zullen ze snel nieuwe voorzittersverkiezingen uitschrijven en dat De Wever zich niet kandidaat mag stellen is een zekerheid.
De Wever heeft zijn hand overspeeld en is politiek dood.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Als we iemand zijn gezicht niet konden verdragen, dan zijden we vroeger hier bij ons die heeft een bakkes om een matrak op uit te testen. Welnu, dien De Wever heeft zo’n smoel. Je moet die zijn minachtende blik zien ten aanzien van zijn medemens wanneer hij bijvoorbeeld wordt geïnterviewd. Bah.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Dat maakt geen verschil, want in de intonatie van zijn stem hoor je diezelfde minachting. 
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
En dan nóg altijd de populairste politicus. Niet slecht voor een 'dode politicus'. Je bent dus eerder een uitzondering die hem niet kan uitstaan. Nu ja, jullie zijn al minstens met twee.
Je gaat dat toch nog een hele tijd moeten uitstaan, vrees ik.
Je gaat dat toch nog een hele tijd moeten uitstaan, vrees ik.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Dat is jouw interpretatie. Veralgemeen die aub niet. Als ik sommigen van jullie lees heb ik ook goesting om een matrak boven te halen.DelaVega schreef: ↑14 mar 2020, 08:44Als we iemand zijn gezicht niet konden verdragen, dan zijden we vroeger hier bij ons die heeft een bakkes om een matrak op uit te testen. Welnu, dien De Wever heeft zo’n smoel. Je moet die zijn minachtende blik zien ten aanzien van zijn medemens wanneer hij bijvoorbeeld wordt geïnterviewd. Bah.
-
En vergeet niet dat het door BDW is dat ze nu ineens die maatregelen genomen hebben. Anders hadden ze nog niets gedaan. Hij heeft tenslotte gezegd ofwel volledige maatregelen of géén.
-
dejules
U bent zot.Prima Vera schreef: ↑14 mar 2020, 11:24En vergeet niet dat het door BDW is dat ze nu ineens die maatregelen genomen hebben.
De Wever wou helemaal niet ingrijpen.
Economische belangen waren veel belangrijker dan de gezondheid van de mensen.
Zelfs binnen zijn eigen partij is hij uitgespuwd.
Die mag zoals ze dat met hoerenloper Van Dijck gedaan hebben, GEEN ENKELE PUBLIEKE VERKLARING MEER AFLEGGEN.
Jambon is nu de facto voorzitter. Die man is pragmatisch. Hij is zowat de enige die uit het bedrijfsleven komt.
Die man probeert problemen op te lossen.
In crisisperiodes heb je geen man nodig die zinloze Latijnse spreuken debiteert en die geen maatregelen durft nemen maar mensen die de mouwen opstropen en actief handelen.
De Wever is politiek dood, face it!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wat die belangen zijn? Wie al 10 jaar de meeste voorkeurstemmen krijgt moet bestuursverantwoordelijkheid opnemen - zich gaan verschuilen in het Antwerpse stadhuis is dat duidelijk niet. Als de Vlaming aan De Wever steevast de meeste stemmen geeft moet hij minister-president of premier worden- van Vlaanderen of van België. Maar als De Wever op de avond van de zware verkiezingsnederlaag van 26 mei al zegt dat hij " één veto heeft dat reëel is en dat dat veto de PS en Ecolo behelst" zet je jezelf natuurlijk al op voorhand aan de kant.En wat zijn die belangen?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Verder krijgt Jambon van mij de prijs van "Grapjas van de week". Eerst een kaalslag in de culturele wereld organiseren en nu gaat hij de Vlamingen ten stelligste aanraden de centen van tickets voor allerlei uitgestelde culturele manifestaties niet terug te vragen om " solidair te zijn met de cultuursector". Echt waar.
-
Als er hier éne zot is dan ben jij het bij uitstek. Jouw fantasiën en wishfull thinkings lopen de spuitgaten uit! Vervuil het forum nog maar verder, groot gelijk.dejules schreef: ↑14 mar 2020, 11:32U bent zot.Prima Vera schreef: ↑14 mar 2020, 11:24En vergeet niet dat het door BDW is dat ze nu ineens die maatregelen genomen hebben.
De Wever wou helemaal niet ingrijpen.
Economische belangen waren veel belangrijker dan de gezondheid van de mensen.
Zelfs binnen zijn eigen partij is hij uitgespuwd.
Die mag zoals ze dat met hoerenloper Van Dijck gedaan hebben, GEEN ENKELE PUBLIEKE VERKLARING MEER AFLEGGEN.
Jambon is nu de facto voorzitter. Die man is pragmatisch. Hij is zowat de enige die uit het bedrijfsleven komt.
Die man probeert problemen op te lossen.
In crisisperiodes heb je geen man nodig die zinloze Latijnse spreuken debiteert en die geen maatregelen durft nemen maar mensen die de mouwen opstropen en actief handelen.
De Wever is politiek dood, face it!