Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
- Het argument "Zolang gij het boek River Wars van Churchill niet hebt gelezen, ben ik slimmer dan gij!" kende ik nog niet....
- "Het is een moskee!"
30 min. later: "neen het is een kathedraal!"
- "Het zijn moslims!"
30 min. later: "ok het zijn hindoes, maar ook veel moslims die het zeggen!"
-En dan de persoonlijke aanval... "schoolmeesterke".
Wat een zwaktebod...
Geen wonder dat uw publiek niet verder reikt dan 4 man en een paardenkop.
- "Het is een moskee!"
30 min. later: "neen het is een kathedraal!"
- "Het zijn moslims!"
30 min. later: "ok het zijn hindoes, maar ook veel moslims die het zeggen!"
-En dan de persoonlijke aanval... "schoolmeesterke".
Wat een zwaktebod...
Geen wonder dat uw publiek niet verder reikt dan 4 man en een paardenkop.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Lars, jij brengt hier in dit draadje echt niks bij man.
Het enige wat je kunt is je rode balpennetje bovenhalen om de ontbrekende komma's aan te duiden. Dat is je schoolmeestertrekje. Niks mis mee, hé, althans in het lager onderwijs niet: de kinderen moeten correct leren schrijven en een komma kan belangrijk zijn.
Het enige wat je kunt is je rode balpennetje bovenhalen om de ontbrekende komma's aan te duiden. Dat is je schoolmeestertrekje. Niks mis mee, hé, althans in het lager onderwijs niet: de kinderen moeten correct leren schrijven en een komma kan belangrijk zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Niks persoonlijk aanval aan. Je gedraagt je als het spreekwoordelijke schoolmeestertje dat met zijn rode pen streepjes trekt. Over de essentie zeg je niks, weet je niks.
Ik zou iedere andere poster ook als schoolmeestertje betiteld hebben indien iemand hetzelfde gedrag stelde.
Wat betreft Churchill.
Ik geef je een citaat als proevertje:
"Hoe verschrikkelijk zijn de vervloekingen die het Mohammedanisme op zijn volgelingen legt! Naast de fanatieke razernij, die in een mens zo gevaarlijk is als hondsdolheid in een hond, is er die met vrees vervulde, fatalistische apathie. De effecten zijn overduidelijk in veel landen. Ondoordachte gewoonten, slordige landbouwsystemen, slome manieren van handeldrijven en de onzekerheid over je eigendom zijn overal aanwezig waar de volgelingen van de profeet de dienst uitmaken. Een gedegradeerd sensualisme ontneemt het huidige leven zijn gratie en verfijning en het volgende leven zijn waardigheid en heiligheid."
De fanatieke razernij: exact wat we zien in een aantal volgelingen.
Het fatalisme: de predestinatie is een onderdeel van de leer van Mohammed. Allah heeft op voorhand al beslist wie sterft aan corona en wie niet. Je moet niet vluchten, dat helpt toch niet.

Zeg, Larske, als het je om de korte inhoud te doen is, ga dan even lang bij uw buurman Wikimans. Daar kun je de samenvatting lezen.
Het boek is gelardeerd met citaten over 'de ziel van de Mohamedaan'. Die ga ik je niet allemaal opsommen. Het is een 'impressionistisch' geheel waar je geen helder beeld krijgt als je er te dicht met je neus tegen staat. Het vraagt om het tot jou laten komen van die veelheid van indrukken en stukken tekst, waardoor het beeld ingevuld geraakt.
Je mag al blij zijn dat ik een stuk voor jou door de vertaalmachine heb gejaagd en nog wat heb aangepast.
Er is een gratis versie beschikbaar op het internet. Neem er je tijd voor.
Het boek is gelardeerd met citaten over 'de ziel van de Mohamedaan'. Die ga ik je niet allemaal opsommen. Het is een 'impressionistisch' geheel waar je geen helder beeld krijgt als je er te dicht met je neus tegen staat. Het vraagt om het tot jou laten komen van die veelheid van indrukken en stukken tekst, waardoor het beeld ingevuld geraakt.
Je mag al blij zijn dat ik een stuk voor jou door de vertaalmachine heb gejaagd en nog wat heb aangepast.

Net zoals de koran die je gelezen zou hebben...Wil. schreef: ↑30 mar 2020, 23:58Zeg, Larske, als het je om de korte inhoud te doen is, ga dan even lang bij uw buurman Wikimans. Daar kun je de samenvatting lezen.
Alles komt van de Google University.
-
Lars schreef: ↑31 mar 2020, 00:06Alles komt van de Google University...citaten.... eindeloos opnieuw opgewarmde kost die je verzamelt uit de krochten van het internet.Wil. schreef: ↑30 mar 2020, 23:58Zeg, Larske, als het je om de korte inhoud te doen is, ga dan even lang bij uw buurman Wikimans. Daar kun je de samenvatting lezen.
-
Lars, het is wel een beetje zielig aan het worden met jouw inbreng.
Ik merk dat je met je rode pennetje in de hand op de komma's zit te loeren met je loep in de andere hand. Dat mag. Het past tenslotte bij jouw dagelijkse bezigheid. Het is een beroepsmisvorming, zeg maar.
Je weet echt niets over de invloed die mijn schrijfsels hebben. Heb je een onderzoek gedaan? Alleen zo kom je tot een onderbouwd besluit. Maar dat heb je natuurlijk niet. Je reageert met je buikgevoel. Mag ook, hé, maar sta me toe dan eens de schouders op te halen en met de ogen te draaien.
Verder kwam je ons gisteren dit vertellen:
Jij kwam hier gisteren effe bluffen met deze uitspraak:
Hoog ethisch gehalte, moet ik zeggen. Daar ga je van iedereen applaus voor krijgen, schat ik.
Ga gerust verder, beste jongen, ik leun achterover en glimlach wel wanneer je je volgende blunder van formaat post. Ik heb het niet over je gebrek aan taalbeheersing, Lars ("dat noemt dan zus of zo"), en zeker niet over een typo die bij iedereen kan voorkomen. Ook niet over je gebrek aan kennis van wat drogredeneringen zijn (de reductio a.H., de true Scotsman, de stroman waar je drie keer de mist in ging), maar wel over jouw ethisch niveau. Naar eigen zeggen (
) hoog geschoold, laag niveau.
Ik merk dat je met je rode pennetje in de hand op de komma's zit te loeren met je loep in de andere hand. Dat mag. Het past tenslotte bij jouw dagelijkse bezigheid. Het is een beroepsmisvorming, zeg maar.
Je weet echt niets over de invloed die mijn schrijfsels hebben. Heb je een onderzoek gedaan? Alleen zo kom je tot een onderbouwd besluit. Maar dat heb je natuurlijk niet. Je reageert met je buikgevoel. Mag ook, hé, maar sta me toe dan eens de schouders op te halen en met de ogen te draaien.
Verder kwam je ons gisteren dit vertellen:
Je zit hier op een forum waar in meerderheid gepensioneerde mensen aanwezig zijn. Wat is hun gemiddeld pensioen? 1.500 euro? Waarschijnlijk nog iets minder.
Jij kwam hier gisteren effe bluffen met deze uitspraak:
Hoe voelt dat voor de lezers, denk je? De meeste gepensioneerden moeten het met minder dan de helft doen. en verscheidene mensen hebben het werkelijk niet te breed. € 3.100. Echt wel een goede zet, Lars.
Hoog ethisch gehalte, moet ik zeggen. Daar ga je van iedereen applaus voor krijgen, schat ik.
Ga gerust verder, beste jongen, ik leun achterover en glimlach wel wanneer je je volgende blunder van formaat post. Ik heb het niet over je gebrek aan taalbeheersing, Lars ("dat noemt dan zus of zo"), en zeker niet over een typo die bij iedereen kan voorkomen. Ook niet over je gebrek aan kennis van wat drogredeneringen zijn (de reductio a.H., de true Scotsman, de stroman waar je drie keer de mist in ging), maar wel over jouw ethisch niveau. Naar eigen zeggen (

Geen louche sites met stoute moslims vandaag?Wil. schreef: ↑31 mar 2020, 09:34Lars, het is wel een beetje zielig aan het worden met jouw inbreng.
Je weet echt niets over de invloed die mijn schrijfsels hebben. Heb je een onderzoek gedaan? Alleen zo kom je tot een onderbouwd besluit. Maar dat heb je natuurlijk niet. Je reageert met je buikgevoel. Mag ook, hé, maar sta me toe dan eens de schouders op te halen en met de ogen te draaien.![]()
Verder kwam je ons gisteren dit vertellen:Je zit hier op een forum waar in meerderheid gepensioneerde mensen aanwezig zijn. Wat is hun gemiddeld pensioen? 1.500 euro? Waarschijnlijk nog iets minder.
Jij kwam hier gisteren effe bluffen met deze uitspraak:Hoe voelt dat voor de lezers, denk je? De meeste gepensioneerden moeten het met minder dan de helft doen. en verscheidene mensen hebben het werkelijk niet te breed. € 3.100. Echt wel een goede zet, Lars.
Ga gerust verder, beste jongen, ik leun achterover en glimlach wel wanneer je je volgende blunder van formaat post. Ik heb het niet over je gebrek aan taalbeheersing, Lars ("dat noemt dan zus of zo"), en zeker niet over een typo die bij iedereen kan voorkomen. Ook niet over je gebrek aan kennis van wat drogredeneringen zijn (de reductio a.H., de true Scotsman, de stroman waar je drie keer de mist in ging), maar wel over jouw ethisch niveau. Naar eigen zeggen () hoog geschoold, laag niveau.
Alleen persoonlijke aanvallen?
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Jongens! De zon schijnt zouden jullie niet even zo'n berenwandeling gaan doen
Wel 150 cm afstand houden hé
Wel 150 cm afstand houden hé
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet