In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het heeft goed gevroren deze nacht en het is nu nog behoorlijk koud buiten. Maar het is droog en dat vind ik leuker dan warm en nat.
Gisteren een paar telefoontjes moeten plegen naar de Post. Had op 26 maart een mooi kleurboek voor volwassenen besteld bij een bepaalde winkel. Kreeg dezelfde dag al van die winkel een mail dat mijn boek reeds was ingepakt en de volgende dag een mail dat hij was meegegeven aan de pakjesdienst van de Post.
Als ik mijn pakje met zijn nummer volgde op PC, kreeg ik steeds dezelfde boodschap, namelijk dat het nog bij de afzender lag. Gisteren was mijn geduld een beetje op en belde ik dan eerst naar de winkel waar ik het gekocht had en die verzekerde mij dat het reeds de 27° maart was meegegeven aan de pakjesdienst. Manlief zei me te bellen naar de Post. Na 3 telefoontjes en evenveel telefoontjes van de Post terug, was steeds het antwoord, dat ze het pakket niet ontvangen hadden van de afzender. Enfin, ik gaf het op en besloot het zijn beloop te laten. Een dik uur later dan het laatste gesprek, gaat plots mijn telefoon. De Post, ja, na goed zoeken hebben ze mijn pakket toch gevonden, daar aangekomen op 28 maart. Kreeg excuses en de verzekering dat ik het de volgende dag ( vandaag dus) zeer zeker zou ontvangen. Heb hen bedankt voor de zoektocht. Ben dus benieuwd of het inderdaad vandaag gaat aankomen. Maar heb er goede hoop in.
Matice komt hier zijn kop op mijn schoot leggen, hij heeft honger. Ga hem meteen zijn eten geven. Gisteren heeft hij worteltjes gehad, vandaag krijgt hij er boontjes bij.
Veel meer heb ik in deze tijden niet te vertellen. De ene dag volgt de andere op, soms eentje met goede hoop, soms eentje met wat minder. Maar samen komen we er wel door. Maar alles zal anders zijn, in goede en kwade zin. Het is niet iets wat vlug vergeten zal worden en we zullen als alles voorbij is, blij en gelukkig zijn als iedereen van onze dierbaren het virus heeft overleeft. Alle ongemakken vallen in het niet, als we denken aan hen die hun geliefden voor altijd zullen moeten missen. Maar het is nu al zeker dat elkeen direct of indirect getroffen is door dit virus. Maar we houden er de moed erin.
Liefs en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle dames, ja geniet van de dag
en wees voorzichtig, dag voor dag komen we erdoor
maar het is zeker nog niet voorbij..
en ik zeg dat niet om jullie de hoop te ontnemen
maar je voelt het aan je grote teen dat het
nog lang niet gedaan is
Vandaag 1 april, laat je niet vangen...
ik werd wakker vanmorgen door de dakwerkers die
hier rechtover een nieuw plat dak aan 't leggen zijn
ze hebben gelukkig goed weer...
Ik wens jullie allen een fijne dag...groetjes,en tot.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
OMA C : en dan nu bij jou het lawaai van de dakwerkers .....
maar normaal zou dat maar een paar dagen mogen duren .... courage !
Clive : ik heb ook al dezelfde problemen meegemaakt bij de post bij de verzending van een jurk , die ik heel graag wou hebben . Naar de afzender gebeld : " neen , dan is dat verloren gegaan in het magazijn , niks aan te doen" /// Paar dagen later is het pakket met de jurk toch aangekomen..../ Hij paste goed en hangt nu(voorlopig ) nutteloos aan de kleerkast , omdat àlle voorstellingen die nog gepland waren( en dat waren er véél) helaas afgelast zijn ....
///
Gistervoormiddag rond 10 u had ik hier onverwacht "bezoek"
. Op nog geen 10 meter van het keukenvenster liepen twee herten in het bosje .
/ Ben naar buiten gelopen met fototoestel maar ze waren heel snel . Ze staan toch wel op de foto ....
Nog verrassend nieuws van mijn zus : ze is met grote schoonmaak bezig . Ze was met de bladblazer (!) de radiatoren in de living aan het proper maken . En wat viel daar uit ? De trouwring van ons moeder , die ze verloren heeft in december 2008 ! Jammer dat we het niet meer aan ons ma kunnen vertellen ...En gelukkig was het geen stofzuiger waarmee zus werkte , want dan was de ring nog in de zak verdwenen ....
Aan iedereen nog een fijne dag ! ik ga proberen ook nog wat te doen ....

OMA C : en dan nu bij jou het lawaai van de dakwerkers .....
Clive : ik heb ook al dezelfde problemen meegemaakt bij de post bij de verzending van een jurk , die ik heel graag wou hebben . Naar de afzender gebeld : " neen , dan is dat verloren gegaan in het magazijn , niks aan te doen" /// Paar dagen later is het pakket met de jurk toch aangekomen..../ Hij paste goed en hangt nu(voorlopig ) nutteloos aan de kleerkast , omdat àlle voorstellingen die nog gepland waren( en dat waren er véél) helaas afgelast zijn ....
Gistervoormiddag rond 10 u had ik hier onverwacht "bezoek"
Nog verrassend nieuws van mijn zus : ze is met grote schoonmaak bezig . Ze was met de bladblazer (!) de radiatoren in de living aan het proper maken . En wat viel daar uit ? De trouwring van ons moeder , die ze verloren heeft in december 2008 ! Jammer dat we het niet meer aan ons ma kunnen vertellen ...En gelukkig was het geen stofzuiger waarmee zus werkte , want dan was de ring nog in de zak verdwenen ....
Aan iedereen nog een fijne dag ! ik ga proberen ook nog wat te doen ....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Wilde eend2: dat was een leuke verrassing
, je zou denken na zoveel jaren vindt je het niet meer terug.
Wingerd: proficiat met je huwelijksverjaardag ( een dagje later maar wel gemeend
).Met een beetje inspiratie heb je er toch een leuke dag van kunnen maken.
MJ: het virus spaart niemand hé.Er zijn al verschillende rusthuizen besmet.Besmetting komt binnen via personeel ( volgens mij).Gisteren op tv gezien, in Frankrijk een wzc waar het personeel ook in quarantaine was, die hadden daar zelf voor gekozen,ja zo ben je zeker dat er niks binnen komt.Natuurlijk wel drastisch.
Ben de veranda aan het kuisen, de ramen had ik gisteren al gedaan, nu nog enkel het plafond, de vloer, de zetels, de planten eens goed besproeien( daar hangt stof op).
Dames, tot morgen allemaal.
Wilde eend2: dat was een leuke verrassing
Wingerd: proficiat met je huwelijksverjaardag ( een dagje later maar wel gemeend
MJ: het virus spaart niemand hé.Er zijn al verschillende rusthuizen besmet.Besmetting komt binnen via personeel ( volgens mij).Gisteren op tv gezien, in Frankrijk een wzc waar het personeel ook in quarantaine was, die hadden daar zelf voor gekozen,ja zo ben je zeker dat er niks binnen komt.Natuurlijk wel drastisch.
Ben de veranda aan het kuisen, de ramen had ik gisteren al gedaan, nu nog enkel het plafond, de vloer, de zetels, de planten eens goed besproeien( daar hangt stof op).
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Kwestie van origineel zijn: met de bladblazer de radiatoren uitblazen!
Ik had dat met airbrush compressor wille doen, maar de chauffageman raadde dat toch af...
Ik had dat met airbrush compressor wille doen, maar de chauffageman raadde dat toch af...
-
Goede middag allen,
Met een bladblazer de radiatoren uitblazen
je moet er maar aan denken, ik denk dat je nadien
een paar dagen het stof moet laten zakken
want dat geblaas jaagt toch wel wat stof rond...
als ik zie wat er gewoon met een borstel al rond waait
Maar toch fijn dat die ring van mama gevonden is...
En die dakwerkers hier zullen net als de vorige keer
toen ze het dak ernaast deden, dat was 5 werkdagen
en ja werkende mensen maken lawaai,
dat zullen
wij vroeger ook gedaan hebben, want mijn man en ik
hebben onze vroegere woning ook helemaal zelf gebouwd...
We hadden daar toen nog geen buren en stonden
daar toen helemaal alleen
later is er tegenaangebouwd.
wilde eend, dank je voor de post vanmiddag...
M-J, jij ook nog eens bedankt..
We kunnen alleen maar hopen om allemaal gezond te mogen blijven...
ik ben even buiten geweest voor mijn wandelingetje van
een goed half uur en het was heerlijk in de zon, zonder de wind..
Er was geen markt dus die kant moest ik niet zijn...
En nu is het even theetijd, en rust...en straks de kelder kuisen
dat moest in maart gebeuren maar even niet aan gedacht...
Allen nog een fijne dag en tot later...
Voor straks allen een goeie nacht...

Met een bladblazer de radiatoren uitblazen
je moet er maar aan denken, ik denk dat je nadien
een paar dagen het stof moet laten zakken
want dat geblaas jaagt toch wel wat stof rond...
als ik zie wat er gewoon met een borstel al rond waait
Maar toch fijn dat die ring van mama gevonden is...
En die dakwerkers hier zullen net als de vorige keer
toen ze het dak ernaast deden, dat was 5 werkdagen
en ja werkende mensen maken lawaai,
wij vroeger ook gedaan hebben, want mijn man en ik
hebben onze vroegere woning ook helemaal zelf gebouwd...
We hadden daar toen nog geen buren en stonden
daar toen helemaal alleen
wilde eend, dank je voor de post vanmiddag...
M-J, jij ook nog eens bedankt..
We kunnen alleen maar hopen om allemaal gezond te mogen blijven...
ik ben even buiten geweest voor mijn wandelingetje van
een goed half uur en het was heerlijk in de zon, zonder de wind..
Er was geen markt dus die kant moest ik niet zijn...
En nu is het even theetijd, en rust...en straks de kelder kuisen
dat moest in maart gebeuren maar even niet aan gedacht...
Allen nog een fijne dag en tot later...
Voor straks allen een goeie nacht...

-

Goede morgen alle dames, de zon probeert al
laat ze maar doen het is fijn om veel licht te hebben
Ik wens iedereen een aangename donderdag, en blijf gezond
als het kan...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren kaartjes gemaakt, ballen in tomaten saus met puree gegeten en me sneu gevoeld.
Dat gaat wel weer over, hoor. het was gewoon dat ik iets las in de zin van dat het virus ons allemaal op een of andere manier treft. Zoals verjaardagen die niet echt gevierd kunnen worden, uitjes die uitgesteld zijn.... Maakte me gewoon droevig. Moest aan ons Papa denken, die dit gedankt niet moet meemaken.
Gimly is meegekomen naar boven gisterenavond en is naast mij komen liggen. Gelukkig had ik geen zin in lezen. dan heeft hij wel nog overgegeven, maar dat zal een laatste stuiptrekking zijn. vanmorgen had hij wel netjes zijn kattebak gebruikt dus is hij een flinke jongen zei ik hem.
Heeft wel geen echte zin in eten, neen, snoepjes. komt dan naast je zitten en snorren.
Hij heeft ondertussen door dat ik hem met de snoepjes op mijn schoot wil lokken.
Ventje gaat op jacht en visvangst. Er was gisteren weinig werk, eer de validatie van een rekening er door was.... was het tijd voor de lunch. Boterhammen met kaas en rara wie eet nu kaas en haalt het van tussen je brood? ja, juist een poesiekat met een zwart neusje. moet wel zeggen oud brugge kruimelt en dus was het niet moeilijk de kaas van de boterham te jatten. Ons Mies heeft dat ook eens gedaan maar met pastrami. ik was aan de telefoon en at ondertussen een broodje pastrami en boursin. Nou, halverwege dat broodje, zit ze op mijn schoot te snorren, komt het broodje te dicht bij haar en zette ze haar tanden in de pastrami, die vervolgens van tussen het broodje gleed en zij van schoot mèt mijn pastrami. ik mocht de boursin eten.
Wilde eend: wat een verrassing! na zoveel jaar. spijtig dat je moeder het niet meer heeft mogen meemaken. en ik denk ook dat dat met een bladblazer wel heel veel stof zal gegeven hebben.
jammer van je jurk. je hebt hem nu en hij hangt werkeloos aan de kast. ik denk aan mijn broekpak dat deze maand binnenkomt en aan het feit dat het huwelijk waarschijnlijk achter gesloten deuren zal plaats vinden. Geen feest. ik was aan het zoeken naar passende schoenen ook. had een laarsmodel in zwart kant gevonden maar de prijs was niet portemonee vriendelijk.
Ik heb een vraagje Oma C. welke lijm moet je gebruiken als je met glitters werkt? ik ga namelijk weer een deel hobby materiaal online bestellen en glitters heb ik maar alleen pritt. en ik denk niet dat dat zal gaan.
Zo, hier bewolkt en duiven die om regen roepen.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Gisteren kaartjes gemaakt, ballen in tomaten saus met puree gegeten en me sneu gevoeld.
Dat gaat wel weer over, hoor. het was gewoon dat ik iets las in de zin van dat het virus ons allemaal op een of andere manier treft. Zoals verjaardagen die niet echt gevierd kunnen worden, uitjes die uitgesteld zijn.... Maakte me gewoon droevig. Moest aan ons Papa denken, die dit gedankt niet moet meemaken.
Gimly is meegekomen naar boven gisterenavond en is naast mij komen liggen. Gelukkig had ik geen zin in lezen. dan heeft hij wel nog overgegeven, maar dat zal een laatste stuiptrekking zijn. vanmorgen had hij wel netjes zijn kattebak gebruikt dus is hij een flinke jongen zei ik hem.
Heeft wel geen echte zin in eten, neen, snoepjes. komt dan naast je zitten en snorren.
Hij heeft ondertussen door dat ik hem met de snoepjes op mijn schoot wil lokken.
Ventje gaat op jacht en visvangst. Er was gisteren weinig werk, eer de validatie van een rekening er door was.... was het tijd voor de lunch. Boterhammen met kaas en rara wie eet nu kaas en haalt het van tussen je brood? ja, juist een poesiekat met een zwart neusje. moet wel zeggen oud brugge kruimelt en dus was het niet moeilijk de kaas van de boterham te jatten. Ons Mies heeft dat ook eens gedaan maar met pastrami. ik was aan de telefoon en at ondertussen een broodje pastrami en boursin. Nou, halverwege dat broodje, zit ze op mijn schoot te snorren, komt het broodje te dicht bij haar en zette ze haar tanden in de pastrami, die vervolgens van tussen het broodje gleed en zij van schoot mèt mijn pastrami. ik mocht de boursin eten.
Wilde eend: wat een verrassing! na zoveel jaar. spijtig dat je moeder het niet meer heeft mogen meemaken. en ik denk ook dat dat met een bladblazer wel heel veel stof zal gegeven hebben.
jammer van je jurk. je hebt hem nu en hij hangt werkeloos aan de kast. ik denk aan mijn broekpak dat deze maand binnenkomt en aan het feit dat het huwelijk waarschijnlijk achter gesloten deuren zal plaats vinden. Geen feest. ik was aan het zoeken naar passende schoenen ook. had een laarsmodel in zwart kant gevonden maar de prijs was niet portemonee vriendelijk.
Ik heb een vraagje Oma C. welke lijm moet je gebruiken als je met glitters werkt? ik ga namelijk weer een deel hobby materiaal online bestellen en glitters heb ik maar alleen pritt. en ik denk niet dat dat zal gaan.
Zo, hier bewolkt en duiven die om regen roepen.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, hopelijk heb je niet teveel last van de dakwerkers. En het virus, daar is bijlange na het einde nog niet in zicht. Manlief kreeg gisteren van de bank waar hij werkt, dat de gebouwen het vroegst de 1° juni zullen worden vrij gegeven. Dus dat is al een kleine aanwijzing. Helaas zou ik zeggen. We zullen er de moed in houden, maar ben ervan overtuigd dat als we allemaal de richtlijnen volgen , we erdoor komen.
Wilde eend, jij hebt mij gisteren heel erg gelukkig gemaakt met jouw mooie kaartje.
En die 2 hertjes die je gezien hebt, een klein mirakeltje. Nog een mirakel = de ring van jullie mama.
Anjelier, jij bent toch ook altijd een echt bezig bijtje
HVT, in deze bizarre tijden worden de mensen creatief. Ze moeten wel.
Gisteren is mijn pakje niet aangekomen alhoewel er " geleverd" stond op mijn App van de Post. Naar Brussel gebeld waar ik na een paar minuten echt mijn geduld verloor ( en dat is niet vaak) en het hen met woorden die ik hier niet ga herhalen, echt mijn gedacht eens zei, want aan de andere kant van de telefoon weigerden ze op mijn , toch wel simpele vraag waar mijn pakje dan wel was, te antwoorden.
Tot mijn grote verbazing staat nu op mijn App dat ze het pakje vandaag gaan leveren.
Eerst zien en dan geloven. Enfin, had mijn hart gelucht en heb hen score 0 gegeven.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilkaar maken en de rest van het HH.
Zo, ga plaats maken voor Muddy Maddy.
Ik wens jullie allemaal een mooie dag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
@ Clive: Muddy Maddy is al geweest. 
Cats Rule!
-
@ M-M, ik denk dat vloeibare lijm wel werkt voor de glitters
ik zou het anders niet weten want ik werk nooit met glitters
ik vind het een vuiligheid die overal tussen kruipt
maar ik denk dat het met 'pritt' ook gaat als
je de vloeibare versie gebruikt..., sorry dat ik je niet kan helpen
Misschien kan een andere kaartmaakster je wel helpen
ik weet niet of M-J die glitters gebruikt, ik denk het niet...
Eens kijken bij Google misschien.??
clive, die dakwerkers storen mij niet, hoe rapper ze doorwerken
hoe rapper het gedaan is hé.... en die mensen moeten hun werk doen...
En dat virus..? ja geduldig blijven en doen wat moet...
we kunnen het niet forceren.... ons er druk in maken helpt niets
ik zou het anders niet weten want ik werk nooit met glitters
ik vind het een vuiligheid die overal tussen kruipt
maar ik denk dat het met 'pritt' ook gaat als
je de vloeibare versie gebruikt..., sorry dat ik je niet kan helpen
Misschien kan een andere kaartmaakster je wel helpen
ik weet niet of M-J die glitters gebruikt, ik denk het niet...
Eens kijken bij Google misschien.??
clive, die dakwerkers storen mij niet, hoe rapper ze doorwerken
hoe rapper het gedaan is hé.... en die mensen moeten hun werk doen...
En dat virus..? ja geduldig blijven en doen wat moet...
we kunnen het niet forceren.... ons er druk in maken helpt niets
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: de voeding van Spaanse woef is dezelfde gebleven, maar ik denk eerder aan lente-allergie.Heel lang geleden hadden we een zwarte kat en in deze periode had die ook steeds last van jeuk.Die krabte zo hard tot bloedens toe en verloor veel haar.Bij dierenarts geweest, die een spuit gaf tegen allergie.Nadien ging ik jaarlijks met die kat naar DA voor spuit.Dacht daar ineens aan.Maar is nu al veel beter, hij krabt niet meer en de rode vlek is goed aan het genezen.
De krentenboompjes staan in bloei, mooi om te zien.Zolang het niet regent en niet te hard waait blijven die mooi.Met de familie ook alles oké.
Vanaf morgen beginnen in de moestuin, het vriezen is achter de rug.Ik start altijd begin april.Manlief heeft het water terug aangesloten ,zodat ik water kan nemen in de tuin.Er ligt kikkerdril in de vijver, zoals elk jaar.Maar heel weinig kikkers overleven, die worden opgegeten door de vissen.
Clive: de voeding van Spaanse woef is dezelfde gebleven, maar ik denk eerder aan lente-allergie.Heel lang geleden hadden we een zwarte kat en in deze periode had die ook steeds last van jeuk.Die krabte zo hard tot bloedens toe en verloor veel haar.Bij dierenarts geweest, die een spuit gaf tegen allergie.Nadien ging ik jaarlijks met die kat naar DA voor spuit.Dacht daar ineens aan.Maar is nu al veel beter, hij krabt niet meer en de rode vlek is goed aan het genezen.
De krentenboompjes staan in bloei, mooi om te zien.Zolang het niet regent en niet te hard waait blijven die mooi.Met de familie ook alles oké.
Vanaf morgen beginnen in de moestuin, het vriezen is achter de rug.Ik start altijd begin april.Manlief heeft het water terug aangesloten ,zodat ik water kan nemen in de tuin.Er ligt kikkerdril in de vijver, zoals elk jaar.Maar heel weinig kikkers overleven, die worden opgegeten door de vissen.
-
Dag seizoentjes allemaal,
Voel me echt heel down vandaag ....
Mijn zus heeft een heel flauwe grap uitgehaald , gisteren .. Ik ben er echt niet goed van ..
Dat van de teruggevonden trouwring van ons ma , was haar 1 april grap ...
Ze had er foto's en al bij gezet ... en de avond ervoor al verteld dat ze aan het poetsen en "blazen" was met die bladblazer .. Wat ik al een vreemde methode vond, binnenshuis . Maar aangezien ze maar zeer zelden grondig schoonmaakt , geloofde ik haar .
Wat mij zo op mijn maag (hart) blijft liggen is, dat ons ma daar toen lange tijd heel ongelukkig over geweest is . Ik had zelfs in de krant een oproep laten plaatsen of iemand de ring gevonden had .
Het was toen een heel moeilijke periode voor ons , omdat we onze pa net daarvoor noodgedwongen hadden moeten plaatsen in een zorginstelling omdat hij dement en agressief werd. Ons ma vond het verlies van haar trouwring heel erg ..
Ik was niet de enige die deze " grap" voor echt aanzag ... maar ik vind het een smakeloze grap ..
Trouwens , we zijn allemaal nogal emotioneel dezer dagen , door de inspanningen en NUL sociaal contact door de maatregelen ivm het virus . Ik vind deze periode niet fijn en al zeker niet om grappen te maken ..
Wel ...... ik kom hier even mijn hart luchten ...... Helemaal alleen zitten , is héél moeilijk . Zeker omdat ik anders mijn gedachten kan verzetten door uitstappen te doen met vrienden en kennissen ..
En ik lees zopas van een specialist dat het nog màànden zal duren ....
Sorry voor het gezaag , ik moest het even kwijt ...
Voel me echt heel down vandaag ....
Mijn zus heeft een heel flauwe grap uitgehaald , gisteren .. Ik ben er echt niet goed van ..
Dat van de teruggevonden trouwring van ons ma , was haar 1 april grap ...
Ze had er foto's en al bij gezet ... en de avond ervoor al verteld dat ze aan het poetsen en "blazen" was met die bladblazer .. Wat ik al een vreemde methode vond, binnenshuis . Maar aangezien ze maar zeer zelden grondig schoonmaakt , geloofde ik haar .
Wat mij zo op mijn maag (hart) blijft liggen is, dat ons ma daar toen lange tijd heel ongelukkig over geweest is . Ik had zelfs in de krant een oproep laten plaatsen of iemand de ring gevonden had .
Het was toen een heel moeilijke periode voor ons , omdat we onze pa net daarvoor noodgedwongen hadden moeten plaatsen in een zorginstelling omdat hij dement en agressief werd. Ons ma vond het verlies van haar trouwring heel erg ..
Ik was niet de enige die deze " grap" voor echt aanzag ... maar ik vind het een smakeloze grap ..
Trouwens , we zijn allemaal nogal emotioneel dezer dagen , door de inspanningen en NUL sociaal contact door de maatregelen ivm het virus . Ik vind deze periode niet fijn en al zeker niet om grappen te maken ..
Wel ...... ik kom hier even mijn hart luchten ...... Helemaal alleen zitten , is héél moeilijk . Zeker omdat ik anders mijn gedachten kan verzetten door uitstappen te doen met vrienden en kennissen ..
En ik lees zopas van een specialist dat het nog màànden zal duren ....
Sorry voor het gezaag , ik moest het even kwijt ...
-
@Wilde eend: OMG! wat een vreselijke gruwelijke "grap"! ben na het lezen van je bericht daar zelf niet goed van. Zo vals. Ik weet niet hoe dicht je bij je zus staat, maar de mijne die ik niet heb zou een paar maanden alleen beeld krijgen! 
Cats Rule!
-
Dank je MM voor het medeleven ....
Groetjes aan alle seizoentjes en hopelijk een goede nachtrust ...
Groetjes aan alle seizoentjes en hopelijk een goede nachtrust ...