In de Vier Seizoenen reeks 18 Lente 2020
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
weer werkdag thuis en straks boodschappen om een paar dagen niet buiten te moeten.
moet wel een kaartje gebust worden maar ventje passeert daar vandaag toch.
Buren hadden op hun verlengt terras hun windscherm opgetrokken. want ondanks het verbod zag ik dat de rosse dochter toekwam. Ze is hier na de lock down niet meer geweest, ze waren natuurlijk aan het bbq-en. Buren V waren er met de fiets op uitgetrokken nadat buurman gedaan had met zijn dienst. hij moet maar goesting hebben, hij fietst al naar zijn werk en daarna nog gaan fietsen?
Bijna alle buren hadden bbq gedaan stond 's avonds te lezen op sociale media. Fijn voor hen, maar ik had andere zaken aan m'n hoofd.
Gimly dacht verkeerdelijk dat er een kip uit de oven kwam en was klagend aan het miauwen. Mis Poes, het was met look gepikeerd duivelsgebraad. heb voor mijn doen veel gegeten.
voor vandaag geen idee.
voor vandaag zou het ook zonnig zijn maar regen tegen de avond. Door de zon waren er ook meer mensen op straat. Sinds de uitbraak is de passage hier veel verminderd. Ook van volk van vreemde origine.
Normaal de twee meest uithuizige zitten "in hun kot". overbuurvrouw die heeft haar weg en dan weer routine niet onderbroken. Misschien is de frequentie verminderd. ze waren gisteren naar de schoonzus. vroeger klokslag 4 uur ging er iemand met een gelezen krant tot daar, maar nu zie ik dat nog de freule noch overbuur nog kranten ontvangen.
Wat we ook minder in de straat zien zijn de postautotjes van b-post of post nl. wij weten dat we niets besteld hebben, dus doen we ook niet open, want 't is blijf in uw kot dus kunnen ze hun pakjes zelf aannemen.
ventje is gaan douchen, ik ga het kaartje schrijven en dan van m'n koffie genieten.
daarna pillen en de spuitbus, ontbijt met fruit of yoghurt en de dagdagelijkse routine kan weer verder gezet worden.
Ik heb het gevoel dat als ik dan eindelijk buiten ga mogen pleinvrees ga ontwikkelen.
Hoop van niet want ik heb al genoeg fobiën en geen al te groot complex om ze te kweken.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe.
weer werkdag thuis en straks boodschappen om een paar dagen niet buiten te moeten.
moet wel een kaartje gebust worden maar ventje passeert daar vandaag toch.
Buren hadden op hun verlengt terras hun windscherm opgetrokken. want ondanks het verbod zag ik dat de rosse dochter toekwam. Ze is hier na de lock down niet meer geweest, ze waren natuurlijk aan het bbq-en. Buren V waren er met de fiets op uitgetrokken nadat buurman gedaan had met zijn dienst. hij moet maar goesting hebben, hij fietst al naar zijn werk en daarna nog gaan fietsen?
Bijna alle buren hadden bbq gedaan stond 's avonds te lezen op sociale media. Fijn voor hen, maar ik had andere zaken aan m'n hoofd.
Gimly dacht verkeerdelijk dat er een kip uit de oven kwam en was klagend aan het miauwen. Mis Poes, het was met look gepikeerd duivelsgebraad. heb voor mijn doen veel gegeten.
voor vandaag geen idee.
voor vandaag zou het ook zonnig zijn maar regen tegen de avond. Door de zon waren er ook meer mensen op straat. Sinds de uitbraak is de passage hier veel verminderd. Ook van volk van vreemde origine.
Normaal de twee meest uithuizige zitten "in hun kot". overbuurvrouw die heeft haar weg en dan weer routine niet onderbroken. Misschien is de frequentie verminderd. ze waren gisteren naar de schoonzus. vroeger klokslag 4 uur ging er iemand met een gelezen krant tot daar, maar nu zie ik dat nog de freule noch overbuur nog kranten ontvangen.
Wat we ook minder in de straat zien zijn de postautotjes van b-post of post nl. wij weten dat we niets besteld hebben, dus doen we ook niet open, want 't is blijf in uw kot dus kunnen ze hun pakjes zelf aannemen.
ventje is gaan douchen, ik ga het kaartje schrijven en dan van m'n koffie genieten.
daarna pillen en de spuitbus, ontbijt met fruit of yoghurt en de dagdagelijkse routine kan weer verder gezet worden.
Ik heb het gevoel dat als ik dan eindelijk buiten ga mogen pleinvrees ga ontwikkelen.
Hoop van niet want ik heb al genoeg fobiën en geen al te groot complex om ze te kweken.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
ik lees dat jullie, jullie ook kwaad maken op mensen die doodleuk alle maatregelen aan hun laars lappen. Als ik vandaag met Matice en zie net als eergisteren en gisteren daar datzelfde groepje voetballen, zonder enige bescherming, laat staan de afstand in acht nemend, bel ik als ik thuis ben met Matice de politie en geef ik ze aan. Kan kortzichtig van mij zijn, maar het zijn net deze mensen die oplossing van het virus vertragen. Ze wanen zich onsterfelijk, namiddag als de politie op hen afkomt, eens kijken of ze dan nog gaan lachen. Kan me daar echt in opjagen. Wij gaan ons 4° week in en ik hoop met vele anderen dat de toestand eind april / mei in terug normaal gaat zijn.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo' n fijn mogelijke zonnige dag.
Liefs een knuffel voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,...
Ik hoop dat jullie allen nog gezond zijn
en de familie ook gespaard van de miserie
Je bang of boos maken heeft helemaal geen zin...
Sommige mensen denken gewoon niet na
of ze denken dat hen niks kan gebeuren...
Dat ze de ziekte zo alleen maar rekken
daar denken ze niet aan
Braaf thuisblijven en doen wat moet...
dan kunnen we onszelf niks verwijten
want zeg nooit 'nooit'...
Gisteren was het een koude wind om op
het terras te zitten, dus maar de zon achter glas gekozen
met mijn puzzelboek...
Ik noem geen namen maar ik wens jullie allen
een fijne zonnige week en maak je niet teveel zorgen
dat helpt niet....oppassen en laten komen wat komt
en hopen dat we de goede weg opgaan...
Sterkte allemaal en groetjes
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Goedemorgen seizoentjes :
CLIVE : groot gelijk dat je uiteindelijk gaat melden dat die voetballers daar nog altijd de wet overtreden ..
"Dank " zij die keikoppen gaan wij allemaal nog veel langer moeten binnen zitten .....
Vandaag zit ik hier ongeveer aan dag 344 van het lawaai bij de buren ..... slijpen , cement maken ... weet ik veel ... er komt geen einde aan . Ze werken met twee zonder afstand te houden, zie ik ....
Deze middag ga ik dan maar gras maaien , dat is dan voor een keer lawaai van mijn kant . Hopelijk kan ik zo mijn gedachten wat verzetten .... Tuintafel buiten zetten en deze week de buiten berging opruimen .. Wel moeilijk .:. ik hoop dat we na een paar dagen binnen kunnen geraken in het containerpark .Anders blijf ik nog met de rommel / afval zitten ...
Kheb slecht geslapen : dan begin ik te piekeren over de zieke nonkel en tante en de ontstellende hoeveelheid rusthuisbewoners die in onze stad allemaal ziek zijn . Nochtans ... piekeren helpt die mensen ook niet ...
Ik hoop voor jullie op een rustige dag vandaag .... ideaal weer om te was te laten drogen ... Groetjs aan iedereen !!
CLIVE : groot gelijk dat je uiteindelijk gaat melden dat die voetballers daar nog altijd de wet overtreden ..
"Dank " zij die keikoppen gaan wij allemaal nog veel langer moeten binnen zitten .....
Vandaag zit ik hier ongeveer aan dag 344 van het lawaai bij de buren ..... slijpen , cement maken ... weet ik veel ... er komt geen einde aan . Ze werken met twee zonder afstand te houden, zie ik ....
Deze middag ga ik dan maar gras maaien , dat is dan voor een keer lawaai van mijn kant . Hopelijk kan ik zo mijn gedachten wat verzetten .... Tuintafel buiten zetten en deze week de buiten berging opruimen .. Wel moeilijk .:. ik hoop dat we na een paar dagen binnen kunnen geraken in het containerpark .Anders blijf ik nog met de rommel / afval zitten ...
Kheb slecht geslapen : dan begin ik te piekeren over de zieke nonkel en tante en de ontstellende hoeveelheid rusthuisbewoners die in onze stad allemaal ziek zijn . Nochtans ... piekeren helpt die mensen ook niet ...
Ik hoop voor jullie op een rustige dag vandaag .... ideaal weer om te was te laten drogen ... Groetjs aan iedereen !!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Mijn wasje hangt al te drogen buiten, er is veel wind.
Gisteren tijdens de fietstocht op sommige momenten ook veel wind.Gelukkig hadden we bij terugkeer de wind in de rug.
Manlief had een camera ( van de tablet)geplaatst in de keuken, om te zien wat Spaanse woef doet tijdens onze afwezigheid.En zoals ons vermoeden ligt hij languit te slapen op de keukentafel.Tijdens de rit eens gecheckt.Toen we thuiskwamen, en door de keukenraam keken , zat hij recht.Dat is wel nogal een raar zicht
.
Onderweg ook veel mensen gezien die aan het bbq-en waren.Daarvoor vinden wij het nog te vroeg, en het mag warmer zijn.
Dames, tot morgen allemaal.
Mijn wasje hangt al te drogen buiten, er is veel wind.
Gisteren tijdens de fietstocht op sommige momenten ook veel wind.Gelukkig hadden we bij terugkeer de wind in de rug.
Manlief had een camera ( van de tablet)geplaatst in de keuken, om te zien wat Spaanse woef doet tijdens onze afwezigheid.En zoals ons vermoeden ligt hij languit te slapen op de keukentafel.Tijdens de rit eens gecheckt.Toen we thuiskwamen, en door de keukenraam keken , zat hij recht.Dat is wel nogal een raar zicht
Onderweg ook veel mensen gezien die aan het bbq-en waren.Daarvoor vinden wij het nog te vroeg, en het mag warmer zijn.
-

Goede namiddag alle maatjes;
heb een korte wandeling gedaan
en het was nog steeds een frisse wind
je moet nog goed gekleed zijn al hebben we hier 21°
anjelierken, je woef houdt alles goed
in de gaten vanop de keukentafel
op goede hoogte om alles te zien hahaha
wilde eend, ja we zijn er nog niet... we zullen nog wel
heel eventjes moeten binnen blijven,
hoewel echt binnen blijven is het niet.... we mogen
een wandelingetje doen in de eigen regio...
met de fiets mag het iets verder
maar we moeten afstand houden ...
Sterkte voor je zieke familie, hopelijk spartelen ze er door...
Aan alle dames een gezellige dag verder, ...
mijn kopje thee is op... ik ga nog wat puzzelen
ik zou graag lezen maar dan val ik in slaap bij
mijn boek en ik slaap liever 's nachts
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond dames allemaal,
Vandaag een strakke wind, vond ik, al was het ook zonnig.... Ik had geen zin in een wandelingetje vandaag, en binnen kan ik ook nog van alles doen.
Nu is familie bezig, binnenkort stopt dat ook.
Die 'corona' toch
...... Ik heb liever toch de koekjes van corona...... maar we hebben geen keus, nietwaar? Alles werkt wel deprimerend......
Bedankt omaC, voor het mooie plaatje. Ik wens hun ook alle sterkte toe..
Dames, ik ga jullie laten, iedereen nog een fijne avond verder, en neem geen risico's, het komt wel goed.....
Tot ...... de volgende.
Vandaag een strakke wind, vond ik, al was het ook zonnig.... Ik had geen zin in een wandelingetje vandaag, en binnen kan ik ook nog van alles doen.
Nu is familie bezig, binnenkort stopt dat ook.
Die 'corona' toch
Bedankt omaC, voor het mooie plaatje. Ik wens hun ook alle sterkte toe..
Dames, ik ga jullie laten, iedereen nog een fijne avond verder, en neem geen risico's, het komt wel goed.....
Tot ...... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, dat moet een hilarisch tafereel geweest zijn, Spaanse woef op de tafel
Ik wil jou hartelijk bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die gisteren in de brievenbus lag.
Heb de keuken en de living al opgeruimd en gestofzuigd, want manlief werkt in de living vandaag daar ik boven ga beginnen aan mijn dressing en dan heb ik de hobbykamer nodig om daar wat spullen te leggen of op te hangen , anders wordt dat meteen zo'n chaos. En kan als ik stop, de deur dicht trekken. Ga daar toch wel een dag of 2 mee bezig zijn. En ga ook alle wollen truien wassen.
Ik zet sinds zaterdag een kaarsje voor mijn raam. Zaterdag was dat uit eerbetoon aan de overledenen. Maar heb het laten staan voor ALLE mensen. Het is natuurlijk wel een Ledkaars, een echte zou een beetje te gevaarlijk zijn.
Zo, verder heb ik niets te vertellen. Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zonnige dinsdag Liefs aan elkeen en hou het veilig
-
gisteren een hamburger op onze wijze gegeten, jammer dat de pistolet zo groot was. dat deed me denken aan de reuzehamburger die we in zo'n BK- wegrestaurant naar binnen gespeeld hebben voor we nederland binnen reden om naar onze vrienden te gaan. die was jammie- jammie. best dat we goed geboeft hebben dan, want het weekend was armoe troef van eten.
Bon, Buiten een oudere heer die zoals normaal twee keer per dag hier passeert om zijn hondjes ( eentje met drie poten en een humeur om U tegen te zeggen), passeert er hier voorlopig niemand. De schoen maker is dicht en Rita moest een extra sluitingsdag nemen van de federatie der ondernemers.
vandaag brochettes met dik gerookt spek in de plaats van de paprika omdat ventje ze anders 's anderdaags nog eet. de ui geeft hij aan mij.
Moeder belde en heeft een ontstoken navel. die moet 1 hele week door het wit-geel kruis verzorgd worden. anders was het antibiotica en dan heeft ze last van d'r maag.( en aanverwanten)
ik heb dat ook al eens een paar keer gehad en gebruik daktarin creme. ook mijn liezen liggen regelmatig open en moeten dus ook zo behandeld worden.
ventje is om leesvoer en ik heb koffie.
gisterenavond kon ik niet goed in slaap vallen, ik had in alle gewrichten pijn als ik neerlag. dan een pijnstiller genomen en een extra diazepammetje just in case dat het zenuwpijnen waren.
dat heeft meer dan een half uur geduurt en dan nam het af en ben ik ingeslapen tot ik ventje hoorde naar boven komen met zijn sloefen in de hand. toen hij opgestaan was en zich ingelogd had, ging Gimly naar de gang en zette zijn beste aria in, om mij ook naar beneden te roepen, maar ik was nog in slaap. ik heb zelf ventje niet horen opstaan, ondanks dat ik voor hij opstond naar de badkamer was geweest.
Gimly ligt op zijn dweil. bougeert voorlopig niet.
Clive: ik zou geen klacht indienen. dat kon ik ook gedaan hebben als iedereen hier alles aan zijn quarantainelaarzen lapt, zoals buurman met twee anderen gisteren een praatje sloeg en dat was geen anderhalve meter uit elkaar!!! Loontje komt om zijn boontje of zoiets, instant karma, of iets in die trant, bovendien zouden ze wel degelijk weten dat ik het ben. al zijn carolien en Joyce de twee laatste nieuwe in de straat, zij zijn wel aanvaard en wij hebben het gevoel van nog altijd niet, wat ons wel bedroeft aan de ene kant, maar aan de andere kant hangen ze niet alle 5 voet aan je deurbel.
Wilde Eend: sterkte aan jouw met je zieke familieleden. het is erg.
Anjelier: ik zag het al zo voor me, spaanse woef op de keukentafel!
Gisteren naar mac gekeken ( csi ny) moet nog een mailtje sturen naar mijn jarige nederlandse vriendin. dan nog koffie en ik mag binnenkort een andere smaak gaan zoeken want voor mijn koffie moeten we naar een andere winkel. die heeft geen webshop. jammer. en ligt een beetje uit de buurt.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
gisteren een hamburger op onze wijze gegeten, jammer dat de pistolet zo groot was. dat deed me denken aan de reuzehamburger die we in zo'n BK- wegrestaurant naar binnen gespeeld hebben voor we nederland binnen reden om naar onze vrienden te gaan. die was jammie- jammie. best dat we goed geboeft hebben dan, want het weekend was armoe troef van eten.
Bon, Buiten een oudere heer die zoals normaal twee keer per dag hier passeert om zijn hondjes ( eentje met drie poten en een humeur om U tegen te zeggen), passeert er hier voorlopig niemand. De schoen maker is dicht en Rita moest een extra sluitingsdag nemen van de federatie der ondernemers.
vandaag brochettes met dik gerookt spek in de plaats van de paprika omdat ventje ze anders 's anderdaags nog eet. de ui geeft hij aan mij.
Moeder belde en heeft een ontstoken navel. die moet 1 hele week door het wit-geel kruis verzorgd worden. anders was het antibiotica en dan heeft ze last van d'r maag.( en aanverwanten)
ik heb dat ook al eens een paar keer gehad en gebruik daktarin creme. ook mijn liezen liggen regelmatig open en moeten dus ook zo behandeld worden.
ventje is om leesvoer en ik heb koffie.
gisterenavond kon ik niet goed in slaap vallen, ik had in alle gewrichten pijn als ik neerlag. dan een pijnstiller genomen en een extra diazepammetje just in case dat het zenuwpijnen waren.
dat heeft meer dan een half uur geduurt en dan nam het af en ben ik ingeslapen tot ik ventje hoorde naar boven komen met zijn sloefen in de hand. toen hij opgestaan was en zich ingelogd had, ging Gimly naar de gang en zette zijn beste aria in, om mij ook naar beneden te roepen, maar ik was nog in slaap. ik heb zelf ventje niet horen opstaan, ondanks dat ik voor hij opstond naar de badkamer was geweest.
Gimly ligt op zijn dweil. bougeert voorlopig niet.
Clive: ik zou geen klacht indienen. dat kon ik ook gedaan hebben als iedereen hier alles aan zijn quarantainelaarzen lapt, zoals buurman met twee anderen gisteren een praatje sloeg en dat was geen anderhalve meter uit elkaar!!! Loontje komt om zijn boontje of zoiets, instant karma, of iets in die trant, bovendien zouden ze wel degelijk weten dat ik het ben. al zijn carolien en Joyce de twee laatste nieuwe in de straat, zij zijn wel aanvaard en wij hebben het gevoel van nog altijd niet, wat ons wel bedroeft aan de ene kant, maar aan de andere kant hangen ze niet alle 5 voet aan je deurbel.
Wilde Eend: sterkte aan jouw met je zieke familieleden. het is erg.
Anjelier: ik zag het al zo voor me, spaanse woef op de keukentafel!
Gisteren naar mac gekeken ( csi ny) moet nog een mailtje sturen naar mijn jarige nederlandse vriendin. dan nog koffie en ik mag binnenkort een andere smaak gaan zoeken want voor mijn koffie moeten we naar een andere winkel. die heeft geen webshop. jammer. en ligt een beetje uit de buurt.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen alle seizoentjes
zonnig en mooi buiten, maar ik
ben nog niet buiten geweest...
Het was heerlijk buiten gisteren
maar daar de wind achterom de hoek
waaide was het frisser dan gedacht...
schoondochter heeft mijn boodschappen
opgeschreven en komt die morgen brengen...
zodat ik niet onder de mensen moet komen.
ze willen het veilig houden...en daar ben ik blij om
je kan niks riskeren, want het is rap anders ...
Alle dames, hou het veilig en gezond
en geniet van de lente, dat kan ook van thuis-uit
leuk is anders maar we moeten aan
onszelf denken en aan de anderen..!!!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: ik schrik ervan dat je pas gisteren het kaartje hebt ontvangen , dat ik al opgestuurd heb van maandag, 23 maart!
Ik dacht nog , ik ga het vroeg genoeg opsturen ( 1 week op voorhand), maar je ziet, het is nog te laat.Dat heeft 2 weken onderweg geweest!Manlief heeft daar een woord voor: schandalig.Nu weet ik het voor de volgende keer, zeker 2 weken op voorhand opsturen.Vind het wel spijtig, dat je het nu pas ontvangen.
Clive en MM: we hadden daar een sterk vermoeden van, dat hij op tafel zat.Nochtans zet ik altijd zijn mand in de keuken, maar ja, de keukentafel is beter
.En dat is natuurlijk een komisch zicht hé, languit op die tafel.Als hij zo languit ligt, kan hij er juist op(het is een kleine ronde keukentafel).Zo zie je maar hé, wat dat doet als je niet thuis bent
.
Daarstraks een mail ontvangen van het wzc van vader, dat alles daar nog oké is.Voorlopig geen corona in het wzc.Ze krijgen veel telefoontjes van ongeruste familieleden en daarom hebben ze aan iedereen een mailtje gestuurd.Hopelijk blijft het daar coronavrij.
Clive: ik schrik ervan dat je pas gisteren het kaartje hebt ontvangen , dat ik al opgestuurd heb van maandag, 23 maart!
Clive en MM: we hadden daar een sterk vermoeden van, dat hij op tafel zat.Nochtans zet ik altijd zijn mand in de keuken, maar ja, de keukentafel is beter
Daarstraks een mail ontvangen van het wzc van vader, dat alles daar nog oké is.Voorlopig geen corona in het wzc.Ze krijgen veel telefoontjes van ongeruste familieleden en daarom hebben ze aan iedereen een mailtje gestuurd.Hopelijk blijft het daar coronavrij.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede namiddag iedereen,
Toch al een heel deel was opgeplooid.
Weggelegd ook.
Voor de rest gelezen en naar mooie muziek geluisterd.
Er is eigenlijk nog niet genoeg strijk naar mijn goesting om eraan te beginnen.
Nu ga ik eens voelen hoe het gestaan en gelegen is met buitentemperatuur.
Vanmorgen op het balkonnetje vooraan was het zalig.
Gezien er weinig verkeer is zoek ik daar morgen mijn tenten op te slaan bij eventueel zonnig weer.
In het strafstoeltje van ons mannen vroeger bij ons moeder.
Ik heb nog maar onlangs ontdekt dat ons moeder toch ook af en toe straf uitdeelde aan haar kleinkinderen.
Gekke Woef boven op de keukentafel.
Voor de rest geniet nog van het zonnetje.
Ik ga al even mediteren over wat ik straks ga eten...
Ik heb zo een zin in een ijsje, maar alle ijsjes waren op gehamsterd zegde zoon.
Alleen de hele dure soorten die ik dan nog eens niet lust waren er nog in potten van redelijke omvang voor iemand alleen.
Toch al een heel deel was opgeplooid.
Weggelegd ook.
Voor de rest gelezen en naar mooie muziek geluisterd.
Er is eigenlijk nog niet genoeg strijk naar mijn goesting om eraan te beginnen.
Nu ga ik eens voelen hoe het gestaan en gelegen is met buitentemperatuur.
Vanmorgen op het balkonnetje vooraan was het zalig.
Gezien er weinig verkeer is zoek ik daar morgen mijn tenten op te slaan bij eventueel zonnig weer.
In het strafstoeltje van ons mannen vroeger bij ons moeder.
Ik heb nog maar onlangs ontdekt dat ons moeder toch ook af en toe straf uitdeelde aan haar kleinkinderen.
Gekke Woef boven op de keukentafel.
Voor de rest geniet nog van het zonnetje.
Ik ga al even mediteren over wat ik straks ga eten...
Ik heb zo een zin in een ijsje, maar alle ijsjes waren op gehamsterd zegde zoon.
Alleen de hele dure soorten die ik dan nog eens niet lust waren er nog in potten van redelijke omvang voor iemand alleen.
-

Alle dames een goede middag....
't is heerlijk in de zon op het terras
ik heb de parasol opgezet zodat ik
het beetje wind niet voel, dat is toch
altijd venijnig als die achter het hoekje uitkomt
de benedenburen liggen ook van de zon
te genieten in hun tuin...ze slapen denk ik
want het is heel stil, moeder en dochter..
Ik heb zitten puzzelen en nu is het even theetijd...
schoondochter brengt morgen de boodschappen
ze belde vanmiddag om te vragen hoe het was
een fijne babbel gehad, ze ging ook zonnen in hun tuin
met zoon samen in de jacuzzi...
Iedereen een gezellige dag verder en blijf gezond...
dat is het allerbelangrijkste...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ik heb daarnet aan "facetiming" gedaan met de twee jongste kleinkinderen.
Een heel relaas gekregen over hun Lego activiteiten en kleinzoon heeft nog een paar moppen voorgelezen.
De laatste rij afzonderlijke granny squares is aaneengezet.
Buurvrouw was buiten aan het handwerken en ik kreeg daardoor ook zin dus haar voorbeeld gevolgd.
Slaap wel voor straks iedereen.
Een heel relaas gekregen over hun Lego activiteiten en kleinzoon heeft nog een paar moppen voorgelezen.
De laatste rij afzonderlijke granny squares is aaneengezet.
Buurvrouw was buiten aan het handwerken en ik kreeg daardoor ook zin dus haar voorbeeld gevolgd.
Slaap wel voor straks iedereen.
Laatst gewijzigd door Helena van Troje op 08 apr 2020, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb een beetje last van het bomenstuifmeel in de lucht. ventje brengt dat binnen als hij op boodschap gaat.
zijn gisteren vroeg naar bed gegaan tot groot genoegen van onze koninklijke hoogheid in bontjas.
weet nog niet wat ik vandaag ga doen. alle dagen gelijken zo een beetje op elkaar.
er moet hier eigenlijk dringend grondig gestofzuigd worden dan kan ik het bijhouden met de swiffer. ventje had zich thuiswerken en mij helpen iets te dromerig voorgesteld. zijn werk slorpt toch meer tijd op dan gedacht.
En als alles binnen een redelijke tijd 'normaal' zou worden, vallen er twee dagen van tussen.
Dan zou ik weer alleen dingen kunnen doen.
wij hebben ontdekt dat de postbode ons de dinsdag overslaat. dat zal dan ook de donderdag zo zijn. meestal hadden wij voor hun nieuwe regeling de woensdag geen post, maar was ik postopvangpunt voor alle buren. de woensdag was toch een piek. Soms was het ook een heel week aan 1 stuk.
Geen idee wat we gaan eten. ventje mag kiezen.
Suus en shana waren heel blij met hun kaartjes, maar ik heb al ontdekt dat op mijn verjaardag ik er een pak meer in mijn bus zou mogen terug ontvangen van deze die er een gekregen hebben in mijn buurt. Ach, ja ce la vie.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe.
Ik heb een beetje last van het bomenstuifmeel in de lucht. ventje brengt dat binnen als hij op boodschap gaat.
zijn gisteren vroeg naar bed gegaan tot groot genoegen van onze koninklijke hoogheid in bontjas.
weet nog niet wat ik vandaag ga doen. alle dagen gelijken zo een beetje op elkaar.
er moet hier eigenlijk dringend grondig gestofzuigd worden dan kan ik het bijhouden met de swiffer. ventje had zich thuiswerken en mij helpen iets te dromerig voorgesteld. zijn werk slorpt toch meer tijd op dan gedacht.
En als alles binnen een redelijke tijd 'normaal' zou worden, vallen er twee dagen van tussen.
Dan zou ik weer alleen dingen kunnen doen.
wij hebben ontdekt dat de postbode ons de dinsdag overslaat. dat zal dan ook de donderdag zo zijn. meestal hadden wij voor hun nieuwe regeling de woensdag geen post, maar was ik postopvangpunt voor alle buren. de woensdag was toch een piek. Soms was het ook een heel week aan 1 stuk.
Geen idee wat we gaan eten. ventje mag kiezen.
Suus en shana waren heel blij met hun kaartjes, maar ik heb al ontdekt dat op mijn verjaardag ik er een pak meer in mijn bus zou mogen terug ontvangen van deze die er een gekregen hebben in mijn buurt. Ach, ja ce la vie.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe.
Cats Rule!