Binnen 3 à 4 weken wordt er gevochten door de politici om zich opnieuw in de spouwmuren te gaan verstoppen. Ik denk dat de Franstalige viroloog die de dagelijkse live show verzorgde niet meer wilde meespelen en maar versneld zijn ontslag heeft gegeven, omdat hij zich te zeer betrokken voelde bij het drama. Mevrouw Wilmes moet en zal vertrekken, zoveel is duidelijk, want die houdt vast aan haar standpunten. Zodra de helden opnieuw in de spouwmuren kruipen, wordt haar opdracht misschien zelfs verlengd.Fred1950 schreef: ↑27 apr 2020, 14:12Lap zeg, de exitstrategie is nog maar pas bekend , en het aantal doden per dag zakt al meteen van grofweg tweehonderd naar grofweg honderd, en het aantal geregistreerde besmettingen van 1000 naar 500 terwijl dit dagen lang respectievelijk rond de 200 en 1000 draaide.Wie zei ook weer dat de eerste maatregelen pas van kracht kunnen worden als het dodental 100 of lager wordt ? Hier wordt gefoefeld tegen de sterren op .....
![]()
Een paar politieke figuren, zouden om goed te zijn eigenlijk moeten getroffen worden door Covid-19, en dan liefst een beetje ernstig, zodat ze zelf kunnen ervaren wat het is om door het beest geveld te worden en dit in het belang van de ganse gemeenschap.. Ik baseer mij op Boris Johnson, die een totaal aangepast verhaal begint te vertellen en een aanbeveling geeft om de lock down te verlengen.
Probleem is dat onze politieker spreekt en schrijft via een internetlijn vanuit zijn schuilkelder om zeker geen risico te lopen.