Corona virus
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Lars: voor schoolmeester zou ik me toch anders opstellen , zeer laag .
Hoe jij hier soms tekeer gaat , doe je dat ook tegen over u leerlingen dat belooft .
Denk je nu echt dat Europa altijd gaat steunen . We hebben al gemerkt bij Jan Jambon deze namiddag .
We gaan moeilijke tijden tegemoet en niet alleen bij ons .
Moet haalbaar zijn denkt eraan .
Tussen beloven , en verkrijgen , is groot verschil .
Je mag al meegaan met onze kleinzoon die denkt ook dat maar uit de muur te halen is .
Voorbeeld : haarkappers die nu sluiten uit hun eigen , die trekken niks omdat niet erkend is ,
wat ga je doen als je vijf zaken hebt en personeel , als je maar één persoon mag binnenlaten .
Enige wat ze kunnen aanvragen is economisch werkloosheid (personeel), en dan is nog afwachten of de baas niet moet bijleggen , want dat is nog in onderhandeling , wie gaat huur betalen van die zaken als je geen ontvangsten en dan gaan we nog zwijgen van andere kosten . Wordt wakker jonge man !!
Denkt dat er geen enkele zelfstandigen zijn personeel in gevaar wil brengen dat is uitgesloten .
Hoe jij hier soms tekeer gaat , doe je dat ook tegen over u leerlingen dat belooft .
Denk je nu echt dat Europa altijd gaat steunen . We hebben al gemerkt bij Jan Jambon deze namiddag .
Je mag al meegaan met onze kleinzoon die denkt ook dat maar uit de muur te halen is .
Voorbeeld : haarkappers die nu sluiten uit hun eigen , die trekken niks omdat niet erkend is ,
wat ga je doen als je vijf zaken hebt en personeel , als je maar één persoon mag binnenlaten .
Enige wat ze kunnen aanvragen is economisch werkloosheid (personeel), en dan is nog afwachten of de baas niet moet bijleggen , want dat is nog in onderhandeling , wie gaat huur betalen van die zaken als je geen ontvangsten en dan gaan we nog zwijgen van andere kosten . Wordt wakker jonge man !!
Denkt dat er geen enkele zelfstandigen zijn personeel in gevaar wil brengen dat is uitgesloten .
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Meer dan 90 % van de mensen die nu in de bres staan worden met gemeenschapsgeld betaald.gast43 schreef: ↑18 mar 2020, 20:38Lars: voor schoolmeester zou ik me toch anders opstellen , zeer laag .
Ik eis respect voor deze mensen.
Morgen ga ik op die mensen hun kinderen passen, terwijl ik zelf ook kinderen heb.
Daarna mag ik in de rij staan om boodschappen te doen voor twee gezinnen (waarvan er één 50 km verder woont)
Daarom neem ik de vrijheid om één bepaald bedlegerig individu te confronteren met zijn haatpreken tegenover mensen die werken voor de overheid, mensen die voor ieders veiligheid en welzijn werken.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Je bent bovendien tegen de verkeerde boom aan het blaffen.gast43 schreef: ↑18 mar 2020, 20:38Lars: voor schoolmeester zou ik me toch anders opstellen , zeer laag .
Nergens ontken ik de problemen die de corona crisis met zich brengt.
-
dejules
De verwachting is dat er 1.000.000 Belgische werknemers de komende weken in het stelsel van economische werkloosheid komen.
Bron : VTM journaal interview met Jambon.
Bron : VTM journaal interview met Jambon.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ze geven het een draai omdat ze de mensen niet nog meer ongerust willen maken. Ze durven de mensen het niet in hun gezicht zeggen dat het einde van de mensheid is aangebroken.dejules schreef:
De verwachting is dat er 1.000.000 Belgische werknemers de komende weken in het stelsel van economische werkloosheid komen.
Wij zijn gedoemd om van deze aardkloot te verdwijnen. We hebben de kans gehad en hebben het verkloot.
Neem afscheid dejules van uw geliefden en dierbaren, als gij die tenminste hebt
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Nadat Italië een week lang op het plateau heeft vertoefd. Daar kan tussendoor een uitschieter naar boven of naar beneden tussen zitten, zoals in China. Maar daarna daalt het aantal overlijdens.
Als je juist zou citeren, dan zou het anders klinken. Hij zegt letterlijk: "Ik denk dat er in China een tweede golf kan komen"Dokter Goossens zegt NU in Ter Zake dat Wuhan een tweede golf krijgt EN DAT DE CHINESE OVERHEID DAT WEET.
Liegt Goossens, Dokter Wil.?
Ik heb dat op 14 maart ook al geschreven. Dokter Goossens en ik : één visie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Als ge een Engelstalige grafische voorstelling wilt vervalsen dan moet je "cases" niet verwarren met "deaths" en doden per dag niet verwarren met gecumuleerd aantal doden en Italië is in het Engels Italy.
Slordig werk!
Komt U uit de statutaire?
-
Je hebt gelijk: ik heb de dagelijkse gevallen verwisseld met de dagelijkse doden.
Zowel China als Italië staan in het Nederlands op de grafiek. Probleem mee?
De grafiek van het aantal doden laat hetzelfde patroon zien. Sterke stijging en begin van een plateau. Dat zal nog moeten bevestigd worden in de toekomst. Zoals ik al zei: je moet minstens 8 dagen op dat plateau blijven, evt. met een uitschieter naar boven of naar onder.

Zowel China als Italië staan in het Nederlands op de grafiek. Probleem mee?
De grafiek van het aantal doden laat hetzelfde patroon zien. Sterke stijging en begin van een plateau. Dat zal nog moeten bevestigd worden in de toekomst. Zoals ik al zei: je moet minstens 8 dagen op dat plateau blijven, evt. met een uitschieter naar boven of naar onder.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Toch vooral van de rooien, denk ik

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.