Problemen met Facebook-opgelost
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Hallo,
De laatste 14 dagen, krijg ik bijna iedere dag een dergelijke melding:

Deze melding komen uit heel het land, nu eentje uit wallonie, al uit Brussel en Vlaanderen gehad.
IK heb eergisteren nog een nieuw paswoord opgegeven, een heel sterk door Facebook of chrome zelf voorgesteld, en volgens mij niet ter kraken, ik heb ook al chemische formules als paswoord opgegeven, maar een dag nadien kreeg ik weer zo'n dergelijk bericht.
Wat is er aan de hand, ik kan niet telkens iedere dag mijn paswoord wijzigen !!
Het begint flink vervelend te worden, wie help me even uit de nood, want ik krijg er de zenuwen van.
Vast hartelijk dank aan iemand die voor mij een oplossing heeft.
Gaarne niet te moeilijk want ik ben 80 en ter zake niet zo kundig..
Vriendelijke groet,
Ferna
De laatste 14 dagen, krijg ik bijna iedere dag een dergelijke melding:

Deze melding komen uit heel het land, nu eentje uit wallonie, al uit Brussel en Vlaanderen gehad.
IK heb eergisteren nog een nieuw paswoord opgegeven, een heel sterk door Facebook of chrome zelf voorgesteld, en volgens mij niet ter kraken, ik heb ook al chemische formules als paswoord opgegeven, maar een dag nadien kreeg ik weer zo'n dergelijk bericht.
Wat is er aan de hand, ik kan niet telkens iedere dag mijn paswoord wijzigen !!
Het begint flink vervelend te worden, wie help me even uit de nood, want ik krijg er de zenuwen van.
Vast hartelijk dank aan iemand die voor mij een oplossing heeft.
Gaarne niet te moeilijk want ik ben 80 en ter zake niet zo kundig..
Vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
Intel uhd Graphics 620
-
SenNet Medewerker - Lid geworden op: 25 mar 2009, 12:07
Als je zegt al je wachtwoord te hebben aangepast en toch die meldingen krijgt, heb je al eens nagekeken of dit niet gewoon je eigen login is dat je ziet?
http://whatismyip.host/my-ip-address-details
vergelijk je IP met het IP dat facebook meldt...
die locatie in de mails is zoals het er staat, een schatting en kan soms 100km van je echte locatie verwijderd zijn gewoon puur door hoe internet providers hun servers werken
http://whatismyip.host/my-ip-address-details
vergelijk je IP met het IP dat facebook meldt...
die locatie in de mails is zoals het er staat, een schatting en kan soms 100km van je echte locatie verwijderd zijn gewoon puur door hoe internet providers hun servers werken
-
Dank voor je reactie constateer.
Het ip adres van mijn pc ? is: 178.116.70.12 en dat klopt helemaal niet met het nummer in het kader.
Ben helemaal op de sukkel geloof ik, op mijn smartphone had in een ander paswoord dan op mijn pc.
Facebook op mij SP ligt er nu helemaal af.
Maar laat ik eerste maar proberen mijn laptop weer zodanig in te stellen dat Facebook daarop werkt; als dat zover is zien we wel weer verder voor mijn SP.
Het ip adres van mijn smartphone is wel 66.249.70.59 en dat stemt wel overeen met het nummer in het kader.
Ik geloof op den duur dat ik de boel een beetje door mekaar aan het halen ben.
Ik heb er al aan gedacht om Facebook opnieuw te installeren, maar dan ben ik "mijn vrienden" kwijt zeker ??.
Vast dank voor je gewaardeerde hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
Het ip adres van mijn pc ? is: 178.116.70.12 en dat klopt helemaal niet met het nummer in het kader.
Ben helemaal op de sukkel geloof ik, op mijn smartphone had in een ander paswoord dan op mijn pc.
Facebook op mij SP ligt er nu helemaal af.
Maar laat ik eerste maar proberen mijn laptop weer zodanig in te stellen dat Facebook daarop werkt; als dat zover is zien we wel weer verder voor mijn SP.
Het ip adres van mijn smartphone is wel 66.249.70.59 en dat stemt wel overeen met het nummer in het kader.
Ik geloof op den duur dat ik de boel een beetje door mekaar aan het halen ben.
Ik heb er al aan gedacht om Facebook opnieuw te installeren, maar dan ben ik "mijn vrienden" kwijt zeker ??.
Vast dank voor je gewaardeerde hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
Voorlopig lijkt alles opgelost, al weet ik niet hoe ik dat voor mekaar heb gekregen.
Facebook werkt op laptop en smartphone.
Mijn hartelijke dank voor de reacties en het begrip op mijn mogelijk wat moeilijke probleemstelling..
Ben nu wel benieuwd of ik nog van mails van Facebook zal binnenkrijgen, dat ze ergens hebben willen inbreken.
Vriendelijke groet,
Ferna
Facebook werkt op laptop en smartphone.
Mijn hartelijke dank voor de reacties en het begrip op mijn mogelijk wat moeilijke probleemstelling..
Ben nu wel benieuwd of ik nog van mails van Facebook zal binnenkrijgen, dat ze ergens hebben willen inbreken.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
Hier zijn ze er weer mee
Het is om gek van te worden.
Ik ga dit bericht gewoon verwijderen en hopen dat dit geen consequenties heeft.
Mijn IP adres is trouwens 66.249.7067

Ik hou mij aanbevolen voor commentaar.
Vriendelijke groet,
Ferna
Het is om gek van te worden.
Ik ga dit bericht gewoon verwijderen en hopen dat dit geen consequenties heeft.
Mijn IP adres is trouwens 66.249.7067

Ik hou mij aanbevolen voor commentaar.
Vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Intel uhd Graphics 620
Intel uhd Graphics 620
SeniorenNet