Corona virus
-
dejules
Italië plaatst wereldwijd mega-orders om tekorten aan te vullen.
De overheid kocht reeds 3.918 beademingsapparaten in, evenals 24 miljoen mondkapjes, 41 miljoen medische handschoenen, 2,5 miljoen beschermende pakken en duizenden andere apparaten, zoals echo's, en elektrocardiografen, een apparaat dat de hartslag registreert.
Er werden ook veldhospitalen opgericht.
De overheid kocht reeds 3.918 beademingsapparaten in, evenals 24 miljoen mondkapjes, 41 miljoen medische handschoenen, 2,5 miljoen beschermende pakken en duizenden andere apparaten, zoals echo's, en elektrocardiografen, een apparaat dat de hartslag registreert.
Er werden ook veldhospitalen opgericht.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
We gaan er nog "een julleke" bijdoen:
Na Ursula is er nog een tweede bitch aan de top van de EU die de economie laat primeren op de ellende van de mensen: de Deense Vestager is geïnfecteerd met het BDW-virus en laat dit weten:

"U bent een slecht mens, Vestager!"
Na Ursula is er nog een tweede bitch aan de top van de EU die de economie laat primeren op de ellende van de mensen: de Deense Vestager is geïnfecteerd met het BDW-virus en laat dit weten:

"U bent een slecht mens, Vestager!"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
De bedden op de intensive care in Noord-Italië zijn zo goed als vol. Vanuit de provincie Lombardije worden geïnfecteerde corona-patiënten met militaire vliegtuigen naar ziekenhuizen naar onder andere Sicilië gevlogen.
Ik bid voor Antwerpen waar ze door hun burgemeester wekenlang wijs gemaakt werden dat het maar een griepje is.
Antwerpen is de grootste corona-hotspot van België!
Ik bid voor Antwerpen waar ze door hun burgemeester wekenlang wijs gemaakt werden dat het maar een griepje is.
Antwerpen is de grootste corona-hotspot van België!
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil : Ook de grootste stad van 't land, hé ...
Idd , maar strakjes zitten ze bij Nv-a allemaal in quarantaine !!
Wat nu was maar griepje , moet geen angst inboezemen !!
Waar zitten nu zijn dokters binnen Nv-a .
Net zelfde met apothekeres , ze ging het ook eens waarmaken mondmaskers .
-
dejules
Fons Duchateau zijn bericht op Facebook. “Het coronavirus heeft me in zijn greep. Donderdagavond kreeg ik koorts en pijn aan mijn gewrichten en knoken. Sinds vandaag ben ik zeker. Ik ben zeer blij dat ik me vanaf de eerste symptomen heb geïsoleerd van werk, vrienden en zelfs gezin. Ik hoop dat ze gespaard blijven.”gast43 schreef: ↑16 mar 2020, 07:51Wil : Ook de grootste stad van 't land, hé ...
Het gedrag van sommigen die blijven doen alsof het een griepje is, is op het randje van misdadige.
https://www.gva.be/cnt/dmf20200315_0489 ... oronavirus
De Wever : "Dit is een griepje".
-
dejules
Bij Anne Will (ARD) zei Alexander Kekulé (*) :
Wij wisten sedert half januari wat covid-19 in China aanricht.
Toen de eerste dramatische meldingen vanuit Noord-Italië de ronde deden en de eerste wintersporters uit die gebieden terugkwamen, TOEN hadden wij al die mensen in quarantaine moeten zetten en ALLE SCHOLEN REEDS MOETEN SLUITEN.
1 kind dat het corona virus draagt heeft na 8 dagen 3.000 andere mensen besmet. Dat is een wiskundige formule die altijd geldt.
Die kinderen moeten thuis blijven in quarantaine want die besmetten zonder dat ze het weten iedereen.
Politici die zeggen dat corona en griepje is, die scholen ophouden, ... zijn misdadigers.
(*) Alexander Kekulé
Direktor des Instituts für Medizinische Mikrobiologie an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Wij wisten sedert half januari wat covid-19 in China aanricht.
Toen de eerste dramatische meldingen vanuit Noord-Italië de ronde deden en de eerste wintersporters uit die gebieden terugkwamen, TOEN hadden wij al die mensen in quarantaine moeten zetten en ALLE SCHOLEN REEDS MOETEN SLUITEN.
1 kind dat het corona virus draagt heeft na 8 dagen 3.000 andere mensen besmet. Dat is een wiskundige formule die altijd geldt.
Die kinderen moeten thuis blijven in quarantaine want die besmetten zonder dat ze het weten iedereen.
Politici die zeggen dat corona en griepje is, die scholen ophouden, ... zijn misdadigers.
(*) Alexander Kekulé
Direktor des Instituts für Medizinische Mikrobiologie an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Laatst gewijzigd door dejules op 16 mar 2020, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het gedrag van diegene die blijven pleiten voor het stilleggen van de economie zijn niet op het randje misdadigers maar zijn het gewoon.dejules schreef:
Het gedrag van sommigen die blijven doen alsof het een griepje is, is op het randje van misdadige.
Geen economie—-> geen pampers———> geen hygiëne voor ouderlingen, bedlegerigen, kankerpatiënten e.a.——-> geen hygiëne——> bijkomende ziektes ———> geen verzorging omdat er geen producten (pampers) zijn——> bijkomende sterfgevallen——-> BDW is een slecht mens.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dan denk ik dat ik 50% kans heb hé, ik krijg het of ik krijg het niet …
Basiskennis kansberekening
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wie pleit er voor het stilleggen van de economie ? Niemand. Maar wie pleit er om alles zijn op beloop te laten, zodat ....Dicksy schreef: ↑16 mar 2020, 08:58Het gedrag van diegene die blijven pleiten voor het stilleggen van de economie zijn niet op het randje misdadigers maar zijn het gewoon.dejules schreef:
Geen economie—-> geen pampers———> geen hygiëne voor ouderlingen, bedlegerigen, kankerpatiënten e.a.——-> geen hygiëne——> bijkomende ziektes ———> geen verzorging omdat er geen producten (pampers) zijn——> bijkomende sterfgevallen——-> BDW is een slecht mens.
Iedereen ziek ——> Nog minder dan Geen economie—-> geen pampers———> geen hygiëne voor ouderlingen, bedlegerigen, kankerpatiënten e.a.——-> geen hygiëne——> bijkomende ziektes ———> geen verzorging omdat er geen producten (pampers) zijn——> bijkomende sterfgevallen——-> BDW is een goed mens omdat hij meer mensen doet sterven.
-
dejules
Indien iedereen over heel de wereld 12 dagen thuis blijft dan is het coronavirus verdwenen.
Uitspraak werd gisteren gedaan door een viroloog bij Anne Will.
-
dejules
NIEMAND pleit voor het stilleggen van de economie.
Bij de uitbraak in Wuhan werden mensen verplicht in quarantaine gezet en werden zieken gescheiden van de gezonden.
Het was niet meer mogelijk om bedrijven aan 100% te laten draaien.
Het sociale leven werd stilgelegd dit wil zeggen geen horeca bezoeken, geen musea, ... maar verplicht thuis blijven.
Om de verspreiding te stoppen werd het openbaar vervoer stilgelegd alsook alle passagiersvluchten.
De gevolgen op de economie ontstaan spontaan.
Wij zien hetzelfde hier.
En in crisissen consumeert men het strikt noodzakelijke dwz voornamelijk om in zijn primaire behoeftes te voorzien.
Dat is een economische wetmatigheid.
De overheid zal alles doen opdat iedereen voldoende eten heeft, dat er genoeg brandstof is om ons te verwarmen, dat ziekenhuizen bevoorraad worden met medische apparatuur, ...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Van jou had ik ook niets anders verwacht dan dergelijk 'inzicht', ET.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.