TRUMP wordt een goede president
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Lars, wat kriebelt er bij jou, jongen? Nu begin je dit draadje ook weer te besmeuren met elementen die uit een gans andere context komen. Er zit ergens een frustratie te wringen en die probeer je op alle mogelijke manieren uit te werken.IRL is al wat telt, Wil.
Daar weet jij perfect hoe ver je target audience reikt.
En daar zal citaat van Churchill iets aan veranderen.
Doe dat hier niet, brave man. Je lijkt wel op die andere gefrustreerde die niet over zijn eigen schaduw kan springen ...
Het wordt tijd voor jou om naar je bedje te gaan. Je zinnen beginnen weer kadul te staan.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat men maar wacht tot juni om de teugels los te laten, zoniet mag je aan een tweede golf en piek verwachten ( en dan is het terug naar af voor méér dan één maand uitstel )Lars schreef: ↑31 mar 2020, 10:10Ik verwacht dat ik in mei terug zal kunnen starten.
Ondertussen spaar ik inderdaad merkbaar meer dan anders, dat klopt.
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Dat weten we dus niet...Fred1950 schreef: ↑31 mar 2020, 12:32Dat men maar wacht tot juni om de teugels los te laten, zoniet mag je aan een tweede golf en piek verwachten ( en dan is het terug naar af voor méér dan één maand uitstel )
Wat ik wel geloof is dat als men later dan na begin mei de scholen opnieuw opent, de organisatorische chaos zo groot zal zijn, dat men beter de boel ineens tot september sluit en iedereen zijn A-attest of einddiploma geeft.
Zo hebben de Walen dat in de jaren '90 na maandenlange stakingen ook gedaan.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Slimmer zou zijn allemaal een C en jaartje overdoen 
Dan hebben ze tijd om deftig Nederlands te leren
Dan hebben ze tijd om deftig Nederlands te leren
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Dat zal zeker niet gebeuren. Als de scholen niet opengaan na de paasvakantie gaat het afstandsleren gewoon door - met nieuwe leerstof. Verder weet niemand wat de onderwijskoepels zullen beslissen naar het einde van het schooljaar toe. Eén van de mogelijke scenario's is dat men voor de eindbeslissing voornamelijk zal kijken naar de 1ste reeks examens en de permanente evaluaties lopend tot begin maart. Voor moeilijke gevallen kan - zoals anders - de eindbeslissing uitgesteld worden tot in de 2de helft van augustus om dan al dan niet beperkte herexamens op te leggen. Verder kan het eerste semester van het volgende schooljaar gebruikt worden om de essentiële gemiste leerstof in gebalde vorm door te nemen.en iedereen zijn A-attest of einddiploma geeft.
-
-
En wat met degenen die 18 zijn en het 6e jaar beëindigen?frits1955 schreef: ↑31 mar 2020, 15:20Dat zal zeker niet gebeuren. Als de scholen niet opengaan na de paasvakantie gaat het afstandsleren gewoon door - met nieuwe leerstof. Verder weet niemand wat de onderwijskoepels zullen beslissen naar het einde van het schooljaar toe. Eén van de mogelijke scenario's is dat men voor de eindbeslissing voornamelijk zal kijken naar de 1ste reeks examens en de permanente evaluaties lopend tot begin maart. Voor moeilijke gevallen kan - zoals anders - de eindbeslissing uitgesteld worden tot in de 2de helft van augustus om dan al dan niet beperkte herexamens op te leggen. Verder kan het eerste semester van het volgende schooljaar gebruikt worden om de essentiële gemiste leerstof in gebalde vorm door te nemen.en iedereen zijn A-attest of einddiploma geeft.
Mijn voorstel: scholen terug open ten laatste 1 juni. Les geven tot 31 juli. Geen examens maar permanent testen. Dan verlies je die examenmaand niet en je haalt 1 maand extra in.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.