TRUMP wordt een goede president
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ge denkt toch niet dat ik samen met u de vloer ging dweilen in de Ford-fabriek
45 jaar in een hangmat jong.....alléén heb ik daarmee een klein probleem.....ik weet niet goed wat te doen met mijn spaarcenten.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Ja, stel dat die mensen nu op zijn naar die veiligheidsbrillen die jij en je maten toen allemaal gejat hebben...
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Trump slaat volledig op hol. Soms vraag ik mij af als er geen geestelijke banden zijn met onze Vlaamse De Wever. De vent zoekt met iedereen ruzie, vandaag zegt hij wit, morgen zegt hij zwart, zweert alle duivels uit de hel dat hij nooit wit gezegd heeft, denkt hij zelf een zonnekoning is en om het even wat er ook kan gebeuren, het is altijd de schuld van de anderen. Vandaag probeert hij miljoenen Amerikanen te sussen met zij checks, maar het is olie op een hete plaat. Zo veel miljoen Amerikanen zijn platzak, worden binnen zeer afzienbare tijd dakloos en sterven in de goot. De check zal door de meesten gebruikt worden om zich een week of twee van crack te voorzien, kwestie van een paar weken te kunnen zweven. De hamsteraar van wapens en munitie heeft nog een kleine kans om in de toekomst te overleven. Had de grote Trump een beetje meer oog gehad voor de zorgverzekeringen, dan hadden duizenden Amerikanen nog een kleine overlevingskans, maar naar het model De Wever, moest de zorgverzekering volledig verdwijnen.
Voor ons land en Europa zou het een signaal moeten zijn om ons stukken linkser te gaan opstellen, want het Amerikaanse levensmodel is totaal verwerpelijk geworden. Binnenkort krijgen ze trouwens nog af te rekenen met een nieuwe opflakkerende rassen oorlog, want 70% van de covid 19 doden zijn Zwarten.
Voor ons land en Europa zou het een signaal moeten zijn om ons stukken linkser te gaan opstellen, want het Amerikaanse levensmodel is totaal verwerpelijk geworden. Binnenkort krijgen ze trouwens nog af te rekenen met een nieuwe opflakkerende rassen oorlog, want 70% van de covid 19 doden zijn Zwarten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Amerikanen gaan een muur rond hun land moeten bouwen, want de bevolking gaat daar willen wegvluchten - DDR-style.De kannibaal schreef: ↑15 apr 2020, 11:14Voor ons land en Europa zou het een signaal moeten zijn om ons stukken linkser te gaan opstellen, want het Amerikaanse levensmodel is totaal verwerpelijk geworden.
We gaan de immigratie naar de VS volledig zien stilvallen, niet?
Nog een racistisch virus op de koop toe. Dat moet door de bleekscheten ineengestoken zijn. Kan niet anders.Binnenkort krijgen ze trouwens nog af te rekenen met een nieuwe opflakkerende rassen oorlog, want 70% van de covid 19 doden zijn Zwarten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
We zijn niet ver meer van de beslissing van Trump om de dollar af te schaffen en te vervangen door de TRUMP:
Hij heeft de chèues van 1.000 dollar die door de regering aan een hoop Amerikanen gaat gegeven worden al laten bedrukken met de tekst :" Donald Trump President"
Ik denk dat er een nieuwe dictator in de maak is.
Hij heeft de chèues van 1.000 dollar die door de regering aan een hoop Amerikanen gaat gegeven worden al laten bedrukken met de tekst :" Donald Trump President"
De zon is gratis voor iedereen
-
Kon je de DDR verlaten?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Op Nieuwsuur te zien : er zijn zoveel voorwaarden verbonden om die cheque (ocharme 930Euro) te krijgen dat 2 op 3 uit de boot valt of zich de moeite niet getroost ze aan te vragen.Idefix schreef: ↑15 apr 2020, 11:54We zijn niet ver meer van de beslissing van Trump om de dollar af te schaffen en te vervangen door de TRUMP:
-
-
dejules
Op nieuwsuur werd gezegd dat het verschil tussen een middenklasser en een dakloze in de Eu 3 loonbriefjes is.
In Amerika is dat 1 loonbriefje. De meeste Amerikanen gaan gebukt onder consumptie, studie- en woonleningen ... sparen doen die niet.