Kwestie van uren eerder dan dagen dat ook wij in volledige lockdown gaan.
Dus zorg morgenvroeg dat jullie genoeg eten binnenhalen voor minstens 1 maand!
Laatst gewijzigd door dejules op 16 mar 2020, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Kwestie van uren eerder dan dagen dat ook wij in volledige lockdown gaan.
Laatst gewijzigd door dejules op 16 mar 2020, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Lockdown betekent niet noodzakelijk dat de supermarkten sluiten, idioot.
Nee, maar bijvoorbeeld maximum 4 personen tegelijkertijd toegelaten per winkel met buiten wachtrijen die vele uren duren. En/of 1 persoon per gezin die de woning mag verlaten om inkopen te doen!
Laatst gewijzigd door dejules op 16 mar 2020, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, mijn naamkaartje.dejules schreef: ↑16 mar 2020, 21:34Nee, maar bijvoorbeeld maximum 4 personen tegelijkertijd toegelaten per winkel met buiten wachtrijen die vele uren duren. En/of 1 persoon per gezin die de woning mag verlaten om inkopen te doen!
U bent dan wel een jonge gezonde 40-er met veel noten op zijn zang maar dit is een seniorenforum met mensen die niet alleen veel ouder zijn dan jij maar die ook veelal gezondheidsklachten hebben en slecht ter been zijn.
Bedankt om mij "idioot" te noemen.
U gaf net uw naamkaartje af!

N-VA-voorzitter Bart De Wever maakte op 'VTM Nieuws' en in 'Terzake' duidelijk dat zijn partij het vertrouwen niet zal geven. "Ik ga nu niet de factuur betalen van een feest waarop ik niet ben uitgenodigd", zei hij.Charlie Maru schreef: ↑16 mar 2020, 21:56Julleke..... ge zijt Carl Devos vergeten.......![]()
De Afspraak 16-03-2020
Vanaf minuut: 20':37"
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-afspraa ... d20200316/
Tja dejules, laat die foto van HLN, lachende Bouchez/Rutten kop tegen kop en een juichende Almaci op de achtergrond, zien aan iemand die de Belgische politiek niet kent dan zal deze zijn vraag ook zijn ‘Waar is da feestje.’ Van een idioot als u kan men zoiets verwachten dat hij de sneer, die BDW geeft, naar MR/Ovld en Groen niet snapt.dejules schreef:
"Ik ga nu niet de factuur betalen van een feest waarop ik niet ben uitgenodigd", zei hij.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe beperkt die jongen is qua taalkennis. Dat heeft geen enkel aanvoelen van wat spreekwoordelijk taalgebruik is. Het is voor mij al lang duidelijk waarom daarvoor ijskrabberkes hebben klaar liggen.Dicksy schreef: ↑16 mar 2020, 23:50Tja dejules, laat die foto van HLN, lachende Bouchez/Rutten kop tegen kop en een juichende Almaci op de achtergrond, zien aan iemand die de Belgische politiek niet kent dan zal deze zijn vraag ook zijn ‘Waar is da feestje.’ Van een idioot als u kan men zoiets verwachten dat hij de sneer, die BDW geeft, naar MR/Ovld en Groen niet snapt.dejules schreef:
"Ik ga nu niet de factuur betalen van een feest waarop ik niet ben uitgenodigd", zei hij.
BDW is veel te hoog gegrepen voor u.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wel, wel, wel, het bazeke voelt zich op zijn pikkie getrapt?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.U begrijpt niets van de Belgische politiek. Die feesten omdat de N-VA nu samen in de oppositiehel zit met rechts het Vlaams Belang en links de PVDA. De Vivaldi+ coalitietrein is vertrokken. Politici die regeren in tijden van crisissen werden/worden altijd beloond door de bevolking.
Yep, zoals in Amerika. Politici die regeren in tijden van crisis worden nooit beloond door de bevolking. Maar ik hoop het voor u want iemand zal toch de rekening gepresenteerd krijgen voor dat feestje en dan liever zij.dejules schreef:
De Vivaldi+ coalitietrein is vertrokken. Politici die regeren in tijden van crisissen werden/worden altijd beloond door de bevolking.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.