Corona virus
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zoals ik al eerder schreef:dejules schreef:
Dit principe wordt in oa Nederland al zeer lang gehanteerd.
U hebt vertrouwen in het medisch personeel maar ze gebruiken wel datgene waar Dr.Mengele voor stond. U bent nog bruikbaar, u niet meer.
Ik herhaal. Met uw verwijzing naar Mengele plaatst u hen op dezelfde hoogte als mengele.
-
Is deze post naar mij gericht Gast43 om hetgeen ik schreef naar dejules want eigenlijk voel ik mij niet aangesproken. Ik heb geen vergelijkingen gemaakt over mengele, richt u pijlen volop naar die persoon.Gast43 schreef:
Mensen met gezond verstand zijn beter dat ze hier wegblijven .
Is onhoudbaar wat er hier allemaal wordt neergezet .
Hier zou je ziek worden geen enkele dag , komt er hier iets positiefs uit .
Al eens nagedacht aan de nabestaande in deze moeilijke tijden
In plaats van de mensen een ruggensteuntje te geven , duw je ze nog dieper naar afgrond .
Denk aan de zorgsector die iedere dag moeten instaan , die hoor je wel niet klagen ,
die gaan ervoor .
Je hebt luxe dat je iedere dag u gerief kan bestellen online , hadden vroeger de mensen niet konden uren stappen al voor ze aan voeding geraakte voor hun gezin of ze hadden geen centen om eten te kopen .
-
dejules
Mengele experimenteerde met mensen en was dus niet wat wij normale mensen "een arts" noemen.
Om terug te komen op de triage : mensen waarvoor geen hoop bestaat behandeld men niet.
Dat is zoals een fietsband waar een groot gat in zit : je kan pompen zoveel als je wilt, het is ZINLOOS.
Wij zitten nog altijd niet bij de triage waar men wegens gebrek aan IC-bedden/personeel de leeftijd (en niet de toestand) gaat laten bepalen. In China, Italië en Spanje is dat wel gebeurd!
Laatst gewijzigd door dejules op 24 mar 2020, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
De sector Noord van het Wit-Gele-Kruis van mijn gemeente die mij verzorgen heeft een ziekte-absenteïsme van 68%. Zij doen nog uitsluitend de meest dringende gevallen. Mij werd reeds meegedeeld dat het best mogelijk is dat de dienstverlening helemaal in elkaar kan stuiken en binnenkort misschien niet gegarandeerd kan worden. Mensen hebben schrik gekregen van elkaar. Iedereen kan besmet zijn.
-
Dat maakt uw verwijzing des te erger mijn beste, en waarom? Omdat wij momenteel nog geen gebrek aan IC-bedden/personeel hebben en UZ Gent/UZ Leuven desondanks deze triage wel al doorvoeren.dejules schreef:
Wij zitten nog altijd niet bij de triage waar men wegens gebrek aan IC-bedden/personeel de leeftijd (en niet de toestand) gaat laten bepalen. In China, Italië en Spanje is dat wek gebeurd!
-
dejules
Doordat U Mengele "Dokter" noemt weet ik uit welk milieu U komt.
Jullie zitten steeds op Walen te kakken, op werklozen, transfers, ...
De grootste kakkers uit Flamen-milieu's zitten nu zelf werkloos thuis (de ouderen zitten reeds 15 jaar voor hun pensioenleeftijd thuis, dit ter zijde) en de enige transfers heden zijn die van zieke corona-patiënten die getrieerd worden.
Uw wereld is niet de mijne.
Vanaf heden distantieer ik mij volledig van U.
-
Treur ik niet om. Maar u denkt dat u zich alles kunt permitteren, zeggen en schrijven.dejules schreef:
De grootste kakkers uit Flamen-milieu's zitten nu zelf werkloos thuis (de ouderen zitten reeds 15 jaar voor hun pensioenleeftijd thuis, dit ter zijde) en de enige transfers heden zijn die van zieke corona-patiënten die getrieerd worden.
Groot stuk onbenul.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Het wordt hoogtijd dat iedereen deJules begint te negeren. De enigste manier om hem te stoppen. Heel het forum moet er aan door hem. United we stand.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De FOD Pensioenen is nog volledig operationeel. Vandaag 24/3 mijn uitgestelde wedde al ontvangen. Mijn vrouw ook. Maar we kunnen het geld nauwelijks opdoen!
Ik ga voorstellen dat ze mij ipv een week vooraf, slecht een week ná het verstrijken van de maand uitbetalen. Als nog veel ambtenaren op rust dat gaan doen, dan volbrengen wij onze burgerplicht op die manier.
Ik ga voorstellen dat ze mij ipv een week vooraf, slecht een week ná het verstrijken van de maand uitbetalen. Als nog veel ambtenaren op rust dat gaan doen, dan volbrengen wij onze burgerplicht op die manier.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Als julleke op de spoed wordt binnengebracht, dan is het maar de vraag of hij de beste zorgen gaat ontvangen. Het is niet omdat de dokters en het verplegen personeel een mondmasker dragen, dat al hun zintuigen daaronder ook zijn uitgeschakeld.
Als het zover zou komen dat er keuzes moeten gemaakt worden, dan ...

Een tekst die pas in juni zal gepubliceerd worden door het vermaarde CDC, wordt een analyse gemaakt van de situatie in Wuban, de provincie Hubei en gans China behalve Hubei.De mortaliteit onder de besmette mensen bedraagt dan 20% dwz 1 op 5 zal sterven.
In Wuban, waar men eerst ontkend heeft dat er iets aan de hand was en waar men de zaak te lang heeft laten aanzwellen, is het dodencijfer 12% van de besmette mensen.
In China buiten de provincie Hubei is de sterftegraad onder de besmette bevolking 1% (één procent).

dejules
Dicksy schreef: ↑24 mar 2020, 12:12Treur ik niet om. Maar u denkt dat u zich alles kunt permitteren, zeggen en schrijven.dejules schreef:
Groot stuk onbenul.
-
dejules
Prima Vera schreef: ↑24 mar 2020, 12:18Het wordt hoogtijd dat iedereen deJules begint te negeren. De enigste manier om hem te stoppen. Heel het forum moet er aan door hem. United we stand.
-
dejules
Wil. schreef: ↑24 mar 2020, 12:22Als julleke op de spoed wordt binnengebracht, dan is het maar de vraag of hij de beste zorgen gaat ontvangen. Het is niet omdat de dokters en het verplegen personeel een mondmasker dragen, dat al hun zintuigen daaronder ook zijn uitgeschakeld.