Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het was te verwachten : zelfs in New York state loopt er een imam rond die zijn volgelingen op het hart drukt dat Covid19 wel eens een vingerwijzing van Allah zou kunnen zijn.
Waarom is Allah ontstemd? Omdat de vrouwen hun private parts tonen aan andere mannen! Hun enkels! Hun polsen! Hun oren ! ( persoonlijke noot: djeezes, daar worden veel mannen zóó geil van ...) . De moslims moeten beseffen dat ze in een land van ongelovigen zijn en dat ze niet moeten beginnen chillen.
Die vrouwen denken dat ze met Allah wat kunnen dollen, zeker? Zoals de joden doen? (sic)
Aldus deze wijze man met kennis van de islamideologie.
Waarom is Allah ontstemd? Omdat de vrouwen hun private parts tonen aan andere mannen! Hun enkels! Hun polsen! Hun oren ! ( persoonlijke noot: djeezes, daar worden veel mannen zóó geil van ...) . De moslims moeten beseffen dat ze in een land van ongelovigen zijn en dat ze niet moeten beginnen chillen.
Die vrouwen denken dat ze met Allah wat kunnen dollen, zeker? Zoals de joden doen? (sic)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Ik dacht al:Wil. schreef: ↑19 mar 2020, 16:42Het was te verwachten : zelfs in New York state loopt er een imam rond die zijn volgelingen op het hart drukt dat Covid19 wel eens een vingerwijzing van Allah zou kunnen zijn.
Waar blijven al die aanhangers van de moslimideologie?
Even dacht ik dat ik dat die katoenen bol met violetolie in hun slip voor een euforische roes zou zorgen...
-
De Turkse immigrant die vorig jaar in maart in Utrecht 4 mensen vermoord heeft (schietpartij in een tram) terwijl hij de strijdkreet Allahu Akbar riep, is nu veroordeeld tot levenslange opsluiting.

maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Levenslang.Wil. schreef: ↑21 mar 2020, 20:54De Turkse immigrant die vorig jaar in maart in Utrecht 4 mensen vermoord heeft (schietpartij in een tram) terwijl hij de strijdkreet Allahu Akbar riep, is nu veroordeeld tot levenslange opsluiting.
Dat gelooft toch geen mens.
Die komt vervroegd vrij zoals Volkert.
Dan kunnen ze samen in de kroeg aan de waterpijp gaan lurken.
Ondank is 's werelds loon
-
Waarom quarantaine? Wil je niet dat dit geweten is? Waren de feiten niet belangrijk genoeg? Ik snap het: het was niet dicht genoeg bij je eigen leefwereld. Ja, dat zal het zijn.

In het VK heeft de politie een Koerdische immigrant opgepakt die de voorbereidselen aan het treffen was om een terreuraanslag te plegen in Duitsland.
De man was illegaal in het VK binnengesmokkeld in een vrachtwagen en kreeg er asiel. Zou hij misschien liever in Duitsland gewoond hebben en ageert hij vanuit zijn frustraties op dat feit? Wie zal het zeggen?
Wat wél duidelijk is, is het feit dat ook hij 'mentaal gestoord' is, aldus de experts. Kan zijn.

De man was illegaal in het VK binnengesmokkeld in een vrachtwagen en kreeg er asiel. Zou hij misschien liever in Duitsland gewoond hebben en ageert hij vanuit zijn frustraties op dat feit? Wie zal het zeggen?
Wat wél duidelijk is, is het feit dat ook hij 'mentaal gestoord' is, aldus de experts. Kan zijn.

Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
De man is overduidelijk een expert in moslimideologie.Wil. schreef: ↑22 mar 2020, 11:27In het VK heeft de politie een Koerdische immigrant opgepakt die de voorbereidselen aan het treffen was om een terreuraanslag te plegen in Duitsland.
![]()
Hij straalt een zekere eruditie uit vind ik persoonlijk...
-
Ik zag er eerder 'vasthoudendheid' in, maar men mag zich nooit alleen door het uiterlijk laten leiden.De man is overduidelijk een expert in moslimideologie.
Hij straalt een zekere eruditie uit vind ik persoonlijk...

maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
En toch, en toch zullen er wel naïeve linkse mutsen rondlopen, die hem onderdak willen aanbieden in hun gezinswoning.
Of een eigenares van een gesubsidieerd asielcentrum.
Ondank is 's werelds loon
-
In Minnesota is de Pakistaanse dokter Masood opgepakt door de FBI. Een informant was te weten gekomen dat hij sympathieën had voor IS. Masood was in de VS met een toelatingsbewijs om er te mogen werken.
In plaats van zich in te spannen om iets te helpen vinden tegen corona, had hij andere plannen die volgens hem Allah meer plezier zouden doen: 'I wanted to kill and get killed, and kill and get killed' . Voor de onwetende westerling lijkt dat wat zattemanspraat maar het komt héél dicht in de buurt van een uitspraak van zijn geliefde Allah. Ik citeer: "‘zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood" (soera 9: 111)
Dat valt moeilijk te rijmen met de eed die elke dokter aflegt: geen kwaad berokkenen, in de eerste plaats. Maar Masood heeft zijn prioriteiten goed op een rijtje.
Hij was het naar eigen zeggen grondig beu om te moeten lachen naar de kuffar wanneer hij hen tegen kwam. Zijn diepste verlangen was dan om te kunnen doden en gedood te worden.
In plaats van zich in te spannen om iets te helpen vinden tegen corona, had hij andere plannen die volgens hem Allah meer plezier zouden doen: 'I wanted to kill and get killed, and kill and get killed' . Voor de onwetende westerling lijkt dat wat zattemanspraat maar het komt héél dicht in de buurt van een uitspraak van zijn geliefde Allah. Ik citeer: "‘zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood" (soera 9: 111)
Dat valt moeilijk te rijmen met de eed die elke dokter aflegt: geen kwaad berokkenen, in de eerste plaats. Maar Masood heeft zijn prioriteiten goed op een rijtje.
Hij was het naar eigen zeggen grondig beu om te moeten lachen naar de kuffar wanneer hij hen tegen kwam. Zijn diepste verlangen was dan om te kunnen doden en gedood te worden.

Hier hoeft niet veel extra informatie bij, vermoed ik?
Deze Canadees zegt dat corona moet ernstig genomen worden, maar de regels van Allah nog veel méér: geen banden aangaan met joden, christenen en ongelovigen is belangrijker dan Covid-19
Het blijft toch raar, hé, hoe de kenners van het 'geloof' die 7e-eeuwse voorschriften vandaag letterlijk blijven nemen en belangrijk vinden. Kan iemand hen eens uitleggen wat de échte islam eigenlijk is?

Deze Canadees zegt dat corona moet ernstig genomen worden, maar de regels van Allah nog veel méér: geen banden aangaan met joden, christenen en ongelovigen is belangrijker dan Covid-19
Het blijft toch raar, hé, hoe de kenners van het 'geloof' die 7e-eeuwse voorschriften vandaag letterlijk blijven nemen en belangrijk vinden. Kan iemand hen eens uitleggen wat de échte islam eigenlijk is?

DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Het moeten niet altijd moslimterroristen zijn die tot zulke daden overgaan, hé. Af en toe mag het ook eens een dappere blanke zijn
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.