mag het even iets luchter zijn, namelijk een onbenullig nieuwsfeit
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Tijdens een bezoek aan Jeruzalem sterft president Trump aan de gevolgen van het Corona Virus.
De begrafenisondernemer zegt tegen de diplomaten die de president vergezelden: 'Je kunt het lichaam laten repatriëren voor $ 50.000 of het hier laten begraven in het Heilige Land, voor een bescheiden bedrag van $ 1.000'.
De diplomaten trekken zich terug om samen te overleggen. Daarna vertellen ze de begrafenisondernemer dat ze willen dat het lichaam van Donald Trump naar huis wordt gebracht.
De begrafenisondernemer is zeer verbaasd en vraagt: 'Waarom wil je $ 50.000 uitgeven om hem naar huis te vervoeren als je hem hier voor slechts $ 1000 kunt laten begraven?'.
De Amerikaanse diplomaten antwoorden: 'Heel, heel lang geleden stierf hier een man en drie dagen later is hij wederopgestaan.
We kunnen dit risico echt niet nemen'.
De begrafenisondernemer zegt tegen de diplomaten die de president vergezelden: 'Je kunt het lichaam laten repatriëren voor $ 50.000 of het hier laten begraven in het Heilige Land, voor een bescheiden bedrag van $ 1.000'.
De diplomaten trekken zich terug om samen te overleggen. Daarna vertellen ze de begrafenisondernemer dat ze willen dat het lichaam van Donald Trump naar huis wordt gebracht.
De begrafenisondernemer is zeer verbaasd en vraagt: 'Waarom wil je $ 50.000 uitgeven om hem naar huis te vervoeren als je hem hier voor slechts $ 1000 kunt laten begraven?'.
De Amerikaanse diplomaten antwoorden: 'Heel, heel lang geleden stierf hier een man en drie dagen later is hij wederopgestaan.
We kunnen dit risico echt niet nemen'.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Dat is een goeie

1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
“Ruiter gaat te paard boodschappen doen in supermarkt: “Dit is wel degelijk een essentiële verplaatsing”
’ De Zoerselse ruiter Dirk Huysmans ging woensdag als protest tegen het verbod op buitenritten te paard naar de supermarkt. Hij roept andere ruiters op om zaterdag hetzelfde te doen.’
Prachtig gevonden.

’ De Zoerselse ruiter Dirk Huysmans ging woensdag als protest tegen het verbod op buitenritten te paard naar de supermarkt. Hij roept andere ruiters op om zaterdag hetzelfde te doen.’
Prachtig gevonden.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Daar is toch niks inventief aan. Een essentiële verplaatsing mag u met eender welk vervoersmiddel doen (fiets, e-step, bromfiets, motorfiets, auto, te paard...).
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
U snapt het blijkbaar niet....Het gaat er niet om hoe hij naar de supermarkt gaat, het gaat om de absurditeit van deze maartregel aan de kaak te stellen:DelaVega schreef:
Daar is toch niks inventief aan. Een essentiële verplaatsing mag u met eender welk vervoersmiddel doen (fiets, e-step, bromfiets, motorfiets, auto, te paard...).
'protest tegen het verbod op buitenritten te paard'
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Had die ook een poepzakje bij ? Je zou die parvenu van mij nogal een gang zien gaan moest ik zien dat zijn paard op straat iets achterlaat ....Dicksy schreef: ↑09 apr 2020, 11:34“Ruiter gaat te paard boodschappen doen in supermarkt: “Dit is wel degelijk een essentiële verplaatsing”
Prachtig gevonden.![]()
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In de gevangenissen worden nu ook gezichtsmaskers gemaakt. Om één of andere reden vindt De Backer dat ze niet comform de norm FFP2 zijn gemaakt.
Men onderzoekt nu of die maskers toch niet bruikbaar kunnen zijn in andere 'sectoren' . Er is blijkbaar vraag naar onder Albanese immigranten die in de winter graag warme oren willen hebben.

Men onderzoekt nu of die maskers toch niet bruikbaar kunnen zijn in andere 'sectoren' . Er is blijkbaar vraag naar onder Albanese immigranten die in de winter graag warme oren willen hebben.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Het zou pas absurd zijn indien alle andere buitenactiviteiten zouden toegelaten zijn, behalve paardrijden. Nu is de toestand zo dat bijna alle buitenactiviteiten sterk gelimiteerd zijn en paardrijden valt daar ook onder. De actie van de ruiter zou pas aanvaardbaar zijn indien hij vóór de coronacrisis óók zijn boodschappen te paard deed, iets wat me zéér onwaarschijnlijk lijkt.
Bij mij komt dit over als een domme provocatie. Zoals spuwen, figuurlijk dan, in het gezicht van de ordehandhavers. Via een misplaatste "stunt" met een matuvu-trekje in de kijker proberen te lopen en daar ook nog in slagen... Hij kan er maar gelukkig mee zijn.
(Overigens knappe foto met uw maskers uit de gevangenis.
-
Dat is zeker onwaarschijnlijk. Maar fietsen buiten mag (kijk eens hoe de mensen fietsen, achter elkaar, naast elkaar, wat blazen die constant uit), joggen mag (wat blazen die joggers constant uit, ook als ze u passeren). En zo kunnen we nog wel een paar zaken aanhalen maar een ruiter die 1m50/2m boven op zijn paard zit en geen enkele inspanning doet vormt een gevaar op verdere besmetting en mag niet buiten.figaretto schreef:
De actie van de ruiter zou pas aanvaardbaar zijn indien hij vóór de coronacrisis óók zijn boodschappen te paard deed, iets wat me zéér onwaarschijnlijk lijkt.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Boodschappen doen met paard en 'kar', mag dus ook niet!?
Goed, vooruit dan maar. Ik span dan mijn Duitse herder voor mijn kar, tenzij dat ook al niet mag.
En 'als' dat ook niet mag ..., dan span ik mijn vrouw voor mijn kar ...
... of zij mij.
Goed, vooruit dan maar. Ik span dan mijn Duitse herder voor mijn kar, tenzij dat ook al niet mag.
En 'als' dat ook niet mag ..., dan span ik mijn vrouw voor mijn kar ...
... of zij mij.
Laatst gewijzigd door Fazal op 12 apr 2020, 18:16, 3 keer totaal gewijzigd.
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Net zoals veel andere bedrijvigheden zoals een boekje lezen op een bank, een kindje links of rechts in een speeltuintje laten, een balletje petanque gooien en dies meer, is paardrijden als ALLEENSTAAND feit niet gevaarlijk. Gooit men echter al die activiteiten samen en laat men ze toe, dan komt veel volk buiten en dat is precies wat men wil vermijden. Dat wandelen en fietsen (zonder rustpauses dan nog) toegelaten zijn heeft te maken met gezondheidsredenen, hoewel de experten dit ook al met bezorgde ogen aan 't bekijken zijn wegens het massaal gebruik ervan. Zelf ben ik onbevoegd om te oordelen over het nut van de blijf-in-uw-kot strategie maar ik voel me verplicht me te schikken naar de richtlijnen van de bevoegden. Ik ben dit ook verplicht tegenover derden.
En Fazal, met paard en kar of met hond en kar naar de supermarkt moet zeker kunnen voor mensen met slechts een klein autootje of helemaal zonder, die industriële hoeveelheden WC-papier willen stockeren uit vrees uiteindelijk het schijt te gaan krijgen aan de lock-down.
En Fazal, met paard en kar of met hond en kar naar de supermarkt moet zeker kunnen voor mensen met slechts een klein autootje of helemaal zonder, die industriële hoeveelheden WC-papier willen stockeren uit vrees uiteindelijk het schijt te gaan krijgen aan de lock-down.