Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Huh??
Wat ben jij nu over je medalle tegen mij aan het zeveren?
-
Neem gerust uw tijd, Wil.Lars schreef: ↑06 apr 2020, 18:06Juist!Wil. schreef: ↑06 apr 2020, 17:48Mensen, we gaan off topic. Met Lars is dat de default instelling. Iets bijbrengen over het onderwerp is er niet bij.
Alle 'input' over de aanslag in Romans sur Isère van zijn hand toont dat aan. Het gaat al een blad of vier door en nog altijd geen bijdrage die ter zake is.
Inbreng... heel belangrijk.
Kan je het netwerk rond de dader voor ons visualiseren, Wil?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Begrijpend lezen, is dat iets waar je enige aanleg voor hebt? Klik op het pijltje
Enzovoort ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Voor zekerheden ivm de toekomst moet je bij een ander persoon op dit forum zijn. Wanneer iemand wordt opgepakt omwille van een geplande terreurdaad die nog niet in realiteit werd vertaald, dan plaats ik het hier. Dan beantwoordt het aan de titel van dit draadje.
Af en toe vermeld ik ook andere terreur, zoals deze
Af en toe vermeld ik ook andere terreur, zoals deze
Ik kan het echter ook niet helpen dat de over-overgrote meerderheid van de terreuraanslagen worden uitgevoerd door moslims die de aanwijzingen van de profeet en Allah goed opvolgen.

Heel even was er hoop op genezing, of toch minstens op verbetering. Maar ik merk dat je weer hervallen bent.
Vóór je iets post, stel jezelf de vraag: 'Heb ik nu een argument aangebracht dat waardevol is als antwoord op wat iemand heeft geschreven? Heb ik zelf een nieuw standpunt of een nieuw feit toegevoegd? '
Op die manier behoud je toch nog een schijn van integriteit , wat gezien je functie toch wel het minste is wat men mag verwachten, hé? Mochten je collega's hier meelezen, tjonge .....
Vóór je iets post, stel jezelf de vraag: 'Heb ik nu een argument aangebracht dat waardevol is als antwoord op wat iemand heeft geschreven? Heb ik zelf een nieuw standpunt of een nieuw feit toegevoegd? '
Op die manier behoud je toch nog een schijn van integriteit , wat gezien je functie toch wel het minste is wat men mag verwachten, hé? Mochten je collega's hier meelezen, tjonge .....

Nergens in het nieuws gehoord bij ons, maar toch 25 doden in één klap. De moeite niet waard om te vermelden?
25 Malian Soldiers Killed In Predawn Attack By Jihadis In Bamba, Northern Mali
De jihad gaat verder. Helemaal in de stijl van de profeet Mohammed, vallen de jihadi's een militair kamp aan in de heel vroege ochtend.
In dat gebied wordt al 8 jaar gevochten tegen die jongens die de islam willen doen zegevieren.
De jihad gaat verder. Helemaal in de stijl van de profeet Mohammed, vallen de jihadi's een militair kamp aan in de heel vroege ochtend.
In dat gebied wordt al 8 jaar gevochten tegen die jongens die de islam willen doen zegevieren.

Neem je er Afrika bij?Wil. schreef: ↑07 apr 2020, 11:12Nergens in het nieuws gehoord bij ons, maar toch 25 doden in één klap. De moeite niet waard om te vermelden?
Ook goed.
Wil je deze case bespreken?
Wil je iets bijleren?
Of beperk je je tot het "Het is de fout van islam!"?