Kannibaal
Als je verzekerd bent voor gewone bijdrage plus hosp verzekering .
Betalen ze ook niet alles uit bij normale situatie .
Waarom ben je dan verzekerd ( Opleg zal er altijd bestaan )
Dan is dan de vraag zal de hosp verzekering dan de tussenkomst betalen ?
Hopelijk wordt het erkend , niemand kan met zekerheid zeggen dat zij er niets aan overhouden
Maar boven de 65 j kom je ook niet meer in aanmerking .Invalide
En dan ga ik nog zwijgen over de blijvende zorgen ( Gaan ze ook alles na of je recht hebt premie na u 65 j )
Altijd vinden ze wat anders uit premie's , en altijd zit er addertje onder gras , gratis heeft nooit bestaan , maar als je verzekerd bent moeten zij tussenkomst betalen .Is gemakkelijk zeggen we betalen de tussenkomst niet want is niet opgenomen in bijdrage ziekenfonds .
Kijk naar bijdrage ziekenfonds per jaar particulier 87 a 89 euro per jaar
Zelfstandigen betalen per jaar ik spreek nog in mijne tijd 1100 a 1200 per jaar
Dan komt er nog eens hosp. verzekering -vlaamse zorgverzekering -plus tandzorg is ook verhoogt .
Net zelfde met vervoer ambulance , als huisarts niet vermeld dat dringend geval is kun je ook alles betalen
komen ze ook niet meer in tussen voor wat ben je dan verzekerd .Hou dan ook rekening waar ze u heen brengen niet iedereen heeft nog ziekenhuis in zijn eigen gemeente zijn ook allemaal opgesplitst !
Zo dus ga je in de toekomst ook meer mogen betalen voor Covid-19
Als je verzekerd bent voor gewone bijdrage plus hosp verzekering .
Betalen ze ook niet alles uit bij normale situatie .
Waarom ben je dan verzekerd ( Opleg zal er altijd bestaan )
Dan is dan de vraag zal de hosp verzekering dan de tussenkomst betalen ?
Hopelijk wordt het erkend , niemand kan met zekerheid zeggen dat zij er niets aan overhouden
Maar boven de 65 j kom je ook niet meer in aanmerking .Invalide
En dan ga ik nog zwijgen over de blijvende zorgen ( Gaan ze ook alles na of je recht hebt premie na u 65 j )
Altijd vinden ze wat anders uit premie's , en altijd zit er addertje onder gras , gratis heeft nooit bestaan , maar als je verzekerd bent moeten zij tussenkomst betalen .Is gemakkelijk zeggen we betalen de tussenkomst niet want is niet opgenomen in bijdrage ziekenfonds .
Kijk naar bijdrage ziekenfonds per jaar particulier 87 a 89 euro per jaar
Zelfstandigen betalen per jaar ik spreek nog in mijne tijd 1100 a 1200 per jaar
Dan komt er nog eens hosp. verzekering -vlaamse zorgverzekering -plus tandzorg is ook verhoogt .
Net zelfde met vervoer ambulance , als huisarts niet vermeld dat dringend geval is kun je ook alles betalen
komen ze ook niet meer in tussen voor wat ben je dan verzekerd .Hou dan ook rekening waar ze u heen brengen niet iedereen heeft nog ziekenhuis in zijn eigen gemeente zijn ook allemaal opgesplitst !
Zo dus ga je in de toekomst ook meer mogen betalen voor Covid-19