Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Is stralend weer maar oo zo een koude wind, heb daarstraks een was opgehangen, en ben eerst weer binnen moeten gaan om mijne fleece aan te doen om mijn was op te hangen!
Al jullie schrijfsels gelezen!
Mijn echtgenoot werkt van thuis uit, voorlopig draait het bedrijf nog omdat ze voor een deel voor de medische sector werken, maar mijn man denkt dat het bedrijf ook wel zal sluiten!
En ik had nog garen liggen en ben beginnen breien...

En nu ga ik verder breien...daag....
Is stralend weer maar oo zo een koude wind, heb daarstraks een was opgehangen, en ben eerst weer binnen moeten gaan om mijne fleece aan te doen om mijn was op te hangen!
Al jullie schrijfsels gelezen!
Mijn echtgenoot werkt van thuis uit, voorlopig draait het bedrijf nog omdat ze voor een deel voor de medische sector werken, maar mijn man denkt dat het bedrijf ook wel zal sluiten!
En ik had nog garen liggen en ben beginnen breien...

En nu ga ik verder breien...daag....
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dit prachtig gedichtje kreeg ik van oma C:
Corona gewoon zes letters één woord, waar we vroeger nog nooit van hadden gehoord.
Een virusje reukloos en onzichtbaar klein, maar hoe groot zou de invloed niet zijn!!
Na China heel ver hier vandaan, kan nu ook België de virus niet weerstaan!
Ongrijpbaar voor ons allemaal, zonder medicijnen zijn maatregelen maximaal!!
Het gevaar voor besmetting is erg groot, daarom dit briefje als redder in nood.
Enkele woorden een kort bericht, hopelijk tovert het een glimlach op je gezicht!!
Zes letters het zet iedereen even stil, binnenblijven in maart en straks ook april.
Niemand weet echt hoe lang het echt duurt, daarom hebben wij dit kaartje gestuurd!!!
We wensen je ook in deze moeilijke tijd, het allerbeste in de Corona strijd.
We denken aan je iedere dag, dat dit alles goed aflopen mag!
Het origineel is mooier maar het staat in PDF en ik kan het hier niet plaatsen.
Corona gewoon zes letters één woord, waar we vroeger nog nooit van hadden gehoord.
Een virusje reukloos en onzichtbaar klein, maar hoe groot zou de invloed niet zijn!!
Na China heel ver hier vandaan, kan nu ook België de virus niet weerstaan!
Ongrijpbaar voor ons allemaal, zonder medicijnen zijn maatregelen maximaal!!
Het gevaar voor besmetting is erg groot, daarom dit briefje als redder in nood.
Enkele woorden een kort bericht, hopelijk tovert het een glimlach op je gezicht!!
Zes letters het zet iedereen even stil, binnenblijven in maart en straks ook april.
Niemand weet echt hoe lang het echt duurt, daarom hebben wij dit kaartje gestuurd!!!
We wensen je ook in deze moeilijke tijd, het allerbeste in de Corona strijd.
We denken aan je iedere dag, dat dit alles goed aflopen mag!
Het origineel is mooier maar het staat in PDF en ik kan het hier niet plaatsen.
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Weeral bijna avond, de dagen vliegen voorbij en 't is maar goed ook.
Weeral zo'n mooie tekst Ivette
helaas over iets lelijks
Breien 'k heb het nooit goed gekund maar nu zou het best wel goed kunnen zijn voor dagen met minder mooi weer.
Zolang het kan/mag en het weer het toelaat vertoef ik echter zoveel mogelijk buiten.
Deze namiddag zijn we dus weer opstap geweest met de fiets
'k had zin in een kroegentocht maar .....
't is dus een kapellekestocht geworden

en wat vind je van die, die stond daar zeker 5 min zo gebogen, wie van ons kan dat nog ?
Ikke in ieder geval niet

Weeral zo'n mooie tekst Ivette
helaas over iets lelijks
Breien 'k heb het nooit goed gekund maar nu zou het best wel goed kunnen zijn voor dagen met minder mooi weer.
Zolang het kan/mag en het weer het toelaat vertoef ik echter zoveel mogelijk buiten.
Deze namiddag zijn we dus weer opstap geweest met de fiets
'k had zin in een kroegentocht maar .....
't is dus een kapellekestocht geworden

en wat vind je van die, die stond daar zeker 5 min zo gebogen, wie van ons kan dat nog ?
Ikke in ieder geval niet

Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal !
Yvette, dank voor de mooie tekst. Ja, 't zal ook wel lastig zijn voor jou, jij die zo graag naar de markt gaat, maar nu is het even behelpen met boodschappen doen in de winkel, en alle regels goed naleven. Jou je in ieder geval goed, en veel goede moed !
Goede moed trouwens aan jullie allemaal. Rietjes, mooie foto's van jullie mooie streek. Gelukkig kan je alweer genieten van het fietsen. En ja hoor, ik doe soms zulke oefeningen, maar dan in mijn badkamer, haha, ja kan nog aan de grond zonder mijn knieën te plooien...
Ben vanmorgen al aan het stofzuigen geweest, daardoor mijn gsm niet gehoord, de dochter had gebeld om te vragen als alles in orde was. Ja, mama zei ze, als je aan het stofzuigen was zal alles al goed zijn hé... we konder er beiden nog hartelijk om lachen.
Wat wordt het vandaag in restaurant bij "Bij Mij" ??? ik heb lamscoteletjes uit de diepvries gehaald, en ik heb nog verse sla, en zou net als jij frietjes willen maken Yvette, maar heb mijn frituurpan weg gedaan, vroeger maakte ik ook frieten buiten, maar dat is nu niet meer mogelijk. Dus zullen gebakken patatjes worden, denk ik.
Corry en Staf, ik denk ook vaak aan jullie. Goed dat Staf eens een klein wandelingetje maakt in de zon. Hou jullie goed hé !
Voor alle maatjes ier, Viv, Michelly, Erika, Joke, en iedereen die hier eens binnenkomt, een mooie dag, hou jullie veilig !
omadina

Nu zou dat niet kunnen.... maar later hopelijk weer !
Yvette, dank voor de mooie tekst. Ja, 't zal ook wel lastig zijn voor jou, jij die zo graag naar de markt gaat, maar nu is het even behelpen met boodschappen doen in de winkel, en alle regels goed naleven. Jou je in ieder geval goed, en veel goede moed !
Goede moed trouwens aan jullie allemaal. Rietjes, mooie foto's van jullie mooie streek. Gelukkig kan je alweer genieten van het fietsen. En ja hoor, ik doe soms zulke oefeningen, maar dan in mijn badkamer, haha, ja kan nog aan de grond zonder mijn knieën te plooien...
Ben vanmorgen al aan het stofzuigen geweest, daardoor mijn gsm niet gehoord, de dochter had gebeld om te vragen als alles in orde was. Ja, mama zei ze, als je aan het stofzuigen was zal alles al goed zijn hé... we konder er beiden nog hartelijk om lachen.
Wat wordt het vandaag in restaurant bij "Bij Mij" ??? ik heb lamscoteletjes uit de diepvries gehaald, en ik heb nog verse sla, en zou net als jij frietjes willen maken Yvette, maar heb mijn frituurpan weg gedaan, vroeger maakte ik ook frieten buiten, maar dat is nu niet meer mogelijk. Dus zullen gebakken patatjes worden, denk ik.
Corry en Staf, ik denk ook vaak aan jullie. Goed dat Staf eens een klein wandelingetje maakt in de zon. Hou jullie goed hé !
Voor alle maatjes ier, Viv, Michelly, Erika, Joke, en iedereen die hier eens binnenkomt, een mooie dag, hou jullie veilig !
omadina

Nu zou dat niet kunnen.... maar later hopelijk weer !
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Inderdaad omadina nu zal dat wel niet kunnen maar we hebben toch allemaal genoten van die stralend zonnige dag dank zij Corry die ons samengebracht had nog altijd mijn dank!
Ik verlies toch langzamerhand de hoop op zulke "uitjes" en reizen.
Maar, zoals ik vaak zeg: dat zijn allemaal maar luxeproblemen, als we gezond blijven is alles in orde!
Bedankt Frankje, oma-c zal met mij ook content zijn dat het versje hier nu in de originele versie staat. Zelfde tekst maar het is origineel toch veeeel mooier hé, wat ben jij toch goed op de computer, ben blij dat je hier in dit hoekje komt schrijven en...ons af en toe verbetert!

Alweer een prachtige dag, gelukkig in al die corona miserie hebben we het zonnetje nog!
Hier in Gits hebben de kleintjes die met hun mama en “soms papa”” wandelen een opdracht om de beestjes die de mensen voor hun venster plaatsen te tellen
Kijk eens hier wie er ook graag bij is, ze zijn heel fier om ook mee te mogen doen!Geen beste foto maar de kleintjes zijn toch content als ze passeren, sommigen komen zelfs dichterbij kijken!
Gisterenavond heb ik ze aan het venster laten zitten maar vanavond neem ik ze naast mij op de zetel om TV te kijken, ik klap dan met hen over de programma's. Ik weet het, zot is dat maar voor mij gezellig en ze zijn alle 3 heel meegaand en spreken nooit tegen!
Allez, nog 2 dagen van de zon profiteren en dan andere bezigheden zoeken.
Hou geduldig stand allemaal, ook de alleenstaanden!
Ik verlies toch langzamerhand de hoop op zulke "uitjes" en reizen.
Maar, zoals ik vaak zeg: dat zijn allemaal maar luxeproblemen, als we gezond blijven is alles in orde!
Bedankt Frankje, oma-c zal met mij ook content zijn dat het versje hier nu in de originele versie staat. Zelfde tekst maar het is origineel toch veeeel mooier hé, wat ben jij toch goed op de computer, ben blij dat je hier in dit hoekje komt schrijven en...ons af en toe verbetert!

Alweer een prachtige dag, gelukkig in al die corona miserie hebben we het zonnetje nog!
Hier in Gits hebben de kleintjes die met hun mama en “soms papa”” wandelen een opdracht om de beestjes die de mensen voor hun venster plaatsen te tellen
Kijk eens hier wie er ook graag bij is, ze zijn heel fier om ook mee te mogen doen!Geen beste foto maar de kleintjes zijn toch content als ze passeren, sommigen komen zelfs dichterbij kijken!
Gisterenavond heb ik ze aan het venster laten zitten maar vanavond neem ik ze naast mij op de zetel om TV te kijken, ik klap dan met hen over de programma's. Ik weet het, zot is dat maar voor mij gezellig en ze zijn alle 3 heel meegaand en spreken nooit tegen!
Allez, nog 2 dagen van de zon profiteren en dan andere bezigheden zoeken.
Hou geduldig stand allemaal, ook de alleenstaanden!
Ivette
-
Goeiemiddag
Staat er ook zo weinig in jullie agenda en jullie dagboek de laatste weken ?
Wat er staat is bovendien helemaal niet leuk, veel met rood doorstreept
maar we moeten erdoor, liefst zo gezond mogelijk.
Deze voormiddag dagdagelijks en voor de rest de rest van de dag VRIJ
dus nog maar eens van de buitenlucht profiteren voor ze ons helemaal opsluiten.
Kreeg daarstraks een telefoontje van mijn kinesiste met de vraag of alles verder goed evolueert en dat ik moet blijven bewegen.
Ze moest eens weten wat ik allemaal doe
Corry, hoe verloopt het genezingsproces voor Stafke ? Elke dag een beetje beter hoop ik, toch extra voorzichtig zijn hé.
Menu : vol au vent met puree en voor straks verse chocolademouse.
Staat er ook zo weinig in jullie agenda en jullie dagboek de laatste weken ?
Wat er staat is bovendien helemaal niet leuk, veel met rood doorstreept
maar we moeten erdoor, liefst zo gezond mogelijk.
Deze voormiddag dagdagelijks en voor de rest de rest van de dag VRIJ
dus nog maar eens van de buitenlucht profiteren voor ze ons helemaal opsluiten.
Kreeg daarstraks een telefoontje van mijn kinesiste met de vraag of alles verder goed evolueert en dat ik moet blijven bewegen.
Ze moest eens weten wat ik allemaal doe
Corry, hoe verloopt het genezingsproces voor Stafke ? Elke dag een beetje beter hoop ik, toch extra voorzichtig zijn hé.
Menu : vol au vent met puree en voor straks verse chocolademouse.
Oud maar niet Out
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede middag allemaal!
Nog steeds een stralend lentezonnetje. Doet deugd.
In mijn stadstuintje is het lekker warm.
Dat is zowat het enige voordeel. Vind het jammer dat ik niet die enkele kilometers mag rijden om in het groen te kunnen wandelen. Gisteren heb ik een stadswandeling gemaakt maar dan kom ik evengoed om de 10 meter iemand tegen.
Blijf dan maar binnen. Heb wel foto's gemaakt van de Street Art die in Hasselt te zien is. Morgen misschien eens de andere kant op gaan?
Toepasselijk gedichtje Ivette! Ik heb gisteren een videoberichtje gekregen van een meisje dat in Ter Heide verblijft. Normaal doe ik daar op woensdag vrijwilligerswerk maar dat valt allemaal weg. Voor bewoners - die nu niet naar huis kunnen en geen bezoek krijgen - voor personeel en voor ouders is het moeilijk. We blijven elkaar steunen!
Rietjes geniet van je fietstochten zolang het nog mag. Leuke foto's - hier in de streek heet een kroegentocht een kapelletje doen...
Helaas vliegen de dagen hier bij mij niet voorbij. Ik zou willen dat we al een paar maanden verder waren - wie niet? Een winterslaap beginnen is geen optie want laat dat nu het slechtste zijn wat ik kan, slapen
Mooie foto van aan zee Omadina - van vorig jaar? Aan zee wonen is nu wel een geschenk hé.
Vévé aan het breien geslagen... gaat het vooruit?
Hopelijk alles nog oké bij Corry en Stafke
Memerietje, Erika, Michelly, Majoker en iedereen die hier al eens binnenspringt, wens ik een mooie dag en blijf gezond!
Viv

Dit is een kraakpand... de bewoners sturen ook een boodschap de wereld in

Heb gisteren veel beertjes gezien onderweg. Bij mij staat er ook eentje voor het venster - lang moeten zoeken
Als je mijn weerspiegeling in het venster ziet dan weten jullie dat mijn kapper veel werk gaat hebben als ik terug uit mijn kot mag
Nog steeds een stralend lentezonnetje. Doet deugd.
In mijn stadstuintje is het lekker warm.
Dat is zowat het enige voordeel. Vind het jammer dat ik niet die enkele kilometers mag rijden om in het groen te kunnen wandelen. Gisteren heb ik een stadswandeling gemaakt maar dan kom ik evengoed om de 10 meter iemand tegen.
Blijf dan maar binnen. Heb wel foto's gemaakt van de Street Art die in Hasselt te zien is. Morgen misschien eens de andere kant op gaan?
Toepasselijk gedichtje Ivette! Ik heb gisteren een videoberichtje gekregen van een meisje dat in Ter Heide verblijft. Normaal doe ik daar op woensdag vrijwilligerswerk maar dat valt allemaal weg. Voor bewoners - die nu niet naar huis kunnen en geen bezoek krijgen - voor personeel en voor ouders is het moeilijk. We blijven elkaar steunen!
Rietjes geniet van je fietstochten zolang het nog mag. Leuke foto's - hier in de streek heet een kroegentocht een kapelletje doen...
Helaas vliegen de dagen hier bij mij niet voorbij. Ik zou willen dat we al een paar maanden verder waren - wie niet? Een winterslaap beginnen is geen optie want laat dat nu het slechtste zijn wat ik kan, slapen
Mooie foto van aan zee Omadina - van vorig jaar? Aan zee wonen is nu wel een geschenk hé.
Vévé aan het breien geslagen... gaat het vooruit?
Hopelijk alles nog oké bij Corry en Stafke
Memerietje, Erika, Michelly, Majoker en iedereen die hier al eens binnenspringt, wens ik een mooie dag en blijf gezond!
Viv

Dit is een kraakpand... de bewoners sturen ook een boodschap de wereld in

Heb gisteren veel beertjes gezien onderweg. Bij mij staat er ook eentje voor het venster - lang moeten zoeken
Als je mijn weerspiegeling in het venster ziet dan weten jullie dat mijn kapper veel werk gaat hebben als ik terug uit mijn kot mag
-
Ziezo, terug in mijn kot.
Op de buiten wonen heeft nu dan toch zijn voordelen hoor, wij kunnen gerust buiten komen om te wandelen of te fietsen zonder veel mensen te ontmoeten, landbouwvoertuigen des te meer
Mooi die kunstwerken in Hasselt Viv, is dat iets blijvends of tijdelijk ?
Gelukkig maar had ik nog naar de kapper geweest net voor de uitbraak van het virus maar bij W is het hoognodig en knipt I (dochter) het wat bij maar die mag nu ook niet komen of wij ernaar toe gaan.
Wij proberen elke dag onze wandeling of fietstocht een thema te geven, gisteren kapelletjes. Ja dat zegen wij ook hoor tegen kroegen Viv.
Vandaag was het een Safari in eigen omgeving.
The Big 5 hebben we niet gevonden; wel deze :

dat waren er zelfs meer dan 5
Op de buiten wonen heeft nu dan toch zijn voordelen hoor, wij kunnen gerust buiten komen om te wandelen of te fietsen zonder veel mensen te ontmoeten, landbouwvoertuigen des te meer
Mooi die kunstwerken in Hasselt Viv, is dat iets blijvends of tijdelijk ?
Gelukkig maar had ik nog naar de kapper geweest net voor de uitbraak van het virus maar bij W is het hoognodig en knipt I (dochter) het wat bij maar die mag nu ook niet komen of wij ernaar toe gaan.
Wij proberen elke dag onze wandeling of fietstocht een thema te geven, gisteren kapelletjes. Ja dat zegen wij ook hoor tegen kroegen Viv.
Vandaag was het een Safari in eigen omgeving.
The Big 5 hebben we niet gevonden; wel deze :

dat waren er zelfs meer dan 5
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
drie avonden op rij staat heel ons straatje buiten om 8h.om in de handen te klappen
en met een leuke babbel achteraf
gisteren kwam mijn hulpje en ben heel braaf in de zetel gebleven
zodat ik niet te veel rond haar lijf ging
ik dacht mag ik nu vragen of ze koffie moet
want mijn tafel in de keuken is kleiner dan 1m.half
maar ze vroeg er zelf om, "is het geen koffie tijd"
in de voormiddag naar het wandelpad met Quickie
en een achterbuur tegengekomen met zijn hondje
en mooi ver van elkaar staan babbelen
hopelijk komt alles vlug weer normaal
wand eigenlijk zijn wij geen mensen om nooit tegen iemand te babbelen
ik zou moeten een boodschapje doen maar weet nog niet of ik het zal doen
heel mooie foto's en teksten gezien

drie avonden op rij staat heel ons straatje buiten om 8h.om in de handen te klappen
en met een leuke babbel achteraf
gisteren kwam mijn hulpje en ben heel braaf in de zetel gebleven
zodat ik niet te veel rond haar lijf ging
ik dacht mag ik nu vragen of ze koffie moet
want mijn tafel in de keuken is kleiner dan 1m.half
maar ze vroeg er zelf om, "is het geen koffie tijd"
in de voormiddag naar het wandelpad met Quickie
en een achterbuur tegengekomen met zijn hondje
en mooi ver van elkaar staan babbelen
hopelijk komt alles vlug weer normaal
wand eigenlijk zijn wij geen mensen om nooit tegen iemand te babbelen
ik zou moeten een boodschapje doen maar weet nog niet of ik het zal doen
heel mooie foto's en teksten gezien

-
Goeiemiddag
Sterkte, Geduld & Moed
drie dingen die we zeker zullen nodig hebben de komende tijd
Bangelijk terug dat dodental
Wat zullen we vanavond te horen krijgen na de vergadering van straks ?
Deze voormiddag boodschappen gedaan, zodat we er weer ff tegen kunnen en naar het rusthuis om de was.
In het warenhuis had ik precies de indruk dat heel wat producten heel wat duurder geworden zijn in een paar weken tijd
Meme-Rietje, je eigen web-designer in huis, tof... nooit meer pc probs
Menu : steak met hofmeesterboter, verse kroketjes en sla.
Straks wandelschoenen aan en nog eens op stap... in eigen gemeente langs landelijke wegen.
Sterkte, Geduld & Moed
drie dingen die we zeker zullen nodig hebben de komende tijd
Bangelijk terug dat dodental
Wat zullen we vanavond te horen krijgen na de vergadering van straks ?
Deze voormiddag boodschappen gedaan, zodat we er weer ff tegen kunnen en naar het rusthuis om de was.
In het warenhuis had ik precies de indruk dat heel wat producten heel wat duurder geworden zijn in een paar weken tijd
Meme-Rietje, je eigen web-designer in huis, tof... nooit meer pc probs
Menu : steak met hofmeesterboter, verse kroketjes en sla.
Straks wandelschoenen aan en nog eens op stap... in eigen gemeente langs landelijke wegen.
Oud maar niet Out
-
We zijn er weer...
of beter, ik en er weer
't was een wandeling zonder thema vandaag met toch enkele snapshots van ondermeer
De Coronabeer :

Ik mis het terrasje op het einde van de wandeling, een biertje thuis smaakt maar half zo lekker.
of beter, ik en er weer
't was een wandeling zonder thema vandaag met toch enkele snapshots van ondermeer
De Coronabeer :

Ik mis het terrasje op het einde van de wandeling, een biertje thuis smaakt maar half zo lekker.
Oud maar niet Out
-
goeie morgen iedereen
gisteren de wekelijkse boodschappen gedaan
heb alles gevonden die ik nodig had
verse vis voor vandaag
boekje voor de tv
een pak wc papier en een pak keukenrolpapier
en allemaal met een groot schot tussen hen en de mensen
maar allemaal even vriendelijk
bloem gevonden om brood te bakken
zo we kunnen weer weg voor een week
misschien wel langer ook hoor

gisteren de wekelijkse boodschappen gedaan
heb alles gevonden die ik nodig had
verse vis voor vandaag
boekje voor de tv
een pak wc papier en een pak keukenrolpapier
en allemaal met een groot schot tussen hen en de mensen
maar allemaal even vriendelijk
bloem gevonden om brood te bakken
zo we kunnen weer weg voor een week
misschien wel langer ook hoor

-
Goeie heldere morgen
'k wou dat mijn hoofd zo helder was als de lucht, geen wolkje te bekennen
Dag vullen
Het wordt eentonig
maar HET MOET !
Oh wat ben ik blij dat we dan toch onbeperkt buiten mogen komen om te fietsen en te wandelen en dat de weergoden ons nog altijd goed gezind zijn.
Inderdaad meme-Rietje alles staat weer aangevuld in de warenhuizen zoals het hoort, het hamsteren in dus sterk verminderd. Tja alle kasten en kelders zijn vol zeker.
Menu : lotte met brocollipuree en als toetje een crumble met blauwe bessen en appeltjes.
Tot nog eens....
'k wou dat mijn hoofd zo helder was als de lucht, geen wolkje te bekennen
Dag vullen
Het wordt eentonig
maar HET MOET !
Oh wat ben ik blij dat we dan toch onbeperkt buiten mogen komen om te fietsen en te wandelen en dat de weergoden ons nog altijd goed gezind zijn.
Inderdaad meme-Rietje alles staat weer aangevuld in de warenhuizen zoals het hoort, het hamsteren in dus sterk verminderd. Tja alle kasten en kelders zijn vol zeker.
Menu : lotte met brocollipuree en als toetje een crumble met blauwe bessen en appeltjes.
Tot nog eens....
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Een goede morgen aan alle oase-maatjes,
Hopelijk jullie het allemaal vol om optimistisch te blijven in deze bizarre tijden. We moeten met zijn allen moedig verdergaan, en moedig blijven.
Vandaag is mijn kleinzoon Mauro jarig, hij is 14 geworden ! Ik mag met reden zeggen, een flinke jongen !
Ik had hem vanmorgen al aan de lijn. Samen met zijn pa Rinus, mama, mijn jongste dochter Ilse, en zijn broer Danté zijn grote broer van 18 jaar. Ze waren samen aan het ontbijten. Het feestje zal voor "later" zijn !
Waar is de tijd heen gevlogen, van klein boeleke, te vroeg geboren.... dan maakt ik me ook wel zorgen de eerste maanden. Alles is gelukkig goed gekomen.
Nu 14 jaar later leven we terug met de hoop, alles zal wel goed komen ! Daar doen we met zijn allen ons uiterste best voor !
Hou jullie allemaal goed, en geniet nog van de de dingen die we zien, en mogen ervaren, de mooie natuur, de dieren en de liefde en vriendschap van onze familie en vrienden !
Dank Rietjes voor de vele mooie foto's, Viv, ook aan jou dank je wel !
Groetjes, en hou jullie goed !

Hopelijk jullie het allemaal vol om optimistisch te blijven in deze bizarre tijden. We moeten met zijn allen moedig verdergaan, en moedig blijven.
Vandaag is mijn kleinzoon Mauro jarig, hij is 14 geworden ! Ik mag met reden zeggen, een flinke jongen !
Ik had hem vanmorgen al aan de lijn. Samen met zijn pa Rinus, mama, mijn jongste dochter Ilse, en zijn broer Danté zijn grote broer van 18 jaar. Ze waren samen aan het ontbijten. Het feestje zal voor "later" zijn !
Waar is de tijd heen gevlogen, van klein boeleke, te vroeg geboren.... dan maakt ik me ook wel zorgen de eerste maanden. Alles is gelukkig goed gekomen.
Nu 14 jaar later leven we terug met de hoop, alles zal wel goed komen ! Daar doen we met zijn allen ons uiterste best voor !
Hou jullie allemaal goed, en geniet nog van de de dingen die we zien, en mogen ervaren, de mooie natuur, de dieren en de liefde en vriendschap van onze familie en vrienden !
Dank Rietjes voor de vele mooie foto's, Viv, ook aan jou dank je wel !
Groetjes, en hou jullie goed !

Mama, oma, wat maakt het uit !