Wil, het is OK.
Het is uw hobby.
Ge moet u dat zo niet aantrekken....
Het is uw hobby.
Ge moet u dat zo niet aantrekken....
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Daar zit dus een toekomstige student in die het wel zal maken in de bedrijfswereld en zijn boterham - met beleg - zal verdienen.
Wat het allochtoon gespuis betreft heb je natuurlijk gelijk maar waarom jij minister Benjamin Dalle nota bene van de CD&V een linkse huichelaar blijft noemen is een belediging voor al wie sympathiseert met het ware linkse gedachtengoed.
Pasen was een test, de Ramadan zal wat anders zijn.
Dat komt dan goed uit: 2 vliegen in 1 klap

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarom gaat hij dan zo te keer tegen degenen die traditioneel rechts zijn (N-VA / Vl. Bel / sommigen in Cd&V) ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.