Wil. schreef: ↑21 mar 2020, 09:40
Wie zich nog herinnert welke lafheid P. Magnette tentoonspreidde op zondagvoormiddag, beseft nu wel dat
hij de man is die de zaak heeft doen ontploffen en die leugens heeft verspreid.
Komaan kerel, zo werkt politiek.
Voor de gemeenteraadsverkiezingen worden akkoorden gesloten en zelfs bekrachtigd bij de notaris en na de verkiezingen gooit men die in de prullenbak en vormt men een andere coalitie.
Dat is van alle tijden en gebeurt op alle niveau's.
De Wever heeft ooit JM Dedecker binnengehaald en vlak daarop een mes in zijn rug gestoken.
Of heel recent het spelletje dat De Wever opvoerde met Van Grieken : 2 maanden onderhandelen om dan te zeggen dat met die partij niet valt samen te werken.
De Wever heeft gisteren zoals de pedofiele Prins Eduard het interview teveel gegeven.
Het ging steeds over ik, ik,ik, ik, ik terwijl heel de bevolking lijdt.
Begrijpt U nog steeds niet dat De Wever politiek dood is?
Hij zit nu in de oppositie tussen het Vlaams Beland en de PVDA en is uitgeteld.
ps In volle corona-crisis en op een ogenblik dat de mortaliteit angstwekkend stijgt durft hij zeggen dat een jaarlijkse groei van 3% in de sociale zekerheid te zot voor woorden is, onbetaalbaar, ...
Die man zit geen zier in met de bevolking. Hij liet zich testen op covid-19 en het plebs moet werken.
De hele uitzending lang geen enkele empathie met de mens in de straat.
Geen woordje om moed te geven of hoop en sterkte.
Geen dankbaarheid naar de vele zorgverleners die alles van zichzelf geven om mensen in leven te houden.
Niets van dat alles.
Enkel ; ik, ik ,ik.
NARCIST en PSYCHOPAAT.