NACHTUILTJES (2) 2020
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen, hier regen en nog eens regen..
Ik heb een truitje moeten aantrekken, zo koud brr...wat een verschil bij enkele dagen geleden
Wat de dag brengt weet ik nog niet
Fijne dag
toedeloe
Menu: kipcordon bleu met wortels/erwtjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede middag allen
Hier regen, triestig als men niet buiten kan gaan
gisteren is een van de Dochters mijn gras komen afdoen, juist op tijd
door de pijn in mijn been kan ik het niet, zou pijnlijk zijn zolang stappen
zodra de corona minder is maak ik een afspraak, nu kan het niet
Yorkske met zo een ontstopper gelijk op de foto ontstop ik, super gemakkelijk
op 1 2 3 is het ontstopt,
Rietjes nu moeten afscheid nemen moet moeilijk zijn, sterkte
geniet van je mooie wandelingen, mooi de paarden, hun schaduw in het water
Wens aan iedereen veel sterkte in die moeilijke tijd, assa
Hier regen, triestig als men niet buiten kan gaan
gisteren is een van de Dochters mijn gras komen afdoen, juist op tijd
door de pijn in mijn been kan ik het niet, zou pijnlijk zijn zolang stappen
zodra de corona minder is maak ik een afspraak, nu kan het niet
Yorkske met zo een ontstopper gelijk op de foto ontstop ik, super gemakkelijk
op 1 2 3 is het ontstopt,
Rietjes nu moeten afscheid nemen moet moeilijk zijn, sterkte
geniet van je mooie wandelingen, mooi de paarden, hun schaduw in het water
Wens aan iedereen veel sterkte in die moeilijke tijd, assa
Groetjes van assa
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Een mooi regentje voor de natuur
Maar in deze Lockdown geef ons de zon of er gebeuren drama's.
Een sprankje zon in de namiddag en ik was buiten
Yorkske, de stamper staat hier in de badkamer ook klaar en af en toe heet sodawater erin doen.
Assa, hopelijk een betere nacht gehad met je been!
Rietjes, je prachtige foto's zijn genomen met een camera? Het spiegelbeeld van de paarden heel mooi is dat bewerkt?
Vrijdag fietsten we door een lente landschap, met veel water en dieren en dacht :RIETJES zou hier mooie foto's nemen
Telepathie???

Mijn maatjes in coronavirus, de koetjes en de geitjes
Fijne zondag
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
kan geen afbeeldingske plaatsen
ik weet niet, misschien is het mijn laptop die achter uit gaat
eigenlijk is het al een hele oude
kan geen afbeeldingske plaatsen
ik weet niet, misschien is het mijn laptop die achter uit gaat
eigenlijk is het al een hele oude
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
De zoveelste op een rij om binnen te blijven in ons kot !
We doen het voor onszelf en voor de medemens ook al is't potverdorie lastig.
Ik mag me nog gelukkig prijzen dat ik te voet of met de fiets weg kan, voor diegenen die ook dit niet meer kunnen/willen/durven moet het nog erger zijn.
Menu : varkenshaasje, schorseneren, aardappel
Yorkske, nog steeds doorloopproblemen, er moet ergens een serieuze prop zitten.
Greetie, de foto's zijn allemaal genomen met een klein Sony fototoestelletje (Sony Cybershot DSC-HX90 compact camera) en niet bewerkt, alleen die laatste dat paard alleen is met mijn telefoon genomen.
Hommelheupen
ipv Wespentaille... goed gevonden.
Als ik niet wat oplet zal 't hier ook van dat zijn want er wordt al eens meer gebakken, gekookt, geaperitiefd...
't is alles wat we hebben
De zoveelste op een rij om binnen te blijven in ons kot !
We doen het voor onszelf en voor de medemens ook al is't potverdorie lastig.
Ik mag me nog gelukkig prijzen dat ik te voet of met de fiets weg kan, voor diegenen die ook dit niet meer kunnen/willen/durven moet het nog erger zijn.
Menu : varkenshaasje, schorseneren, aardappel
Yorkske, nog steeds doorloopproblemen, er moet ergens een serieuze prop zitten.
Greetie, de foto's zijn allemaal genomen met een klein Sony fototoestelletje (Sony Cybershot DSC-HX90 compact camera) en niet bewerkt, alleen die laatste dat paard alleen is met mijn telefoon genomen.
Hommelheupen
Als ik niet wat oplet zal 't hier ook van dat zijn want er wordt al eens meer gebakken, gekookt, geaperitiefd...
't is alles wat we hebben
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo goede late morgen ..
Veel weet ik niet te vertellen. Gisteren met mijn fietske gereden..Ik denk dat ik beter een crossfietske zou kopen..
Hop en neer, grote voren van tractoren enz...Maar ik ben er geraakt...
Mijn km teller was ik kwijt gespeeld maar terug gevonden
Mijn zadel stond scheef van te hoppen op dat mini fietske..Tjongens toch wat ik deed is deze keer niet voor herhaling vatbaar...
Tot overmaat moest ik langs de muur schuren, maar niet gevallen..De rem wat beschadigt...
Doemme ik was wel te roekeloos achter af gezien...
Hihi....maar ik heb er verdorie zo'n deugd van gehad..En nee ik ga het niet meer doen...Ik ben geen twintig meer
Vandaag wou ik bbç doen, maar het weer is me wat te wankel..En één avontuur in het weekend is genoeg...Ik weet nog niet hoe ik het hier aan boord kan leggen met die houten terras...
Hommelheupen dat is een goeie....tjah de wespentaille is ook al lang voorbij bij mij...
Zo en nu aperitieven voor mij een wit wijntje de fles (restje) moet leeg
Hebben jullie al eens een witte port geprobeerd met tonic (1/3port-2/3tonic) een schijfje citroen en ijs ..Lekkerrrr....zegt mijn ventje
Menu: gegrilde kipbrochette, met sla/tomaat/komkommer met friet.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Ik kom ook nog eens dag zeggen
Eergisteren hier dichtbij eens in bos(je) wel met de wagen tot daar gereden ....D..... geraakt niet zo ver
Ik denk dat dat wel mag ?
Rindake vond het ook heel leuk . ....denk ik
Voor de rest ....... word hier het niet veel gedaan ....geen zin .
De achterdeur blijft dicht anders waaien van die pluimpjes van bomen binnen
Stom dat ik niet meer met de fiets durf rijden na mijn val een paar jaren geleden pffff . Hebben nu maar 1 fiets nie meer en alleen zou ik al zekers niet gaan .
Voor het nieuws (vtm)van 13 uur doe ik oefeningen mee met Saartje ...... dat stelt niet zo veel voor maar beter dan niks .
Nog een aangename dag aan ieder van jullie
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede late namiddag allen
Hier is het buiten muisstil, geen mens of dier te zien
Frankje mooi plaatje, hier droog maar bewolkt
plantjes ben ik nog niet gaan halen, met de opening stond het volk tot op de steenweg,
Politie was zelf aanwezig om de mensen afstand te doen houden, niet te doen
Greetie moet lachen met het woord Hommelheupen, nieuw woord voor mij
ik mag niet klagen weeg met alles aan juist 50 kilo, geen Hommelheupen
Rinske men mag gaan wandelen met of zonder hondje, zeker in het bos "een mooie foto"
Yorkske hoop dat jullie probleem vlug opgelost geraakt, is echt niet leuk
Rietjes zal genoten hebben van haar wandeling, ik doe het nog rustig aan
Jadi iets minder roekeloos zijn hé, je bent ook geen 20 meer
witte wijn of porto is niets voor mij, wel rode port of wijn
liefst rode wijn lekker,
Dag Bekske gaat het
Wens aan allen ook wie ik niet beantwoord heb, een gezellige avond
Liefs assa
Hier is het buiten muisstil, geen mens of dier te zien
Frankje mooi plaatje, hier droog maar bewolkt
plantjes ben ik nog niet gaan halen, met de opening stond het volk tot op de steenweg,
Politie was zelf aanwezig om de mensen afstand te doen houden, niet te doen
Greetie moet lachen met het woord Hommelheupen, nieuw woord voor mij
ik mag niet klagen weeg met alles aan juist 50 kilo, geen Hommelheupen
Rinske men mag gaan wandelen met of zonder hondje, zeker in het bos "een mooie foto"
Yorkske hoop dat jullie probleem vlug opgelost geraakt, is echt niet leuk
Rietjes zal genoten hebben van haar wandeling, ik doe het nog rustig aan
Jadi iets minder roekeloos zijn hé, je bent ook geen 20 meer
witte wijn of porto is niets voor mij, wel rode port of wijn
liefst rode wijn lekker,
Dag Bekske gaat het
Wens aan allen ook wie ik niet beantwoord heb, een gezellige avond
Liefs assa
Groetjes van assa
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Yorkske, ja sodakristallen of Sel De Soude

Rinske, mooie foto !!
Gisteren bewolkt toch een mooi fietstochtje gedaan steeds rond de 25 km nu over De Beestige Brug strip van Suske en Wiske
Ga proberen foto's te plaatsen maar weet niet hoe ik ze moet verkleinen via smartphone

E40 verlaten
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
I

Brugge ligt er verlaten bij, kleinzoon en Ineke genoten ervan.
Verstoppingen, hier ook nog een probleem welke moet opgelost worden, afloop terras .
Assa, zoveel pijn aan je been, zeker laten onderzoeken, hou Yorkske in gedachten.
NETFLIX uitgevallen, iPad doet het wel, mijn ventje is zijne dada kwijt. Proximus komt vandaag polshoogte nemen.
Geen reden om te klagen, we zitten goed, wat gaat er gebeuren als iedereen naar zee wil komen. Ik gun het hen van harte en toch hou ik mijn hart vast.
Lieve mensen de eenzaamheid begint zwaar te wegen, wij hebben mekaar nodig om goed te functioneren .
Hoor verhalen van ons dochter, zij rijdt met de kusttram van De Panne naar Knokke . Heel veel controles richting Knokke, naar de Panne heel wat minder. Er gebeuren rare dingen op de tram in deze Corona tijd.
Groetjes op afstand.
Corry .

Brugge ligt er verlaten bij, kleinzoon en Ineke genoten ervan.
Verstoppingen, hier ook nog een probleem welke moet opgelost worden, afloop terras .
Assa, zoveel pijn aan je been, zeker laten onderzoeken, hou Yorkske in gedachten.
NETFLIX uitgevallen, iPad doet het wel, mijn ventje is zijne dada kwijt. Proximus komt vandaag polshoogte nemen.
Geen reden om te klagen, we zitten goed, wat gaat er gebeuren als iedereen naar zee wil komen. Ik gun het hen van harte en toch hou ik mijn hart vast.
Lieve mensen de eenzaamheid begint zwaar te wegen, wij hebben mekaar nodig om goed te functioneren .
Hoor verhalen van ons dochter, zij rijdt met de kusttram van De Panne naar Knokke . Heel veel controles richting Knokke, naar de Panne heel wat minder. Er gebeuren rare dingen op de tram in deze Corona tijd.
Groetjes op afstand.
Corry .
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik weet het, wij hebben geen reden tot klagen maar ik mis zozeer het menselijk contact!
Ik kan naar onze Carrefour gaan om de hoek maar daar is er dan wel veel volk en moet men oppassen dat ze niet te dicht naderen, vooral omdat er zo'n korte legger is om de waren op te leggen en de klant na u wel dicht moet naderen.
Toch denk ik dat het nog lang gaat duren, ze kunnen wel rond de pot draaien maar de vele doden elke dag vertellen hun eigen verhaal!
THUIS valt de laatste tijd mee maar ook daarvan raakt de opgenomen voorraad uitgeput
Alsof er nog geen crisis genoeg is draaien ze nog miseriefilms als Thernobil op Canvas
Ook de Duitse programma's zijn meestal herhalingen, doet soms raar om jongere versie's van de acteurs te zien, Filip Peeters verscheen vrijdag nog zonder baard!
En nu ga ik wortels stoven en aardappelen voor 2 dagen zoals meestal. Morgen ga ik kuisen want Vicky komt nog niet vandaag.
Doeiiii
Ik kan naar onze Carrefour gaan om de hoek maar daar is er dan wel veel volk en moet men oppassen dat ze niet te dicht naderen, vooral omdat er zo'n korte legger is om de waren op te leggen en de klant na u wel dicht moet naderen.
Toch denk ik dat het nog lang gaat duren, ze kunnen wel rond de pot draaien maar de vele doden elke dag vertellen hun eigen verhaal!
THUIS valt de laatste tijd mee maar ook daarvan raakt de opgenomen voorraad uitgeput
Alsof er nog geen crisis genoeg is draaien ze nog miseriefilms als Thernobil op Canvas
Ook de Duitse programma's zijn meestal herhalingen, doet soms raar om jongere versie's van de acteurs te zien, Filip Peeters verscheen vrijdag nog zonder baard!
En nu ga ik wortels stoven en aardappelen voor 2 dagen zoals meestal. Morgen ga ik kuisen want Vicky komt nog niet vandaag.
Doeiiii
Ivette