halloooo een goeie namiddag iedereen
amai wat een weertje is me dat en we zijn nog niet eens half april
wij hebben vandaag al 2x buiten op ons overdekt terras gezeten voor onze koffie en het was er zaaaalig in de schaduw , want wij zijn geen zonnezitters
deze middag hebben wij al ons paasmenu opgegeten , vogelnestjes in tomatensaus met frietjes en een slaatje maar morgen eten we dan wat anders hé das geen probleem
ik ben al een koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten , mjammie dat zal smaken
marietteke neen vandaag en morgen doe ik niks in mijn tuin want tis weekend hé
maar mijn ventje heeft deze voormiddag al een werkje gedaan in de tuin maar in de schaduw want in de zon is dat nu veel te warm om er iets in te doen , maar we genieten nu wel van ons overdekt terras met da mooi weer
omadina geniet maar van je wandelingen daar aan 't zeetje
jadi nog veel wandel en fietsplezier hoor
Bekske ook voor jou een fijn weekend en geniet er maar van samen met je beestjes
Sita de pannenkoeken waren lekker hoor en ook voor jou aangename paasdagen
Lenk amai jullie hebben wel een grote tuin zo te zien
en ik zou toch eens een afspraak maken bij de gyneacoloog want das toch niet echt normaal
en mooie fotootjes hoor van jou tuin
Bertje gelukkig is jou maat nu beter want als je ziet hoeveel overlijdens er tegenwoordig dagelijks zijn , je zou er bang van worden
en neen ik vergeet nooit een broodje uit de oven te halen en gelukkig maar want het zou dan waarschijnlijk een misbaksel zijn
miesje ook voor jou een fijn paasweekend en geniet maar van het mooi weer
ghyra hopelijk kan je daar op de camping een beetje genieten samen met Dieseltje
allé mijn droogkast roept en tis de laatste was voor vandaag die er in zit
voor alle leutertjes geniet nog van jullie paasweekend
daaaaag

amai wat een weertje is me dat en we zijn nog niet eens half april
wij hebben vandaag al 2x buiten op ons overdekt terras gezeten voor onze koffie en het was er zaaaalig in de schaduw , want wij zijn geen zonnezitters
deze middag hebben wij al ons paasmenu opgegeten , vogelnestjes in tomatensaus met frietjes en een slaatje maar morgen eten we dan wat anders hé das geen probleem
ik ben al een koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten , mjammie dat zal smaken
marietteke neen vandaag en morgen doe ik niks in mijn tuin want tis weekend hé
maar mijn ventje heeft deze voormiddag al een werkje gedaan in de tuin maar in de schaduw want in de zon is dat nu veel te warm om er iets in te doen , maar we genieten nu wel van ons overdekt terras met da mooi weer
omadina geniet maar van je wandelingen daar aan 't zeetje
jadi nog veel wandel en fietsplezier hoor
Bekske ook voor jou een fijn weekend en geniet er maar van samen met je beestjes
Sita de pannenkoeken waren lekker hoor en ook voor jou aangename paasdagen
Lenk amai jullie hebben wel een grote tuin zo te zien
en ik zou toch eens een afspraak maken bij de gyneacoloog want das toch niet echt normaal
en mooie fotootjes hoor van jou tuin
Bertje gelukkig is jou maat nu beter want als je ziet hoeveel overlijdens er tegenwoordig dagelijks zijn , je zou er bang van worden
en neen ik vergeet nooit een broodje uit de oven te halen en gelukkig maar want het zou dan waarschijnlijk een misbaksel zijn
miesje ook voor jou een fijn paasweekend en geniet maar van het mooi weer
ghyra hopelijk kan je daar op de camping een beetje genieten samen met Dieseltje
allé mijn droogkast roept en tis de laatste was voor vandaag die er in zit
voor alle leutertjes geniet nog van jullie paasweekend
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***