Corona virus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hoe doe je dat ? Heb je een chemisch labo thuis staan waar je het DNA van het virus kan uitlezen ?
Je mag van mij zoveel nemen als je wil, maar dingen zoals "appelazijn met honing (drie glazen /dag), vlierbessensiroop en Echinacea. " hou je best voor jezelf. Dat is kwakzalverij ( ook van Dr. Vogel ). En wees toch maar voorzichtig met Vitamine D. Je huid zelf maakt Vitamine D aan als je in de zon loopt, dus iedereen naar buiten en genieten van de zon als die er is .....2. preventieve maatregelen nemen en verkondigen.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Allez Fredje dat je dat nog durft te vragen,
Via DOKTER GOOGLE hé
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Het is daarom dat het meerendeel van de bevolking een te lage vitamine D spiegel in het bloed heeft, zeker? Met alle gevolgen van dien.Fred1950 schreef: ↑18 mar 2020, 09:57Hoe doe je dat ? Heb je een chemisch labo thuis staan waar je het DNA van het virus kan uitlezen ?
Je mag van mij zoveel nemen als je wil, maar dingen zoals "appelazijn met honing (drie glazen /dag), vlierbessensiroop en Echinacea. " hou je best voor jezelf. Dat is kwakzalverij ( ook van Dr. Vogel ). En wees toch maar voorzichtig met Vitamine D. Je huid zelf maakt Vitamine D aan als je in de zon loopt, dus iedereen naar buiten en genieten van de zon als die er is .....2. preventieve maatregelen nemen en verkondigen.
Neem de proef op de som: laat uw vitamine D status bepalen middels bloedonderzoek. Wedden dat ze te laag is?
Echinacea helpt echt, zie:
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/ec ... bc2dbcf03/
Laatst gewijzigd door DelaVega op 18 mar 2020, 10:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
dejules
Mijn immuniteit ligt in Hasselt in de diepvries.
Ik heb van U geen lessen te krijgen!
Trouwens, na de coronacrisis bestaan er geen voor het leven benoemde ambtenaren en "uitgestelde lonen" meer.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Fred schreef:
> Echinacea. " hou je best voor jezelf. Dat is kwakzalverij ( ook van Dr. Vogel )
Echinacea van dokter A. Vogel helpt echt
Zie:
Fredje, uw 'kennis' over gezondheidsclaims komt nog niet eens tot in de buurt van mijn enkels.
> Echinacea. " hou je best voor jezelf. Dat is kwakzalverij ( ook van Dr. Vogel )
Echinacea van dokter A. Vogel helpt echt
Zie:
Fredje, uw 'kennis' over gezondheidsclaims komt nog niet eens tot in de buurt van mijn enkels.
Laatst gewijzigd door DelaVega op 18 mar 2020, 10:55, 4 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
dejules
Sinds dinsdag zijn er in ons land 243 nieuwe besmettingen met het coronavirus vastgesteld, wat de totaalbalans op 1.486 brengt.
Er liggen nu 496 mensen in het ziekenhuis met corona, 135 extra opnames in vergelijking met dinsdag.
100 personen liggen op intensieve zorgen.
Er zijn veertien doden, de jongste was 59 jaar oud.
Er liggen nu 496 mensen in het ziekenhuis met corona, 135 extra opnames in vergelijking met dinsdag.
100 personen liggen op intensieve zorgen.
Er zijn veertien doden, de jongste was 59 jaar oud.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Niks doen, niks doen...
Straks mijn gras afrijden....
Nu is het de moment niet om boodschappen te doen hè Jules...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

In China heeft de ziekte bijna 2 maanden geduurd. Het aantal bijkomende gevallen en overlijdens is nu heel erg klein vergeleken bij de piek.
De neergang zal langer duren dan de stijging. Voordat we zero nieuwe gevallen en zero bijkomende doden vaststellen, dat kan nog wel enkele maanden duren, maar het leven gaat terug op gang komen vanaf volgende week.
De verwachting is dat er dan nogmaals een opstoot plaatsvindt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.