TRUMP wordt een goede president
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Weer persartikels plaatsen zonder bronvermelding Dejules? Zoals praktisch ieder bericht die je hier post. Heb jij eigenlijk wel een eigen gedacht ? Dacht het niet, dus .... Is gewoon een gefrusteerd reproductie kereltje én dan nog alleen de negatieve doemberichten. Iets positiefs komt er nooit uit.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Kom, kom, kom Horus1. Dat klopt niet wat je zegt.Horus1 schreef:
Iets positiefs komt er nooit uit.
Als dit allemaal achter de rug is ben ik zeker dat dejules ons gaat uitnodigen in hun ‘mancave’ en eens lekker gaat koken voor ons en laten proeven van hun zelf gemaakte wijn. Lekkers samen keuvelen over deze zware periode.dejules Gisteren, 11:46
Wij hebben in onze buurt een "voetbalkelder". Die is nu omgedoopt tot "mancave". Wij komen daar regelmatig bijeen en hebben onze eigen gemaakte wijn en voor mij mijn Cristallekes (ik drink geen wijn behalve witte bij mijn visgerecht en eiswein). Wij zijn hobby koks en koken bij bijna elke samenkomst.
Hij zegt het nu nog niet omdat anders de verrassing weg maar ik verwacht het wel van hem. Ons julleke kan raar uit hoek komen.
-
Bedoel je nu zo’n leegloper, iemand die nog nooit een bedrijf van binnen gezien heeft, zo iemand die levenslang benoemd is en toch 15(20) jaar vroeger uitstapt, zo iemand die een dubbel pensioen trekt, enz...........Bedoel je zo iemand Wil?.......Dat geloof ik niet dat zo iemand tot de kring van dejules behoort.Wil schreef:
Hij verklapte daar dat één van zijn buddy's een statutaire ambtenaar is (korpschef)...
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Toch wel............een parasiet geraakt altijd op de bestemming, waar hij naar toe wil. Het zijn niet altijd gasten waar men naar uitziet om ze te ontvangen, maar ze laten zich moeilijk uitroeien. Soms willen de parasieten zich zelfs nestelen op andere parasieten, maar dan ontstaat er een machtsstrijd. Elke gehaaide parasiet uit het onderwijs wordt er jaarlijks mee geconfronteerd, de grote luizenplaag.Dicksy schreef: ↑17 apr 2020, 13:56Bedoel je nu zo’n leegloper, iemand die nog nooit een bedrijf van binnen gezien heeft, zo iemand die levenslang benoemd is en toch 15(20) jaar vroeger uitstapt, zo iemand die een dubbel pensioen trekt, enz...........Bedoel je zo iemand Wil?.......Dat geloof ik niet dat zo iemand tot de kring van dejules behoort.Wil schreef:
Hij verklapte daar dat één van zijn buddy's een statutaire ambtenaar is (korpschef)...![]()
![]()
-
Ons julleke zijne voetbalkelder (mancave) is eigenlijk dan een broeihaard van parasieten die het dan toch wel heel goed met elkaar kunnen vinden.De Kannibaal schreef:Toch wel............een parasiet geraakt altijd op de bestemming, waar hij naar toe wil. Het zijn niet altijd gasten waar men naar uitziet om ze te ontvangen, maar ze laten zich moeilijk uitroeien. Soms willen de parasieten zich zelfs nestelen op andere parasieten, maar dan ontstaat er een machtsstrijd. Elke gehaaide parasiet uit het onderwijs wordt er jaarlijks mee geconfronteerd, de grote luizenplaag.dejules 16 apr 2020, 11:46
Wij hebben geen last van controles. De burgemeester en de korpschef wonen in onze residentiële straat en maken deel uit van ons gezelschap.
Of bedoelt u nu eigenlijk dat ons julleke ook een parasiet is omdat diegene die in uw ogen de parasieten zijn in harmonie samenleven en geen machtsstrijd uitvechten? Foei, dat had ik niet van u verwacht.
-
dejules
Ik heb niets tegen ambtenaren maar tegen de ambtenarij die met veel te veel zijn en die een staat binnen de staat zijn gaan vormen.
Wij hebben bijna meer generaals dan soldaten.
In Nederland heb je voor 7 gevangenen 1 cipier en in België 1 cipier voor 1,7 gevangenen.
Je kan dat doortrekken naar belastingambtenaren, onderwijzers, politie, ...
Wij zijn zowat het laatste land binnen de Oeso waar er nog een ambtenarenstatuut bestaat en waar die mensen een apart en voordelig voor statutairen, pensioenstelsel hebben.
U kunt alles in het belachelijke proberen te plaatsen om zo de waarheid te verbergen maar 2020 is het einde van uw tijdperk.
En U weet dat zeer goed!
-
Hebt u dat al eens aangekaart bij uw ‘buddy’ en wat zegt die daar over? Oh, wacht effe.......das een heel slimme en die geeft u ook gelijk.dejules schreef:
U kunt alles in het belachelijke proberen te plaatsen om zo de waarheid te verbergen maar 2020 is het einde van uw tijdperk.
En U weet dat zeer goed!
Iedere gepensioneerde ambtenaar hier weet dat statutair een uitstervend ras gaat zijn, mogelijks dat er nog bepaalde vaste categorieën gaan blijven. Het is ook zo dat er al jaren praktisch geen statutairen benoemd worden maar dat ze contractueel worden aangeworven.
U probeert hier iets te verkondigen dat gaat gebeuren wat al jaren bezig is.
Zij die statutair op pensioen zijn hebben het ‘geluk’ de goede tijd van de ambtenarij mee gemaakt te hebben zoals u het geluk gehad hebt de goeie tijd van de privé meegemaakt te hebben.
U hebt schrikt voor wat komen gaat op economisch vlak en de daarbij horende inleveringen. Dat alleen en niks anders Dagobert, uw inleveringen en dat is al jaren zo.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 18 apr 2020, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
-
dejules
Die contractuelen kan men afdanken en men is daarmee bezig.
Maar feit is dat de hoogopgeleiden en de werkwilligen vooral in deze categorie zitten en niet in uw generatie nl de boomers. Dat zijn de verstopte werklozen met een lange politieke arm, laagopgeleid en vooral lui.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41