In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede middag alle seizoentjes,
Heerlijk buiten in de zon met de wind in de rug
Ik heb nog een paar verjaardagskaarten
in de postbus gaan doen....
Terug naar huis was met tegenwind, dat was
minder aangenaam, maar een frisse neus doet deugd
weinig mensen onderweg tegengekomen...
Ik ben ook maar een 20 tal minuutjes weggeweest
Nu is het gedaan voor vandaag,... een kopje thee
en een boek zal de verdere dag vullen
Er is geen sport op tv, ja een koers van een paar jaar
geleden... daar is niks spannends aan
Eens kijken welk boek ik nog heb, ik heb er nog
een hele rij staan van mijn schoondochter
en dan maar hopen dat ik er weer niet bij in slaap val
Allen een fijne dag met lezen of spelletjes, of iets anders
Een gezellige avond straks en een goeie nacht later...tot morgen..

Heerlijk buiten in de zon met de wind in de rug
Ik heb nog een paar verjaardagskaarten
in de postbus gaan doen....
Terug naar huis was met tegenwind, dat was
minder aangenaam, maar een frisse neus doet deugd
weinig mensen onderweg tegengekomen...
Ik ben ook maar een 20 tal minuutjes weggeweest
Nu is het gedaan voor vandaag,... een kopje thee
en een boek zal de verdere dag vullen
Er is geen sport op tv, ja een koers van een paar jaar
geleden... daar is niks spannends aan
Eens kijken welk boek ik nog heb, ik heb er nog
een hele rij staan van mijn schoondochter
en dan maar hopen dat ik er weer niet bij in slaap val
Allen een fijne dag met lezen of spelletjes, of iets anders
Een gezellige avond straks en een goeie nacht later...tot morgen..

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik ben het eens met Wilde Eend. Ik kom niet buiten mijn omheining.
Trouwens dat is hier tegenwoordig nogal een begankenis op straat.
Mensen met kinderen, hondjes en soms alles behalve op afstand van elkaar.
Maar ja, ik neem aan dat de meeste koppels gewoon in het zelfde bed slapen.
Zolang de mensen alle regels aan hun laars blijven lappen, en dat zijn er meer dan je zou denken, kom ik niet buiten.De bib is een half uur met de fiets en in de binnen binnenstad in een gemengde wijk, zal ik maar zeggen.
Daar vegen ze er hun voeten aan, dus....
Ik kom de dag wel door. Vannacht heel slecht geslapen door de pijn.
Gevolg van de val nog denk ik.Dat komt altijd wat later...
Daarstraks stond de schoonzoon van de buren met zijn kleindochter op de oprit een babbeltje te doen met buurman en buurvrouw die op veilige afstand binnen in de hal stonden.
Ieder op zij beurt.
Ik ga een varkenshaasje maken met erwtjes en worteltjes en kroketten.
Heb ik toch wel geen boter in huis zeker om eventueel een cake te bakken....
Ik zal toch wel eens in gang moeten schieten, want ik geraak niet goed vooruit met het gewone werk.
Morgen, morgen...
Deze voormiddag een lange telefoon babbel met mijn school vriendin waar ik al eens mee op uitstap ga.
Die denkt toch ook altijd aan de anderen.
Nog een fijne avond iedereen!
Trouwens dat is hier tegenwoordig nogal een begankenis op straat.
Mensen met kinderen, hondjes en soms alles behalve op afstand van elkaar.
Maar ja, ik neem aan dat de meeste koppels gewoon in het zelfde bed slapen.
Zolang de mensen alle regels aan hun laars blijven lappen, en dat zijn er meer dan je zou denken, kom ik niet buiten.De bib is een half uur met de fiets en in de binnen binnenstad in een gemengde wijk, zal ik maar zeggen.
Daar vegen ze er hun voeten aan, dus....
Ik kom de dag wel door. Vannacht heel slecht geslapen door de pijn.
Gevolg van de val nog denk ik.Dat komt altijd wat later...
Daarstraks stond de schoonzoon van de buren met zijn kleindochter op de oprit een babbeltje te doen met buurman en buurvrouw die op veilige afstand binnen in de hal stonden.
Ieder op zij beurt.
Ik ga een varkenshaasje maken met erwtjes en worteltjes en kroketten.
Heb ik toch wel geen boter in huis zeker om eventueel een cake te bakken....
Ik zal toch wel eens in gang moeten schieten, want ik geraak niet goed vooruit met het gewone werk.
Morgen, morgen...
Deze voormiddag een lange telefoon babbel met mijn school vriendin waar ik al eens mee op uitstap ga.
Die denkt toch ook altijd aan de anderen.
Nog een fijne avond iedereen!
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
HVT : wat erg dat je nu ook niet kon slapen door de pijn .... Hopelijk betert het ..
Clive : Dank je voor de troostbeertjes
// Kan er niet aan doen : ik krijg nog een zenuwinzinking van die buren . Vandaag hebben ze bomen afgezaagd ( op een stuk wei dat niet van hen is, maar wel achter het huis ligt ) De grond omgewoeld met een lawaai machine , met de tractor stukken van bomen weggedaan ... ...
En ik heb de reglementen van de gemeente opgezocht : het MAG ! op zondag ...... Niks aan te doen !!!
Ik zal straks maar een kalmeerpil méér nemen .... ik begin te hyperventileren van die stress .....
Wat het virus betreft : het mooie weer is nu net verkeerd ... Talloze processen verbaal heeft de politie vandaag uitgeschreven omdat ze met de auto naar de parken en domeinen rijden om te wandelen ....
Ik begrijp het ook niet : de afdeling intensieve ligt vol ........'n papa van 39 gestorven .. Zo handelen is een slag in het gezicht van al die dokters , verpleegkundigen , bejaarden en andere sukkelaars die wèl binnen zitten ....
Ik wens iedereen veel sterkte ...... Hopelijk komen we erdoor ... maar het weegt zwaar ...
HVT : wat erg dat je nu ook niet kon slapen door de pijn .... Hopelijk betert het ..
Clive : Dank je voor de troostbeertjes
En ik heb de reglementen van de gemeente opgezocht : het MAG ! op zondag ...... Niks aan te doen !!!
Ik zal straks maar een kalmeerpil méér nemen .... ik begin te hyperventileren van die stress .....
Wat het virus betreft : het mooie weer is nu net verkeerd ... Talloze processen verbaal heeft de politie vandaag uitgeschreven omdat ze met de auto naar de parken en domeinen rijden om te wandelen ....
Ik begrijp het ook niet : de afdeling intensieve ligt vol ........'n papa van 39 gestorven .. Zo handelen is een slag in het gezicht van al die dokters , verpleegkundigen , bejaarden en andere sukkelaars die wèl binnen zitten ....
Ik wens iedereen veel sterkte ...... Hopelijk komen we erdoor ... maar het weegt zwaar ...
-
ja en dan 's avonds in de handjes klappen en lakens buiten hangen
ik vind dat de regering te laks optreedt
ik vind dat de regering te laks optreedt
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend, ik wens jou echt veel sterkte. Wou dat ik meer voor jou kon doen dan een plaatje met troetelbeertjes plaatsen.
Oma-C, manlief zei dat het gisteren erg koud was door de wind. Is de pijn in jouw pols nu een beetje beter? Hoop van harte van wel.
Anjelier, schoondochter zal wel ongerust zijn over haar familie in China. Alhoewel, daar lijkt het ergste geleden. Fijn die correspondentie voor je vader. Het zal hem troost bieden.
HVT, er zijn en zullen altijd mensen bestaan of ze nu Belg zijn of allochtoon, die de regels aan hun laars lappen en ni nog steeds niet de ernst van de situatie inzien.
MJ, even niet naar het zeetje. Hoop dat dat met die afspraken op een veilige manier in orde komt.
Muddy Maddy, hou je het vol zo binnen zitten. Gelukkig kan ventje van thuis uitwerken en ben je niet een ganse dag alleen. Met Gimly alles in orde ? Onze dierenarts werkt enkel op afspraak als het nodig is dat je naar de praktijk komt, bijvoorbeeld voor en RX of een echo. Maar voor een gewone consultatie komt hij liever aan huis. Hopelijk hebben we hem niet nodig.
Gisteren na het HH, heb ik bijna een ganse dag geslapen, was echt heel moe. Manlief had daarvan geprofiteerd van eens echt een lange wandeling te maken met Matice. Alle regels in acht nemend. Maar hij zei dat er desondanks toch mensen en zelfs wielerterroristen in een groep aan het wandelen/ fietsen waren. Op die manier lopen we de kans in volledige lockdown te gaan. Van mij mogen deze mensen een torenhoge boete krijgen. Maar ja, wie ben ik.
Gisteren was ik op een bepaalde site iets aan het zoeken en kwam eigenlijk op een verkeerde site uit. Maar wat zag ik daar ? Daar waren nog desinfecterende handgels beschikbaar. Heb er 3 besteld. In de auto ligt er al eentje en als deze aankomen, zet ik er zo eentje op elk verdiep.
Ga vandaag een deel van mijn vensters wassen en morgen die van beneden. En dan ga ik eens beginnen aan de dressing, stukje per stukje, moet niet op 1 dag gedaan zijn, integendeel. En bepaalde kleding die te groot is, geven aan een vriendin die het niet zo gemakkelijk heeft om zich kleding aan te schaffen. Het is degelijke kledij, er scheelt totaal niets aan, het is enkel te groot geworden voor mij en het zijn mooie merken. De kleding van manlief moet ook uitgesorteerd worden, maar daar heb in niet zo onmiddellijk een doel voor.
Zo, ik wens iedereen een grote dosis sterkte, hou het veilig en probeer er toch een mooie maandag van te maken. Liefs en een knuffel voor jullie allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje toonde me net een foto van wandelende mensen, geen meter tussen hun in!
Ik blijf in mijn kot, tot morgen want dan heb ik een afspraak met de huisdokter. Die is zwanger, die moet nu toch ook af en toe denken: kleintje, op welke wereld zet ik je?
De kip was lekker maar van binnen niet mooi gekuist. wat wil je, waarschijnlijk de helft van de arbeiders bij lammens is technisch werkloos. Dus de kip was geplukt, maar dat was alles. de krop en maag zaten er nog in zei ventje.
vandaag prei snijden en een deel in de diepvries. hadden zaterdag het cocotje met ham en aardappelen met eitje van Loïc gereed gemaakt, moet ik de overschot van de puree nu ook invriezen en kijken waar ik plaats heb. Normaal komt de diepvries maar ik heb niets nodig.
Ventje moet alleen op "jacht" naar een brood, want vlees hebben we.
Morgen moet ventje zijn papieren halen en ze moeten elk een uur opgeven.
ik denk dat ik een sms-je naar Ir. ga sturen een vragen of ze donderdag komt want je mag ze niet zelf afzeggen want dan moet je ze toch doorbetalen. Maar als die van de buro wel allemaal thuis zitten....
Aan de afwas van de kip waag ik me niet. zo'n spit met al die onderdelen doe ik niet.
Nu moeten we zien om een verklaring te hebben om naar brugge te rijden. want naar moeder is geen werk. ventje gaat de autostrade nemen want hij denkt dat die agent in zone zuienkerke het op hem gemunt heeft. Paranoia? neen. Sinds die debacle met die wegwijzer moet hij van die politie-zone niets meer hebben.
Buurman V schreef gisteren op de fb pagina van onze wijk een scheef antwoord op iemands vraag en kreeg de volle laag. ( zijn profiel is "keep calm en .....") ja, ja, keep calm. Ventje denkt dat buurman op stand- by staat om patrouilles te doen en geen zin heeft.
Zo zie je maar weer wat het virus in een mens te weeg brengt.
Wilde eend, wat jammer dat je er niets aan kan doen aan die egocentrische buren. En bomen omzagen op een terrein dat niet van hen is? Dat mag dan ook weer? Je voelt je gevangen omdat je niet meer kan wandelen. ja, 't is mooi weer, maar van achter glas heb je er niets aan.
De natuur is zich een beetje aan het herstellen. Onze spuikom heeft voor het eerst sinds eeuwen properder water.
Overbuurvrouw die stoefte dat ze elke morgen om 5 uur opstaat en haar huishouden doet, schreef op fb om 2 uur 's nachts dat ze niet kon slapen. ofwel lag overbuurman te snurken.
Zo, ik heb m'n koffie op en ga nu een mail sturen naar onze nederlandse vrienden. Suus is met haar brommertje gevallen.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe.
Ventje toonde me net een foto van wandelende mensen, geen meter tussen hun in!
Ik blijf in mijn kot, tot morgen want dan heb ik een afspraak met de huisdokter. Die is zwanger, die moet nu toch ook af en toe denken: kleintje, op welke wereld zet ik je?
De kip was lekker maar van binnen niet mooi gekuist. wat wil je, waarschijnlijk de helft van de arbeiders bij lammens is technisch werkloos. Dus de kip was geplukt, maar dat was alles. de krop en maag zaten er nog in zei ventje.
vandaag prei snijden en een deel in de diepvries. hadden zaterdag het cocotje met ham en aardappelen met eitje van Loïc gereed gemaakt, moet ik de overschot van de puree nu ook invriezen en kijken waar ik plaats heb. Normaal komt de diepvries maar ik heb niets nodig.
Ventje moet alleen op "jacht" naar een brood, want vlees hebben we.
Morgen moet ventje zijn papieren halen en ze moeten elk een uur opgeven.
ik denk dat ik een sms-je naar Ir. ga sturen een vragen of ze donderdag komt want je mag ze niet zelf afzeggen want dan moet je ze toch doorbetalen. Maar als die van de buro wel allemaal thuis zitten....
Aan de afwas van de kip waag ik me niet. zo'n spit met al die onderdelen doe ik niet.
Nu moeten we zien om een verklaring te hebben om naar brugge te rijden. want naar moeder is geen werk. ventje gaat de autostrade nemen want hij denkt dat die agent in zone zuienkerke het op hem gemunt heeft. Paranoia? neen. Sinds die debacle met die wegwijzer moet hij van die politie-zone niets meer hebben.
Buurman V schreef gisteren op de fb pagina van onze wijk een scheef antwoord op iemands vraag en kreeg de volle laag. ( zijn profiel is "keep calm en .....") ja, ja, keep calm. Ventje denkt dat buurman op stand- by staat om patrouilles te doen en geen zin heeft.
Zo zie je maar weer wat het virus in een mens te weeg brengt.
Wilde eend, wat jammer dat je er niets aan kan doen aan die egocentrische buren. En bomen omzagen op een terrein dat niet van hen is? Dat mag dan ook weer? Je voelt je gevangen omdat je niet meer kan wandelen. ja, 't is mooi weer, maar van achter glas heb je er niets aan.
De natuur is zich een beetje aan het herstellen. Onze spuikom heeft voor het eerst sinds eeuwen properder water.
Overbuurvrouw die stoefte dat ze elke morgen om 5 uur opstaat en haar huishouden doet, schreef op fb om 2 uur 's nachts dat ze niet kon slapen. ofwel lag overbuurman te snurken.
Zo, ik heb m'n koffie op en ga nu een mail sturen naar onze nederlandse vrienden. Suus is met haar brommertje gevallen.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe.
Cats Rule!
-

Goede zonnige koude morgen alle dames
We kunnen aan de "domme mensen" niks veranderen
alleen proberen ver uit hun buurt te blijven
ik heb hier in de omgeving mijn dagelijkse
wandelingetje gedaan en heb niemand tegengekomen
ben maar een 20 tal minuutjes weggeweest,
maar de dag is toch even gebroken
Ik kan alleen iedereen een gezonde dag wensen
en hopen dat het mensdom ééns slimmer zal worden
Allen een fijne dag... hoe moeilijk het voor sommigen ook is..
Heel veel sterkte en moed....
Groetjes allen en tot later
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Redelijk koud buiten, maar manlief is al het gras aan het afrijden, dat groeit als kool.Had er onlangs voeding opgestrooid en dan de regen van de voorbije weken.
Wilde eend: je kan toch wandelen in eigen buurt, zolang je genoeg afstand houdt, is er geen gevaar.Zo kan je misschien een beetje tot rust komen.
Clive: met de familie van schoondochter is alles oké, die houden bijna dagelijks contact.
Ik bak de laatste week mijn brood zelf, heb toch alles in huis en zo moet je niet naar buiten.Heb verschillende soorten bloem staan , dus kan je eens afwisselen.Ja, in tijden van corona moeten mensen zich aanpassen.
Dames, tot morgen allemaal.
Redelijk koud buiten, maar manlief is al het gras aan het afrijden, dat groeit als kool.Had er onlangs voeding opgestrooid en dan de regen van de voorbije weken.
Wilde eend: je kan toch wandelen in eigen buurt, zolang je genoeg afstand houdt, is er geen gevaar.Zo kan je misschien een beetje tot rust komen.
Clive: met de familie van schoondochter is alles oké, die houden bijna dagelijks contact.
Ik bak de laatste week mijn brood zelf, heb toch alles in huis en zo moet je niet naar buiten.Heb verschillende soorten bloem staan , dus kan je eens afwisselen.Ja, in tijden van corona moeten mensen zich aanpassen.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Hallo iedereen,
Even binnen wippen voor ik verder ga doen.
Ik wacht tot de was klaar is, dan kan ik naar boven trekken, zonder weer op en af te moeten.
Was één hangt te drogen buiten en was twee steekt in en was drie ligt te wachten in het mandje.
Waar ik dat altijd vandaan haal, ik weet het niet.
Anjelier heb jij een broodmachine? Of kneed je met de hand?
Oudste bakt heel lekker brood, met de hand gekneed, maar daar moet je veel macht voor hebben.
Ik moet zien dat ik tot vrijdag toekom met mijn brood. Pas dan kan jongste langs komen.
Ik wou cake bakken, maar zonder boter lukt dat niet echt.
Ik gebruik smeerbare boter voor op de boterham, daar kan je niet mee bakken.
De laatste dagen geraak ik gewoon niet in gang omdat het zo een mooie muziek is op de radio.
Enfin, voor mij toch.
Misschien straks als alle hondjes uitgelaten zijn toch eens een blokje rond doen.
Ja, veel valt er niet te vertellen natuurlijk.
Dames maak er het beste van.
Met dat ik "dames" schrijf denk ik terug aan die Peter indertijd van het Libelleforum, die aan de dames huishoudelijke raad kwam vragen, omdat hij alleen zijn plan moest trekken na de scheiding.
Hoe zou het daar mee zijn?
Even binnen wippen voor ik verder ga doen.
Ik wacht tot de was klaar is, dan kan ik naar boven trekken, zonder weer op en af te moeten.
Was één hangt te drogen buiten en was twee steekt in en was drie ligt te wachten in het mandje.
Waar ik dat altijd vandaan haal, ik weet het niet.
Anjelier heb jij een broodmachine? Of kneed je met de hand?
Oudste bakt heel lekker brood, met de hand gekneed, maar daar moet je veel macht voor hebben.
Ik moet zien dat ik tot vrijdag toekom met mijn brood. Pas dan kan jongste langs komen.
Ik wou cake bakken, maar zonder boter lukt dat niet echt.
Ik gebruik smeerbare boter voor op de boterham, daar kan je niet mee bakken.
De laatste dagen geraak ik gewoon niet in gang omdat het zo een mooie muziek is op de radio.
Enfin, voor mij toch.
Misschien straks als alle hondjes uitgelaten zijn toch eens een blokje rond doen.
Ja, veel valt er niet te vertellen natuurlijk.
Dames maak er het beste van.
Met dat ik "dames" schrijf denk ik terug aan die Peter indertijd van het Libelleforum, die aan de dames huishoudelijke raad kwam vragen, omdat hij alleen zijn plan moest trekken na de scheiding.
Hoe zou het daar mee zijn?
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
@ HVT: ik geloof dat hij vlak voor de sluiting van het libelleforum een vriendin had gevonden en een nieuw huis. ten minste als mijn memorie het juist heeft.
Cats Rule!
-
Voor ik in de brievenbus ga kijken...
Goede middag allen,... ja Helena, "dames", ik denk
ook nog wel eens aan Peter en hoe het zou zijn...
Ik denk ook nog wel eens aan andere maatjes van vroeger
die we niet meer 'gezien' hebben na de verhuis naar sennet
maar ofwel wilden ze niet volgen ofwel konden
ze niet volgen... jammer maar helaas...
Wij, mijn man en ik kneedden vroeger ook ons brood met de hand
maar ik heb niet de kracht om het handmatig zo stevig te kneden
en goed kneden is het allerbijzonderste om lekker brood te hebben
Ik heb wel een grote keukenrobot die kan het ook kneden
maar dat vraagt veel meer tijd, en ik kreeg het broodmachine
van mijn kinderen, dus gebruik ik dat... en ik heb lekker luchtig brood
Die dure robot staat nu in de kast, en wordt nog raar of zelden gebruikt
vooral omdat ik veel minder vanalles bak sedert ik diabetes heb
Mijn kinderen bakken ook hun brood zelf maar ook met
een panaso*** machine...
Ik ga eitjes koken om straks mijn slaatjes te maken...smakelijk eten allemaal
Goede middag allen,... ja Helena, "dames", ik denk
ook nog wel eens aan Peter en hoe het zou zijn...
Ik denk ook nog wel eens aan andere maatjes van vroeger
die we niet meer 'gezien' hebben na de verhuis naar sennet
maar ofwel wilden ze niet volgen ofwel konden
ze niet volgen... jammer maar helaas...
Wij, mijn man en ik kneedden vroeger ook ons brood met de hand
maar ik heb niet de kracht om het handmatig zo stevig te kneden
en goed kneden is het allerbijzonderste om lekker brood te hebben
Ik heb wel een grote keukenrobot die kan het ook kneden
maar dat vraagt veel meer tijd, en ik kreeg het broodmachine
van mijn kinderen, dus gebruik ik dat... en ik heb lekker luchtig brood
Die dure robot staat nu in de kast, en wordt nog raar of zelden gebruikt
vooral omdat ik veel minder vanalles bak sedert ik diabetes heb
Mijn kinderen bakken ook hun brood zelf maar ook met
een panaso*** machine...
Ik ga eitjes koken om straks mijn slaatjes te maken...smakelijk eten allemaal
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: ik heb een broodbakmachine, maar daarin kneed ik alleen het deeg.Daarna doe ik het deeg in een bakvorm, laat rijzen en bak af in de oven.Vind mijn brood lekkerder als het gebakken is in de oven.
Als ik cake bak gebruik ik vitelma boter , dat gaat prima en de cake is even lekker.
Tot morgen.
HVT: ik heb een broodbakmachine, maar daarin kneed ik alleen het deeg.Daarna doe ik het deeg in een bakvorm, laat rijzen en bak af in de oven.Vind mijn brood lekkerder als het gebakken is in de oven.
Als ik cake bak gebruik ik vitelma boter , dat gaat prima en de cake is even lekker.
Tot morgen.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Hallo dames,
Vroeger bakte ik ook ons brood, wel kneden met een Kenwood, die staat nu ook 'te staan' in de kast. Ik maakte ook 3 broden en bakte ze dan in 1 oven af. Was heel lekker.
Over een hele tijd bracht dochter haar brood-bak-machine naar ons, ze was het moe, kan dat begrijpen, ze zijn met 4 en dan maar 1 broodje per keer kunnen bakken..... Ze vond het nochtans ook lekker.
Feit is dat ik nu een broodmachine heb, maar geen uitleg voor iets te bakken, ze vond namelijk haar receptenboekje niet meer.
Jammer, maar helaas zeker ?
Altijd over boterhammen spreken doet honger krijgen ! Dames, ga een boke eten, de 'eetlust' roept !
Hou jullie goed, wie kan geniet nog van het zonnetje, en tot .... de volgende !
Vroeger bakte ik ook ons brood, wel kneden met een Kenwood, die staat nu ook 'te staan' in de kast. Ik maakte ook 3 broden en bakte ze dan in 1 oven af. Was heel lekker.
Over een hele tijd bracht dochter haar brood-bak-machine naar ons, ze was het moe, kan dat begrijpen, ze zijn met 4 en dan maar 1 broodje per keer kunnen bakken..... Ze vond het nochtans ook lekker.
Feit is dat ik nu een broodmachine heb, maar geen uitleg voor iets te bakken, ze vond namelijk haar receptenboekje niet meer.
Jammer, maar helaas zeker ?
Altijd over boterhammen spreken doet honger krijgen ! Dames, ga een boke eten, de 'eetlust' roept !
Hou jullie goed, wie kan geniet nog van het zonnetje, en tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen