En in Hongarije? Meer bepaald in Transdanubië? Graag de cijfertjes, julleke.
Ik had er gisteren al om gevraagd, maar je negeert deze belangrijke Europese regio. Waarom toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
En in Hongarije? Meer bepaald in Transdanubië? Graag de cijfertjes, julleke.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ben momenteel in videoconferentie met de nationale Veiligheidsraden van die landen, dejules is in conferentie met de Europese landen.MichelN schreef:
Hoezo, de afgelopen twaalf minuten géén besmettingen meer, Dicksy? Straks moeten we weer wachten op Julleke voor een correcte update en een wereldomvattende analyse.
" De minister van Volksgezondheid (Maggy D B) hield tot begin maart in nieuwsuitzendingen vol dat het om 'een vorm van milde griep' ging." - dat is wel een struise kopie, toch?dejules schreef: ↑28 mar 2020, 11:18Coronavirus: 64 nieuwe overlijdens door corona in ons land; 789 patiënten op intensieve zorgen.
Het totale dodentol in ons land is opgelopen tot 353. Er zijn op dit ogenblik 3717 mensen opgenomen in het ziekenhuis, 789 van die patiënten ligt op de afdeling intensieve zorgen. 579 patiënten worden beademd.
"Het is dat maar" zegt de copie van de verver uit Oostenrijk met het kleine snorretje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.dejules schreef: ↑28 mar 2020, 12:08De Duitse strijdkrachten zijn nu begonnen met Italiaanse corona-patiënten met een speciaal vliegtuig (met 6 ic-bedden) over te vliegen naar Duitsland. U kunt die operatie volgen via FB.
Eerder werden patiënten uit Frankrijk opgenomen in Duitse ziekenhuizen.
De Duitsers zeggen : WIJ LATEN ONZE EUROPESE VRIENDEN NIET IN DE STEEK!!!!!!!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.