Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Ice
Cd&v-ers zijn windhanen die met de wind meedraaien naargelang het in hun straatje past - links of rechts ===>schijnheilige huichelaars dus!*kots*
En het 'ware, linkse' gedachtegoed zoals van spa-er pascal smet, zeker?
smet verwijt de politie nog wel dat ze hun werk doen: een overtreder achtervolgen omdat hij zich onttrekt aan een politiecontrole!
Geitenwollensok smet heeft zelfs het lef nog op smoelenboek te beweren dat de politie schuld treft door hun achtervolging van dit tuig, waardoor die dan door eigen schuld verongelukt!
Hoe láág ben je dan gevallen als politicus als je de autoriteit van de politie openbaar op sociale media afbreekt en overtreders zo aanzet om controles te ontlopen door te vluchten?! En dan maar janken dat er geen respect is voor de politie!!!!
Volgens smet had de politie hun taak van ordehandhaving en controle ten dienste en ter bescherming van de volksgezondheid moeten verzuimen en de volgende dag deze overtreder van de corona maatregelen "op zijn verantwoordelijkheid" moeten gaan wijzen....
Is dát het ware, linkse gedachtengoed?
Allochtoon gespuis op scooters dat de corona maatregelen aan hun laars lapt en vlucht voor politie controles maar laten lopen?!
Welk nut hebben dán politie controles en toezicht op het naleven van corona maatregelen dan nog? Of geldt dat weer enkel voor autochtonen en niet voor allochtonen op scooters? Die mogen ongestraft het virus blijven verspreiden en iedereen blijven besmetten, zelfs zonder gecontroleerd te mogen worden?!
We zullen eens zien als de lockdown nog duurt tot de ramadan of dan moslims ook zo streng gecontroleerd en BEBOET gaan worden zoals nu het geval is voor het verder verspreiden en besmetten met het virus door niet naleving van de corona maatregelen!
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Pascal Smet links
Moslims beboeten tijdens de Ramadan? Welke politieagent gaat z'n leven riskeren?
Hier op de hoek brengen twee zonen en een dochter hun vijf kinderen naar mama (70+) om te babysitten zodat ze een nachtje naar een verlovingsfeestje kunnen ... Corona? Wat? Waar? ... ikke nie verstaan ...
Moslims beboeten tijdens de Ramadan? Welke politieagent gaat z'n leven riskeren?
Hier op de hoek brengen twee zonen en een dochter hun vijf kinderen naar mama (70+) om te babysitten zodat ze een nachtje naar een verlovingsfeestje kunnen ... Corona? Wat? Waar? ... ikke nie verstaan ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
De maatregelen van de coronacrisis zullen vást versoepeld worden tegen dat de vrome moslims hun ramadan moeten vieren om...rellen te voorkomen... 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ze gaan nog verder, nu moet een onderzoeks- rechter nazien of de politie geen onopzettelijke doodslag heeft gepleegd........wie de uitgebrande auto's en de vernielingen gaat betalen weten ze niet........Is dát het ware, linkse gedachtengoed?
Allochtoon gespuis op scooters dat de corona maatregelen aan hun laars lapt en vlucht voor politie controles maar laten lopen?!
https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/ ... ~a18f3ba7/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Natuurlijk weten ze dat al wel … WIJ gaan dat betalen
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het is een andere cultuur, jongens. En die "jongeren" komen ónze cultuur verrijken, dat besef je toch? Daarom: we nemen de bluts met de buil. Het is zoals een toneelvoorstelling: wij betalen om te kunnen deelnemen aan een exotische voorstelling waarover we nog lang kunnen napraten. Alsof je voor het eerst het ballet van Moskou aan het werk ziet. Dat zindert ook lang na.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Britse mensenrechtenorganisatie Reprieve stelt dat de zogenaamd "hervormingsgezinde" koning Salman bin Abdulaziz sinds hij in 2015 aan de macht kwam, 800 mensen heeft geëxecuteerd.
Maar in de MSM in het Westen wordt die brave man steevast omschreven als een hervormer die een van Saoedi-Arabië een 'gematigd islamland' wil maken.
Bron
Maar in de MSM in het Westen wordt die brave man steevast omschreven als een hervormer die een van Saoedi-Arabië een 'gematigd islamland' wil maken.
Bron

Pew Research beschreef in het laatste rapport over immigratie van moslims (uit 2017) welke trends er te verwachten vallen op dat vlak.
In een scenario waarin 'medium migratie' zal plaatsvinden, zullen de percentages moslims in West-Europa de volgende zijn (let op Zweden):

Bij hoge migratie (misschien wel de realiteit), eindigt Zweden met 30,6% moslims. Hier komen we dan aan 18,2% , zoals ook Frankrijk en Duitsland (19%)
Portugal blijft quasi op hetzelfde niveau: 2,5%.
In een scenario waarin 'medium migratie' zal plaatsvinden, zullen de percentages moslims in West-Europa de volgende zijn (let op Zweden):

Bij hoge migratie (misschien wel de realiteit), eindigt Zweden met 30,6% moslims. Hier komen we dan aan 18,2% , zoals ook Frankrijk en Duitsland (19%)
Portugal blijft quasi op hetzelfde niveau: 2,5%.

Osama E. El Hannouny, 25 jaar, woont in een voorstad van Chicago. Hij heeft een aantal vooroordelen en die heeft hij heel duidelijk kenbaar gemaakt: hij houdt niet van christenen. Die afkeer laat hij blijken door de auto's van kerkgangers te vandaliseren of door de kerk zelf in brand te steken.
Vorige dinsdag deed hij een goede poging om de kerk van het heilig hart van de katholieken in brand te steken. Hij behandelt alle gezindten echter op gelijke wijze
Vorig jaar in november werd hij al betrapt bij de First Baptist Church en de Saints Constantine and Helen Grieks Orthodoxe kerk. Daar vandaliseerde hij de auto's.
Voor die daden werd hij onder elektronisch toezicht geplaatst. Nu moet hij voor de rechter komen. De aanklachten: brandstichting, haatmisdrijven, misdadig schade toebrengen aan eigendom, slagen toebrengen aan de politie en het verbreken van zijn elektronisch toezicht.
Osama verklaarde zelf waarom hij die daden had gesteld: omdat hij zo'n afkeer heeft van christenen: woorden + daden = haatmisdrijf in de VS.
De vraag rijst: waar haalt die moslim zijn denkbeelden vandaan? Is het omdat hij in de koran gelezen heeft dat "(...)de Christenen zeggen: "De Messias is de zoon van Allah. Dit is, hetgeen zij met hun mond zeggen. Zij spreken de woorden na van degenen die vóór hen ongelovig waren; Allah's vloek zij over hen" ? Is dat wat hem gedreven heeft?
Heeft hij die afkeer opgezogen in de preken in zijn plaatselijke moskee? Als in die moskee inderdaad wordt aangeleerd dat hij een uiterste misprijzen hoort te voelen voor "de smerigsten van alle schepselen" zoals de koran verkondigt en dat hij de jihad tegen hen mag voeren, dan is het misschien wel belangrijk dat de politiediensten zich ervan bewust zijn dat er nog méér jonge moslims beïnvloed zijn door zulke leerstellingen, nietwaar?
Vorige dinsdag deed hij een goede poging om de kerk van het heilig hart van de katholieken in brand te steken. Hij behandelt alle gezindten echter op gelijke wijze
Voor die daden werd hij onder elektronisch toezicht geplaatst. Nu moet hij voor de rechter komen. De aanklachten: brandstichting, haatmisdrijven, misdadig schade toebrengen aan eigendom, slagen toebrengen aan de politie en het verbreken van zijn elektronisch toezicht.
Osama verklaarde zelf waarom hij die daden had gesteld: omdat hij zo'n afkeer heeft van christenen: woorden + daden = haatmisdrijf in de VS.
De vraag rijst: waar haalt die moslim zijn denkbeelden vandaan? Is het omdat hij in de koran gelezen heeft dat "(...)de Christenen zeggen: "De Messias is de zoon van Allah. Dit is, hetgeen zij met hun mond zeggen. Zij spreken de woorden na van degenen die vóór hen ongelovig waren; Allah's vloek zij over hen" ? Is dat wat hem gedreven heeft?
Heeft hij die afkeer opgezogen in de preken in zijn plaatselijke moskee? Als in die moskee inderdaad wordt aangeleerd dat hij een uiterste misprijzen hoort te voelen voor "de smerigsten van alle schepselen" zoals de koran verkondigt en dat hij de jihad tegen hen mag voeren, dan is het misschien wel belangrijk dat de politiediensten zich ervan bewust zijn dat er nog méér jonge moslims beïnvloed zijn door zulke leerstellingen, nietwaar?

Morgen begint de ramadan. Dat is een tijd voor moslims om zich beter te gedragen dan anders.
Elk jaar zijn er moslims die in die periode héél erg hun best doen om niet alleen zichzelf te verbeteren, maar tegelijk ook zoveel mogelijk 'vijanden van Allah' naar de andere wereld te sturen. Er wordt nogal wat afgemoord in die periode. 1000 doden zou een goed streefcijfer zijn, vermoed ik , aangezien we dat getal de laatste jaren bijna altijd hebben gehaald.
2017 was een heel sterk jaar. Toen werden 1.627 ongelovigen vermoord. Maar het zou mij verbazen dat dit getal weer op de tabellen zou verschijnen. Met dat hele coronagedoe erbij is de uitkomst dit jaar nog veel moeilijker te voorspellen. Het wordt in elk geval spannend; het kan alle kanten uit.
Een prettige vasten voor alle moslimlezers!
Elk jaar zijn er moslims die in die periode héél erg hun best doen om niet alleen zichzelf te verbeteren, maar tegelijk ook zoveel mogelijk 'vijanden van Allah' naar de andere wereld te sturen. Er wordt nogal wat afgemoord in die periode. 1000 doden zou een goed streefcijfer zijn, vermoed ik , aangezien we dat getal de laatste jaren bijna altijd hebben gehaald.
2017 was een heel sterk jaar. Toen werden 1.627 ongelovigen vermoord. Maar het zou mij verbazen dat dit getal weer op de tabellen zou verschijnen. Met dat hele coronagedoe erbij is de uitkomst dit jaar nog veel moeilijker te voorspellen. Het wordt in elk geval spannend; het kan alle kanten uit.
Een prettige vasten voor alle moslimlezers!

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200426_049 ... et-aanslag
Met de eerste vlucht terugsturen , komt nooit meer goed .

Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Daar hebben ze de ballen niet voor,ze gaan hem nog een huis en leefloon geven.........sibarita schreef: ↑26 apr 2020, 14:10https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200426_049 ... et-aanslag
![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
In een recent onderzoek in Denemarken staat te lezen dat 76% van de Deense moslims voorstander is van het verbieden van kritiek op de islamideologie. Volgens hen moet die vorm van vrije meningsuiting illegaal worden en bijgevolg ook strafbaar gesteld worden.
Minister Tesfaye reageert hierop met de uitspraak dat immigranten die de Deense waarden niet aanvaarden maar best het land verlaten.
Ook bij ons hebben we mensen met een migratieachtergrond én mensen met een familiestamboom van voorouders die allemaal hier geleefd hebben, maar die tóch vinden dat kritiek op de islamideologie moet verboden worden. Die dwazerds vind je niet aan de rechtse kant van het spectrum.
Minister Tesfaye reageert hierop met de uitspraak dat immigranten die de Deense waarden niet aanvaarden maar best het land verlaten.
Ook bij ons hebben we mensen met een migratieachtergrond én mensen met een familiestamboom van voorouders die allemaal hier geleefd hebben, maar die tóch vinden dat kritiek op de islamideologie moet verboden worden. Die dwazerds vind je niet aan de rechtse kant van het spectrum.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.