Maar dat was een uiterst minieme hoeveelheid ik dacht 1ml op hun drinkbak van 1 liter
Nu kun je dat krijgen in tabletten.
Nu kun je dat krijgen in tabletten.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Dicksy schreef: ↑24 apr 2020, 21:30Klopt, maar we kennen er op sennet ook die voor alles een tekeninkskes erbij moeten hebben vooraleer ze iets snappen. En als ze het dan gesnapt hebben dankzij dat tekeninkske ze de indruk wekken/schrijven dat ze dat wel wisten omdat ze beseffen dat ze voor joker stonden.E.T.schreef:Zo kennen we er hier op Seniorennet nogHij bedoelde het naar eigen zeggen "sarcastisch".
Ik voel mij helemaal niet aangesproken want u leest niet hoe ik mijn reactie begin op uw bericht. Er staat toch duidelijk klopt,.........enz..E.T. schreef[/:b]
Hij bedoelde het naar eigen zeggen "sarcastisch".
Zo kennen we er hier op Seniorennet nogDicksy schreef:
Klopt, maar we kennen er op sennet ook die voor alles een tekeninkskes erbij moeten hebben vooraleer ze iets snappen. En als ze het dan gesnapt hebben dankzij dat tekeninkske ze de indruk wekken/schrijven dat ze dat wel wisten omdat ze beseffen dat ze voor joker stonden.Oei, voelde je je aangesproken Dicksy?
![]()
Laatst gewijzigd door E.T. op 25 apr 2020, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Absoluut en dat telt in deze tijden. Hou de leute erin.E.T. schreef:
Misschien er ook de grotere letters bijhalen
Maar toegegeven er zijn hier senioren die zo overtuigend de boodschap prediken dat de gewone mens daar gaat in geloven … Om dan naderhand net als den Donald sarcasme in te roepen …
Wij hebben ondertussen goed gelachen, toch?
Als 't goed is zeggen wij dat ook. Waarschijnlijk gaat deze beslissing mensenlevens redden.Trump is van mening dat de dagelijkse briefings zijn tijd niet waard zijn.
De journalisten stellen toch maar enkel vijandige vragen en willen zijn 'alternatieve' waarheid niet langer zomaar publiceren.
Ik ben niet volledig zeker of uw conclusie (metE.T. schreef: ↑02 mei 2020, 11:05De knappe verschijning Kayleigh McEnany, de nieuwe woordvoerster van president Trump heeft tijdens haar eerste persconferentie beloofd (zonder rood te worden) dat ze “nooit zal liegen” als ze de pers te woord staat.
Een belofte die ze met deze uitspraak al onmiddellijk verbrak![]()
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.