PS is incontournabel.
-
dejules
“Ik heb de hele dag corona-noodoverleg in eigen stad. Ik heb hier nog andere dingen te regelen.” zei De Wever op de vraag waarom hij niet komt.
De Wever is door zijn eigen partij uitgekotst en wordt door zijn partij geweerd op het voorzittersoverleg van deze morgen om de modaliteiten vd voorlopige regering met volmachten af te lijnen.
De facto is Jambon nu de echte voorzitter van de N-VA.
Na de corona-crisis komt er een nieuwe voorzittersverkiezing en De Wever mag niet meedoen. Hij zal enkel nog plaatselijk uitgespeeld worden maar dat hij opnieuw burgemeester wordt is uitgesloten want Antwerpen zal een zware tol te verduren krijgen (grootste corona-cluster in België). En daar staat hij dan met "dit is slechts een griepje". Dit zal hem heel zijn leven blijven achtervolgen.
De Wever is politiek zo dood als een pier.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wie werd er vanmorgen - in prime time - uitgenodigd op de nationale zender voor een gesprek? Juist: de 'dode pier' .
Ook gehoord dat hij en passant de journalist van dienst even te kakken zette toen BDW hem vroeg wie er minister van verkeer was?
- Xavier Taverne: 'Euh .... euh... euh ... '
- BDW: 'Ik wacht ...?'
- Xavier Taverne: 'Euh .... euh... U hebt me '
- BDW (bescheiden triomferend): het is minister Bellot.
BDW maakte heel duidelijk hoe het zit. N-VA wil in deze tijden wel met PS, maar de PS wil niet met N-VA. Zo zie je waar het kalf gebonden ligt.
Alweer punten gescoord, die dooie pier
Ook gehoord dat hij en passant de journalist van dienst even te kakken zette toen BDW hem vroeg wie er minister van verkeer was?
- Xavier Taverne: 'Euh .... euh... euh ... '
- BDW: 'Ik wacht ...?'
- Xavier Taverne: 'Euh .... euh... U hebt me '
- BDW (bescheiden triomferend): het is minister Bellot.
BDW maakte heel duidelijk hoe het zit. N-VA wil in deze tijden wel met PS, maar de PS wil niet met N-VA. Zo zie je waar het kalf gebonden ligt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil : BDW maakte heel duidelijk hoe het zit. N-VA wil in deze tijden wel met PS, maar de PS wil niet met N-VA. Zo zie je waar het kalf gebonden ligt.
Dat is niet meer van vandaag is oud vuil waar je nu mee op de proppen komt .
Maar wij hadden echt niks anders verwacht , toch raar dat hij ineens zijn kar keert .
Was hij niet aanwezig op de vergadering van gisteren avond ?
En kan en mag dat zo maar ?
Wevertje had andere bedoelingen !!
Dat is niet meer van vandaag is oud vuil waar je nu mee op de proppen komt .
Maar wij hadden echt niks anders verwacht , toch raar dat hij ineens zijn kar keert .
Was hij niet aanwezig op de vergadering van gisteren avond ?
En kan en mag dat zo maar ?
Wevertje had andere bedoelingen !!
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil : Alsof er niets belangrijkers was, hé? 
'Dode pier DW' is nog altijd degene op wie de spotlights permanent worden gericht. Tot spijt van wie 't benijdt.
Wat is nu topprioriteit vandaag , de mensen of de regering die iedere dag bekvechten , laat ze hun werk verrichten wat nu dringend nodig is !!
Neen Wil dat hij hem gedraagt BdW en zijn medewerking geeft zou hem sieren op dit moment
Zijn er nog die niet akkoord zijn (Wilmès II is bedrog. Achter de schermen zijn de commentaren vernietigend)
Politicoloog Carl Devos .Te lezen in de krant de Morgen .
In Engeland zetten ze mensen van 70 j en meer 4 maanden huisarrest . Die nemen tenminste hun voorzorgen
maar hier moeten ze iedere dag janken over van alles en nog wat !!
Huisarts is langs geweest komt iedere maand !!
Heb hem de vraag gesteld hij zegde van best niet buiten te komen als je nog maar licht verkouden bent .Want ze kunnen niet zeggen of gewone griep of corona virus , als ze op huisbezoek komen !! Zijn verplicht testen uit te voeren . En er is nu op dit moment veel griep .
'Dode pier DW' is nog altijd degene op wie de spotlights permanent worden gericht. Tot spijt van wie 't benijdt.
Wat is nu topprioriteit vandaag , de mensen of de regering die iedere dag bekvechten , laat ze hun werk verrichten wat nu dringend nodig is !!
Neen Wil dat hij hem gedraagt BdW en zijn medewerking geeft zou hem sieren op dit moment
Zijn er nog die niet akkoord zijn (Wilmès II is bedrog. Achter de schermen zijn de commentaren vernietigend)
Politicoloog Carl Devos .Te lezen in de krant de Morgen .
In Engeland zetten ze mensen van 70 j en meer 4 maanden huisarrest . Die nemen tenminste hun voorzorgen
maar hier moeten ze iedere dag janken over van alles en nog wat !!
Huisarts is langs geweest komt iedere maand !!
Heb hem de vraag gesteld hij zegde van best niet buiten te komen als je nog maar licht verkouden bent .Want ze kunnen niet zeggen of gewone griep of corona virus , als ze op huisbezoek komen !! Zijn verplicht testen uit te voeren . En er is nu op dit moment veel griep .
Laatst gewijzigd door gast43 op 16 mar 2020, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Gaat gij mij hier de les komen spellen met uw gebral?gast43 schreef: ↑16 mar 2020, 07:35Petrol
Magnette gaat net als zijn kameraad Maduro een sociaal paradijs bouwen op een economisch kerkhof.
Laat die rooie rakkers van over de taalgrens maar doen,zij gaan België redden !!!
Economisch problemen zijn er nu al , en dat kan geen enkele politieker tegenhouden , ook al mag uwe inzet nog zo groot zijn . En dat geld ook voor andere landen .
Dacht dat je toch slimmer waard Petrol , op zakelijk vlak .
Er WAS maar één sluwe vos , die dacht we gaan van de gelegenheid gebruik maken om zijn vel te redden .
Misschien ben je van dat zelfde kaliber .
Denk aan u medemensen , maar respectvol moet je ver zoeken bij jou .
Ik heb van u geen lessen te ontvangen ! Het enige waar gij goed in zijt is BDW en NVA uitkafferen.
Capice!!
-
dejules
Al uw spaargeld belegd in aandelen?petrol schreef: ↑16 mar 2020, 12:31Gaat gij mij hier de les komen spellen met uw gebral?gast43 schreef: ↑16 mar 2020, 07:35Petrol
Magnette gaat net als zijn kameraad Maduro een sociaal paradijs bouwen op een economisch kerkhof.
Laat die rooie rakkers van over de taalgrens maar doen,zij gaan België redden !!!
Economisch problemen zijn er nu al , en dat kan geen enkele politieker tegenhouden , ook al mag uwe inzet nog zo groot zijn . En dat geld ook voor andere landen .
Er WAS maar één sluwe vos , die dacht we gaan van de gelegenheid gebruik maken om zijn vel te redden .
Ik heb van u geen lessen te ontvangen !
Capice!!
-
Petrol . neen u komt hier telkens de mensen belachelijk maken !!
Ben jij zaakvoerder geweest of nog ? u taalgebruik is ook niet wat moet zijn .
Wat kunnen wij doen tegen regering die beslissen voor ons hebben wij totaal niks met te maken .
Maar op dit moment zou wel fijn zijn dat ieder zijn steentje bijdraagt ( Politiekers)
Ben jij zaakvoerder geweest of nog ? u taalgebruik is ook niet wat moet zijn .
Wat kunnen wij doen tegen regering die beslissen voor ons hebben wij totaal niks met te maken .
Maar op dit moment zou wel fijn zijn dat ieder zijn steentje bijdraagt ( Politiekers)
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ja ja ik heb in deze weken gespeculeerd op de bloedrode beurzen.Zoals een goede speculant betaamd.dejules schreef: ↑16 mar 2020, 12:34Al uw spaargeld belegd in aandelen?petrol schreef: ↑16 mar 2020, 12:31Gaat gij mij hier de les komen spellen met uw gebral?gast43 schreef: ↑16 mar 2020, 07:35Petrol
Ik heb van u geen lessen te ontvangen !
Capice!!
Paniek op de beurzen,het mooiste wat er is.
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Even een citaat uit "Onze Opinie" in HLN van vandaag, van de hand van Jan Segers :
"Dat is waar het om gaat, straks als we dit virus hebben overleefd. Maar laat dit nu net zijn wat de heren Magnette(PS), Bouchez(MR), Nollet(Ecolo) en Hedebouw niet willen zien. Zalig hun Wallonië waar het geld aan de bomen groeit en aan de vierduizend km extra hagen die ze daar gaan planten. Niet wij maar zij ontpoppen zich alsmaar meer tot de doodgravers van het land dat ze zo lief beweren te hebben." (Einde citaat)
Maar volgens sommigen hier, wellicht beter ingelicht dan Jan Segers, moeten we alle onheil bij BDW en zijn N-VA zoeken.
"Dat is waar het om gaat, straks als we dit virus hebben overleefd. Maar laat dit nu net zijn wat de heren Magnette(PS), Bouchez(MR), Nollet(Ecolo) en Hedebouw niet willen zien. Zalig hun Wallonië waar het geld aan de bomen groeit en aan de vierduizend km extra hagen die ze daar gaan planten. Niet wij maar zij ontpoppen zich alsmaar meer tot de doodgravers van het land dat ze zo lief beweren te hebben." (Einde citaat)
Maar volgens sommigen hier, wellicht beter ingelicht dan Jan Segers, moeten we alle onheil bij BDW en zijn N-VA zoeken.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zeg nu eens eerlijk, wat is die oude wijven achterklap en gehorzel van Segers waard. Die 4000 km extra hagen compenseren de bomen die in Vlaanderen her en der gekapt worden door de Minister van Ontbossing en het ANB. We zullen van Wallonië emissierechten mogen afkopen, is dat geen voordeel ?figaretto schreef: ↑16 mar 2020, 15:32Even een citaat uit "Onze Opinie" in HLN van vandaag, van de hand van Jan Segers :