TRUMP wordt een goede president
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Men weet waar men aan begint, ook in de privé krijgt men contracten en kan men afgedankt worden. Dat het tijdperk van de statutaire voorbij is zal mij compleet worst wezen, ik ben als statutair op pensioen gegaan en zal dat blijven tot ik dood val. En dan moogt ge nog 100x schrijven dat het opgedoekt wordt, het laat me steenkoud. Hoe druk u zich er ook in maakt.dejules schreef:
Die contractuelen kan men afdanken en men is daarmee bezig.
Maar feit is dat de hoogopgeleiden en de werkwilligen vooral in deze categorie zitten en niet in uw generatie nl de boomers. Dat zijn de verstopte werklozen met een lange politieke arm, laagopgeleid en vooral lui.
Elke maand zal mijn statutair pensioen er liggen en als ik sterf zal mijn echtgenote er goed bij varen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
En jij hoopt daarop omdat je nooit in de groep bent kunnen geraken die 'een tijdperk' heeft gehad. Dat is jouw diepste frustratie waaruit al je vitriooladem voortkomt.
Je kunt de zon voor anderen niet in het water zien schijnen. En die frustratie wordt levenslang aangewakkerd omdat het precies een ambtenaar is die jouw plannetje heeft gedwarsboomd. Ah, mijnheer wil met 3 jobkes tegelijk wat geld binnenrijven? We zullen eens kijken wat automotive+pakjessleperij+ijskrabbertje spelen samen gaat kosten.
De droom aan diggelen. En dat door een ambtenaar.
Dat verklaart alles. Toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Als ik zie wat iemand in de privé "krijgt" na 45 jaar full-time en hard gewerkt te hebben en wat jij krijgt (lees "steelt") door 15 jaar vroeger VRIJWILLIG aan de kant te gaan staan dan kookt mijn bloed.
2020 is het einde van uw tijdperk.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Uw bloed zou beter gekookt hebben voor die paljassen die 3 jobs deden waarvan één dik betaald. Uw bloed zou beter gekookt hebben voor die paljassen die 2 jobs extra deden en daardoor de boterham uit de mond stalen van die 2 gezinnen die het konden gebruiken maar moesten gaan aankloppen bij het OCMW omdat er paljassen waren die nooit genoeg hadden.dejules schreef:Als ik zie wat iemand in de privé "krijgt" na 45 jaar full-time en hard gewerkt te hebben en wat jij krijgt (lees "steelt") door 15 jaar vroeger VRIJWILLIG aan de kant te gaan staan dan kookt mijn bloed.Wil. schreef: ↑Vandaag, 16:47. Je kunt de zon voor anderen niet in het water zien schijnen
U bent de paljas dejules, u alleen.
-
dejules
-
Zeg dat tegen Van Gught, Van Ranst en heel die bende leeglopers die daarrond hangt.
Je zult het nu wel laten om degenen die uit de staatskas worden betaald in het openbaar voor leegloper uit te schelden. Vanuit je hangmat kun je dat, ja, ja ....
Je zult het nu wel laten om degenen die uit de staatskas worden betaald in het openbaar voor leegloper uit te schelden. Vanuit je hangmat kun je dat, ja, ja ....

Wat ik maandelijks gestort krijg, daarvan heb jij geen weet. En voor je gezondheid is dat maar goed ook.
Ik ben op alle economische of financiële veranderingen voorbereid. Jij ook?
Ik heb gewerkt als de mier, maar daar weet jij niks van. Ik heb krekels gezien die 2 jobs tegelijk deden en die nu klagen over hun pensioen. Ze zijn wel niet compleet gefrustreerd; ze aanvaarden dat de rollen omgedraaid zijn.
Laatst gewijzigd door Wil. op 18 apr 2020, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

dejules
De ene is statutair en de andere heeft een werknemerscontract met dramatische gevolgen.
U krijgt het niet meer uitgelegd en geen enkele politieker zal er zich aan durven wagen wegens politieke zelfmoord.
U bent de last man standing, eenzaam in de woestijn.