Mooie natuurfoto’s , Rietjes jullie maken er het beste van.
Wij hebben een oplossing voor onze bevoorrading.
Dochter heeft via de dokter papieren laten invullen tot aanvraag als mantelzorgster, is op haar werk aanvaard en ook de RVA heeft zijn goedkeuring gegeven. Met het papier van de RVA kan ze zonder problemen naar ons komen. Haar buurman , politieagent maakte haar daarop attent. Deze had ook zulk een aanvraag.
De ingreep van mijn ventje lag aan de basis van deze aanvraag. Telt voor 3 maanden en kan verlengd worden.
Het wordt moeilijk afspraken te maken met zijn allen samen te komen voor de communie van Rhune en verjaardagen. Wij zijn de enige die vrij zijn .Als het dit maar is denk ik dan.
Hou het veilig, en doe beroep op hulp indien nodig. De Haan zet studenten in die hun diensten aanbieden om boodschappen te doen. Wij werden opgebeld of we er ook nood aanhadden . Buurvrouw heeft gisteren er gebruik van gemaakt.
Rietepetietje, vergeten nooit, een plaats geven, al zullen er altijd moeilijke dagen blijven .

Stafke, wandelt in overdrive, dag nadien totaal van de kaart door vermoeidheid. Slaapt gans de dag en voelt zich niet goed.
De volgende wandeling na dagen niets doen weer hetzelfde , nooit krijg ik rust. . De angst stuurde mijn bloeddruk de hoogte in.
Zijn hart is herstellend hoe breng je dit over .....gisteren eens goed mijn gedacht gezegd, beloofde het kalmer aan te doen.
Groetjes en wees voorzichtig

ik tel alleen de zonnige dagen.