De Wever is politiek dood
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat zou ik niet durven beweren, die van BDW zijn al lang het noorden kwijt,en daar Wilemie aan populariteit wint,is hij langzaam aan het wakker worden uit droomland, zijn uitspraak voor een nood regering is een uitvlucht om de angst voor nieuwe verkiezingen te verdoezelen,zijn hout om pijlen te maken is op,en een andere oplossing is er niet,ook het zwaard van Damascus hangt boven zijn hoofd, want als hij een nood of een echte federale regering op de rails krijgt ,en hij neemt de eerste ministerpost aan,zit hij met de begroting die ontspoort,en dat laat hij liever aan een ander over,anders krijgt hij alle bagger over zich heen,het is een roeper op de zijkant ,die over alles een mening heeft, en altijd gelijk wilt hebben,maar in feite een zak lucht is,daar komt ook veel wind uit....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
dejules
De Italiaanse Vereniging voor Anesthesie Reanimatie en Intensieve Zorg instrueert intensive care-afdelingen om mensen te behandelen die de grootste overlevingskans hebben. Dat betekent dat er vaak wordt gekozen voor jongere patiënten. Antwerpen is de grootste corona-hotspot van België. Hoe gaat De Wever dat uitleggen want "het is maar een griepje"?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
• Nadat de federale regering de beslissing om meetings te verbieden doorgeschoven had naar de gemeenten, was Bart De Wever de eerste die erop aandrong om van bovenuit een uniforme regel op te leggen. Eén of twee dagen later was het zo ver.
• BDW was de eerste die erop stond om een samenscholingsverbod uit te vaardigen. Eén of twee dagen later beslist de nieuwe regering om dat ook op te leggen.
BDW politiek dood? Verre vandaan. Feniks is levend en wel, me dunkt.
• BDW was de eerste die erop stond om een samenscholingsverbod uit te vaardigen. Eén of twee dagen later beslist de nieuwe regering om dat ook op te leggen.
BDW politiek dood? Verre vandaan. Feniks is levend en wel, me dunkt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zowel het verbieden van meetings als een samenscholing op een terrasje zijn bevoegdheden van een burgemeester. Maar der zijn er altijd die zich liever verschuilen achter "Brussel"
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Waarom plooit de federale regering dan voor de wensen van een dode BDW? Ik begrijp dat niet zo goed. Jij wel?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Zoals U zegt "NADAT" ...
Dat noemt men "de vlucht vooruit".
Wat moest Weverke doen? Verder luchtig doen "Het is maar een griepje" nadat de eerste lijken in verzegelde kisten naar buiten gedragen werden. Hij zei zelf tegen Stef Wauters "Wat ik ook nog zeg, niemand gelooft mij nog".
Hij wist dat zijn politiek leven voorbij was.
Op het moment van die vlucht vooruit had Voka en zijn eigen partij-top hem reeds laten vallen.
Die man heeft in zijn politiek leven zoveel mensen binnen zijn partij, bij ALLE andere partijen, journalisten, hele bevolkingsgroepen, etc geschoffeerd en beledigd.
Die waren ALLEMAAL aan het wachten op dat ene moment om wraak te nemen en dat moment is gekomen.
En nu is het wachten op de eerste corona-doden in Antwerpen.
Hij heeft zijn stadsgenoten en bij uitbreiding de Vlamingen voorgelogen dat dit maar een griepje was. Hierdoor hebben de mensen de ernst vd situatie verkeerd ingeschat waardoor mensen zullen sterven.
Die man is een gewetenloze populist en zijn rijk is uit!

- Bijlagen
-
- image.png (506.42 KiB) 448 keer bekeken
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Ik heb ondertussen begrepen dat de Vlamingen in dit land nooit iets te betekenen gehad hebben en dat ook nooit zullen hebben. Niet slim genoeg, niet vasthoudend genoeg, niet eensgezind genoeg, totaal geen eigenwaarde. Gemaakt om levenslang te werken, te betalen en ondergeschikt te blijven aan de verstandige Franstalige meesters. Het gaat zo al zo vanaf 1830 en ik ben zeker dat dit zo zal blijven voor de volgende honderden jaren.
Moesten de Vlamingen eigenwaarde , fierheid en gezond verstand gehad hebben dan hadden ze nooit wettelijk toegegeven dat ze minder waard waren en hadden ze nooit een cordon aanvaard. Vlamingen, ga naar de voetbal en de koers, speel met uw duiven en moei u verder negens mee, ge zijt er toch niet bekwaam voor. Ik verhuis binnenkort naar Dubuy , dan kan ik voor verstandige mensen stemmen.
Moesten de Vlamingen eigenwaarde , fierheid en gezond verstand gehad hebben dan hadden ze nooit wettelijk toegegeven dat ze minder waard waren en hadden ze nooit een cordon aanvaard. Vlamingen, ga naar de voetbal en de koers, speel met uw duiven en moei u verder negens mee, ge zijt er toch niet bekwaam voor. Ik verhuis binnenkort naar Dubuy , dan kan ik voor verstandige mensen stemmen.
De zon is gratis voor iedereen
-
dejules
In Wallonië zijn de mensen open en vriendelijk en warm en wordt je snel aanvaard.
Een Vlaming is gesloten en vindt dat hij steeds tekort gedaan wordt.
Afgunst weelt hier tierig.
Zelfs een ocmw-uitkering gunt hij zijn medemens niet vanuit zijn villa met Porsche voor de deur.
Een Vlaming heeft nooit genoeg, is nooit voldaan, ...
Niet voor niets dat het zelfmoordpercentage nergens hoger is dan hier.

- Bijlagen
-
- image.png (506.42 KiB) 439 keer bekeken
Laatst gewijzigd door dejules op 18 mar 2020, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Heeel goeie vraag, maar in alle eerlijkheid denk ik dat ze daar in Brussel wel wat anders te doen hebben.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Goed. Ze hebben niet geluisterd naar BDW. Maar waarom hebben ze dan datzelfde pad gekozen - los van BDW - dat diezelfde BDW had gesuggereerd?
Ik zal het u zeggen: ze hebben wel degelijk beseft dat "politiek dooie BDW" (

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.